Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 320 CE
#41
Tänud, täpselt nii ongi, ise olen loll, vin koodi vöiks ju ikka suuta ise järgi uurida...
Ja tagumik ei valetanud- ongi sportvedrustus
WDB1240521B958865

221 LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE

240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR

260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION

281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL

291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER

440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)

531 AUTOMATIC ANTENNA

543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-

551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM

580 AIR CONDITIONING

620 AIR POLLUTION CONTROL

653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

752 RADIO MB AUDIO 30 WITHOUT VK/RDS

855 TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ

873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS

880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL

915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY

Abipalve, soovitage nüüd häid amortisaatoreid, mis nende õnnetute vedrudega kokku sobiksid ja väga hirmsasti ei raputaks.
Vasta
#42
No kui on räim siis ilmselt ei astugi edasi...
Tehaseandmed on 320 siiski paremad (nM rohkem), niiet ei ole mõtet nii kõva häälega seletada kui p**k 3,2 on. Ilmselt on asi ka manuaalses käiguvahetuses, tööd palju jne, sõidumõnu kaob ära.
Ok, edu siis uue projektiga.

setud sõitsid seciga
Vasta
#43
Olles nüüd mitu korda erinevate laevade rampidest üles- alla sõitnud(väristab mõnuga nagu veermiku/amordi testis), pean oma sõnu sööma- alusvanker on ikkagi perfektses korras(ei kolise, suht tihke ja ka amordid on ikkagi korras).Poola aukudest koosnevad teed ja sportvedrustus ilmselt ajasid mind segadusse....Soome siledatel teedel on auto nagu omas elemendis ja see sportvedrustus nii väga enam ei häirigi.
Teen siis ka listi, mis vaja teha, et auto nagu prillikivi oleks:
1)radika jahutusventikad vaja tööle saada
2)ette uued rehvid(see väike vibra tuleb ikkagi eest) TEHTUD
3)mootri õlileke pidama vaja saada TEHTUD
4)diffri õlileke pidama saada
5)kere rooste välja lihvida ja krunt peale
6)jahutus ära täita
7)uus visko TEHTUD
8)uus jahutuse termostaat TEHTUD
9)uus mootorijuhtmestik TEHTUD
10)uued kyynlad TEHTUD
11)uued kyynlajuhtmed TEHTUD
12)uued syytepoolid TEHTUD
Ei tulnudki väga pikk nimekiri... Ja seejärel, teades 124 vastupidavust, on ootamas palju- palju muretuid kilomeetreid
Aga mis puutub sellesse, kas 3,2 on p**k või mitte, jään endiselt oma arvamuse juurde.
Olles oma elu jooksul omanud järgmiseid bensiinimootoriga suht sarnaseid masinaid:
300E 132kW man
300CE-24 162kW aut
320CE 162kW man
E320 165kW aut
olen raudselt veendunud et 320CE on neist kõige ebaõnnestunum, sest lühikesed käigud rikuvad kogu sõidumõnu ära(ei ole vahet kas manuaal või automaat- mõlematel on käigud lühikesed). Ainuke koht kus 320 on parem kui 300- 24 on kiirustel üle 160, siis on tunda et jõudu on rohkem ja läheb nagu lõbusamini edasi..
Manuaal kast sai seekord valitud sellepärast, et talvel manuaaliga ikka parem sõita(vana Mercedes-Benz automaat ikka reageerib terve igaviku kui vaja käike maha raiuda ja kiirest sõidust ei tule midagi välja).
Saksast tulles sain keskmiseks kütusekuluks 10l/100km, mis pole minuarust üldsegi paha.

Vasta
#44
(18-08-2013, 11:11 PM)tommyboy Kirjutas: Ei tulnudki väga pikk nimekiri... Ja seejärel, teades 124 vastupidavust, on ootamas palju- palju muretuid kilomeetreid
Aga mis puutub sellesse, kas 3,2 on p**k või mitte, jään endiselt oma arvamuse juurde.
Olles oma elu jooksul omanud järgmiseid bensiinimootoriga suht sarnaseid masinaid:
300E 132kW man
300CE-24 162kW aut
320CE 162kW man
E320 165kW aut
olen raudselt veendunud et 320CE on neist kõige ebaõnnestunum, sest lühikesed käigud rikuvad kogu sõidumõnu ära(ei ole vahet kas manuaal või automaat- mõlematel on käigud lühikesed). Ainuke koht kus 320 on parem kui 300- 24 on kiirustel üle 160, siis on tunda et jõudu on rohkem ja läheb nagu lõbusamini edasi..
Manuaal kast sai seekord valitud sellepärast, et talvel manuaaliga ikka parem sõita(vana Mercedes-Benz automaat ikka reageerib terve igaviku kui vaja käike maha raiuda ja kiirest sõidust ei tule midagi välja).
Saksast tulles sain keskmiseks kütusekuluks 10l/100km, mis pole minuarust üldsegi paha.

No kui lühikesed käigud ei meeldi siis on teine teema, vb parem olnuks 320 CE 4-käigulise automaadiga ning korraliku, sest õigesti toimiv kast vahetab kiirelt üles-alla, ei tea mis valgusaastatest sa räägid. Mul oli 2 aastat igapäevasõiduks 2,8l 142kW, mis on põhimõtteliselt sama 3,2-ga ning hobiautoks on hetkel 300-24. Kasutades varem mõlemat vaheldumisi jään iga kell arvamuse juurde 2,8 oma uuema mootori ja 1-käigu automaatkasti stardiga, oluliselt parem kooslus olevat kui 300-24. Loomulikult vahe pole laias laastus suur, kuid 300-24 puhul häirib et kõik see tõmme jne jõuab kätte nii hilja, alles 4-5k rpm juures. Aga siis on küll vahva, mõnus lärm ja käigud tõesti kerivad pikalt minna.
Ok, a mis me siin ikka kanu kitkume, kellele ema, kellele tütar kuidas trehvas. Ma ei taha mingeid arvamusi ümber lükata ega niisama seletada, vaid lihtsalt tundus imelik su väide, a ju siis on asi pikas käigus lihtsalt Smile Head pidamist!
setud sõitsid seciga
Vasta
#45
(19-08-2013, 12:08 AM)ralak Kirjutas: ...
sest õigesti toimiv kast vahetab kiirelt üles-alla, ei tea mis valgusaastatest sa räägid.
...

Ei tea midagi - ülesvahetamisel on käigult käigule lülimise aeg nii sekundi jagu (tõsi, vedu vahepeal EI katke, lihtsalt vahepeal toimub friktsioonide libisemine), allavahetusel KD kaudu nii kaks-kolm sekundit pedaali pressimise alguset kuni järgmise käigu lukustumiseni. Kui kangist tellida, siis kulub ikkagi üle sekundi ja eks kuliss kipub segama ka. Eriti kõvasid sõidu- ja veel kõvemaid jutumehiIcon_rolleyes

Hoopis suurem on tunduv mõju: kui manuaalil pead tallama pedaali ja sakutama kangi., siis TUNDUB, et kõik käib maru kiirelt. Aga tegelikult kipub käiguvahetsuega kauemgi minema, kui automaadil. Ning vedu katkeb siduri põhjasoleku ajaks...

E-klassi MB on läbi aegade auto, kus aeg tundub aeglasemalt liikuvatWink

Huvitav, et inimesed endiselt soovivad vanast kupeeneljast teha kähkusõidukarti...
Vasta
#46
Siin kohal ühinen igal juhul ralakiga. Ju sa siis pole korras 320 nega lihtsalt kulgend. Eelistada tasub teda juba kaasaegsema pritse koha peal. Ise oman SL320 just selle elekrilise pritsega ja 5 automaadi ja 1 käigu stardiga. Liigub kui loom. On terav käikudel ka pikkust piisavalt. Mina olen SL-ga sõites saanud kakeskmise 9,5 peale isegi. Kuid ja arvestan 10 ga jämedalt.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#47
(19-08-2013, 08:33 AM)v6sa Kirjutas:
(19-08-2013, 12:08 AM)ralak Kirjutas: ...
sest õigesti toimiv kast vahetab kiirelt üles-alla, ei tea mis valgusaastatest sa räägid.
...

Ei tea midagi - ülesvahetamisel on käigult käigule lülimise aeg nii sekundi jagu (tõsi, vedu vahepeal EI katke, lihtsalt vahepeal toimub friktsioonide libisemine), allavahetusel KD kaudu nii kaks-kolm sekundit pedaali pressimise alguset kuni järgmise käigu lukustumiseni. Kui kangist tellida, siis kulub ikkagi üle sekundi ja eks kuliss kipub segama ka. Eriti kõvasid sõidu- ja veel kõvemaid jutumehiIcon_rolleyes

Hoopis suurem on tunduv mõju: kui manuaalil pead tallama pedaali ja sakutama kangi., siis TUNDUB, et kõik käib maru kiirelt. Aga tegelikult kipub käiguvahetsuega kauemgi minema, kui automaadil. Ning vedu katkeb siduri põhjasoleku ajaks...

E-klassi MB on läbi aegade auto, kus aeg tundub aeglasemalt liikuvatWink

Huvitav, et inimesed endiselt soovivad vanast kupeeneljast teha kähkusõidukarti...

No siiski siiski, 3 sekundit on sul siis kindlasti konkreetse kasti eripära, kas reguleeringust või kasti üldseisundist tingitud, nii pikalt küll ei tohiks mökitada. Vähemalt minu omal toimis teisiti - laks pedaal alla ja kohe tõmbas 1-2 käiku alla.
Kuigi jah, ega ei vaidle selles osas vastu, enamuselt vanakestel see toimetamine eriti kiiremini ei toimu... Võibolla oli mul siis tõesti ideaalses seisus box, vana 4-ne aga tragi. Ennem seda sai kaks e39 R6 steptronicut ära peetud, ei täheldanud nende puhul küll mingit märgatavat erinevust kasti reaktsioonikiiruse ega sujuvuse osas.
setud sõitsid seciga
Vasta
#48
(19-08-2013, 09:17 AM)ralak Kirjutas: No siiski siiski, 3 sekundit on sul siis kindlasti konkreetse kasti eripära, kas reguleeringust või kasti üldseisundist tingitud, nii pikalt küll ei tohiks mökitada. Vähemalt minu omal toimis teisiti - laks pedaal alla ja kohe tõmbas 1-2 käiku alla.
...

Sekundi pikkus sõltub sellest, kummal pool vetsuust seistaWinkEusa_angel

Minu postituse mõte oli selles, et automaatkastiga autol on juhil aega auto suhtes kriitiline olla. Manuaali korral kulub aeg võimlemisele ära ja seepärast TUNDUBKI automaat uimasem.

Korras automaat on kiirem, kui keskmine juht.

Kes ei usu, siis vaadake videolõike - sekund on tegelikult päris pikk aegWink
Vasta
#49
Märkab linnasõidul päris hästi, foori alt startides jääb manual käiguvahetusel umbes autopikkuse maha. Seda muidugi eeldusel, et kumbki ei sõida võidu-
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#50
Huvitav, et inimesed endiselt soovivad vanast kupeeneljast teha kähkusõidukarti... - selleks nad ju omal ajal ehitati. Või arvad et MB tegi manuaalkastiga, sportvedrustusega, kupeekere ja 3,2 liitrise mootoriga eksemplari pereautoks? Ja oleks ju patt jätta asju sihipäraselt kasutamata Rolleyes- seda enam, et konkreetsed autod on nii naeruväärselt odavaks läinud.
Mis käigukastidesse puutub, siis äkki olen saamatu ja ei oska, aga kurvilise ning lumise/kruusase tee läbin manuaaliga kindlamalt ja kiiremini kui automaadiga.
Ma muidugi saan aru, et enamus foorumist eeldab, et autot peaks nühkima, garaazis konserveerima ja sõidustiil peaks olema nagu pensionäril- vabandage, aga mina tunnen elust mõnu ja kasutan autot tarbeesemena ja kui tuleb tahtmine, siis ka vajutan...
Vasta
#51
Kas keegi oskab kohe öelda, kas 300-24 mootoril on hüdrotõukurid või mitte?

Nukkvõllide järgi vaadates tundub, et võiks justkui mehaanilised olla, sealt tuleb ka välja mootori eripära ja vastus, miks lastakse 300-24 mootorit rohkem pöördesse, kui 320-24 mootorit.


Aga kohaltvõtu peale ütleks nii, et kui startida manuaalkastiga samuti 2. käiguga, siis ATM kastiga võrreldes vast vahet pole. Mootoril jõudu on omajagu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#52
(20-08-2013, 11:15 PM)hents99 Kirjutas: Kas keegi oskab kohe öelda, kas 300-24 mootoril on hüdrotõukurid või mitte?

Nukkvõllide järgi vaadates tundub, et võiks justkui mehaanilised olla, sealt tuleb ka välja mootori eripära ja vastus, miks lastakse 300-24 mootorit rohkem pöördesse, kui 320-24 mootorit.


Aga kohaltvõtu peale ütleks nii, et kui startida manuaalkastiga samuti 2. käiguga, siis ATM kastiga võrreldes vast vahet pole. Mootoril jõudu on omajagu.

Selle koha pealt on sul täiesti õigus, olengi viimasel ajal käike vahetanud 2, 3 ja 5(vahepealseid pole vaja üldse kasutada kui just rebima ei pea).
Vasta
#53
(20-08-2013, 11:15 PM)hents99 Kirjutas: Kas keegi oskab kohe öelda, kas 300-24 mootoril on hüdrotõukurid või mitte?

Nukkvõllide järgi vaadates tundub, et võiks justkui mehaanilised olla, sealt tuleb ka välja mootori eripära ja vastus, miks lastakse 300-24 mootorit rohkem pöördesse, kui 320-24 mootorit.

Hüdro tõukuritega
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#54
(20-08-2013, 12:17 AM)tommyboy Kirjutas: Huvitav, et inimesed endiselt soovivad vanast kupeeneljast teha kähkusõidukarti... - selleks nad ju omal ajal ehitati. Või arvad et MB tegi manuaalkastiga, sportvedrustusega, kupeekere ja 3,2 liitrise mootoriga eksemplari pereautoks? Ja oleks ju patt jätta asju sihipäraselt kasutamata Rolleyes- seda enam, et konkreetsed autod on nii naeruväärselt odavaks läinud.
Mis käigukastidesse puutub, siis äkki olen saamatu ja ei oska, aga kurvilise ning lumise/kruusase tee läbin manuaaliga kindlamalt ja kiiremini kui automaadiga.
Ma muidugi saan aru, et enamus foorumist eeldab, et autot peaks nühkima, garaazis konserveerima ja sõidustiil peaks olema nagu pensionäril- vabandage, aga mina tunnen elust mõnu ja kasutan autot tarbeesemena ja kui tuleb tahtmine, siis ka vajutan...

MB kupee on RASKE auto. Sellega sõites paratamatult kaotad igas kurvis ja kiirendusel kergematele. Siin ei aita ei AMG lävepakud ega klaasfiibrist tiivad - see auto lihtsalt on nii raske.

MB tegi selle mudeli puhtalt turunduse tarvis - kiiresti sõitev auto ju müüb. Harvad mõistavad, et sõnad kiiresti ja mugavalt käivad paaris sõnaga kulukas.

Mis puudutab mingi trassi läbimise kiirust automaat vs manuaal, siis selleks peab olema VÄGA hea juht ja PRIIMAS korras auto, et vahet sisse sõita.
Muide, mootorpidurdus ei kuulu kiire sõidu juurdeEusa_whistle Käiguvahetusel umbes pooleks sekundiks katkev vedu aga pärsib kiirendust.

Mis puudutab pensionäristiili ja treilerikuningannade poleerimist, siis sääraseid liikureid on foorumis vast mõni üksikParanoid. Enamus aktiivsetest liikmetest tarvitab autot pigem igapäevatoimetusis...

Selles on muidugi õigus, et Sinu auto, Sinu valikIcon_razz ja teistel pole siin suurt kobiseda. Aga ka teistel on õigus arvata...Eusa_angel
Vasta
#55
Ei taha feimi tõmmata ülesse aga kust tuleb arvamus, et 124 on nii raske auto millega kähkusõitu absouluutselt ei kannata teha?
Näiteks nö kähkusõitmis tänavaautode etalon antud ajast BMW M3 e36 kaalub 1460kg (wiki). MB 320CE 1490kg, m103 mootoriga kupee on 1400kg ja AMG 1540kg (mercefreaken).
e34 M5 kaalub üldse 1750kg ja w124 500E 1700kg.
Ma ei taha nüüd väita, et c124 ja m3 on sama nobedad rajal aga pole see kaal nii hull midagi. Pigem on asi vedrustuses, mis ühel on seatud rajale teisel mugavusele. Peace.
Turbo
Vasta
#56
(23-08-2013, 01:31 PM)sm. pelle Kirjutas: ... 124 on nii raske auto millega kähkusõitu absouluutselt ei kannata teha?
...

Kannatab, kannatab. Kui on tahtmist ja raha selleks.Nod

Aga kas on mõtet?Eusa_angel

Kähkusõidu eesmärk on ju rohkem emotsioon kui tegelik kiiresti punktist A punkti B liikumine. Aga paksult polsterdatud ja mugavusele orienteeritud autost seda emotsiooni otsida on nagu kohatu... Kuigi on võimalik piisava motivatsiooni puhul viia mugavusele suunatud auto jäikuse ja täpsuse suunas. Kuid ikkagi jäävad ebatäpne rool, vetruvad sillakinnitused, kõrge raskuskese, halb kaalujaotus...

Kui on tahtmine JUST SELLE autoga sõita, siis polegi muud põhjenduseks vaja.Eusa_dance

Aga kui hakatakse rääkima käiguvahetuse kiirusest või roolitunnetusest või kurvisuutlikkusest, siis siin ei ole keskklassi autodel midagi rääkida. Siin puhuvad pilli kompaktsed spordid (mis on kähkusõidu nautimiseks ehitatud) või GT-d, mille eesmärgiks on tõesi kiiresti ja mugavalt punktist A võimalikult kaugele pääseda...

E-klassist ei saa kumbagi õigupoolest.

Kujuures ma ei välista üldse, et rajaseades veermikuga ja veidi järgiaidatud mootoriga C124 rajal võiks GTga sammu pidada suuta. Lihtsalt üks on hea juba tehasest, teine tuleb toorikust alles välja vesta.
Vasta
#57
Mul mõte ei olnud selles, kas kannatab või ei kannata vaid, et 124 pole nii raske kui ta tundub.
Hobikorras a la opentrack on sportline vedrustusest maa ja ilm, et emotsioon saada, imho tegelt viimase jaoks pole sedagi vaja. Kes saab öelda, et tal polnud lõbus kui me viimanekord saugal käisime?
53/47 kaalujaotus pole just katastroof ja auto saad alati madalamaks lasta. Ebatäpne rool?
Kui tahad juba samm edasi minna siis pead mõlemal(c124 ja näiteks e36 m3) vedrustuse ja sillapuksid jäigemate vastu vahetama. Siin vast suleb see tooriku mõtekus, ühele on juppe saada teisele otsi nagu nõela heinakuhjast, õnneks meil on hents. Eusa_dance
Turbo
Vasta
#58
Kähkusöidu 124 AMG HAMMER ikka superilus

Vasta
#59
Eile tuli kapott lahti kiskuda(salongipuhuri kaitse läks läbi).See oli esimene kord peale ostmist- ehk siis esimesed ymmarguselt 5000 kilomeetrit läksid suht valutult.Kui juba lahti kiskusin, siis uurisin ka seda miks tyhikäigul kuumaks kipub minema- viskosiduriga tiivik iseenesest pöörleb... Proovisin puuoksaga seda peatada- sain tiiviku seisatud kyll.Oskab keegi öelda kui tugevalt see tiivik ennast taha haakima peab- on see normaalne et oksaga peatab ta hetke pärast ikkagi kinni?
Samas puudub ka täiesti selline "järeltöötamine"(tuled sõidust kuumaks aetud mootoriga ja lükkad süüte välja, paned uksed lukku ja auto juurest lahkudes kuuled kuidas radika jahutusventikas lülitub urisedes tööle)- seda ei toimu
Jahutusvedelik oli sees vale(sinine), mälu järgi oli mersul vist kollane?Vabandage kui on idiootne kysimus, aga kas see vöib ka möju avaldada kui on mitte tehase soovitatav vedelik sees, meenub et oleks nagu kuskilt kuulnud et sinisel viletsamad jahutusomadused?Termostaati ei viitsinud lahti keerata....
Tegin samas ka möned klöpsud telefoniga mootorist ja tungi aukudest:
auk1
[Pilt: 74335-27.08.2013_060.jpg]
auk2
[Pilt: 68952-27.08.2013_061.jpg]
auk3
[Pilt: 87436-27.08.2013_062.jpg]
auk4
[Pilt: 22393-27.08.2013_063.jpg]


Olen alati möelnud, et miks osadel toodud autodel on poldi ja mutri löppasend joonega märgistatud(minu autol/piltidel punasega)- kas see on tehase originaalmärgistus vöi on Saksa remondifirmad töesti nii hoolsad:


[Pilt: 43678-27.08.2013_057.jpg]
[Pilt: 27628-27.08.2013_058.jpg]
[Pilt: 82687-27.08.2013_055.jpg]

Igal juhul on auto siiani hästi vastu pidanud, eriti arvestades, et minu jalg ei kipu paraku just see köige kergem olema...
Vasta
#60
Enamustes MB jahutus süsteemides voolab sinine jahutusvedelik Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,235 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,332 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,909 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,113 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,098 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,611 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,174 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,571 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne