12-11-2013, 11:44 PM
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
|
13-11-2013, 12:04 AM
Ma arvasin seda,mis see läks siis juppideks w?
Mul sellest parem pilt https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h...8347_n.jpg
13-11-2013, 12:29 AM
Ei läinud juppideks, ma sain aru et paneb väiksema turbo ja pumba, et igapäevasõite vähe mugavam teha oleks.
13-11-2013, 12:34 AM
Selge,kirjutan Dieselmekenile,vaatan mis hinda rootslane kysib.
13-11-2013, 09:03 AM
Omal tuleb ka diisli isu sedasi. Arvatavasti liigub päris hästi kerge auto ja võimas mootor.
Naftapress.
13-11-2013, 09:33 AM
13-11-2013, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 10:45 AM ja muutjaks oli _siim_.)
Kui ma ei eksi siis selle pumba piir pandi 6200rpm ja sinnamaani peaks minema holset hx40 superiga yhtlaselt ja siis tuleb nagu sein ette,606 hingab väga hästi 7200 pöördeni veel,p6hjanaabrite poolt saab suht hea hinnaga upgrade klapivedrud ja stopperid millega v6ib 7,5k keerutada neid padasi.
Juhtimine ja kui suured munad juhil on,see on hoopis tähtsam kysimus kuna sellise komboga kipub 200 pealt ka veel ratast ringi vedama ning see pole eriti l6bus.
13-11-2013, 11:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 12:08 PM ja muutjaks oli erx000.)
Enamus arvavad et c klass on kerge auto, tegelikult on täpselt samas kaalus nagu W124. Näiteks C280 ja E280 on mõlemad 1,5 tonni. Mul c klass oli 2,2 mootoriga passis vist 1400kg, w201 on umbes 250kg kergem.
Kuna mul hetkel tahhomeeter ei tööta, siis ei oska pöörete kohta täpselt öelda, aga selle originaalturboga polnud pööretel midagi teha, selline tunne et neid oleks võinud iga silindri jaoks üks olla. See oli jällegi mõnus, et ei tekkinudki üldse tunnet et turbomootoriga tegemist, tuli igasuguse viivituseta järgi, madalalt väänas ikka päris mõnusalt. Hetkel juba üks soodne pakkumine välja vaadatud, HX35 replica, sillad ja kast veel originaalid ja need ei pea nagunii eriti pikalt. Kuna see SEC-i kutt loobus, siis ei näe ise ka vajadust üle HX35 võtta, eriti veel arvestades seda et minu jaoks turbotamine täiesti uus teema. Pumba seaded on hetkel tehase omadest kindlasti suuremad, sest 2,5 bari pealt viskas veel musta, tehaseseadega üle 1,3 bari ei tohiks minnagi.
13-11-2013, 12:09 PM
(13-11-2013, 11:48 AM)erx000 Kirjutas: Enamus arvavad et c klass on kerge auto, tegelikult on täpselt samas kaalus nagu W124. Need paarsada kilo loevad päris palju... (13-11-2013, 11:48 AM)erx000 Kirjutas: ... Rõhk langes liiast? Hakkas tahmama? Või lõppesid vedavad pöörded pumbast? Persedüno petab päris hästi
13-11-2013, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 12:27 PM ja muutjaks oli erx000.)
No ma sõitsin ju kinnise wastegatega, loogiliselt võttes käis sealt 2,5barise rõhu puhul 2000 pöörde pealt sama palju gaase läbi kui originaalseades 5000 pöörde pealt. Originaalturbo kuumaosa tiivik on sama suur nagu 2 eurone münt, sealt ei mahugi suurt midagi läbi. Sisselaskerõhust ei ole tolku kui väljalaskerõhk sellest tunduvalt suurem on, igast otsast on rõhud peal aga gaasid ei liigu. Pumbast ei lõpe õnneks midagi, SEC-i peal puhus see pump suure Masterpower turboga 2,8 bari, dieselmekenis on pump tehtud tootmaks kuni 600hp.
13-11-2013, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 12:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Pump ei puhu midagi. Kui summutist miskit tumedat ei tule, on mootoris veel kasutamata hapnikku.
Väljalaskerõhu määrab kitsaim koht süsteemis. Sinu väitel on selleks kuumakoda. Palju väljalaskekrõhuks mõõtsite? Arvata pole siin midagi, gaaside voolamine ei ole lineaarne protsess. Temperatuuriandur ikka on kuumas pooles?
13-11-2013, 12:59 PM
Ei ole ühtegi temperatuuri ega väljalaskerõhku mõõtnud, ma sain kokku umbes 3km sõita üldse. Asulas sees oli ok, aga asulast 3. käiguga välja kiirendades ja seier 2,5 bari peal kinni lendas turbo mõne sekundi jooksul laiali, oleks wastegate toiminud, poleks tõenäoliselt midagi juhtunud. Musta tuli igal ajal.
13-11-2013, 01:01 PM
(13-11-2013, 12:59 PM)erx000 Kirjutas: Ei ole ühtegi temperatuuri ega väljalaskerõhku mõõtnud, ma sain kokku umbes 3km sõita üldse. Asulas sees oli ok, aga asulast 3. käiguga välja kiirendades ja seier 2,5 bari peal kinni lendas turbo mõne sekundi jooksul laiali, oleks wastegate toiminud, poleks tõenäoliselt midagi juhtunud. Musta tuli igal ajal. Oleks-poleks. Eeldamine on kõigi persekeeramiste ema... Ning laiali lähevad kõik mootorid, mõni lihtsalt kestab piina kauem.
13-11-2013, 01:21 PM
No antud juhul keerasin asja juba enne perse ja praegu oletan lihtsalt tagantjärgi.
Enne suuremat turbot proovin veel originaaliga, õnnestus vist üks praegu leida. Siis on parem võrdlusmoment kui suurem peale pookida, ainult et wastegate tuleb nüüd toimima saada.
13-11-2013, 01:44 PM
(13-11-2013, 10:43 AM)_siim_ Kirjutas: Juhtimine ja kui suured munad juhil on,see on hoopis tähtsam kysimus kuna sellise komboga kipub 200 pealt ka veel ratast ringi vedama ning see pole eriti l6bus. Tundub muidugi suht ulme.... Selleks on kindlasti vaja 1000+Nm, et sellisel kiirusel ratast ringi saada. Ma olen seda tundnud, 1000+hp/Nm, alla ca 850hp nt ei toimunud sellist asja, jõudu liiga vähe. Kui palju diisli peal suudab HX40 super toota?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
13-11-2013, 01:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 01:56 PM ja muutjaks oli erx000.)
Siin juba teine tase, praegu ei leia teemat üles aga minumeelest oli juttu et 700hp ja 1260nm.
http://www.youtube.com/watch?v=I0Cpy-aCMQ0 Ma jääks 400hp max juurde. See SEC-i tüüp ütles et tal keris 100 pealt üsna kenasti.
14-11-2013, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2013, 12:43 PM ja muutjaks oli _siim_.)
See 700/1250 vajas vähe rohkem tööd,teised kepsud,porditud kaas ja liimitud tihend,muu on lihtne ainult kepsud on veits kallid.
500/800 tavaline hx40w Lahja pumbaga http://www.youtube.com/watch?v=datGmLYtzsQ Ja lugeda saab siit. http://www.superturbodiesel.com/std/Thre...sel?page=3
17-11-2013, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2013, 10:59 PM ja muutjaks oli erx000.)
Teine turbo peal, wastegate-i actuatori vahetasin survele avaneva vastu ja manual boost controller vahel, hetkel hoiab täpselt 2,0 bari. Praeguseks 150km maha vuratud, 2,2 mootoriga võrreldes on tunduvalt vaiksem, vaatamata sellele et all aeglane 2,2 differ ja üks pihusti lagistab üsna räigelt. Järgmisel nädalal üritan pihustid stendi viia, loodan et on viga seal, sest külmast peast on lagin ja vibra eriti hull. Paar videot ka, kiirendus on 2. käigu ja piduriga, käiguvahetus nuppudest. Mina sain mõõtes 5,5 sekundit, originaalturbost rohkem välja pigistama ei hakka.
http://www.youtube.com/watch?v=_AAr5asdowk http://www.youtube.com/watch?v=s9tDOtbIgLs
19-11-2013, 02:19 PM
Täpselt sama pump mis sul,suht samal ajal tehtud aga siin videos testimisel teine turbo,mootor samamoodi stock
http://www.youtube.com/watch?v=QwIm93biI...e=youtu.be |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne