Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
28-06-2013, 12:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2013, 11:42 AM ja muutjaks oli Lexuz.)
Alustan siis algusest - mul on olnud kogu oma kireva autopargi jooksul täpselt kaks mersut - 1988a 190e 2.0 bens ja vist oli 84a W124 2.0 diisel takso. Ahjaa...280SE oli ka...mõnus pill. Pikalt pajatada neist pole mõtet ning millegipärast olid paremad mälestused 190E kerest (sellel ei vajunud iste läbi põhja sõiduajal) ja nii jõudiski minu õuele meeltesegaduses soetatud Mercedes, millel passi märgitud mudeliks 200D ja väljalaske aasta 1986, kere meenutas hirmsasti sedasama 190 kerega bensukat - ainuke vahe oli vaid selles, et tollel bensukal pidi dokumentide andmiseks politsei onule akna lahti kerima - sellel iludusel mis aga minu õue veeres saab dokumente juba läbi ukse ulatada. Leidsin masina muidu Soov.ee sobrades ja mõtteid mõlgutades kuidas ootamatult tasku kogunenud € laiaks lüüa. Pilk jäi pidama, masin asus Pärnus nagu minagi ja nii ma teda vaata läksin. Käima läks kohe (mite võtmest vaid eraldi veetud nupust mis asus kindalaekas) - suuremat sinist ega musta suitsu sumbutajast ei täheldanud, kere oli ....hõre, lai liisturing+plastkarbid olid kruvidega külge lastud, katuseluuk oli kinni silikoonitatud, esipidur peal, taguots põõsasse kasvanud...minu pakutud € piisas müüjale küll. Mingeid SM kalduvusi ma endal kahtlustan...sest sellises olukorras masinad leiavad reeglina tee Kuusakoski. Ma aga mõtlesin et prooviks, elulooma saada sellest. W124st on veel meeles, et kütet võttis vähe...ja et see on pommikindel mootor. Kui keegi VIN koodi järgi oskab rohkem infot kaevata siis selle isendi VIN on: WDB2011221F227256 ja kui keegi numbri järgi masina ära tunneb siis paar lauset ajaloo kohta ei teeks ka paha - auto nr siis 727ASH, eestis alates 2003a juulist.
Pildimaterjali - kahjuks ei teinud pilte siis kui masin mulle hoovi veeres vaid alles siis kui hakkasin otsast lahti harutama et va rebase kahjutööle hinnang anda:
Ehk siis: esiustega on aamen, esitiibadega samuti, probleeme on kõrvalistujapoolne rattakoobas, karbiotsad on ära, tagatiivaääred, tagaistmealune põhi nurkadest, väiksemaid auke siin seal. Üldjoontes on põhi selle aastakäigu kohta väga hea, pagasnik ja selle põhi samuti, karbid üldjoontes ka väga head. Ühesõnaga - taastatav.
Esimesel päeval palju ei jõudnud, porikoopa sai ära lappida ja karbiotste taastamisega alustatud. Ma ei tee mingit iluasja - aga roosteaugud peavad olema kinni - mitte Makroflexiga vaid plekiga, soovitavalt 0,7mm nagu ma kasutan. Mingist õigest keevitustehnikast ma ei taha ka jutte kuulda - ega ma kappi ei ehita ning siiamaani on kõik paigad kenasti peal püsinud. Niiet ärgem pöörakem tähelepanu välimusele vaid keskendugem näiteks motole - "parem kui enne oli"
...tööd jätkuvad - tellitud on tagakoopaääred, logarid - korralikud uksed ja esitiivad õnnestus ka imekiiresti leida.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Sa küll palusid, et keegi ei kommenteeriks su keevitamistehnikat, aga soe soovitus on keevituspunkte natuke tihedamalt panna. Muu koha pealt on nagu kõik korras.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Miks küll sellist tööd teha? Kas tõesti on nii igav?
See kere on otsas. Lihtsalt liiga otsas. Ja neid autosid on veel piisavalt palju, et valida korralikum ja mitte taastada surnud asja.
500-1000€ eest saab väga vähese roostega auto kätte.
Arvuta, kui palju läheb materjalide peale, siis arvuta kokku detailid, mis on vaja uued osta, kütus, mis kulub asjaajamise peale jne.
Keegi siin müüs mingi aeg tagasi 1100€ eest väga korralikku kutsikat, musta värvi jne.
Edu ja jaksu!
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Kere on otsas siis kui kahjustunud on kandev osa - poolraamid, piilarid jne. Seni kuni need asjad on ok siis on asjal jumet. Hind? Plekk ei maksa midagi, kereplekid mis sellel masina vajavad väljavahetamist (uksed, tiivad, tagakoopaääred) kokku u 150€. Väga igav ei ole ja tore on ju kui midagi Kuusakoskist päästa saab
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Kindlasti on igaühe enda otsustada mida ta oma raha ja ajaga teeb, minu poolt respekt selles suhtes. Hents pigem avaldas arvamust teemal, et sama töö ja raha hulga eest oleks võimalik saada hoopis parem tulem kui algallikaks võtta midagi etemat. Eks tee oma töödest järjest pildimaterjali, postita ja väga tahaks seda tulemit näha peale 2 aastast ekspluatatsiooni.
JÕUDU!!
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ega jah. Surnud kere võib keevitada, aga head asja ei saa kindlasti. Omale ei tasu teha, kui pikemad plaanid teha.
Uksed on kõik uued vaja panna ju? Piltidelt paistab läbiv mäda.
Ma olin ise mõni kuu tagasi otsuse ees, kas taastada vana, mis oli palju parem, kui sul, ent siiski poleks mõtet olnud. Ja tulemusega poleks ka kindlasti rahul. Nüüd on vähemalt tsingitud kere ja roostega pole muret.
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Njah - ma olen vist lihtsalt eri arvamusel nn "surnud kere" suhtes ehk siis minuarust paar läbivat auku katteplekkides ei ole sugugi hull. Muidugi oleks hea võtta toorikuks tsingitud kerega pill...aga noh - kõigil seda luksust pole. Ja kuna ma paikan seda keret tsinkplekiga - siis saab see ju igati parem kui enne Tagumistel ustel on kerge pindmine rooste kohati - st ei ole neil häda midagi. Vaatame mis välja tuleb - kordan veelkord, et näituseautot ma ei ehita. Omatarbeks-igapäevasõidukiks ei ole mul päris prillikivi vaja - ei usu et ta rohkem silma riivab pärast remonti. Niimoodi ka ju ei kannata sõita, või mis?
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
28-06-2013, 07:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2013, 07:25 PM ja muutjaks oli hents99.)
Üritasin lihtsalt hüva nõu anda.
Milleni tahtsin jõuda on see, et roppu moodi suur töö on nö taastada(tegelikult tavahooldus/remont, mitte päris restaureerimine) auto. Ja pärast väga suurt tööd on oht, et ei saanud päris "see", vot siis on nagu jama ja ilmselt uuesti kogu tööd ette ei viitsi võtta.
Ja hetkel on turul päris soodsa hinnaga korralikke keresid liikvel. See auto on vast 15-20a pärast taastamist väärt, mitte varem.
Hetkel teen oma kutsikaga sama. Mitte väga suures mahus, aga tööd on jubedalt palju ja ei taha mõeldagi, et millegi tõttu peaks sama asja uuesti tegema.
Kas tsinkplekk on hea mõte?
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Aastakese võib ju veereda niimoodi. Kui huvi on sis millegi peal tuleb ju keevitamist harjutada.
Head tulemust polegi mõtet seal taga ajada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
28-06-2013, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2013, 10:31 PM ja muutjaks oli Lexuz.)
(28-06-2013, 07:24 PM)hents99 Kirjutas: Üritasin lihtsalt hüva nõu anda.
Milleni tahtsin jõuda on see, et roppu moodi suur töö on nö taastada(tegelikult tavahooldus/remont, mitte päris restaureerimine) auto. Ja pärast väga suurt tööd on oht, et ei saanud päris "see", vot siis on nagu jama ja ilmselt uuesti kogu tööd ette ei viitsi võtta.
Ja hetkel on turul päris soodsa hinnaga korralikke keresid liikvel. See auto on vast 15-20a pärast taastamist väärt, mitte varem.
Hetkel teen oma kutsikaga sama. Mitte väga suures mahus, aga tööd on jubedalt palju ja ei taha mõeldagi, et millegi tõttu peaks sama asja uuesti tegema.
Kas tsinkplekk on hea mõte?
Ei ole see nüüd nii ropp ja suur töö kah - eemaldad roostekohad ja kolded, paned paigad peale, pigem võiks siis öelda et säilitusremont. Hüva nõu on alati teretulnud ja tsingitud plekki oli lihtsalt saada, musta plekki mitte. Servad peab tsingist puhtaks käiama enne paiga keevitust - kipub vahutama muidu.
Täna sai siis karbinurgad / tungikohad taastada - teenindus tõstab ju ikka altpoolt originaaltungikohta - sealt oli originaalplekk juba ära pudisenud. Asemele sai siis 3mm plekist sobiv tükk allapoole ja väline serv sestsamast 0,7mm mis ka pildil näha.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
29-06-2013, 02:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2013, 02:50 AM ja muutjaks oli arts24h.)
Minu arvates oleks väga hea sellises seisus auto viia ühe klassitäie auto plekkseppade kätte ja kellegi kogenud õpetaja juhendamisel praktika käigus lasta korda teha. Ise ka ei viitsiks mässata.
Samas kui ikkagi asja kenasti valmis teed ja tulemus enamvähem sõidetav jääb siis miks ka mitte.
Naftapress.
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
29-06-2013, 03:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2013, 03:52 PM ja muutjaks oli Lexuz.)
(29-06-2013, 02:49 AM)arts24h Kirjutas: Minu arvates oleks väga hea sellises seisus auto viia ühe klassitäie auto plekkseppade kätte ja kellegi kogenud õpetaja juhendamisel praktika käigus lasta korda teha. Ise ka ei viitsiks mässata.
Samas kui ikkagi asja kenasti valmis teed ja tulemus enamvähem sõidetav jääb siis miks ka mitte.
Heh...pärast on siis sinu silmatera nagu külahoor, kellest kari üle käinud ja keegi pärast sündinud kööbakat titte omaks ei tunnista
Kahe aasta pärast vaadatakse lipp-lipi peal roostelaigulist rebast ja nenditakse, et jah - oleks pidand ikka nii tegema nagu õpetaja näitas
Ise teed siis ise tead kuidas tegid ja kui tulebki 5a pärast roostetäpp siis saad ainult ennast süüdistada ja uuesti teha...kui jumal ikka tervist ja kannatust annab.
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ära muretse, nii kaua need täpid ennast küll oodata ei lase
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Postitused: 723
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
30-06-2013, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2013, 10:55 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Eks tõesti on igaühe enda otsustada, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab. Kui raha saab veel lisaks teenida, siis kaotatud aega tagasi ei saa. Majanduslikult sellist asja taastada ei ole mõtet. Vana auto puhul tasub osta 500-1000 € kallim eksemplar ja hakata kohe sõitma, kui osta odav ja panna sama raha sisse ja hakata siis sõitma. W201 ei ole täna mingi rariteet ja ilmselt ei saa selleks ka lähema 20 aasta jooksul, et teda tasuks taastada.
Aga kordan veel, et las igaüks otsustab ise, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab.
Ilmselt oleks olnud osta mõistlik näiteks midagi sellist ja siis ei peaks tänasel päeval keevitama
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31824
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
02-07-2013, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2013, 11:23 PM ja muutjaks oli Lexuz.)
(30-06-2013, 07:03 PM)kaupo51 Kirjutas: Eks tõesti on igaühe enda otsustada, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab. Kui raha saab veel lisaks teenida, siis kaotatud aega tagasi ei saa. Majanduslikult sellist asja taastada ei ole mõtet. Vana auto puhul tasub osta 500-1000 € kallim eksemplar ja hakata kohe sõitma, kui osta odav ja panna sama raha sisse ja hakata siis sõitma. W201 ei ole täna mingi rariteet ja ilmselt ei saa selleks ka lähema 20 aasta jooksul, et teda tasuks taastada.
Aga kordan veel, et las igaüks otsustab ise, mida ta oma raha ja ajaga peale hakkab.
Ilmselt oleks olnud osta mõistlik näiteks midagi sellist ja siis ei peaks tänasel päeval keevitama
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=31824
See 1000€ must rakett näeb hea välja küll..aga ei ole diisel...ning keegi siin ei tea ju kui palju ma tooriku eest üldse maksin - pean arvet ja panen ka lõppkokkuvõtteks oma remondi kulud, vaatame siis mis kokku tuleb. Igaühe hinnang on erinev - aga leida 27 aastast ilma roosteta toorikut eestist...on vähe tõenäoline. Ja lisaks veel niipalju, et siia teemasse on juba lootusetult hilja panna soovitusi ja väljaütlemisi et asi on mõtetu ja taastamine ei tasu ära. Ega ma siis nüüd pooleli ei jäta. Jagage parem näpunäiteid kuidas paremini roostekoldeid likvideerida, mis mökse kasutada jne. Või ostavad ja omavad kõik siin omal roosteta viimase lõpu tsingitud keresid? Sel juhul muidugi edu nendega ja jumala õnn et te ei pea keegi seda jama läbi tegema
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Kuna ootasid mingit infot ajaloo kohta siis midagi VIN koodi järgi ikka leidis. 2005 aasta olnud mingi väike avarii.
Aeg
28.03.2005 Koht
Pärnu, Pärnumaa Sõiduk: VOLKSWAGEN JETTA, 1987 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
Sõiduk: MERCEDES-BENZ 200 D, 1986 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS
Postitused: 57
Teemad: 9
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
(02-07-2013, 02:22 PM)kodutu Kirjutas: Kuna ootasid mingit infot ajaloo kohta siis midagi VIN koodi järgi ikka leidis. 2005 aasta olnud mingi väike avarii.
Aeg
28.03.2005 Koht
Pärnu, Pärnumaa Sõiduk: VOLKSWAGEN JETTA, 1987 Vastutuse ulatus: 0%
Makstud sõidukikahju hüvitis: kuni 500 eurot
Sõiduk: MERCEDES-BENZ 200 D, 1986 Vastutuse ulatus: 100%
Makstud sõidukikahju hüvitis: sõidukikahju ei hüvitatud
Käsitlev kindlustusandja: If P&C Insurance AS
Aitäh info eest - selle võtsin jah juba ise välja LKFist - esiots tundub olevad vähe lössis - radikaraam on kõveravõitu ja radikal ka kerge muljumisjälg. Muud kere ja raamiosad tunduvad sirged olevat. Kasutaja Lääne deshšifreeris ka lisade jms sellise nimekirja niiet VINi info on kõik kenasti olemas.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Jetta läks vist maha kandmisele et 500e maksti Arvatavasti tuleb rooste esimese talvega kui ikka igapäev sõita.
Korralik krunt alla ja mastiksid siis ei ole vast hullu. Tiiva äärtel võid kivikaitset ka värviall kasutada.
Naftapress.
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
niimoodi, et esimene talv välja ei tuleks siis augud liivapritsiga puhtaks, roostesurm, happekrunt, krunt, värv, mingi mastiks.
Värvi võib ära ka jätta ja kivikaitsega asendada.
ja korralikult kinni keevitada, iga 3cm. järel punkt ei ole piisav.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|