Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300 CE
#1
Plaanis osta endle siis esimene auto ja silma on jäänud autodest mida on vaadata saanud ilu pooles mersud erti kupeed ja eriti veel selline ised Mercedes-Benz 300 CE Sportline 1988-1991 ja 3.0 mootoriga.Et oleks soovi teada et palju sellised küted võtavad kuidas neil jupid peavad kas nad roostetavad mis sõidu mugavus neil on ja palju neile iga kuiselt keskmiselt hoolduse alla raha peaks panema.Ja muud sellist juttu ja samas paluks välja öelda ka miinused selle auto puhul mitte aint plussid või keegi äkki teab mingid paremat Mercedes-Benz liiki pakkuda 50 000 - 70 000 vahel.Oleks huvitatud sest peale mersuda pole midagi ilusat selles hinna klassis leind!
Vasta
#2
on kahte tüüpi kolmest mootorit - 132 ja 162 kw(24v).
Kütet võtavad mõlemad samasse auku, maanteel 8 tuuri linnas 13-14 (tehase järgi). Kui leiad korraliku isendi, soovitaks 162 kw. põhjuse saad teada peale esimest kickdowniWink
Jupid enamuses samad mis tavaline w124 (st. laialt saadaval ja võrdlemisi normaalse hinnaga), v.a. keredetailid loomulikult.

Hoolduse raha igakuiselt läheb 500-XXXXX eek (olenevalt kui tragid hooldajad on eelmised omanikud olnud - kehtib iga kasutet auto kohta).

Roostetavad kõik autod meie kliimas ning pole nagu kuulda olnud, et 124 keskmisest kuidagi hullem oleks.

Sõidu mugavus on mersulik - endal kolmas riis peale mersut ja ikka süda igatseb seda tunnet taga - MB ON kuramuse mugav...

Ühesõnaga, kui ökoautot taga ei aja ning 2 ust on piisav, siis 124 kube 3.0 162 kw motoga on suhtkoht ideaalne riistapuu, lase ainult enne ostu diagnostist läbi...
Vasta
#3
http://foorum.mbklubi.ee/forumdisplay.php?fid=13
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
ega ta ökoauto ei ole ikka... mnt alla 9 ja linn alla 14 saada võimalik ei ole. mul siis 3.2-24V 162kw. Naudingust me muidugi ei räägi.
...
Vasta
#5
Täiesti kobe vanakooli kruiser on see auto ja mul on ta päris öko kah, umbes 9l /100km saan mina 40%linn 60%maantee, ainuke mis veidi talvel lume ja külmaga häirib on ilma raamideta klaasid, aga sedavõrd pätim näeb auto suvel välja:hump:
õmbleb ümbre
Vasta
#6
rock Kirjutas:Täiesti kobe vanakooli kruiser on see auto ja mul on ta päris öko kah, umbes 9l /100km saan mina 40%linn 60%maantee, ainuke mis veidi talvel lume ja külmaga häirib on ilma raamideta klaasid, aga sedavõrd pätim näeb auto suvel välja:hump:

3l 162kw motoga?? Kuidas?
...
Vasta
#7
Mul 132kw mootoriga olnud viimasel ajal linnas keskmiseks meeldivad 12.5 ja 13 l/100km vahel, ja eriti ei hellita kah. Aga auto on manuaal kah.
Turbo
Vasta
#8
on 300ce 162kw ja sportline
Vasta
#9
W201 3.2 162kW - 11.5 viimane keskmine
Seda siis katkise lambda anduriga, segu veidi rikas kah, otseläbi sumpsist lööb aegajalt leegi välja. Täna saab õnneks kõik korda.
Vasta
#10
12l sajale keskmine on täitsa saavutatud.

Tallinna ummikutes aga alla 16 ei saa. Isegi 1,4l golf 5 võtab 9 sellises liikluses...
...
Vasta
#11
Kui teie kolmeliitrised sellise kuluga hakkama saavad, siis peaksin vist võtma diagnostikatee jalge alla... 100kw kupeega kulub 12.5-13 gaasi sajale (bensiiniga pole veel mõõtnud, aga silma järgi ei tundu, et oluliselt vähem võtaks). Tegemist automaatkastiga.
Vasta
#12
soo Kirjutas:Kui teie kolmeliitrised sellise kuluga hakkama saavad, siis peaksin vist võtma diagnostikatee jalge alla... 100kw kupeega kulub 12.5-13 gaasi sajale (bensiiniga pole veel mõõtnud, aga silma järgi ei tundu, et oluliselt vähem võtaks). Tegemist automaatkastiga.

Eks seda pea tallama kah rohkem :tongue:
Aga jah, eks see gaasi kulu olene, mis põlvkonna seade on. IV põlvkonna gaasiseadmel peaks kulu vahe olema ca 10% bensiini kasuks.
Turbo
Vasta
#13
gaasi kulubki rohkem Smile 100kw peaks bensuga 11l sajale sõitma linnas
...
Vasta
#14
1989 300CE Sportline 162kW automaatkast

maanteel 9, linnas lumega 20 - 25

Libedaga on tõenäoliselt võimalik ka 100l/100km saavutada aga üritan linnas ikka normaaselt sõita ja kipun isegi fooride tagant minnes teistele jalgu jääma. Keegi ütles, et termostaat võib olla nässus ja sellepärast võtab palju. Mootori töö temp. ei tõuse ka seieri järgi üle 50 - 60.

Kas võib asi olla rikkis termostaadis?
Vasta
#15
vaheta termostaat ära. wahleri oma maksab... 190eek vist? uinamuina töö. muretum tunne.

eelmine aasta -25C juures kippus mul linnakulu 18 kanti ronima. mnt 12 kanti. Aga siis oli ikka külm küll.
...
Vasta
#16
Termostaat vahetatud. Kütusekulu linnas kohe 17. Lumega. Soojaks läheb ka.

Aga peale termostaadi vahetamist tekkis selline asi, et kui mootor soojaks läheb hakkab vasakpoolsest õhuavast kostma sisinat. Seda ainult siis kui natuke gaasi vajutada, rohkema gaasi ja tühikäigu puhul ei kosta aga enamus aega sõidadki ju vähese gaasiga. Ja see käib üsna närvidele.

Parempoolne on vait. Ja jube kuumaks läheb ka salong tegelikult. Kui täitsa maha keerata, siis ei küta aga kui natuke soojemaks paned laksaks justkui täiega.

On kellelgi aimu millega võiks tegu olla ja kas need 2 asja on seotud? Ma tean, et freoon on otsas, äkki sellest?
Vasta
#17
Nüüd ma juba varsti pea aasta sõitnud 132kWga. Kui õues temp miinusesse läheb siis mul keskmine umbes 12, kui siin eriti külm talvel oli siis 13, aga kui nüüd soe suvi tuleb siis kukub kulu kõvasti, praeguse ilmaga juba on mingine 11l per 100 km, suvel saan 10l per 100 kindlasti hakkama. Tegelt ma kerge jalaga mees kah ja ei raatsi autot eriti lõhkuda ja veel enam, et Tartus väga ummikuid pole kah niiet saab korralikult kulgeda.
õmbleb ümbre
Vasta
#18
tokintmash Kirjutas:Aga peale termostaadi vahetamist tekkis selline asi, et kui mootor soojaks läheb hakkab vasakpoolsest õhuavast kostma sisinat. Seda ainult siis kui natuke gaasi vajutada, rohkema gaasi ja tühikäigu puhul ei kosta aga enamus aega sõidadki ju vähese gaasiga. Ja see käib üsna närvidele.

Endal sama lugu selle sahinaga. Üks luksep soovitas kontrollida, kas tulede regulli vaakum mitte pole lahti tulnud... Kahtlustan, et selles ongi asi, ootan soojemaid ilmastikuolusid, et viitsiks armatuuri lahti kruvida. Kui gaasi vajutada, siis kaob vaakum ära ja sahin jääb vait. Kui jõuad varem sellega tegeleda, anna kindlasti teada
Vasta
#19
keera tuldede regulli rullik alla ja jääb ka vakka!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes CL500 (2001) ABC pumba peavoolik. Ussmees 5 5,597 24-05-2018, 09:24 PM
Viimane postitus: Ussmees
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,921 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 9,108 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  vajan abi SL 300 R129 1992 arcar 5 5,691 16-06-2016, 11:58 AM
Viimane postitus: arcar
  CE 300 132kw viskab soojalt pöörded kõrgemaks ja gaasi andes poob kinni MarJ 10 10,890 26-02-2015, 05:12 PM
Viimane postitus: MarJ
  Mercedes Benz CL 500 2007.a.ei käivitu aivar1 10 8,841 21-02-2015, 07:01 PM
Viimane postitus: aivar1
  ce 300 lambda anduri pistik suurjalg 1 2,884 04-11-2014, 05:37 PM
Viimane postitus: Lahekas
  ce124 300 24v mootor ei tööta korralikult mario86 7 6,289 24-03-2014, 12:34 PM
Viimane postitus: mario86
  MB 300 CE 89 aasta salongi ventilaator raintzzz 2 3,556 10-12-2013, 07:34 PM
Viimane postitus: raintzzz
  mb 300 ce 1988 mootor ei käivitu Nookur 4 4,060 06-11-2013, 12:42 AM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne