Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50%
#41
Ja panete 1:200 vahekorras nagu varem mainitud?
Vasta
#42
(18-04-2013, 11:28 AM)2015c Kirjutas: Ja panete 1:200 vahekorras nagu varem mainitud?

Alguses võid mõned korrad rohkem ka panna, hiljem pole mõtet üle 1:200 panna.
Vasta
#43
Pole küll 2T õli, kuid eile nägin mööda minnes Olerexi riiulil Kleen Flo kütuselisandit, mis mõeldud just määrimisomaduste parandamiseks, lisaks seob vett. 2-liitrine pudel oli ca 29 eurot, aga kulub seda ulme vähe - 100 ml 150 liitri kütuse kohta, ehk sellest nõust jätkub 3000 liitri kütuse jaoks. Väidetavalt disainitud uute diiselmootorite jaoks, aga täpsemat infot pole leidnud.

http://www.kleenflo.com/en/productpages/953.htm

Lingil olemas ka tooteleht.
Vasta
#44
Minu katsetus Statoili 2-taktilise õliga 1:200 hetkel näitab, et mootor hakkas märkimisväärselt pehmemalt käima.
Vasta
#45
Kui rääkida helist, siis
vaikseima mootori töö tagab tavaline toiduõli näiteks prisma poe riiulitelt (geneetiliselt muundatud rapsist pressitud on see soodsaim). Kõik see kõige odavam on sama liitri hinnaga mis nafta tanklas, ärikamad võivad ka oliivõliga proovida Unibrow Parima efekti saab suhtes 1:20-nele, arvestades toiduõli soodsat hinda pole ju probleemi.
Ülevaatuse läbib puhtalt, kas tahmasisaldus ka reaalselt madalam on, ma ei tea.
Vasta
#46
(21-04-2013, 08:41 PM)hannes_s Kirjutas: Kui rääkida helist, siis
vaikseima mootori töö tagab tavaline toiduõli näiteks prisma poe riiulitelt (geneetiliselt muundatud rapsist pressitud on see soodsaim). Kõik see kõige odavam on sama liitri hinnaga mis nafta tanklas, ärikamad võivad ka oliivõliga proovida Unibrow Parima efekti saab suhtes 1:20-nele, arvestades toiduõli soodsat hinda pole ju probleemi.
Ülevaatuse läbib puhtalt, kas tahmasisaldus ka reaalselt madalam on, ma ei tea.
Ma ei tea, kas see loogika päris elus töötab, kuid kuna toiduõlil on paremad määrimisomadused ja selle tõttu mootori töö vaiksem, peaks ka mootor pikemalt kestma.

Miinus aga see, et erinevalt Saksast, kus rapsiõli tanklast saab ja paljudel ridapumpadega masinatel paigaldatud lisaseadmed puhta kraamiga sõitmiseks, siis toiduõli Eestis legaalselt niisama lihtsalt paaki lisada ei või.

Ps. Kui mootor käib vaikselt, siis loogika järgi võttes tahma ei tohiks tekkida, sest on hästi teada, mis probleeme tahm põhjustab mootori töös ja vaikse mootoriga need kokku hästi ei sobi.
Vasta
#47
Sõber käis oma 2000a alguse mitte MB masuudipressiga ülevaatusel. Oli küsitud, et kas sellel on juba DPF vahel, et tahma näitu ei saa... Umbes pool aastat on ta sõitnud 1:200 2T mineraalõliga. Smile
Vasta
#48
Tervist. Kuidas on kulgenud selle 2T õli lisamine siin?. Kõik ikka korras ja mingeid tagasilööke ei ole olnud. Pihustid, pump jne?. Tahaks ka proovida ,aga ei julge seda sammu veel teha.
Vasta
#49
Seniajani pole midagi halba juhtunud. Mootor töötab nagu nurruv kass.
Kurjajuur
Vasta
#50
Sama siin, kui auto ära müüki läks olin 2T õli juba omajagu kasutanud. Tõesti vahe on sees, palju mahedamalt käis. Thumbsup
Vasta
#51
(21-11-2013, 11:16 AM)junkru Kirjutas: Tervist. Kuidas on kulgenud selle 2T õli lisamine siin?. Kõik ikka korras ja mingeid tagasilööke ei ole olnud. Pihustid, pump jne?. Tahaks ka proovida ,aga ei julge seda sammu veel teha.

Vara veel. Kui üldse, siis võiks tagasilöögid tulla nii 100 kkm läbimise järel. Arvestades meie autode keskmist läbisõitu, kulub selleks aastaid...Icon_rolleyes
Vasta
#52
(28-11-2013, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Vara veel. Kui üldse, siis võiks tagasilöögid tulla nii 100 kkm läbimise järel. Arvestades meie autode keskmist läbisõitu, kulub selleks aastaid...Icon_rolleyes

EGR'i "puhastumiseks" kulub umbes 2000km.
Vasta
#53
Mina olen 30000 km juba sedasi läbi sõitnud.
Kurjajuur
Vasta
#54
Lugesin läbi selle esimeses postsis oleva lingi, Ja nagu ma aru saan siis poolsünt õli kasutada siis kui on DPF ja mineraali siis kui ei ole?Semi Syntetic -JASO FC; ISO E-GC, E-GD; API TC; TISI
Vasta
#55
(02-12-2013, 10:38 PM)junkru Kirjutas: Lugesin läbi selle esimeses postsis oleva lingi, Ja nagu ma aru saan siis poolsünt õli kasutada siis kui on DPF ja mineraali siis kui ei ole?Semi Syntetic -JASO FC; ISO E-GC, E-GD; API TC; TISI

Ei, kõige parem on mineraalõli (seguneb diiselkütusega kõige paremini), võib kasutada poolsünti aga kindlasti mitte täissünti. Kui on DPF siis peab kasutama JASO-FC (low ash) nõuetele vastavat, kui DPF puudub - ei ole vahet mis standard.

Mina kasutan seda: http://www.castrolmoto.com/en/products/actevo_2t.php

Mu omal on DPF ja kohe 20 000km 2T-ga sõidetud, kõik toimib hästi ja mootor käib vaikselt. Thumbsup


edit:

Nägin/kuulsin Statoili uut reklaami teemal premium diiselkütus "D Miles Plus". Kogu jutt kõlab täpselt sedasi, et nad panevad 2T õli sinna hulka, aint hind tuleb 2 senti liitri kohta kallim kui ise panna 2T õli! Smile
Vasta
#56
Mitu aastat olen kasutanud pere mersus tavalist mineraal 2t õli kütuse lisandina.
Kui km lugeda siis 80k julgelt. Vahe on märgatav, eriti külma mootoriga. Õli tõesti aitab. Niiet ärge kahelge, kasutage.
Vasta
#57
kas nüüd ca -8c juures on 2t poolsündi lisamine mõistlik?
Tänasel paagitäitmisel katkestasin 2T lisamist paaki... kas see oli õige tegu?
Vasta
#58
Kasutasin oma eelmise auto (124 200D) küttevedelas 2T õli vahekorras 1/200 umbes aasta. Kasutan mineraalset kõige odavamat, muruniidukite-paadimootorite oma....Kui olin umbes 2,5 kuud kasutanud, lasin teha diislitesti: norm oli mingid 2,5 kohalikku ühikut aga näitas 1,1. Läbisõit oli selleks hetkeks kusagil 660 000 km. Paistab, et asjal ikka mõju on. Oma praegusele ( 210 290 turbodisla) lisasin kah sama manti küttevedelasse.
Vasta
#59
(16-01-2014, 08:15 PM)danil523 Kirjutas: kas nüüd ca -8c juures on 2t poolsündi lisamine mõistlik?
Tänasel paagitäitmisel katkestasin 2T lisamist paaki... kas see oli õige tegu?

mitte sünteetilisi, tavalist mineraali
Vasta
#60
(16-01-2014, 08:15 PM)danil523 Kirjutas: kas nüüd ca -8c juures on 2t poolsündi lisamine mõistlik?
Tänasel paagitäitmisel katkestasin 2T lisamist paaki... kas see oli õige tegu?

Mis vahe on temperatuuril? Lisad ju vaid 1/200L. Õli lisad ju enne tankimist ja tankides seguneb see nii, et silmaga ega külmaga ei saa arugi nagu seal midagi oleks. Kasutan õli ka -30 kraadistes pakastes.

[Pilt: 64267-20140111_184232.jpg]
Kurjajuur
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Sprinter W903 õli jahutusvedelikus Bullrider 0 717 11-08-2021, 10:56 AM
Viimane postitus: Bullrider
  Kõige sobivam kasti õli w126le helitehnik 17 2,922 06-08-2021, 01:53 PM
Viimane postitus: Helari
  W209 BAS ESP ABS Tuled põlevad, diagnostiga ligi ei saa Jaaniusss 3 1,236 12-07-2021, 09:00 AM
Viimane postitus: MAV
  Autom. kasti õli v2ikejoss 10 3,498 09-10-2020, 08:12 PM
Viimane postitus: totu
  W221/C216 ABC õli vahetus. Filter? Rolz 7 5,821 29-03-2019, 12:27 AM
Viimane postitus: ak75
  W124 500e 92a atm õli vahetus mesavend 12 11,442 11-06-2016, 04:39 PM
Viimane postitus: mesavend
  Ölivahetusvälp hobiautodel ehk kas öli vananeb ka seistes? nostromo 7 7,233 13-07-2014, 02:23 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W 126 500 SEL, tagasilla õli boysel 1 3,017 06-05-2014, 02:40 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mis õli kasutada? sm. pelle 11 7,428 07-12-2013, 02:05 PM
Viimane postitus: kriipc
  Aidake mootori õli valimisel kaspar 24 29,477 22-11-2013, 10:31 AM
Viimane postitus: estmersbenz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne