Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
28-08-2013, 09:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2013, 09:43 PM ja muutjaks oli inc13.)
Tõin ühe Mercedes-Benz juurde..
Auto siis 1973 aasta 450 sel (4,5),lisadeks el. aknad,el. luuk,järelpaigaldatud konditsioneer,mootorit juhib D Jetronic.
Auto on algselt lnud heleroheline metallic ,ning rooli juures oleva kägukangiga.
Plaanis siis panna alla 16 tollised Amg penta veljed,suurem mootor (6,9 liitrit), ülelaadimine,kere korrastamine,vähe viisakam sisu,jne
Pagassist leidus selline vigur ,algeline õhkvedrustus taga siis
Postitused: 371
Teemad: 14
Liitus: May 2007
Maine:
4
väga kena
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Vinge, nagu ma juba mujal öelnud!
See algeline õhkvedrustus oli mingi aeg suht levinud vist, olen isegi Opel rekordil näinud. Raskema koorma vedamisel said ise pumbaga matsu juurde lüüa, nii sain ma süsteemist aru.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma viisin nüüd kah siinse kasutajanime ja turboklubi kasutajanime kokku.
Projekt on aus. Mis ülelaadijat plaanis kasutada, seda ei lugenud välja. Väänet tuleb sellest mootorist küll omajagu palju.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma juba ammu mõtlesin, et mis sellest MOOTORIST saanud on... Nüüd siis sai väärika kesta.
MB tehasest säärast õhku vist ei pakkunud? Seega tekib küsimus, kas nivoosüsteem on minema visatud või on leidlikud näpud lisanud odavalt kandevõimet?
6,9 ülelaetuna - sellise riistaga sõitmine võib eluohtlikuks kujuneda. Teed on vist normaalse üleaaderõhu korral permanentselt jääga kaetud?...
Kas on lootust seda autot praegu ka liikluses trehvata?
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kindlasti üks enda unistustegaraazhi masinatest
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
29-08-2013, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2013, 07:26 PM ja muutjaks oli inc13.)
(29-08-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Ma juba ammu mõtlesin, et mis sellest MOOTORIST saanud on... Nüüd siis sai väärika kesta.
MB tehasest säärast õhku vist ei pakkunud? Seega tekib küsimus, kas nivoosüsteem on minema visatud või on leidlikud näpud lisanud odavalt kandevõimet?
6,9 ülelaetuna - sellise riistaga sõitmine võib eluohtlikuks kujuneda. Teed on vist normaalse üleaaderõhu korral permanentselt jääga kaetud?...
Kas on lootust seda autot praegu ka liikluses trehvata? Vedrustus on upgrade,suht hea asi tegelikult.
6,9 ülelaetuna saab päris huvitav olema jah.Üleliigset pidamist loota pole aga väga jõhker ülekanne ja pmst 2 käiguline atm (esimest ertii ei kasutata) tõmbavad taas asja maa peale tagasi
Hetkel autoga teel eesti poole,homme kindlasti tallinna kandis liigun sellega ringi
(29-08-2013, 10:08 AM)hents99 Kirjutas: Ma viisin nüüd kah siinse kasutajanime ja turboklubi kasutajanime kokku.
Projekt on aus. Mis ülelaadijat plaanis kasutada, seda ei lugenud välja. Väänet tuleb sellest mootorist küll omajagu palju.
Plaanis siis kasutada holseti suurt (t4) hx40 riiulis või holseti hx52 pro.
Mul paaris foorumis teine kasutaja nimi jah D
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui sa mõtlesid neid turbosid 1tk, siis tekib küll väike kahtlus, et nad õiget mõõtu on.
2x HX40 võiks juba paras olla
Olgugi, et tegemist pole pöördemootoriga, siis õhukogus on meeletu, mis sealt läbi käib.
Aga mootor on julmalt tugev, see on hea.
Sa roots-kompressori peale pole mõelnud? Paigaldamine oleks ehk veidi mõnusam, sest ruumiga on suht kehva vist.
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
(29-08-2013, 07:30 PM)hents99 Kirjutas: Kui sa mõtlesid neid turbosid 1tk, siis tekib küll väike kahtlus, et nad õiget mõõtu on.
2x HX40 võiks juba paras olla
Olgugi, et tegemist pole pöördemootoriga, siis õhukogus on meeletu, mis sealt läbi käib.
Aga mootor on julmalt tugev, see on hea.
Sa roots-kompressori peale pole mõelnud? Paigaldamine oleks ehk veidi mõnusam, sest ruumiga on suht kehva vist. Oled sa holset 52 pro-d elusast peast näinud ? Asi jõuab kenasti 900 + hp puhuda.Suur hx40 on mul 22 kojaga T4 versioon,tavalisest 40st suurem
Ei näe põhjust miks peaks neid 2tk panema.Redline on 5500 rpm,tahaks fullboosti 2000 kandis saada
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Olen ikka näinud. Tuttav müüs, sest ca 900Hp ei tulnud just ülemäära kergelt ja see oli ka kõik sellest turbost.
Töömahtu üle poole vähem.
Aga mu plaan polnudki midagi peale suruda.
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
(02-09-2013, 02:04 PM)hents99 Kirjutas: Olen ikka näinud. Tuttav müüs, sest ca 900Hp ei tulnud just ülemäära kergelt ja see oli ka kõik sellest turbost.
Töömahtu üle poole vähem.
Aga mu plaan polnudki midagi peale suruda. Ma usun,et tegemist on sama tuttavaga
Ma isiklikult eriti ei julgeks lasta 900 hp kandis sellest muuseumi eksponaadist.Kui asi õhku lendab,siis in paras jama leida uut mootorit
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Uus hammasvöö sai valmis,vbl tuleb veel korra teha
Igaks juhuks ostisin esitiiva tagavaraks
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Vesilõikus?
Oot, mis kast ja/või hooratas tuleb?
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
17-10-2013, 07:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 07:52 PM ja muutjaks oli inc13.)
(16-10-2013, 10:51 PM)hents99 Kirjutas: Oot, mis kast ja/või hooratas tuleb? Originaal kast jääb
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
13-02-2014, 01:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2014, 01:55 AM ja muutjaks oli inc13.)
Keretööd
Parempoolne lansekas
Kaitsmeploki ümbrus
Pärast
Vasak lansekas
6,9 m100 ettevalmistus
Turbo ka tellitud,tuleb millalgi märtsis ehk,vaja veel leida 80 mm throttlebody,jms
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
08-03-2014, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 08:57 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Väga huvitav projekt, turbo päris purakas ikka W116 üks ilusamaid läbi aegade.
Postitused: 268
Teemad: 39
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
|