Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
230 w 124 vigur mootor
#21
Pritsungiga vanematel mootoritel võib sellist anomaaliat esile kutsuda ka õhukulu mõõtja, kuna seal ka temp andur sees, katsetada saab seda tõmmates juhtme pesast välja ja kui siis jääb mootor ühtlasemalt tühikäigul tööle ongi viga teada, kui aga mingit muudatust ei toimu siis selles vidinas viga ei ole, enda eelmisel autol sai seda katsetatud ja nii moodi viga leitud.
MobileSPA
autopesula
TEL: 5110767
Vasta
#22
Sad 
Confusedad:Tänan kõikidele, kes viitsisid vastata ja probleemi ära arvata!

Hetkel on olukord siiski juba päris hull. Käisin siis veel esmaspäeva õhtul autoga linnas.Oli veel asjaajamist. Kodust kesklinna ( kuskil 6 km ) sõitis auto kenasti, ei mingeid probleeme - jõnksutamisi jms. Kui olin peale kuskil 2,5 tundi eemalolemist parklasse naasin ja auto käivitasin, oli kõik veel korras. Aga umbes peale 200-300 m sõitu suri mootor sõidu pealt välja. Ei jäänd muud üle, kui tee kõrvale tõmmata, ohutuled peale.
Proovisin uuesti käivitada, aga ei midagi. Korra nagu sekundiks juba lubab, aga siiski ei midagi. Toonitan, et seekord toimus see jama juba külma mootoriga. Jeblasin seal veel mõnda aega, siis sai lastud auto koju maja ette pukseerida. Veel õhtul proovisin käivitada, aga ei miskit. Asi päris ära koolenud. Starter käiab ja akul jõudu küll ( veel ), aga ei saa enam asjas sotti. Kahtlustan, et kütusepump on oma töö lõpetanud. Kas aga sellel võib olla seos selles jamas, et kuumaga käima ei läinud!?
Kas on võimalik, et kütusepumba membraanis mingi pragu, mis ajaga üha suurenes vms? ...
Igatahes hetkel on selline kehvem seis, ei teagi kohe, kust alustada. Eks asun teisipäeval töökodadesse helistama ja uurima asja.

TO roman:

Kas oskad öelda, kus asub see õhukulumõõtja see nimetatud temp andur?

TO Tauno Mõts:

Hetkel paraku mul see pilditegemise võimalus puudub. Kui oled mu ülaloleva postituse auto täielikust seiskumisest läbi lugenud, siis küsin, kas sel võiks olla seos selle toruga, mis niiöelda " sigatseb " ? Olen suht võhik autoasjanduses, aga kus see nn sissepritse asub? Confusedad:

TO v6sa:

Igatahes ei hakka ma su jutu peale kohe ise jõumeetodil küünlaid keerama Wink Hetkel ei näegi sel eriti mõtet, kui auto enam üldse käima ei lähe. Muidu tutikad küünlad olemas küll, aga parem tõesti lasta remonditöökojal asjaga tegelda. Karta on, et praeguses olukorras pole asi enam ainult süüteküünaldes. Mootori surveid ma mõõtnud ei ole, aga eks mul on võimalus need lasta ära mõõta. Mis puutub sellesse õli korgi vahel väljaajamisse, siis ei oskagi kommenteerida. Ei tahaks uskuda, et mootor on kotti lastud ja kulunud. Aga eks seda tõestab lõplikult vaid survete mõõtmine. Muidu avastati korgi tihendit uurides, et sinna mingi paber vms vahele aretatud, peale mida see silikooniga kinni pandigi. Aga lihtsalt peale Valvoline i on seda õli hakanud tulema. Enne ei tulnud piuksugi ( kasutasin siis mingit suvaliselt Comma poolsünti ) . Voolikuid ja juhtmeid ei näe kyll lipendamas.

Vasta
#23
Olukord siis nüüd selline, et sai auto lastud vedada tuttava remondimehe juurde, kes tegi kindlaks, et bensupump läbi pole, sest pumbale otse voolu peale andes hakkas ta tööle ja auto isegi tänu sellele lisavoolule käivitus. Aga jama on selles, et süüdet sisse keerates ei tee pump piuksugi. Tuttav tegi ka kindlaks, et auto all asuvatele pumba juhtmetele pinget peale ei tule. Seega võib öelda, et tegemist ikkagi mingi elektrijamaga. Pump ei hakka tööle, sest sinna ei jõua vool.
Kuhu aga see vool takerdub?
Kas pumbal on mingi kaitse või relee, mis võiks läbi olla?
Kaitsmekarbist sai ka proovitud, aga ei tuttavale ei tundunud, et seal mõni oleks läbi olnud ( proovis lambiga ). Kas pumba kaitse asub siis kuskil mujal? Leidis ka kaitsmekarbi tagant mingi teise karbi, kus olid sees paar releed ja mingid ajud-juhtplokid vms. Kas äkki sääl?
Igatahes, kui keegi teab, oleksin infost huvitatud!
Vasta
#24
Auto sai taas tööle. Bensupumba relee sai uued külmjooted. Asi oligi relees, pump ise ikkagi oli terve. Sain koju sõita, aga mõne aja pärast rooli istudes tegi veel paar vigurit. Esiteks suri lambist ristmikul välja ja teiseks jättis tühikäigupöörded 2000 peale Sad
Peale taaskäivitamist töötas taas korralikult. Eks näis, kui kauaks.
Ilmselt käin temaga siiski diagnostis ära.
Vasta
#25
Tundub, et autol ei ole eriti hea tuju viimasel ajal. Läksin eile tööle ja hakkas sooja mootoriga taas kakkuma ja tühikäik oli ebaühtlane. Foori taga suri välja, aga õnneks läks uuesti käima. Vedas, et tee peale taas ei jäänud. Peale relee tinutamist on bensupump kenasti tööl, aga jama ikka sooja mootoriga. Lasin nüüd autol küünlad ära vahetada, kontrolliti ka jagaja kaant ja rootorit. Kõik tundub olevat ok, aga lihtsalt siis vahel teeb selliseid asju. Lisan veel seda, et pärast sõitsin koju ja polnud viga midagi. Püüan leida diagnostiku, kes asja ette võtaks ja uuriks natuke sellise anomaalia põhjuseid. Viga annab ju märku ka käivitumisel juba. Käima läheb kenasti, aga siis mingi 1-2 min peale mootori käivitamist on selline hääl, nagu oleks 1 silinder tagant ära vms. Plötutab kuidagi.
Lööb pöörded 2000 ni , siis laseb alla, tahab välja surra praktiliselt, siis lööb taas yles. Ja nii kuskil 2-3 korda. Siis rahuneb.
Lihtsalt siis tahtsin teada anda, mis seis mu autoga on...
Vasta
#26
Ehk siis oled tagasi seal, kust probleem algas. Ainult selle vahega, et nüüd on bensupump vea allikana elimineeritud.:evil:

Kuidas surved on mootoris? Ja mis värvi on küünlad (tahmased, õlised, valged, normaalselt pruunikad)?
Vasta
#27
To V6sa:

Surveid pole ma saanud veel mõõta. Aga kindlasti lasen ära mõõta ja annan siis teada. Aga ma ei usu, et mootor on kotti lastud või oleks ta ajaga nii hõredaks jäänud. Suvel-sügisel oli maanteel ikka jõudu küll. 150 ga olen sõitnud, ei mingit probleemi. Rohkem lihtsalt ise ei julgenud vajutada.

Küünlad vahetati ära mul. Vanad on alles. Vaatasin üle. 2 tk olid ilusad vaöged, 2 olid tahmased.
Kolasin siin veidi foorumites ja jäi silma 4 asja, mida peaksin kontrollima, kui vaid leiaksin need üles...

1) tühikäigumootor
2) Hr Tauno Mõts i poolt mainitud voolik, mis läheb tühikäigumootorisse ja mis pidi tihti umbes olema
3) juhtrõhuregulaator
4) kas äkki midagi veel? a la lisaõhu saamine, mistõttu mootor lonkab

Vasta
#28
jan110 Kirjutas:...
2 tk olid ilusad vaöged, 2 olid tahmased.
...

Vot-vot. Ehk kahes silindris on põlemine korras ja kahes mitte. Nüüd oleks vaja teada, millistes silindrites olid valged ja millistes tahmased küünlad... Et siis neid tahmaseid silindreid lähemalt uurida. Küünlajuhtmeid näiteks kontrollidaWink

Kulunud ja kohvi mootor võib üsna edukalt nii pöördesse minna kui jõudu näidata. Ainult gaasid on paigast ja tühikäiguga on probleeme. Kuid siiski, survete mõõtmine annab kolvigrupi tervisest hea pildi...

Mina võin demoda eskroti mootorit, millel on võimu palju ja pöördesse läheb isukalt. Surve on <6 ja õli kulub bensiinist enam... Aga edasi läheb looma moodi

Kas mitte sellel mootoril pole sissepritse ja aju vahel peenike kummivoolik, mis hõrenduse ajuni toimetab? Pole nende lahustisööjatega eriti kursis, kuid miskist sihukesest voolikust on põtrade foorumis pidevalt juttu olnud seoses tühikäiguanomaaliatega... Kui see ummistub, muutub elu huvitavaks.

Aga kas Sinu masinal on, ei oska öelda. Ehk targemad kommenteerivad seda varianti.
Vasta
#29
To V6sa:

Paraku ma enam ei mäleta, milliste silindrite küünlad tahmased olid, aga uus ring juhtmeid ei teeks nii või naa paha. Ostan komplekti ja püüan ise ära ka vahetada. Eeldan, et see nüüd nii keeruline töö ka pole. Või on? Wink

Ma ei taha kuidagi uskuda, et mu autol mootor kottis, aga eks kolmapäeval lasen surved ära mõõta. Lihtsalt gaasid eelmise aasta ülevaatusel olid paigas. Või tekib hõredus nii kiirelt? Õlivahetusest on möödas kuskil 6000 km. Olen tõesti liitri juurde valanud, aga õlikadu algas peale Valvoline Maxlife i kasutamist.

Leidsin netist pildi analoogse masina kapotialusest.
Suht väike teine, aga siiski:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Et kas oskad osutada, kus asub tühikäigumootor, juhtrõhuregulaator, hõrenduse voolik vms , mida siin teemas on juba võimalike põhjustena välja toodud?


Vasta
#30
Juhtmete vahetus on lihtne. Ainult peab hoolega jälgima, et juhtmed segi ei läheks. Soovitavalt ühekaupa vahetadaWink Aga spetsid teevad seda sõidu pealt, kuuldavasti...

Nende vidinate asukoha kohta ei tahaks valeinfot levitama hakata. Ehk hr. Mõts on nõus avitama...

Mootor ei pruugi sugugi hõre olla. Survete mõõtmine annab lihtsalt objektiivse ja ühese pildi mootori tervisest. Ja korrapealt kaotab süüdlaste nimekirjast hõreda kolvigrupiWink
Vasta
#31
Vahepeal kulus aega, kuna ei saanud diagnostiku juurde aega, aga täna siis ära käidud.
Selgus, et üks pihusti madalatel pööretel ei pihusta korralikult.
Kuna tegu mehhaanilise pritsega, ei saanud ta seal arvutiga midagi suurt teha. Öeldi, et viga igatahes on kütusesüsteemis ja mingit elektrikala ei ole.
Lahti oli mingil põhjusel mingid paar vaakumvoolikut vms ja üks küünlajuhe oli ka kehvake.

Soovitati Valvoline i kütuselisandit panna ja kui ei mõika, siis ikka vajalik kogu pritse jms. puhastus. Hinda paraku ei osatud öelda.

Kas 124 l ongi tavaline, et 4-5 tagant tahab kogu asi saada läbipesu?

Igal juhul ootan soovitusi, kuidas neid asju puhastada saaks? Kasvõi ise teeks ära, aega on ju.
Vasta
#32
No nüüd oleks vist aeg see teema lukku panna, sest probleem on tõenäoliselt lahendatud. Peale remondis käimist pole igatahes enam viga välja löönud.
Nimelt hakkasin ükspäev siis küünlaid kontrollima, et missuguses olukorras need on. Kaugemale kui kapoti lahti tegemine ma ei jõudnud sest küünla juhtmed olid nii kinni küünalde küljes et 2 tk ei käinud ringigi 2 käisid kuid maha neid tõmmata ei jõudnud.

Võtsingi siis ette küünla juhtmete ja küünalde vahetuse ühes remondikohas, lisaks lasin õli ja stabika puksid ka vahetada, kuid nendes viimastes ma arvan et kondlasti asi ei olnud.

Igatahes ma loodan et auto nüüd korras ja ei jupsi enam, kuid eks kindlamalt saab seda teada kui külmaks läheb.

Mul oli veel see arusaamatu et miks ta mul käivitades tagasi lööb või nagu kinni kiilub. Sain teada et süüde võib hiline olla, kui remondikohast teatati, et kui küünlad on väga kulunud siis elektroodil nii suur vahe ja see põhjustabki hilist süüdet.

Tänan kõiki vastajaid ja nõu andjaid. Siin eespool soovitati mulle kohe küünlaid kontrollida, kuid kahju et mul nende kontrollimisega nii kaua läks.
kui ise loll siis ei ole ikka midagi teha
:biggrin:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 ukseluku mootor BadBoy 0 593 23-03-2021, 07:11 PM
Viimane postitus: BadBoy
  W210 soendus mootor umberto2ss 6 4,705 19-04-2020, 09:27 AM
Viimane postitus: madis71
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,518 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  E 430 98a. mootor ei jää võtmest seisma aavs 3 2,982 05-10-2018, 08:11 PM
Viimane postitus: aavs
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,416 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  W124 E220 ei käivitu (mootor ei käi üldse ringi) -Liitlane- 11 7,118 20-04-2018, 02:07 PM
Viimane postitus: -Liitlane-
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,221 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,839 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  W211 mootor väriseb? laisad 2 3,355 19-08-2017, 11:03 PM
Viimane postitus: madis71



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne