Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Võid proovida tõmberelee pihta paar korda millegagi koputada (mõistlikult, ja soovitavalt puust "miski", näiteks haamrivarrega). Ehk on lihtsalt kinni jäänud.
Aku on ikka täis? (loll küsimus, aga kui ei küsi, siis veel lollim..)
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-03-2014, 11:32 PM)sten130 Kirjutas: ...
Kuidas oleks kõige kergem ja ohutum kontrollida kas vool starterile jõuab?
Säärase küsimuse peale soovitan soojalt mõnda elektrikku külastada. Kui 12 V kohalejõudmise tuvastamine tekitab küsimusi, siis saadud infoga ei oska ju ikka midagi peale hakata...
Kui on tahtmine õppida, siis maakeelset infot on küllalt, võta või nõukaaegne raamat "autode elektriseadmed" ja loe selle esimesed peatükid läbi.
Kui peab olema ingliskeelne , siis Wiki ja juutuub abiks.
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Kontrolli proovilambi või testriga
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Aku on täis, just laadis. Proovisin proovilambiga, peenikesele juhtmele ei tule vool peale. Jämedal on vool olemas, et siis relee viga?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
S124 92' 722.4
Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 95
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
(21-03-2014, 09:22 PM)sten130 Kirjutas: Aku on täis, just laadis. Proovisin proovilambiga, peenikesele juhtmele ei tule vool peale. Jämedal on vool olemas, et siis relee viga?
Võtit starteri asendisse keerates proovisid ikka? Niisama ei peagi seal voolu olema.
Esimese asjana kontrolliks siis, kas see peenike juhe üldse teist otsa pidi kusagil kinni on (ja et ta terve on). Siis vaataks, kas süütelukk ehk süüdlane pole. Relee osas ei julge väga sõna võtta, aga minuarust ei tohiks seal vahepeal küll ühtegi olla.
Mingisugune skeem ka 190 kohta, mis silma jäi hetkel.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
(21-03-2014, 11:23 PM)Treiku Kirjutas: S124 92' 722.4
Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?
Sai täna sõitmas käidud ja kast lollitas ikka samamoodi. KD-ga probleem seotud pole, lüliti töötab ilusti nii nagu peab. Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 208
Teemad: 4
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
(22-03-2014, 10:54 PM)Treiku Kirjutas: (21-03-2014, 11:23 PM)Treiku Kirjutas: S124 92' 722.4
Naine käis täna autoga pesus peale kolme kuud seismist ja ütles, et neljas käik läheb sisse ainult siis kui gaasipedaali täiesti lahti lased, nii kui pedaali uuesti puudutada lükkab uuesti kolmanda peale vahet pole mis pöörete juures, lase või piirajasse. Ülejäänud käike pidavat ka 3000+ rpm juures vahetama..... Mõtlesin, et kontrollin homme KD lüliti üle ja võtan hommikul maale minnes kanistri ATF õli ka igaks juhuks Silberist kaasa... Ehk veel mõtteid millest selline tsirkus?
Sai täna sõitmas käidud ja kast lollitas ikka samamoodi. KD-ga probleem seotud pole, lüliti töötab ilusti nii nagu peab. Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt. ATM Kastis tuleb õli kontrollida töötava mootoriga, seega minu arust õli liiga vähe.
"Õige" otsinguil
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
22-03-2014, 11:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2014, 11:43 PM ja muutjaks oli väikemees.)
3cm alla ja 5 cm üle??? Mina enda w124-l vaatasin nii, et külma mootoriga oleks miinimumi lähedal ja sooja kastiga ei oleks üle maksimumi. Mootor ei töötanud sellel ajal.
Õlivardal on kaks kriipsu peal ja nende vahe on ka ainult vist 1cm??? Seega õli kogusega ei saa väga mööda panna.
Jahutusvedelik on puhas, ei ole korgi all valget ollust? Õlivardal on kaks kriipsu peal ja nende vahe on ka ainult vist 1cm??? Seega õli kogusega ei saa väga mööda panna.
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kas rikkis õhutemperatuuri andur võib põhjustada kütusekulu tõusu ?
Tegemist siis e290 td -ga ja peale selle anduri juhtme lappimist on kütusekulu tõusnud umbes 3 liitrit.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-03-2014, 10:54 PM)Treiku Kirjutas: ...
Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.
Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.
Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
01-04-2014, 09:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2014, 09:50 PM ja muutjaks oli sten130.)
Kas keegi tea kus kohast oleks w201 lailiist ringile tüüblite ja klambrite komplekti saada (peale Silberi). Kas on leti kaup või peab neid tellima ja palju need umbes maksavad?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
01-04-2014, 10:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2014, 10:05 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Tellisin eBay-st 124-le ca 2 aastat tagasi terve ringi ja kokku läks ~15€. Ei usu, et 210 puhul hind olulisemalt kallim on. Kui eBay võõras, siis arvatavasti Silberis nad ka mingit suurt raha selle eest ei küsi. Muidugi alati on võimalus ka läbi mõne töökoja tellida (läbi Lesveni peaks olema võimalik kui koodi tead), saad klubikaardiga alla ka.
(24-03-2014, 09:59 AM)v6sa Kirjutas: Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.
Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.
Sai õli peale valatud möödunud nädalavahetus ja natuke trossi timmitud (Jürgeni soovitus). Töötab nagu ennemuiste
Kahtlane on muidugi see kuhu see õli kaduda suutis, sest leket ei suutnud tuvastada.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Oleks vaja kutsikale (w201) kahte plastikust osa, mis käivad esiuste akna siinidesse. Akna esimene ots peaks sinna peale toetama.
Ei tea nende kaubandusliku nimetust, et ostu teemat teha. Nii, et kui kellegil on need üle siis ma oleks nende üle päris õnnelik.
Lugupidamisega
Sten
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Postitused: 192
Teemad: 27
Liitus: May 2010
Maine:
0
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1588704
Kas keegi on seda autot vaatamas ka käinud ? Pikka aega juba müügis olnud.
Ja kas keegi oskab ütelda mis junn see paisubaagi ja õhufiltri vahel on ?
Näeb välja nagu hüdro kiirliide ....
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Mina aga küsin kas siin on keegi kes tegeleb või kelle kaudu saaks HEA hinnaga tõstetava garaaši ukse 3300mm laius ja 3500mm kõrgus !?
Maksku mis maksab,peaasi,et odav oleks Võib vabalt olla ka kasutaud kuid töökorras mehhanismidega ! Võiks olla jalgväravaga !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 124
Teemad: 5
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Tere!
Kas keegi oskab oma kogemuste põhjal öelda milliseid LED valgusteid kasutada suure toa valgustuses? Ca. 26 tk. tuleb ringvalgustus, uputatud kujul kipslakke, sooviks üsna valget tulemust.
GU10 5w piisav? Mõni hea ja soodne koht LED valgustuse ostmiseks?
Mis sellest kohast arvate:
http://www.ledwill.ee/epood-led-valgustu...mmerdatav/
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(06-04-2014, 02:00 PM)Lääne Kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1588704
Kas keegi on seda autot vaatamas ka käinud ? Pikka aega juba müügis olnud.
Ja kas keegi oskab ütelda mis junn see paisubaagi ja õhufiltri vahel on ?
Näeb välja nagu hüdro kiirliide ....
See junn on tankimisex, st põhja all on eraldi pump, lüliti toodud pagasiruumi.
|