Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB c124, 300 CE, 1996. martk
#1
Tere,

sai eelmise aasta lõpupoole soetatud endale kupee Mercedes. Auto aastast 1996, kas mitte viimane aasta sellel mudelil liinil? Parandage, kui eksin.

Mootoriks 3 liitrine, 24 klapiline ja 162 kw mootor. Käigukast 5käiguline automaat.
Lisad on 4 elektri akent, elektri katuse luuk, elektri toolid( ainult soojendus puudub), kliima, elektri tagakardin.

Autot käisin ostma Narvast. Taas meeldiv kogemus vene rahvusest inimesega. Enne ostu vahetas õli ja filtri, tuttuus radikas paigaldati. Auto oli aetud müügi ajaks kanalile ja vigadest räägiti ning soovitusi anti, mis vajab vahetust.

Masin seisab talvekorteris ja ootab kevadet. Novembris sõitsin ja enne suurte soolade puistamist ajasin garaazi. Nädalavahetustel käin teist ikka silitamas ja pisut putitamas. Just sai uus jagaja kaan pandud, õhufilter vahetatud. Küünla juhtmed tahaksid vist ka vahetust.
Kasti õli vajab vahetamist, kardaani vahepukk samuti.

Vahepeal pilte ka.

[Pilt: IMAG0220.jpg]

[Pilt: IMAG0329.jpg]

[Pilt: IMAG0334.jpg]

[Pilt: IMAG0320.jpg]

[Pilt: IMAG0321.jpg]

Ükspäev treisin flantsid, kuna tagumised rattad tundusid liiga koopas istuvat. Hetkel on mõlemad 19 mm. Eks kevadel sõites peab hakkama timmima, kui palju vaja maha treida.

[Pilt: IMAG0338.jpg]

[Pilt: IMAG0339.jpg]


Vasta
#2
Kena kube, 5ne-kast on hea asi, kui ta korralikult toimib.
Vasta
#3
(05-02-2013, 10:08 AM)HotPapa Kirjutas: Kena kube, 5ne-kast on hea asi, kui ta korralikult toimib.

Tundub, et toimib. See veel tiptronic, kus maanteel saab lihtsa näputõmbega käigu 5-ndalt 4-ndale lülitada.
Vasta
#4
Kas ta nüüd just tiptronic sellepärast on... Eusa_angel
E55 AMG
Vasta
#5
Ilus CE! mäletan kui ta müügis oli! Kupeesi tuleb foorumisse juurde Smile Edu autoga!
Vasta
#6
Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk
Vasta
#7
Esmane registreerimine võib olla 1996 aasta, 96 aastal tehasest ta väljunud pole, ilmselt ka facelift kapott järelpaigaldatud.

Auto ise kena, eriti mõnus on beež sisu Thumbsup
Vasta
#8
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Kitsam suverehv tuleb suveks peale. Hetkel 225/45/17 ja velg 7". Loomulikult oleks laiem velg edevam, aga nende soetamine ei ole prioriteediks. Üritan olemasolevatega anda paremat väljanägemist.

Enne kevadet tuleb vedada veel uus klaasipesu voolik. Vanaoli nii lapitud ja osadest kohtadest nii kitsas ja ühenduskohtadel olevad metalltorud nõnda oksüdeerunud, et aknale piserdus vaid móni piisk.

Lisaks vaataks üle ka tagaakna elektrilise kardina, mille mootor töötab, aga varras katki. Ehk saab midagi sinna meisterdada.
Vasta
#9
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.
having trouble having fun...
Vasta
#10
Kitsam selleks, et seda flantsi kitsamaks treima ei peaks hakkama aga noh, 7" peal väga strech'i ei tee ka.

Vin dekooderi kaudu saad omal täpse tootmis aasta teada, mul link peas ei ole aga otsinguga peaksid leidma selle foorumist.
Turbo
Vasta
#11
Tiptronic Icon_razz

Muidu tundub kena kube olema, hoia teda.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
(05-02-2013, 08:28 PM)itbilen Kirjutas:
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.

Flants toob velge tõepoolest tiivaservale ligemale, kitsam rehv seest kaitseb registrimassi täitumise korral rehvi tiiva vastu käimist, ehk on ka autoomanikul soov autot pisut madalamaks lasta...Ja viimasel juhul on pildil olev offset ideaalne, mis kindlasti tahab kitsamat rehvi...a noh, vb. olen ma autode tagasihoidlikust järelaiatamisest valesti aru saanudEusa_clap

Vasta
#13
(06-02-2013, 12:21 AM)Renkju Kirjutas:
(05-02-2013, 08:28 PM)itbilen Kirjutas:
(05-02-2013, 07:01 PM)Renkju Kirjutas: Mina pakun flantsi treimise asemel välja kitsama rehviSmirk

Mida kitsas rehv teeb paremaks? Flants ikka selleks et velge tiivaservale lähemale tuua...
Korralik flants tundub, velg jääb ikka keskosale kandma.

Flants toob velge tõepoolest tiivaservale ligemale, kitsam rehv seest kaitseb registrimassi täitumise korral rehvi tiiva vastu käimist, ehk on ka autoomanikul soov autot pisut madalamaks lasta...Ja viimasel juhul on pildil olev offset ideaalne, mis kindlasti tahab kitsamat rehvi...a noh, vb. olen ma autode tagasihoidlikust järelaiatamisest valesti aru saanudEusa_clap

Jah sul on 6igus. Ma ei saanud aru et flantsi treimise all m6tlesid selle kitsamaks treimist.
Viimase pildi järgi on juba niigi kitsas rehv, sellest kitsam jätaks juba velje kaitseta ja ballooni välimuse mida sierramehed saavutasid kui plekkvelje laiemaks keevitasid.
having trouble having fun...
Vasta
#14
Mõnus auto. Vin kood ütleb jah vanuse kohta nii mõndagi. 1993 ja üles mudelitel on 162kW ja 3.2 mootor üldiselt. 3.0`i vahetas välja 3.2.

Mul on 300-24TE, passis kirjas 1994(arvele võetud), reaalselt toodetud 1991.


Edu autoga!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Tänud heade soovide eest.

Jah, peab vindekooderi üles otsima.

Autot plaan madalamaks lasta küll. Just tagantpoolt, kuhu on vedrude vahele kummipuksid lükatud. Esiots on enam-vähem.

Hetkel on nii, et kuna velg on 7" ja rehv 225 lai, on rehv laiem kui velg ja tundub liiga väljas. 205 laiuse rehviga läheb paremaks. 195 juba nii lihtne saada pole.

Flantsi treisin arvestusega, et keskava saab ümber treida, kuna teine auto on Audi ja poldivalemid samad.
Vasta
#16
Sile auto.Thumbsup

Sa ikka tead, et suvalised flantsid on põhjusega teeliikluses keelatud? Mis materjalist tegid? Mitu niiti flantsil hoidma jäi? Alla 6 on lubamatu - auto kaalub ikkagi poolteist tonni+.

8 mm on muu hulgas piduriketta paksus...Icon_rolleyes

Ilu on vaataja silmades, kuid praegused seibid ajavad velje liiga välja. Sa võid ju tõmmata seitsmetollisele veljele ka 185 rehvi, kuid väärakas vaade jääb ikka. 225 on üsna ülemine piir, 205 alumine sellele veljele. 195 jätab servad paljaks ja nõuab hoolikat juhti.

Mis Sinu praeguste velgede ET on? 49?

Mis mõttes kummipuksid vedrude vahele lükatud? Vedrulaiendajad? Alusta õhematest vedrupatjadest - mõni mm vedrul realiseerub mitmekordselt auto kõrguses.
Vasta
#17
Offtopic vahepeale, aga millise vin decoderiga te auto valmistamisaja kätte saate?

Nendega, mis netist vabalt saada on, mina enda auto valmistamisaega kätte pole saanud. Samuti ei ole suutnud ükski varuosapood mulle tema valmistamisaega öelda.
Vasta
#18
Tean muidugi selliste seibide mittelegaalsusest.

Seda 6 keeru normi on väga hea teada saada.

Kiire arvutus annab hetkel ca. 12 keerdu. Plaanitud 15 mm flantsi puhul 10 keerdu. Ses mõttes peaks hoidma küll.
Vasta
#19
(06-02-2013, 11:32 AM)Eero_S Kirjutas: Offtopic vahepeale, aga millise vin decoderiga te auto valmistamisaja kätte saate?

Mul see vene dekooder annab sellise rea - " Approx. year 1988"
Autol passis 89. Eks see approx nüüd 100% täpne pole aga aimu annab, vast rohkem kui number passis.
Turbo
Vasta
#20
(06-02-2013, 12:23 PM)martk Kirjutas: Tean muidugi selliste seibide mittelegaalsusest.

Seda 6 keeru normi on väga hea teada saada.

Kiire arvutus annab hetkel ca. 12 keerdu. Plaanitud 15 mm flantsi puhul 10 keerdu. Ses mõttes peaks hoidma küll.

Ega see mingi norm olegi.Eusa_think Lihtsalt 6 niiti M12 keeret kestab umbes ühe staatilise tonni. Kui flantsi materjal ikka on poldiga võrdne või parem.Paranoid Milles ma kahtlen...

Kas praeguste velgede ET on 49?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,267 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,560 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,472 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,984 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,336 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,575 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB, 320SL 1996, R129 / SL350 R230 / X167 GLS350 - Sqad Sqad 57 44,033 04-10-2020, 10:28 AM
Viimane postitus: Sqad
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,330 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 8,281 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,953 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne