Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
Tere!Autoks on mb w140 3.5 94a.....Probleem on selline ,et lööb salongi soendusmootori kaitsme läbi...Aga kui Panen juhtmed otse mootori külge...töötab kohe....Vahetasin reostaadi ära ikka sama jama...vahetasin salongi konsooli ära ikka sama jama....Rohkem ei oska enam kuskilt otsida...Äkki kellegil on olnud sama jama või äkki keegi oskab juhendada...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Või lööb siis ka kaitsme läbi kui filtrit peal pole?
Mootor ise on ikka igati korras? Harjasid küllalt jne? Käib vabalt ja kergelt ringi, kontaktid head, kollektor pole liigselt kulunud, niiet mingis asendis kontakti pole?
Ja kui asjades ise päris kindel pole, siis on olemas ettevõtteid, kes autoremondi ja elektriga tegelevad ning oskavad aidata.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
(11-11-2012, 12:05 PM)ReinGSM Kirjutas: Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Või lööb siis ka kaitsme läbi kui filtrit peal pole?
Mootor ise on ikka igati korras? Harjasid küllalt jne? Käib vabalt ja kergelt ringi, kontaktid head, kollektor pole liigselt kulunud, niiet mingis asendis kontakti pole?
Ja kui asjades ise päris kindel pole, siis on olemas ettevõtteid, kes autoremondi ja elektriga tegelevad ning oskavad aidata.
Tänan!Kuid selles pole probleem.Ma panin kaitseme asemele pirni...Algul põles hästi eredalt..(öeldi mulle kui hereldalt põleb ,siis on lühis)..Vahetasin salongist , selle kobaka ära millest saab reguleerida sooja,külma,kiirust(Hetkel ei tule nimi meelde kuna pea nii sassis) Siis hakkas pirn kahes vahetuses tööle..Kord heledalt korda hõõgub( Kui pidi yhtlaselt hõõgub pidi korras olema ) Siis ühendasi reostaadi lahti...Ikka sama jama...Ja siis ühendasi salonigi soendusmootori ka lahti....Ikka sama jama....liigutasin armatuuri all juhtmed asju....aga ei midagi...On äkki kuskil mõni relee veel....On võimalik, et kaks eri voolu saavad kokku...Ja tekitavad lühise...Kui kaitset pole sees saab salongist panna mootori tööle( Kui süüde on väljas), et puhuks mootorist olevat sooja salongi....süüte sisse paned ja ei midagi...Paned 20a kaitsme tekib kaitsmesse sinine valgus natisk ja siis lööb läbi....Paned 25a hakkab isegi tööle...töötab nati ja lööb ikka välja.....On veel kellegil midagi head välja pakkuda...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui sa vaevuksid natukenegi õigekirja peale aega kulutama, siis ehk rohkemad kasutajad viitsiksid sinu tekste lugeda ja neile ka vastata.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
11-11-2012, 10:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2012, 10:44 PM ja muutjaks oli smokey.)
(11-11-2012, 10:22 PM)indrek Kirjutas: Kui sa vaevuksid natukenegi õigekirja peale aega kulutama, siis ehk rohkemad kasutajad viitsiksid sinu tekste lugeda ja neile ka vastata.
On sellega probleeme???
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Nii ta on jah.
Millex ma pean oma pead vaevama ja oma aega kulutama sellise teksti peale, mis juba peale vaadades liigendamata ja igasuguseid õigekirja reegleid eirav on?
See ei käi ainult smokey sinu kohta, vaid kõigi foorumi kasutajate kohta, kes ei viitsi õigekirjareegleid järgida ja oma mõtteid kergelt loetavax textix formuleerida. Kui ei viitsi hästi loetavat teemat koostada, ei tasu ka imestada, et foorumikasutajad, kes oskavad aidata, ei viitsi oma aega halvasti loetava texti dešifreerimise ja sellele vastamise peale kulutada. Olgem ausad, need, kes on spetsialistid ja oskavad aidata, nende aeg on piiratud ja tavaliselt hästi tasustatud. Seega, neilt tasuta info saamisex tuleb ka ise vaeva näha ja võimalikult selgeltloetav probleemi kirjeldus teha.
Kui olete õhinaga midagi foorumisse kirjutanud, siis enne "postita vastus" nupu vajutamist hingake mõned korrad sügavalt sisse ja vaadake oma text üle, kas see on kergelt loetav (liigendatud, kirjavahemärkidega, tühikutega peale kirjavahemärke, loogiliselt sõnastatud, mitte 3 sõnaliste lühilausete kogum, jne.)
Ja et näidata, et ma ei ole vaenulik ja viitsisin seekord su raskelt loetava texti siiski läbi lugeda, annan ühe vihje, mida tasub kontrollida.
Nimelt kõik autos olevad massijuhtmed üle vaadata. Kui mõni massijuhe lahti või annab halba kontakti võib see igasuguseid elektrikalasid põhjustada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(11-11-2012, 12:05 PM)ReinGSM Kirjutas: Filter vaheta ka ära. Kui see täitsa umbes hakkab vendi mootorit takistama, siis hakkab rohkem voolu kuluma, suurem koormus reostaadile jne
Vastupidi on, kui pole õhku, pole ka midagi välja suruda= mootor käib kergemalt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
(11-11-2012, 10:55 PM)Werewolf Kirjutas: Nii ta on jah.
Millex ma pean oma pead vaevama ja oma aega kulutama sellise teksti peale, mis juba peale vaadades liigendamata ja igasuguseid õigekirja reegleid eirav on?
See ei käi ainult smokey sinu kohta, vaid kõigi foorumi kasutajate kohta, kes ei viitsi õigekirjareegleid järgida ja oma mõtteid kergelt loetavax textix formuleerida. Kui ei viitsi hästi loetavat teemat koostada, ei tasu ka imestada, et foorumikasutajad, kes oskavad aidata, ei viitsi oma aega halvasti loetava texti dešifreerimise ja sellele vastamise peale kulutada. Olgem ausad, need kes on spetsialistid ja oskavad aidata, nende aeg on piiratud ja tavaliselt hästi tasustatud. Seega, neilt tasuta info saamisex tuleb ka ise vaeva näha ja võimalikult selgeltloetav probleemi kirjeldus teha.
Kui olete õhinaga midagi foorumisse kirjutanud, siis enne "postita vastus" nupu vajutamist hingake mõned korrad sügavalt sisse ja vaadake oma text üle, kas see on kergelt loetav (liigendatud, kirjavahemärkidega, tühikutega peale kirjavahemärke, loogiliselt sõnastatud, mitte 3 sõnaliste lühilausete kogum, jne.)
Ja et näidata, et ma ei ole vaenulik ja viitsisin seekord su raskelt loetava texti siiski läbi lugeda, annan ühe vihje, mida tasub kontrollida.
Nimelt kõik autos olevad massijuhtmed üle vaadata. Kui mõni massijuhe lahti või annab halba kontakti võib see igasuguseid elektrikalasid põhjustada.
No selge!
Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes!
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
(10-12-2012, 09:35 PM)smokey Kirjutas: Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes!
Ja viga oli siis milles???
Postitused: 280
Teemad: 47
Liitus: Feb 2011
Maine:
6
(10-12-2012, 11:00 PM)kait Kirjutas: [quote='smokey' pid='192740' dateline='1355164505']
Teema lukku!Polnud mingit elektriku vaja, natukene pusimist ja viga käes!
Ja viga oli siis milles???
Lühidalt öeldes.
Ühendasin spidomeetri kellaploki lahti, ja kaitset rohkem läbi ei löönud.
Järeldan seda, et spidomeetri kellaplokis olev vee temperatuur reostaat on lühises.
|