Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes Benz 280E 1984 w123 HarryPokker
#41
Tegin siis salongist ja mootoriruumist ka paar pilti nagu sai lubatud. Mootoriruumi polnud aega läikima lüüa, kuna seal on veel nipet näpet teha, enne kui viimase lihvi saab anda. Pildid siin:

[Pilt: IMG_0110.JPG]
[Pilt: IMG_0112.JPG]
[Pilt: IMG_0114.JPG][Pilt: IMG_0115.JPG]
Vasta
#42
Täna käis auto siis üle 13 aasta ülevaatusel. 13 aastat on auto põhimõtteliselt seisnud, sõidetud selle aja jooksul kokku maksimaalselt 1000 km. Kui ülevaataja tuli auto juurde ütles ühe lause:" Vot see on auto!" ja läks stendile. Läbis ülevaatuse 100%. Lasin lisaks teha veel amordikontrolli ning andmed välja printida. Ühel amordil tegur 64 teisel 65.

Rattapuudutus % (esisild) 64 65 (tagasild) 55 59
Pidurid: N (esisild) 219 177 (tagasild) 206 220
Viskumine %: (esisild) 6 4 (tagasild) 6 6
Maksimaalne pidurdusjõud N: (esisild) 2966 2554 (tagasild) 1802 1720
Pidurdustegur % : Esisild 65 (tagasild) 48
Pid jõu max erinevus N: (esisild) 2770 19% 2247 (tagasild) 1806 12% 1590



HEitgaasitest: Pöörded 770 /min
Lambda 1,143
CO: 2,058
CO2: 11,16
HC: 192
O2: 4,26
COcor: 2,335

TUlemused tühikäigumõõtmisel (pöörded 700-1000 rpm): CO=4,50 HC: 1000
Vasta
#43
Kes arvab ära, mis värvi õli selle Mercedese käigukastis on?
Vasta
#44
Pruun?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#45
Punane. Mis õli täpselt on, ei tea. Öeldi, et spetsiaalne. Ise vahetanud ei ole, aga eelmine omanik ütles, et sõitnud on see uus õli käigukastis ainult tuhat kilti maksimaalselt ehk ei hakka vahetama. Mootoriõli vahetuse teen ära tuleval nädalal, piduriõli samuti.
Vasta
#46
Punased süütejuhtmed torkavad kapoti all kohe silma. Samuti mingi punane pasun. Mis selle pasuna otstarve muidu on?
Vasta
#47
Punased küünlajuhtmed on muide originaalid. Pasunate (neid on 3 tükki) eesmärk on tekitada heli. Õhuga, eraldi mootoriga ning kolmehäälne. TÄitsa huvitav. Kaovad küll sealt ära, kus nad hetkel on ning tulevad radiaatori ning iluvõre vahele suunaga ülevalt alla.
Vasta
#48
Sain täna omale lõpuks pagasniku originaalvaiba sisse. Samuti sain sumbuti tagumise püti, aga mitte 123 originaali vaid 126 korraliku püti. Küsimus teadjatele. Kas 126 mootoripoolsed otsad klapivad 123 torudega läbimõõdult tagumisel pütil? Pütt tundub sama olevat, VA siis torud väljalaskes. 126 omad ei ole mitte ülevalt alla kõrvuti vaid kerge kaldega, aga neid tagumisi on lihtne ümber ehitada. Ehitan ümber, peaasi et pütt ei paistaks nagu praegune magu auto alt.

Kui keegi teab, kas 126 tagumist pütti (koos toruotstega) on võimalik sobitada ilma liigse töötlemiseta minu 123 sedaani alla, andke teada.
Vasta
#49
Tundub, et keegi ei tea... Siis peab mõõtma ja vaatama, kas sobib.
Vasta
#50
Sellist asja ei saagi keegi teada, kui pole just eile teinud.
Kui aasta tagasi ka keegi tegi, nagunii enam ei mäleta...Eusa_drool

Aga vaata, kas klambrid on sama mõõduga, siis saab mingitki aimu: http://www.taec.nl/walker/
Pildid avanevad ainult vana IE-ga, chrome jne ei ava, vähemalt mul.
Vasta
#51
Tere

Ma 100% vastust Sulle anda ei julge.
Tean nii palju, et minu autol (W126) on peale pandud W123 mootor. Summuti on samuti saanud just nimelt mootoripoolses otsas ümberehitust. Sellest võiks järeldada nagu, et ei sobi. Originaalis siis oli W126 mul 420 ja mootor mis vahele pandi oli 3,0 R5 diisel.
Töö teostati eelmise omaniku sõnul www.autosummutid.ee poolt. See Laki tänaval DMG auto kõrval kohe. Ehk nemad mäletavad sellest tööst midagi ja oskavad Sulle öelda.
Vasta
#52
NIi. Käisin täna auto all ära ning selgus, et minu autol tuleb praegu sisse viimasesse pütist keskmisest pütist üks toru, 126 omal tuleb aga 2 tükki kõrvuti sisse, ehk jääb ära see nali ning tellin originaal tutika 123 püti siis taha (80 euri kuskil). Siis on kindel pauk, et asi saab ilus ning korrektne.


Siiski küsiks sellise küsimuse seoses aku tule nõrga põlemisega tühikäigul käies.

Kui mootor käib tühikäigul, siis aku tuli armatuuril hõõgub. Kui anda gaasi , siis kustub ära. Mõõtsin ära pinge aku klemmidel töötava mootoriga: 14,43 ehk generaator laeb nii nagu peab. Samuti on vahetatud tablett ning aku on ka uus. (proovisin ka teise akuga ning tulemus sama).

Milles võib olla asi?
Vasta
#53
(14-08-2012, 08:49 PM)HarryPokker Kirjutas: Kui mootor käib tühikäigul, siis aku tuli armatuuril hõõgub. Kui anda gaasi , siis kustub ära. Mõõtsin ära pinge aku klemmidel töötava mootoriga: 14,43 ehk generaator laeb nii nagu peab. Samuti on vahetatud tablett ning aku on ka uus. (proovisin ka teise akuga ning tulemus sama).

Milles võib olla asi?
Elektrimurede juures kahtlusta alati esimesena massi. Kontrolli massühendused korralikult üle, kas kõik on korralikult kinni ja annavad ühendust.
Vasta
#54
Kui gaasi anda, siis kustub ära. Loogika ütleb, et see peab olema siis midagi generaatoriga seotud? Nagu rihmad kiiremini keerleme hakkavad, siis kustub tuli ära. Genekast läheb küll massi juhe mootorikülge. Igaks juhuks küsin, et kas teil ka, kellel 123 mootorid on? Vaatan selle ühendust korralikult üle, kuigi ehitasin genekat uuesti peale pannes ka massi juhtme uueks ning korralikuks...
Vasta
#55
Võtsin siis eile lahti auto vasaku ukse paneeli, et vaadata, kuhu on kadunud uksenupp, mis kunagi aastaid tagasi olemas veel oli ( enne jõudsin loomulikult ära osta uue 2 euri eest). Nagu eeldatud oli ta kukkunud ukse sisse. Vaatasin siis kriitilise pilguga üle ukse seestpool (mitte ühtegi halba sõna ega roostetäppi ei leidnud), määrisin ära ka liikuvad osad ukse sees (klaasitõstuki, rullikud ja nipet näpet veel). Samuti pesin puhtaks auto põsed pagasnikus ning paigaldasin need korralikult omale kohale ( enne olid pandud lihtsalt kuidas juhtus), samuti panin paika oma kauaigatsetud pagasniku vaiba. Panin ka uue aknapesu paagi mootori paika ( ei ole 123 oma vaid kui ma ei eksi siis on w202 mootor, vähemalt kirjad peal ütlevad nii), siiski on üks voolik veel ajutine, mis tuleb esimesel võimalusel välja vahetada ( riivab silma oma jämeduse ja koleda rohelise värviga).

Mõned pildid uksest seestpoolt ning pagasniku põskede all toimuvast.

[Pilt: IMG_0290_copy.jpg]
[Pilt: IMG_0291_copy.jpg]
[Pilt: IMG_0292_copy.jpg]
[Pilt: IMG_0297_copy.jpg]
[Pilt: IMG_0299_copy.jpg]
[Pilt: IMG_0300_copy.jpg]

Järgmiseks on plaan viia istmed taastamisse, kus nad loodetavasti niimoodi kokku lapitakse, et ei oleks aru saada. Lähen võtan täna Tartust paarilt firmalt hinnapakkumised.
Vasta
#56
Istmete taastamisest öeldi, et kuna need kahjustused on liiga massiivsed, siis on vaja uut istmekatet, kuna õmblemisega jääb tulemus porno. Kuna kahjustada on saanud 2 istet aga erinevast kohast, siis annaks ühest istmekattest mõlemadi ära lappida. Kas keegi teab, kustkohast saada just seda tooni veluurkatteid? Võib olla ka terve iste, kui ei raatsita maha kakkuda ainult katet. Kuna see roheline toon on küllaltki haruldane ning pandi peale vähestele masinatele, siis võib minna selle leidmisega raskeks, vähemalt esialgse tunniajase internetis tuhnimise järel.

Kõik vihjeid teretulnud. Kõige viimasena koputaks alles tehase uksele.
Vasta
#57
Ma lihtsalt kommenteerin, kuigi aidata ei oska, et hoia seda veluuri hästi. Veluur on lihtsalt nii ilus, et mõnikord polegi nii oluline, mis seal ümber on.

Edu auto hoidmisel!
Vasta
#58
Olen täiesti nõus ning eriti ilusaks teeb asja see, kui veluur klapib auto värviga. Annab sellise mõnusa maigu juurde.

Sain eile vihje, et üks mees teab ühte teist meest, kellel on rohelisi veluuristmeid 2 tükki olemas. Annan teada, kui vihje paika peab. Vahepeal sain aga õige 280E märgi ka internetist. Eelmine oli matt ning kinnitusvardad mahalõigatud, seega ei pannud seda rõvedust auto peale liimiga, sest liimiga need asjad selliste autodekülge üldjuhul ei käi. Uus on aga ilusti läikiv kroomist kinnitusvarrastega embleem, mille kruvin peale kohe, kui auto juurde saan.

Tekkis selline küsimus: Auto eelmine omanik väidab, et sellel 280E sedaanil oli pakiruumi matt originaalis kummist ja tihedate triipudega. Internetist ma selle kohta andmeid, mis seda 100% kinnitaksid, ei leidnud. Pigem leidsin just andmeid et on ikka pehme vaip. (pildid. Kummimatti nägin osadel kupeedel, mis ei olnud seda värvi sisu ega kerega)

Kas keegi teab, kas sellel minu 280E sedaanil, mille väljalaske aasta on jälle müstika (erinevaid keredetailid näitavad erinevaid VIN koode, nii et võib olla nii 1981 kui 1983 vms), oli originaalis siis kummist või pehmest materjalist pagasniku vaip?

Vasta
#59
Niisiis, vaatasin auto alla põhjalikumalt ning uurisin ajalugu ja tehaseandmeid ning tuli välja, et 280E ja üldse alates 250 mootoritest 123-edel peab tulema keskmisest pütist 2 toru viimasesse pütti väljalaskesüsteemist. Kuna praegu tuleb keskmisest üks suur viimasesse rõvedusse minu autol (viimane pütt- LOE: MAGU) , siis tuleb ehitada ümber kogu süsteem alatest keskmisest pütist. Jahin siis nüüd võimalikult hea hinnaga poolt väljalaskesüsteemi. Kui kellelgi on tutvuseid või infot, kust saaks kõige parema hinnaga torusid + pütte, alatest auto keskelt, siis on info teretulnud.
Vasta
#60
Sai siis ükspäev ette võetud plastikust iluliistude/tihendite vahatamine/uuendamine musta vahaga. Mõned pildid ka siis selle kohta millised olid mõned tihendid pika seismise tõttu enne musta vahaga tegemist.

[Pilt: IMG_0361vaike.jpg]
[Pilt: IMG_0362vaike.jpg]

Ja siis pooleldi vahatatud tihend ning ilma vahata tihendi erinevus:

[Pilt: IMG_0366vaike.jpg]

Järgmisena tuleb ümber ehitada väljalaskesüsteem alates keskmisest pütist, kuna sai uuritud ja puuritud süsteemi ning päris kindlasti ei saa nii suurel mootoril sellisel autol olla keskmisest pütist viimasesse pütti ainult üks sumbuti toru. Peaks olema kaks(Kollektorist tuleb kaks toru keskmisesse pütti). Koos viimase pütiga tuleb seega välja vahetada ja ümber ehitada ka keskmisest pütist viimasesse pütti viiv toru (ühest suurest tuleb teha 2 väikest, nii nagu peab).

Sain ka ühe vihje, et üks Soome firma valmistab siiamaani veluurist mercedeste originaal istmekatteid. Kõikide istmekatete (uute) hind on orienteeruvalt 300 euri.(esimesed+tagumised) Ei ole veel täpselt firma andmeid uurinud, aga mercedese lammutuses töötav inimene teadis rääkida.


Tööd on palju Eusa_angel



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,808 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,373 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,208 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,690 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,500 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,954 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne