Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK 320 C209 '03 - soo
#1
Niisiis olen taaskord tagasi MB embleemi juures, kuna tekkis vajadus talveauto järele (suvi otsa sai ringi kulgetud lahtise e30 Bauriga). Erinevate juhuste kokkulangemisel sai satutud eelmine nädal Pärnusse ning tehtud lähemalt tutvust ühe silma jäänud CLK-ga.

Kuna tegemist oli väga korralikult hoitud ja värske isendiga, siis pikalt mõtlema ei pidanud. Sisse istudes oli kohe tunne, et see on minu auto. 100% Eesti ajalooga ning taust kontrollitav. Peale Silberautost saadud ajaloo kontrolli sai kohe võetud liisingpakkumine ning eile autole järgi mindud.

Mark ja mudel: Mercedes-Benz CLK 320
Keretüüp: kupee
Mootor: 3.2 (160 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 113 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat
Värvus: tumesinine
VIN-kood: WDB2093651F075714

Varustus
- kliimaautomaatik
- 4x el.aknad
- püsikiiruse hoidja
- parkimisandurid taga
- 2x el.istmed mäludega
- el.peeglid mäludega
- istmesoojendused
- multifunktsionaalne rool
- Bi-xenon tuled
- kahevärviline nahkpolster
- originaal stereo koos CD-boksiga

Esialgne emotsioon on ikka väga hea. Tegemist mugava ja stabiilse autoga, mis ei jää ka möödasõitudel hätta. Katsun lähiajal ka pisikese fotosessiooni teha, et saaks ka pildimaterjali jagada.

[Pilt: soo_clk_01.jpg]
[Pilt: soo_clk_02.jpg]
[Pilt: soo_clk_04.jpg]
[Pilt: soo_clk_08.jpg]
[Pilt: soo_clk_09.jpg]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2
panen kohe märgi maha lõppude lõpuks yx c209 juuresBig Grin
ootame rohkem piltte jmsSmile
parimat
Vasta
#3
Eile sai pisike fotosessioon tehtud ning paar pilti ka ülesse laetud. Hetkel veel salongipildid puudu...

Suuremaid vigasid veel autol pole täheldanud. Kliima peaks laskma üle kontrollida, kuna see vahepeal puhub külma ja sooja vaheldumisi. Loodetavasti vajab ainult täitmist.
Samuti peaks üle kontrollima esisilla. Enne talve ootab veel ees poleerimine ja vahatamine.
Vasta
#4
Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik...
Vasta
#5
(21-08-2012, 11:48 AM)soo Kirjutas: Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik...

Täpselt nii! Autol on 772 lisavarustus kood olemas ehk siis disainipakett "AMG". Lisaks veel sportvedrustus ka, mis tglt Tallinna teedel ei olegi just kõige parem lisa Eusa_angel
Vasta
#6
(21-08-2012, 03:29 PM)Taffinaff Kirjutas:
(21-08-2012, 11:48 AM)soo Kirjutas: Tuttava terane silm tuvastas, et autol AMG kerepakett (stanged ja küljelaiendid). Kui nüüd teisi müügisolevaid vaadata, siis ikka vahe sees tõepoolest. Ilmselt müüja ise polnud ka sellest teadlik...

Täpselt nii! Autol on 772 lisavarustus kood olemas ehk siis disainipakett "AMG". Lisaks veel sportvedrustus ka, mis tglt Tallinna teedel ei olegi just kõige parem lisa Eusa_angel

Tuleb tunnistada, et pisut kange on jah auto Tallinna tänavatel. Ei ole seda mersulikku pehmust. Samas kurvilistel teedel on väga mõnus vurada. Eks kui hooldusesse läheb, siis peaks sillad ka laskma üle vaadata - ees paremal nagu oleks kerge klobin sees. Eelmine omanik väitis küll, et kõik puksid on vahetatud...
Vasta
#7
1.5k kilomeetreid nüüdseks seljataga ning tasapisi ujuvad mõned vead välja. Eile käisin kliimat täitmas ning tuli välja, et kompressor õhtal omadega. Taob liiga suure surve sisse ning lülitab ennast seejärel süsteemist välja. B-osa koos allahindlusega üle 520 euro... Tuleb vist mööda romulaid kolistama hakata, kuigi see second-hand kompressor ka pisut kahtlane teema.
Lisaks veel ei toimi tagaklaasi soojendus. Õnneks võimalik plokki pisut tuunida ning ei vaja väljavahetamist.

Lohutuseks vähemalt on kütusekulu üllatavalt väike. 80% sõitudest ainult linnas ning kompuuter näitab keskmiseks 13l/100km. Eeldasin ikka mõned liitrid suuremat kulu.
Vasta
#8
Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud.

Paksemas lumes tekib tahtmine ka LSD järele aga jääb ilmselt järgmist talve see projekt ootama. Kleemanni oma 800€ + paigaldus. Huvitav, et näiteks ka E500-le pole see tehase poolt peale pandud. Järelturult pole otsinud ja väga ei ole ka usku leida. ESP-st väga lugu ei pea ja selle lüliltan libedaga enamasti välja kohe.
Vasta
#9
Ma esimest piltti vaadates mõtlesin kohe ,et küll pidid kaua otsima ,et amg paketiga ja korralik isend leida(eriti eestist).
Minu silmis annab se visuaalselt ikka väga palju juurde.Ilus auto!
Vasta
#10
Miks ESP välja lükkad?
Vasta
#11
(18-12-2012, 01:32 PM)soo Kirjutas: Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud.

Paksemas lumes tekib tahtmine ka LSD järele aga jääb ilmselt järgmist talve see projekt ootama. Kleemanni oma 800€ + paigaldus. Huvitav, et näiteks ka E500-le pole see tehase poolt peale pandud. Järelturult pole otsinud ja väga ei ole ka usku leida. ESP-st väga lugu ei pea ja selle lüliltan libedaga enamasti välja kohe.

See vee probleem oli tüütu jah, ma ka pidevalt kuivatasin sp.
LSD polnud mu clk500-l ka.
Aga, ESP on mu meelest üks paremaid asju Mercedes-Benz peal, eriti, kui tahad vahel "hullu panna", aitab suht palju, kui asjad jamaks võivad minna.

P.S. Clk500-l näitas keskmiseks 13,4l/100-le
Vasta
#12
ESP märjal asfaldil on küll hea jah, aga lumes pidurdab nagu liiga palju.
Eriti veel, kui natuke hullata tahad, siis pidurdab suht seisma.

Kuigi ega ta vist päris 100% välja ei lülitu ja säilitab mingisuguse kontrolli.
360 kraadi ära lapata ei lase vaid poob 180 peal juba tagaotsa kinni ära.
Samas see osaline rakendumine vast kõige parem.
Annab paljud asjad kergesti andeks.

CLK500 oli ka valikus sees, aga neid paraku harva müügis ning tõenäoliselt ka pidamiskulud kordades suuremad. Sama kütusekulu juures saad V8 mootori muidugi
Vasta
#13
(18-12-2012, 01:32 PM)soo Kirjutas: Vihmaste ilmadega jäi siin üks huvitav disainiviga silma. Nimelt jookseb kogu vesi tagaluugi avamisel kenasti pagasnikusse. Pole nagu ühegi teise autoga seda varem täheldanud.

Paksemas lumes tekib tahtmine ka LSD järele aga jääb ilmselt järgmist talve see projekt ootama. Kleemanni oma 800€ + paigaldus. Huvitav, et näiteks ka E500-le pole see tehase poolt peale pandud. Järelturult pole otsinud ja väga ei ole ka usku leida. ESP-st väga lugu ei pea ja selle lüliltan libedaga enamasti välja kohe.

Kas pagasniku luugil on mingi matt ka sees või puhas plekk? Sest kui lihtsalt plekk, siis võib selle pinnale kondents tekkida, mis luugi avades sisse voolab ja selle vastu aitab luugi katmine seest mingi riide või viltmatiga.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma Eusa_angel
W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades Smile
Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis Smile
Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
(20-12-2012, 02:30 PM)Rolz Kirjutas: Jutt ilmselt vertikaalsest servast, kus pagasi luugi tihend pagasi/auto poolt kinnitub. Kui luuk lahti teha, vuliseb vesi tagumise klaasi ja tihendi vertikaalse osa vahele ning peaks teoorias luugi avades külgede kaudu tagapampri peale/maha jooksma Eusa_angel
W221 oli vist esimene MB, millel see serv "tõsiselt" üles tõsteti, ca 5cm, isegi jää ei "sõida" pagassi luuki avades Smile
Aga elu peabki arenema, mäletan kuidas omal aja W124 mehi kadestasin, kelle uksetihend keeras ukse vahele kuni klaasi pinnani, et talvel avades poleks juhiiste lund täis Smile
Aga väga ilus auto ja järjekordne tõestus sellest, et mida uuem MB, seda vajalikum on visuaalse täiuslikkuse saavutamiseks üks müstiline kolmetäheline lühend AMG.

AMG disainipakett teeb tõepoolest auto silmale väga palju meeldivamaks.

Tihendite vahelt ei tule õnneks midagi sisse.
Pigem on tegemist disainiveaga.
Kui luuk ülesse tõsta, siis voolab vesi mööda luugi alumist serva luugi pealt tuppa. Luuk ise üsna ümar ning pole ühtegi takistavat serva, mis vee allavoolu takistaks.
Vihmase ilmaga pagassi avad ning seal sisemuses peaks riideid/kotte vms olema, siis võid kindel olla, et need saavad märjaks.
Vasta
#16
See Kleemanni tagadiffer on ikka suhteliselt kiviaja leiutis minu arvates. http://www.kleemann.dk/Performance/handl...ntial.aspx käib satelliitide vahele ja siis on huvitav teras-teras kontakt pindadel mis ei ole just kõige siledamad. Ei kujuta ette kaua antud asi seal vastu peab - ilmselt peab, sest kleemann neid ju müüb.
Olen näinud ka MBle tehtavad PÄRIS aftermarket LSD diffrit (mingi Inglise firma), kuid kahjuks ei mäleta enam.

ESP mahalülimise juures on väga hea see, et nii kui hullates asi üle käte hakkab minema ja ABSi rakendad (vajutad pedaali) siis aktiveerub ka kohe ESP uuesti.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#17
Esimene aasta hakkab selle masinaga täis saama ning senimaani väga rahul olnud antud autoga. Pidamiskulud on väga mõistlikud ning lagunemisega probleeme pole. Töötab nagu kellavärk.

Kuna hetkel on seisud sellised, et tuleb endale ametiauto soetada, siis olen dilemma ees, kas vormistada see sama CLK endale tööautoks või vaadata midagi uut ja huvitavat asemele. Pisut on hinge kriipima hakanud w220 kerega S500 4-maticud ning samuti ka CLS-id. Kulude mõistes pole vast kumbki väga ratsionaalne valik, aga eks ma olen alati autosid ostnud pigem emotsioonide ajendil.

Seega läheb paariks nädalaks CLK müüki ning kui huvilisi ei leidu, vormistan ta endale ametiautoks ning proovin oma auto-ostu emotsioonid järgmise kevadeni alla suruda.

Auto24 link
Vasta
#18
Nüüdseks on siis autoga aasta ja kolm kuud liigeldud ning 17 000km läbisõitu juurde kerinud. Tuleb tunnistada, et Mercedes-Benz on selle aja jooksul ennast ainult väga heas valguses näidanud ning vahetama olen pidanud ainult kuluosasid.

Septembris läks vahetusse kliimapump kuna see ei toiminud juba autot ostes. Lisaks sai vahetatud veepump, mis oma eluea oli ära elanud.

Üllatuslikult oli ka 120k hooldus suhteliselt odav - ca 160 euri (kevad 2013).

Lähiajal ootab ees veel esistange vahetus, mis kokkupuutel äärekiviga viimasele alla vandus ning tagaklaasi soojenduse plokk tahab tinutamist saada. Ühesõnaga muresid ei ole ning auto liigub ja liigub lausa väga erksalt.


Leidsin ühe pildi ka sõbra albumist eelmise aasta Rally Estonialt. Kuna järgmine aasta on tegemist juba ERC etapiga ning CLK-le konksu paigaldada ei tahaks, liiguvad mõtted ML-i suunas. Peale katseid muutuvad rajad üsnagi läbimatuks ning kõrgem auto nelikveoga oleks abiks
[Pilt: 969354_598793970160558_1935947606_n.jpg]
Vasta
#19
Snorkel on vales otsasEusa_snooty

Sile pill. Kuidas meie "teid" mõõtes plommid suus püsivad?
Vasta
#20
(18-11-2013, 04:05 PM)v6sa Kirjutas: Snorkel on vales otsasEusa_snooty

Sile pill. Kuidas meie "teid" mõõtes plommid suus püsivad?

Sai just selleks neljapäevaks hambaarsti aeg pandud Smile
Aga tuleb tunnistada, et auto on tõesti väga jäik ning hambakaitsmete kasutus soovituslik. Tehase poolt paigaldatud sportvedrustus ja hetkel all olevad 18" 45-se profiiliga rehvid seda sõitu oluliselt ei pehmenda.

See on ka üks põhjus, miks ma vaikselt olen hakanud ML-i või w221 suunas piiluma.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 13,125 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S
  MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 andres23 8 7,740 17-01-2019, 11:26 PM
Viimane postitus: andres23
  MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek indrek 30 28,777 09-01-2019, 11:53 AM
Viimane postitus: indrek
Smile MB W221 S500L 4matic 2010 - soo soo 95 84,460 01-12-2017, 11:37 AM
Viimane postitus: soo
  W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 andrjuha84 12 16,142 03-09-2015, 11:14 AM
Viimane postitus: Black66
  CLK 320 avangar palm 3 3,844 05-08-2015, 10:25 PM
Viimane postitus: palm
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 71,219 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar Kuldar 24 27,567 06-06-2013, 09:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB C220T w202 '96 - soo soo 2 5,033 14-02-2011, 09:37 PM
Viimane postitus: ralak
  MB 500 SE w140 '92 - soo soo 29 31,110 19-07-2010, 09:18 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne