Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mure W211 E270-ga
#1
Tere! Mure siis selline, et sujuvalt kiirendades auto jõnksutab ja pöörded kõiguvad. Tühikäigul töötab ilusti ja järsult kiirendades ka kõik korras. Diagnost näitas õhulugeja viga, see sai ka vahetatud,kuid midagi ei muutunud. Ehk on kellelgi aimu,milles viga võiks olla. Ette tänades!
Vasta
#2
Käigukasti tööd peaks kontrollima koos testriga sõites. Hüdromuhvi lukustus on neil leivanumber. Kuid selleks läheb vaja veidi "tugevamat" testrit kui esinduses, et näha pöörete erinevust (käigukast vs mootor).
Kasutaja wdb240 saaks sind ilmselt aidata, kuid mitte enne augusti keskpaika Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Täpselt sama probleem täpselt samal autol, aga küsimus, kui ongi viga selles hüdromuhvis.. kas see parandus läheks kalliks maksma, et likvideerida see viga ?
Vasta
#4
90 % on viga peasemata käigukastis mille tagajärjel on õli muutunud liiga libedaks; 8 % vigases juhtimises (aitab ühe osakonna remont hüdroplokis) ja ülejäänud võiks lugeda muhvi vigade alla (aitab muhvi vahetusesst). Seda näitab meie kogemus MB käigukastidega. Kontakteeru wdb240 (Märten 5283600) ja saad asja korda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
Ah nii on asjalood. Nu puhastatud ja pestud ta on, sest kui ma selle vea avastasin viisin selle kohe töökotta.. Seal öeldi, et see oli meeletult must ning õli oli jube tükkis ja paks.. Sest SILBERAUTOS töötavad ju " parimad " töötajad.. autole tehti seal ju hooldused, täis hoolduse juures sai vahetatud ka käigukasti õli ning eeldan, et ka filter.. Aga nemad vahetasid seda nii, et segasid punase ja kollase( või valge ) õli kokku, kas pole mitte super. Ühesõnaga tänaseks päevaks on see käigukasti täiesti tükkideks võetud ja ära pestud ja puhastatud.. Kuid viga on jätkuvalt.. Aga aitäh informatsiooni eest!
Vasta
#6
(01-08-2012, 11:51 PM)assu Kirjutas: Ah nii on asjalood. Nu puhastatud ja pestud ta on, sest kui ma selle vea avastasin viisin selle kohe töökotta.. Seal öeldi, et see oli meeletult must ning õli oli jube tükkis ja paks.. Sest SILBERAUTOS töötavad ju " parimad " töötajad.. autole tehti seal ju hooldused, täis hoolduse juures sai vahetatud ka käigukasti õli ning eeldan, et ka filter.. Aga nemad vahetasid seda nii, et segasid punase ja kollase( või valge ) õli kokku, kas pole mitte super. Ühesõnaga tänaseks päevaks on see käigukasti täiesti tükkideks võetud ja ära pestud ja puhastatud.. Kuid viga on jätkuvalt.. Aga aitäh informatsiooni eest!

Siis tuleb vaadata juhtimise poole. Kui juhtimine on vigane, siis ka selisel juhul on häired. Aga on võimalus, et ka hüdromuhv on katki. Soovitan siiski seda odavamat varianti kaaluda mitte kohe muhvi vahetada.

Kas peale kokku panekut on ka üli värvust vaadatud, kuidas seis on? Sest muhvist te vana mustust kätte ei saanud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
(02-08-2012, 12:11 AM)R129 Kirjutas:
(01-08-2012, 11:51 PM)assu Kirjutas: Ah nii on asjalood. Nu puhastatud ja pestud ta on, sest kui ma selle vea avastasin viisin selle kohe töökotta.. Seal öeldi, et see oli meeletult must ning õli oli jube tükkis ja paks.. Sest SILBERAUTOS töötavad ju " parimad " töötajad.. autole tehti seal ju hooldused, täis hoolduse juures sai vahetatud ka käigukasti õli ning eeldan, et ka filter.. Aga nemad vahetasid seda nii, et segasid punase ja kollase( või valge ) õli kokku, kas pole mitte super. Ühesõnaga tänaseks päevaks on see käigukasti täiesti tükkideks võetud ja ära pestud ja puhastatud.. Kuid viga on jätkuvalt.. Aga aitäh informatsiooni eest!

Siis tuleb vaadata juhtimise poole. Kui juhtimine on vigane, siis ka selisel juhul on häired. Aga on võimalus, et ka hüdromuhv on katki. Soovitan siiski seda odavamat varianti kaaluda mitte kohe muhvi vahetada.

Kas peale kokku panekut on ka üli värvust vaadatud, kuidas seis on? Sest muhvist te vana mustust kätte ei saanud.

Mis tähendab juhtimine on vigane ?Ning mis mõttes odavamat varjanti kaaluda? Ja, mis see hüdromuhv hinnaliselt maksab, nii uuena kui ka natukene kasutatuna ?
Agaa mitte midagi pole vigast peale selle, et praeguse temperatuuriga kui auto on öösel seisnud.. Hommikul teeb oma paar kolm jõnksu ära külmalt ( kuskil 1-2 minuti vältel ) ja ongi korras, sõidab ilusti..
Aga värvus oli jäänud peale mingit aega ikkagi punaseks.
Vasta
#8
Käigukasti tööd juhib hüdroplokk (googelda "valve body"), kui see on kulunud, siis on kasti töös häired. Lisaks on ka häired siis kui muhv ise on väga kulunud - ehk korrektse juhtimiega, ei saavutata õigeid tulemusi. Kui ainult teatud tempidel trikke teeb, siis on suure tõenäosusega juhtimise viga ja võiks arvata, et muhv on korras.

Uus muhv on paar tuhat eurot mälu järgi. Taastatud on üle paarisaja euro, kuid sinna tuleb juurde arvestada 8 tundi tööd (kast peale/maha). Kautatud muhv on ka samas suurusjärgus taastatud muhviga.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
(02-08-2012, 09:26 AM)R129 Kirjutas: Käigukasti tööd juhib hüdroplokk (googelda "valve body"), kui see on kulunud, siis on kasti töös häired. Lisaks on ka häired siis kui muhv ise on väga kulunud - ehk korrektse juhtimiega, ei saavutata õigeid tulemusi. Kui ainult teatud tempidel trikke teeb, siis on suure tõenäosusega juhtimise viga ja võiks arvata, et muhv on korras.

Uus muhv on paar tuhat eurot mälu järgi. Taastatud on üle paarisaja euro, kuid sinna tuleb juurde arvestada 8 tundi tööd (kast peale/maha). Kautatud muhv on ka samas suurusjärgus taastatud muhviga.

Aga see hüdroblokk on siis odavam variant ?
Suur tänud selle abivalmi informatsiooni eest! Smile
Vasta
#10
Jah hüdroplokk on odavam variant võrreldes trahvo vahetusega. Vajadusel võta wdb240 kasutajaga ühendust. Tema toimetab nende asjadega.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#11
Olgu, aitäh.
Aga üks küsimus veel, et oskad öelda.. Kui see mind näiteks nii väga ei häiri ja ma ei hakka seda korda tegema.. kas see on siis väga hull ? või võib midagi suuremalt katki minna vms ?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 830 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,060 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 120 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  Mure w212 ga Kristj@nM 7 779 08-05-2024, 01:38 PM
Viimane postitus: vreps
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 447 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 523 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne