Postitused: 160
Teemad: 15
Liitus: Jun 2011
Maine:
0
Kas siin leidub ka veidike juristi teadmistega inimesi, kes saaks natuke lahti tõlkida ühe kirja, mille pealkirjaks on Määrus Väärteomenetluse jätkamise kohta.
Tegu siis liikluses patustamisega, aga kuna patrull politseinik ei olnud piisavalt midagi kirja pannud, seletust vms, siis tuli nüüd selline kiri. Aga oma pea aru ei võta, mida see kõik nüüd tähendab.
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: May 2010
Maine:
0
(02-09-2013, 08:19 PM)väikemees Kirjutas: Need: http://www.bornrich.com/mercedes-benz-st...ssion.html
kahjuks mitte aga kui nendelt kaks auku ära võtta, vähe stiililt leebemaks teha ning tootmis ajaks arvestada u -15aastat siis midagi sellist.
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Kuidas on lugu Mercedes-Benz madaldusvedrude või coiloveritega? Andtud juhul sooviks w124(s124) universaali kohta infot.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-09-2013, 05:42 PM)hurraa Kirjutas: Kuidas on lugu Mercedes-Benz madaldusvedrude või coiloveritega? Andtud juhul sooviks w124(s124) universaali kohta infot.
A mis nendega on? Võtad rahakotile vastavad ja asendad.
Või rikud auto ära originaalvedrusid tükeldades.
Universaalil tuleb siis ka nivoovedrustuse kraani varrast lühendada sobival määral.
Hents ja teised kähkusõitjad, kas MB puhul saab üldse coiloveritest rääkida? Need ju mäkkpersooni teema?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-09-2013, 03:01 PM)hurraa Kirjutas: Universaalil tuleb siis ka nivoovedrustuse kraani varrast lühendada sobival määral."
Ehk täpsustad seda lähemalt ?
Mida täpsustada? Kraani asukoha võiks üks madaldaja ometi suutma auto alla vaadates tuvastada... Vihje: otsi tagasilla kohalt.
Ning kui teenus osta sisse, pole see ju tellija mure. Tema soovib saada madalat autot.
Konkreetset lühendamise ulatust ei oska öelda, kuid see on kangireegli tõttu väiksem, kui kogumadaldus. Lihtsaim on vabastada hoob, fikseerida kraani hoob kesta avasse 5mm vardaga ja siis keerata varda pikkus õigeks.
Postitused: 10
Teemad: 5
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
12-09-2013, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2013, 10:30 AM ja muutjaks oli urbaan.)
Puht huvist tekkis küsimus, et mis kirjad on nähtava spidoploki taustal?Kõigil kolmel kellal on sellised "autogrammid".
Postitused: 48
Teemad: 15
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(12-09-2013, 10:29 AM)urbaan Kirjutas: Puht huvist tekkis küsimus, et mis kirjad on nähtava spidoploki taustal?Kõigil kolmel kellal on sellised "autogrammid".
kummaline,et need pole ka identsed...auto ise stock?
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Samas kui veidi süveneda, on ikka allkirjad väga sarnased, Ju võib olla jäi identsus graveerimise taha kinni. Pole see teps niivõrd kerge, kui paberile kritseldades...
E55 AMG
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Allkirjastanud kerija...?
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
17-09-2013, 11:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2013, 11:28 PM ja muutjaks oli Treiku.)
(17-09-2013, 09:40 PM)Raul Pütsepp Kirjutas: Allkirjastanud kerija...?
hea!
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Tere!
Kui küsida võib kõike siis küsin kohe, nimelt mõtlen, kas on mõtekas osta 92 aasta 2.3 bensumootoriga E230-et? Või peaks siiski valima selle asemel diisli? Mida targemad soovitavad.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
23-09-2013, 02:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2013, 02:24 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Punktist A punkti B saab ka 2,3sega sõidetud. Mingit perfoormansit sealt oodata ei ole. Võrdle tehaseandmeid juba, saad aimu, millist mootorit sul vaja on (kütusekulu, mineku, võimsuse suhe). Mina valiks pigem 3-se diisli või bensuka.
E55 AMG
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Selge, aga kas konkreetsel masinal, 92 aasta 2.3 bensukate mootoritel on ka jetronic süsteem? Millal neid üldse panema hakati?
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Tänud, kuid mitte ei suuda sealt välja lugeda kuidagi seda informatsiooni mida vajan :S
Postitused: 570
Teemad: 103
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
23-09-2013, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2013, 06:52 PM ja muutjaks oli kodutu.)
2.3 bensukas on jah KE-Jet. Omast käest soovitaksin diisel võtta, sest 2.3 on küllaltki tuntud enda pritseprobleemide ja igasuguste hädadega. Nende probleemides on süüdi omanik, kes ei suuda neid vigu lasta ära parandada või tal ei ole piisavalt finantse. Bensukatest jah siis pigem 3.0.
Näiteks kui panna foorumi otsingusse "KE-Jet" ja lugeda neid igasuguseid probleeme siis kaob bensuka isu pikaks ajaks ära.
Diislitest soovitan võtta siis see vanemat sorti mehaanilise pumbaga OM601-606, kuigi OM604, 605 ja 606 on ka C ja uuema E klassi peal (w210) siis nood on juba elektroonilise pumbaga. Mehaanilise pumbaga diiselmootori leiad w124 või w201 kere pealt.
Kindlasti uuri ka seda teemat, saad mõningatki infot nende mootorite ja kerede kohta: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(23-09-2013, 03:34 PM)BlackMB Kirjutas: Selge, aga kas konkreetsel masinal, 92 aasta 2.3 bensukate mootoritel on ka jetronic süsteem? Millal neid üldse panema hakati?
Vehicle identification
No. of cylinders Type 4/OHC
Capacity (Fiscal) cc 2298 (2276)
Compression ratio :1 9,0
Suitable for unleaded petrol Yes
Minimum octane rating RON S=95/N=91
Ignition system Type EZL
Ignition system Description Map-i
Trigger location Crankshaft
Fuel system Make Bosch
Fuel system Type KE-Jetronic 3,5
Fuel system Description MFI-c
Air metering Type Flow
Combined ignition and fuel ECM No
Diagnostic socket Yes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
23-09-2013, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2013, 07:02 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Ei saa hästi aru mis infot sa tahad, kas 92 oli k-jetronic? Vastus on jah. Kas on mõtet osta 2.3 või diisel siis minupoolt oleks vastus ei, alla 3l bensuka pole mõtet minu meelest.
Peaksid täpsustama vähe oma küsimust, mingid ootused ja eeldused peavad olema. Kui otseseid mootori eelistusi pole siis ma vaataks, mis oleks kõige paremas korras. Parem valada rohkem kütust autosse kui oodata millal remondist kätte saab.
Edit: Erinevad M102 variandid - pritsung, karpa, mis kerel, aastad.
Edit2: jõuti ette, 2x
Turbo
Postitused: 196
Teemad: 16
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tervist!
Oskab keegi w124 fanat õelda,kas w124 kerega masinal annavad tungraua aukude ümbrus enam vähem adekvaatse vastuse küsimusele''mis seisus on kere'',kui välisel vaatlusel on kere okei.
Küsimus tekkis just sellepärast,et täna mingid sellid kraapisid pool autot polstritest laiali,et kas on asjal mõtet või on mingid kohad kus peakski midagi lahti kraapima.Karpidel saan aru,et tõmban need kapslid maha ja näed tungi auke,aga on veel mingeid kohti,mida peaks sellisel teel vaatama.
tänades,
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kui polstreid mahatõmmata, siis peaks olema ka valmis uute tüüblite eest maksma, kuidagi liiga julgelt. Facelift W124 esines roostet vähem, kuid ukseääred nii alt kui ülevalt, Kuigi palju on arusaada ka uksealuste liistude servast, sest tihti see varjatud osa liistu taga võib roostetada. Kapott iluvõre ümbert, tulealused liistud, tagumisel luugil lukuaugu ümbrus ja liistualune. Loomulikult poritiibade servad. Antenni augu ümbrus. Üsna varjatud koht on A piilari osa mis jääb esiklaasi küljeliistu alla varju. Roostet ei ole mõtet karta, parem on seda näha ja oma kuludesse arvestada. Äsja värvitud auto on loomulikult ideaalne, kuid sellist leida vist on väga haruldane.
Tungraua augu ümbrus ei ole mingi näitaja, minu kunagisel autol oli see kõige vähema roostega koht
|