Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(28-02-2013, 10:41 PM)Arlend Kirjutas: Kuidagi erakordselt sile w202. Vahed on natukene valed ,aga reaalselt vist näha ei ole seda.
Seda ta on!
Justkui üle öö täitusid mu unistused :Algul sai aku tühjaks(tagumine lamp jäi põlema),sai siis täkku antud ja väikesele proovi sõidule mindud,
Tulemus oli siis see:
Samuti sai orignaal makile woofer ja aux järgi pistetud:
w123 240 D 83"
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
ASR-i võttsid selle õputse järgi maha?
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(02-03-2013, 07:42 PM)berg Kirjutas: ASR-i võttsid selle õputse järgi maha?
Ei,lihtsalt see et aku sai tühjaks andis kergelt ASR moodulile peksa ja see lakkas töötamast kuni peale uuesti käivitumist-ehk ajutine nähtus,kui homme väljas soe ,siis lähen nokkin ASR mooduli tagant 3 juhet lahti ja pistan lülityi vahele vms.
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(02-03-2013, 08:19 PM)MB W123 Kirjutas: (02-03-2013, 07:42 PM)berg Kirjutas: ASR-i võttsid selle õputse järgi maha?
Ei,lihtsalt see et aku sai tühjaks andis kergelt ASR moodulile peksa ja see lakkas töötamast kuni peale uuesti käivitumist-ehk ajutine nähtus,kui homme väljas soe ,siis lähen nokkin ASR mooduli tagant 3 juhet lahti ja pistan lülityi vahele vms.
Nii,täna jälle aku tühi ,vist leidsin vea ülesse ka-võim jääb sisse.
Aga sai jälle käima äratatud ja väikesele ringile mindud.Sõites avastasin kuidas saab ASR maha: sõidad 2.käiguga,vajtuad siduri alla,paned juba 3. käigu valmis-lased suhteliselt piirajasse ja siis lased siduri lahti-läheb ASR lolliks ja tuleb maha.Testisin mittu korda ja minu puhul toimis
aga nii ei viitsi autot lõhkuda peab ikka lüliti vahele tegema
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Üks küsimus veel suurele ringile seoses paagitaseme anduriga.
Nimelt väljamaa foorumeid külastades loen sellist värki,et lisatakse bensiinile pihusti puhastus ainet ja saadakse tasemeandur tööle.
Kellelgi kogemus? arvamusi? Mis firma toodangut peaks kasutama, et reaalselt kasu oleks,kui on?!
Tänane päev oli mõnus,sai nauditud auto sõitu ilma veojõu kontrollita ja tunnetada mis on ikka aiste vahel
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Sai käigukasti hoovastiku puksid ära vahetatud ja taha vähe priskemad rehvid põletamiseks.
nüüd vaikselt 3.2 mõte maha rahunenud,kuna kui veojõu kontroll maha võtta siis on seda jõudu seal piisavalt
w123 240 D 83"
Postitused: 100
Teemad: 26
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Eks igal autol on niikaua jõudu kuniks ära harjud
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
3.92 diffri ülekanne,anduriga differ.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
14-03-2013, 08:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2013, 08:11 PM ja muutjaks oli MB W123.)
(13-03-2013, 10:38 PM)berg Kirjutas: 3.92 diffri ülekanne,anduriga differ.
aga palju papiinot tahaksid?
ah jaa,täna sai abs unitile lülitivahele tehtud,tulemus jäi aga poolikuks:
plussid :ABS ja ASR ei tööta-väga hea
miinused: Spidokas ei tööta ja tühikäigupiiraja töötab ka sõites
Eks nüüd peab elektriskeemides tuhlama ja kapoti alt need ASR 3 juhet ülesse ja sinna selle lüliti tegema.-muidu pole ju SR avalaksule mütet minna
Samuti sai Termostaat ära vahetatud 6€ nii odav,et võiks iga nädal 1 ära vahetada
(13-03-2013, 10:20 PM)KsenoonE Kirjutas: Eks igal autol on niikaua jõudu kuniks ära harjud
eks siis tuleb 3.2 ligi võtta
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Kirjutan siis midagi märkimis väärset kah siia.Tänane päev möödus kapoti all juhtmeid lappades ja vaadates, 1h tööd ja nüüd on lüliti valmis,mis lülitab välja ABS ja ASR.Seal juures tuleb tühikäigu piiaraja maha ja spidokas töötab.
Proovisin siis börnakat kah ja ketrab küll
w123 240 D 83"
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Sa keerad tuharasse varsti oma auto niimoodi
having trouble having fun...
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(17-03-2013, 08:37 PM)itbilen Kirjutas: Sa keerad tuharasse varsti oma auto niimoodi
Kindalsti on võimalus... aga mingi sugune fun faktor peab ka ikka asja juures olema
või jäin täna hoopis silma ?
w123 240 D 83"
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(17-03-2013, 08:37 PM)itbilen Kirjutas: Sa keerad tuharasse varsti oma auto niimoodi
Kuidagi peab ju autost jagu saama. Pealegi, C-klassi on DBC alati üritanud noortele suupäraseks treida ja on üldteada fakt, et noortel on prioriteedid (vähe teisiti) paigas.
Näis, mis osutub nõrgiimaks lüliks
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
18-03-2013, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2013, 11:48 AM ja muutjaks oli hents99.)
Ma ei saa eriti aru, miks on vaja seistes pöördeid üle 4000 lasta?
Kas tänapäeval tehakse kummipõletamist 4000+ pöördelt startides? Selline mootor peab kohalt võttes (normaalselt ca 800rpm sidur täielikult ühendatud) umbes 2500 pöörde juures rattaid tühja vedama hakkama...ja seda kuni vähemalt 4 käiguni, kui kõik eelnevad käigud tühjaks lasta.
Kui ei, siis kahtlase tuuningu asemel mootorile veike hooldus teha.
Kui muud katki ei lähe, siis differ on esimene asi. Satelliidid hakkavad jubedat koormust saama.
Seepärast oleks minu soovitus esimesena LSD hankida.
Jahutusega on MB difritel suured probleemid. Pole ei jahutusribisid ega ka õlipumpa/radikat.
Ahjaa, sellel autol peaks olema ka 2-massiline hooratas....
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Ei ole enam vaja,stardib 4000rpm ka väga hästi ja ongi hea kusgilt ~3000-4000rpm juures saabki hea stardi.
LSD peaks vaatama jah,ja kui leian endale sobiva diffri siis võtan kindlasti sinuga ühendust! Auto on saanud regulaarset hoolet kuni 2006 Mercedes esinduses,edasi ei oska öelda,aga selle aasta jaanuari sai viimane hoole tehtud ja jätkuvalt on sees 10w40 täissünt.
hents99 kas leiaksid hooratta jaoks ka rohtu?
Muidu täna tegin asr/abs välja lülitile lõpp viimistluse:jootsin juhtme otsad ära ja paigaldasin juhtmed ja lüliti ilusti ära.
(18-03-2013, 11:46 AM)hents99 Kirjutas: Ma ei saa eriti aru, miks on vaja seistes pöördeid üle 4000 lasta?
Kas tänapäeval tehakse kummipõletamist 4000+ pöördelt startides? Selline mootor peab kohalt võttes (normaalselt ca 800rpm sidur täielikult ühendatud) umbes 2500 pöörde juures rattaid tühja vedama hakkama...ja seda kuni vähemalt 4 käiguni, kui kõik eelnevad käigud tühjaks lasta.
Kui ei, siis kahtlase tuuningu asemel mootorile veike hooldus teha.
Kui muud katki ei lähe, siis differ on esimene asi. Satelliidid hakkavad jubedat koormust saama.
Seepärast oleks minu soovitus esimesena LSD hankida.
Jahutusega on MB difritel suured probleemid. Pole ei jahutusribisid ega ka õlipumpa/radikat.
Ahjaa, sellel autol peaks olema ka 2-massiline hooratas....
w123 240 D 83"
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-03-2013, 08:07 PM)MB W123 Kirjutas: Ei ole enam vaja,stardib 4000rpm ka väga hästi ja ongi hea kusgilt ~3000-4000rpm juures saabki hea stardi.
...
Jääme ootama sapist postitust MB sita siduri aadressil, mis väärkasutust ei talu ja sisse põleb.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Hooratas sobib m103 oma ehk ühemassiline.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(19-03-2013, 05:21 PM)berg Kirjutas: Hooratas sobib m103 oma ehk ühemassiline.
Tänud!
Võsa-ära kujuta endale ette,kui hakkab läbi libisema siis läheb vahetusse ja asi ants,mersul sidurit vahetada pole ju mitte midagi 2-3 tunni töö,kui sedagi
w123 240 D 83"
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Väntvõllile sobib ühemassiline, kas ka käigukastile?
Kui käigukast on lühikse võlliga (tundub, et praeguse seisuga on), siis ei ole 1 massilisel hoorattal käigukasti peavõlli laagrit/tuge. Originaalis on ta 2 massilise hooratta, mitte väntvõlli sees.
Siis võiks kasutada ka vana pika võlliga käigukasti.
|