Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124 E300TD ´93 a
#1
Sai siis Rootsi lehekülgedel surfatud ja leitud selline isend ning räägitud kasutajaga itbilen, kelle abiga auto täna Eesti jõudis. Suured tänud talle selle eest veelkord, igati asjalik ja usaldatav eestlane Rootsis. Auto asus Stockist ca 450 km kaugusel. Omaniku jutu ja piltide põhjal saigi esmane otsus tehtud, et seda autot on mul vaja.
Mark: Mercedes-Benz
Mudel: 300 TD
VIN kood: WDB1241911F259331
Mootor: 3.0 R6
Käigukast: Automaat
Võimsus: 100 kW
Läbisõit 456000 km
Sisu: must nahk 7 kohta
Kaasa sai 17" veljed suverehvidega.
Mõned lisad: 2x el. istmed mäludega, 2x istmesoojendus, 2x el reg peeglid, 2x airbag, püsikiirusehoidja, el.reg rool pikisuunas, konditsioneer, 4 x el aken, webasto...
VIN koodi järgi siis:
Order number: 0 3 291 70087
Delivery date: 01 06 1993
Production order: There is a production order for this vehicle!
Paint code 1: 199U BLUE-BLACK – METALLIC PAINT
Equipment: 261A LEATHER BLACK
Engine no.: 606910 12 000043
Transmission: 722435 03 317954
SA code
199U BLUE-BLACK – METALLIC PAINT
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
228 AUXILIARY HEATER
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
261A LEATHER BLACK
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN AND GEARSHIFT IN LEATHER TRIM
291 AIRBAG FOR DRIVER AND FRONT PASSENGER
300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY
305 DUST FILTER
404 LEFT FRONT SEAT ORTHOPEDIC BACKREST
405 RIGHT FRONT SEAT ORTHOPEDIC BACKREST
406 CODE 404 AND 405
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
420 4 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
441 STEERING COLUMN ELECTRICALLY ADJUSTABLE
443 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL), AND STEERING COLUMN, ELECTRIC
531 AUTOMATIC ANTENNA
541 DOUBLE ROLLER BLIND USED AS LUGGAGE AND PASSENGER GUARD
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
547 CODE 541 AND 543
550 TRAILER COUPLING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN ALARM/WARNING SYSTEM (ATA)
553 CODE 550 AND 551
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
586 SACODE 580+584
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE,
SINGLE-SHEET SAFETY GLASS
600 HEADLAMPS – CLEANING EQUIPMENT
620 EMISSION CONTROL SYSTEM, (CATALYTIC CONVERTER)
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
682 FIRE EXTINGUISHER INSTALLED
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
844 FOLDING SEAT BENCH IN LOADING COMPARTMENT
859 No code designation available
873 ELECTRIC SEAT HEATER FOR FRONT SEATS (LEFT AND RIGHT)
880 CLOSING/LOCKING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL

Fotod mille põhjal sai siis otsus langetatud:
   
   
   


Ning foto poolelt teelt kasutajalt itbilen:
   

Esmased tööd mida vaja teha:
-õlide,filtrite vahetus
-nivoosysteemi ylevaatamine-remont, tagumine osa kuidagi liiga vajunud
-esistange vahetus
Paari päeva jooksul plaanis auto yle vaadata, yles tõsta, siis saan öelda kuidas ja mis täpsemalt. Samuti pesta,puhastada ja mõned fotod veel teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2
Njah, kuna auto oli liiga kaua naise silma all siis nyyd pean veel yhe sellise otsima Eusa_angel
Muretuid kilomeetreid igatahes!'
Yks pilt :
[Pilt: DSC_0214.jpg]
Naabrid ei saa aru mis toimub, 2 kuu jooksul juba 3 täpselt samasugust hoovil seisnud. Keegi ahv teadis arvata et äkki isegi varastatud, vahetan numbreid pidevalt Eusa_clap
Vasta
#3
Kirjelduse järgi tundub väga ahvatlev....ootame huviga pilte.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Ostsid ka veel kiiruga viimase saadaoleva maailmalõpu üle elamiseks http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29517 ? Nod
Aga sellega läksid küll alt, et elektrilisad ei pidavat ju peale 21.12.12 tööle jääma Retard

Kui tõsiselt rääkida, siis tundub ahvatlev ost. Muretuid kilomeetreid!
Vasta
#5
Paistab kenaThumbsup
Vasta
#6
Palju õnne, haruldaselt lisase diisli pealt töötava eksemplari leidmise puhul! Eusa_clap
setud sõitsid seciga
Vasta
#7
(29-11-2012, 04:09 PM)ralak Kirjutas: Palju õnne, haruldaselt lisase diisli pealt töötava eksemplari leidmise puhul! Eusa_clap

+1.
Eusa_drool

Ma kujutasin vaimusilmas ette, kuidas salongi jalutas kodanik, kes hooletult letile nõjatudes palus panna linnuke lisavarustuse lahtrisse "full package" või mis iganes see sealmaal olla ka võis...

Üsna vähe on jäänud märkimata... Närilisetõrje vist ainukesena...
Vasta
#8
(28-11-2012, 11:07 PM)itbilen Kirjutas: Njah, kuna auto oli liiga kaua naise silma all siis nyyd pean veel yhe sellise otsima Eusa_angel
Muretuid kilomeetreid igatahes!'
Naabrid ei saa aru mis toimub, 2 kuu jooksul juba 3 täpselt samasugust hoovil seisnud. Keegi ahv teadis arvata et äkki isegi varastatud, vahetan numbreid pidevalt Eusa_clap
Yle poole neist nyyd minu hoovilEusa_angel

Vasta
#9
Thumbsup
K6igi kiuste tirin varsti yhe veel kohale Eusa_angel
Vasta
#10
Ai, seda tahaks näha Icon_rolleyes
Lahe.
Vasta
#11
Millega tegu, asub karteripõhja paremal küljel, 2 toru jookseb ka külge. Küsin, sest see tihend seal läbi ja lekib õli.
[Pilt: 69656-IMG_1017.jpg]

[Pilt: 58899-Foto0674.jpg]
Vasta
#12
Väga kena masin, algselt vaatasin silmad suured peas, et mis ajast 3ne touring diesel 100kW on, mul ju ainult mõni pügal üle 80, aga ribid küljel selgitasid.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#13
(12-12-2012, 12:00 AM)piitre Kirjutas: Millega tegu, asub karteripõhja paremal küljel, 2 toru jookseb ka külge. Küsin, sest see tihend seal läbi ja lekib õli.
[Pilt: 69656-IMG_1017.jpg]

lisasoojenduseks nimetakse !
väga ohtlik asi !
kui sees kummirõngad läbi, siis õli ja tosool lähevad kokku , ja mootor läheb laiali !!!
Vasta
#14
See on siis webastoga seotud?


Aga jah , sul läks selle liftiga ikka täkkesse! Olen nyyd palju uurinud ja ega sinu autost parema kooslusega 124 polegi leida Eusa_angel
108 kw turbo aga ei ole enam OM 606.91..ehk siis 24 valvega.
Turboga 606.96.. 130kw juba alates w210,140,461.
Damn...
Vasta
#15
Tegu on soojusvahetiga, mis on mõeldud õli jahutamiseks jahutusvedelikuga. Nimelt imeb õlipump karterist õli läbi selle samuse soojusvaheti, mis jahutab õli radiaatorist tuleva jaheda veega. Jah ohtlik on siis kui asi lekkima hakkab, st. tosool võib seguneda õliga kui õlipump peaks lekke korral õli asemel tosooli hakkama süsteemi imema.
Hiljaaegu otsisin endale samasugusele mootorile õlipumpa, nimelt sellise soojusvaheti korral on vähe teistsugune õlipump mida raske leida, lõouks kombineerisin OM605-e 83kW mootori õlipumbaga...

Webastoga pole siin midagi seotud.
Vasta
#16
Eile õhtul ca kl 19.00 ajal juhtus Tartust 13 km Räpina poole sõites elukaaslasel autoga õnnelik õnnetus. Nimelt siis lendas vastutuleva kaubiku või veoauto küljest,koormast lendu plekitükk mis maandus lifti esitange ja iluvõre piirkonda. Lõhkudes numbri(seda natuke juba sirgemax painutatud fotol), numbrialuse, stange, esivõre, kondiradika tiiviku kaitsevõre. Plekitükk(rauast, mitte alum nagu pildilt tunduda võib) oli kinnitatud silikooniga, sest sellel silikooni jäljed. Hea meelega tagastan plekityki omanikule.UZI

[Pilt: 28474-IMG_1056.JPG]

[Pilt: 38863-IMG_1059.JPG]



Vasta
#17
See ikka paras ebaõnn, kindlustus ka ei maksa ju..... Sad

Seda plekitükki õgvendaks küll selle kaubiku/veokajuhi jalgade najal.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#18
Kaastunne.Tagantjärgi tarkus,aga kaamera/registraator peaks olema soovitatavas autovarustuses.Iseasi kuidas kindlustusega lood on,süüdlase reg numbri ja sündmuste käigu näeks ikka ära.Eks sealt ka asi edasi hargneb.

Vasta
#19
Meie s*taste ilmadega on kaamerast suht vähe kasu, pimedas veel eriti, vastusõitva auto numbri suudad välja lugeda küll ainult siis, kui puhas laubakas on.
Vasta
#20
Sai natuke auto juures tehtud:
-kütusefilter vahetatud
-jahutusvedelik vahetatud
-õli ja õlifilter vahetatud
-juhipoolne stabikavarda kinnitus, mis oli kahest kohast poolex asendatud tervega
-õlijahutustorude kinnituskarbil karteri küljes vahetatud tihendid, mõned fotod ka, telefoniga tehtud ja pole kõige paremad

[Pilt: 45556-Foto0682.jpg]

[Pilt: 34698-Foto0684.jpg]

[Pilt: 44462-Foto0683.jpg]



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,673 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,395 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,055 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 12,008 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 6,238 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,164 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 85,215 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 62,571 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  S124 Laur Laur 19 17,683 14-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: Laur
  MB S124 250 TD - v6sa v6sa 153 166,901 25-06-2015, 02:01 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne