| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		28-08-2013, 09:39 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2013, 09:43 PM  ja muutjaks oli inc13.)
	
	 
		Tõin ühe Mercedes-Benz juurde.. 
Auto siis 1973 aasta 450 sel (4,5),lisadeks el. aknad,el. luuk,järelpaigaldatud konditsioneer,mootorit juhib D Jetronic. 
Auto on algselt lnud heleroheline metallic ,ning rooli juures oleva kägukangiga. 
Plaanis siis panna alla 16 tollised Amg penta veljed,suurem mootor (6,9 liitrit),ülelaadimine ,kere korrastamine,vähe viisakam sisu,jne
 ![[Pilt: large_28264013_Q9Ps.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/56/large_28264013_Q9Ps.jpg)  ![[Pilt: large_28264015_d0GZ.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/56/large_28264015_d0GZ.jpg)  ![[Pilt: large_28264019_1rvG.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/56/large_28264019_1rvG.jpg)  ![[Pilt: large_28264021_oFMz.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/56/large_28264021_oFMz.jpg)  ![[Pilt: large_28264023_QZhu.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/56/large_28264023_QZhu.jpg)  
Pagassist leidus selline vigur ,algeline õhkvedrustus taga siis
 ![[Pilt: large_28272989_83Zi.jpg]](http://static4.album.ee/files/1130/91/large_28272989_83Zi.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 371 
	Teemad: 14 
	Liitus: May 2007
	
 Maine: 
4 
	
	
		  väga kena
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Vinge, nagu ma juba mujal öelnud!
 See algeline õhkvedrustus oli mingi aeg suht levinud vist, olen isegi Opel rekordil näinud. Raskema koorma vedamisel said ise pumbaga matsu juurde lüüa, nii sain ma süsteemist aru.
 
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Ma viisin nüüd kah siinse kasutajanime ja turboklubi kasutajanime kokku. 
 Projekt on aus. Mis ülelaadijat plaanis kasutada, seda ei lugenud välja. Väänet tuleb sellest mootorist küll omajagu palju.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		Ma juba ammu mõtlesin, et mis sellest MOOTORIST saanud on... Nüüd siis sai väärika kesta.   
MB tehasest säärast õhku vist ei pakkunud? Seega tekib küsimus, kas nivoosüsteem on minema visatud või on leidlikud näpud lisanud odavalt kandevõimet?    
6,9 ülelaetuna - sellise riistaga sõitmine võib eluohtlikuks kujuneda.   Teed on vist normaalse üleaaderõhu korral permanentselt jääga kaetud?...
 
Kas on lootust seda autot praegu ka liikluses trehvata?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
	
		Kindlasti üks enda unistustegaraazhi masinatest   
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		29-08-2013, 07:23 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2013, 07:26 PM  ja muutjaks oli inc13.)
	
	 
		 (29-08-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas:  Ma juba ammu mõtlesin, et mis sellest MOOTORIST saanud on... Nüüd siis sai väärika kesta. 
 MB tehasest säärast õhku vist ei pakkunud? Seega tekib küsimus, kas nivoosüsteem on minema visatud või on leidlikud näpud lisanud odavalt kandevõimet?
  
 6,9 ülelaetuna - sellise riistaga sõitmine võib eluohtlikuks kujuneda.
  Teed on vist normaalse üleaaderõhu korral permanentselt jääga kaetud?... 
 Kas on lootust seda autot praegu ka liikluses trehvata?
 Vedrustus on upgrade,suht hea asi tegelikult.
 
6,9 ülelaetuna saab päris huvitav olema jah.Üleliigset pidamist loota pole aga väga jõhker ülekanne ja pmst 2 käiguline atm (esimest ertii ei kasutata) tõmbavad taas asja maa peale tagasi    
Hetkel autoga teel eesti poole,homme kindlasti tallinna kandis liigun sellega ringi
  (29-08-2013, 10:08 AM)hents99 Kirjutas:  Ma viisin nüüd kah siinse kasutajanime ja turboklubi kasutajanime kokku. 
 Projekt on aus. Mis ülelaadijat plaanis kasutada, seda ei lugenud välja. Väänet tuleb sellest mootorist küll omajagu palju.
 
Plaanis siis kasutada holseti suurt (t4) hx40 riiulis või holseti hx52 pro. 
Mul paaris foorumis teine kasutaja nimi jah D
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Kui sa mõtlesid neid turbosid 1tk, siis tekib küll väike kahtlus, et nad õiget mõõtu on. 
2x HX40 võiks juba paras olla    
Olgugi, et tegemist pole pöördemootoriga, siis õhukogus on meeletu, mis sealt läbi käib. 
 
Aga mootor on julmalt tugev, see on hea. 
 
Sa roots-kompressori peale pole mõelnud? Paigaldamine oleks ehk veidi mõnusam, sest ruumiga on suht kehva vist. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (29-08-2013, 07:30 PM)hents99 Kirjutas:  Kui sa mõtlesid neid turbosid 1tk, siis tekib küll väike kahtlus, et nad õiget mõõtu on.
 2x HX40 võiks juba paras olla
  
 Olgugi, et tegemist pole pöördemootoriga, siis õhukogus on meeletu, mis sealt läbi käib.
 
 Aga mootor on julmalt tugev, see on hea.
 
 Sa roots-kompressori peale pole mõelnud? Paigaldamine oleks ehk veidi mõnusam, sest ruumiga on suht kehva vist.
 Oled sa holset 52 pro-d elusast peast näinud ? Asi jõuab kenasti 900 + hp puhuda.Suur hx40 on mul 22 kojaga T4 versioon,tavalisest 40st suurem
 
Ei näe põhjust miks peaks neid 2tk panema.Redline on 5500 rpm,tahaks fullboosti 2000 kandis saada
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Olen ikka näinud. Tuttav müüs, sest ca 900Hp ei tulnud just ülemäära kergelt ja see oli ka kõik sellest turbost. 
 Töömahtu üle poole vähem.
 
 Aga mu plaan polnudki midagi peale suruda.
 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (02-09-2013, 02:04 PM)hents99 Kirjutas:  Olen ikka näinud. Tuttav müüs, sest ca 900Hp ei tulnud just ülemäära kergelt ja see oli ka kõik sellest turbost. 
 Töömahtu üle poole vähem.
 
 Aga mu plaan polnudki midagi peale suruda.
 Ma usun,et tegemist on sama tuttavaga    
Ma isiklikult eriti ei julgeks lasta 900 hp kandis sellest muuseumi eksponaadist.Kui asi õhku lendab,siis in paras jama leida uut mootorit
	 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Uus hammasvöö sai valmis,vbl tuleb veel korra teha ![[Pilt: large_28380795_ga59.jpg]](http://static4.album.ee/files/1135/23/large_28380795_ga59.jpg)  
Igaks juhuks ostisin esitiiva tagavaraks
 ![[Pilt: large_28380809_nPgu.jpg]](http://static4.album.ee/files/1135/23/large_28380809_nPgu.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Vesilõikus? 
 Oot, mis kast ja/või hooratas tuleb?
 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		17-10-2013, 07:51 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2013, 07:52 PM  ja muutjaks oli inc13.)
	
	 
		 (16-10-2013, 10:51 PM)hents99 Kirjutas:  Oot, mis kast ja/või hooratas tuleb? Originaal kast jääb
	 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		13-02-2014, 01:42 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2014, 01:55 AM  ja muutjaks oli inc13.)
	
	 
		Keretööd 
Parempoolne lansekas
 ![[Pilt: orig_28580513_cAlR.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580513_cAlR.jpg)  ![[Pilt: orig_28580521_c4DZ.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580521_c4DZ.jpg)  ![[Pilt: orig_28580531_uDao.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580531_uDao.jpg)  
Kaitsmeploki ümbrus
 ![[Pilt: orig_28580517_PJWl.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580517_PJWl.jpg)  
Pärast
 ![[Pilt: orig_28580527_yKET.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580527_yKET.jpg)  
Vasak lansekas
 ![[Pilt: orig_28580519_9hvA.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580519_9hvA.jpg)  
6,9 m100 ettevalmistus
 ![[Pilt: orig_28580525_TiDL.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580525_TiDL.jpg)  ![[Pilt: orig_28580515_Ax19.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580515_Ax19.jpg)  ![[Pilt: orig_28580523_gNw1.jpg]](http://static4.album.ee/files/1143/22/orig_28580523_gNw1.jpg) 
 
Turbo ka tellitud,tuleb millalgi märtsis ehk,vaja veel leida 80 mm throttlebody,jms
	 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
		
		
		08-03-2014, 08:56 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 08:57 PM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
		Väga huvitav projekt, turbo päris purakas ikka  W116  üks ilusamaid läbi aegade. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 268 
	Teemad: 39 
	Liitus: Apr 2006
	
 Maine: 
0 |