Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
(06-04-2012, 10:37 AM)v6sa Kirjutas: ...
Seismisega on natuke flegmaatiliseks jäänud kliimaseade – kliimaautomaat tahab kangesti kuuma teha. Ventilaator käivitub täisvõimsusel ja soojaklapp on täiesti lahti. Praeguste ilmadega kütab sauna tuppa kümnekonna minutiga.
Õnneks rahuneb mõnekordse paneelinuppude klõpsimisega maha ja siis toimetab endiselt märkamatult edasi.
Ilmselt on kusagil mingi kontakt nigel.
...
Sauna tunne oli esimesel sõidul, teisel korral rahunes tagasiteel maha ning kolmandal sõidul kliima töötamise peale enam ei mõelnud enam , kuna toimis juba ideaalselt
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Üldiselt on elu lill. Sõidab, keerab, pidurdab (seda viimast ikka sigahästi). Ainult külma ei taha teha...
Käisin ülekuulamisel - süüdlane on tuvastatud ja ootab mahalaskmist.
Kas kellegi vedeleb kliimaradikast kuivatisse minevat voolikut?
Pildil on numbri 769 all (kood A1268304915):
Silber näitab, et tegu on juhtmega, mis maksab 30 euri ja mille laoseis on ootuspäraselt 0...
Ilmselt lähen küll lihtsama vastupanu teed ja lasen Dunlopi poistel uue teha - seni on nende teenus oluliselt odavam tulnud.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(29-05-2012, 09:57 PM)v6sa Kirjutas: Üldiselt on elu lill. Sõidab, keerab, pidurdab (seda viimast ikka sigahästi). Ainult külma ei taha teha...
Käisin ülekuulamisel - süüdlane on tuvastatud ja ootab mahalaskmist.
Kas kellegi vedeleb kliimaradikast kuivatisse minevat voolikut?
Pildil on numbri 769 all (kood A1268304915):
Silber näitab, et tegu on juhtmega, mis maksab 30 euri ja mille laoseis on ootuspäraselt 0...
Ilmselt lähen küll lihtsama vastupanu teed ja lasen Dunlopi poistel uue teha - seni on nende teenus oluliselt odavam tulnud.
Midagi "uut"
Minu liikuril see ka uus tehtud ca 2a tagasi.
Filtrist radikasse tulev voolik siis.
Krooni aeg karjusid 500.- selle valmistamise eest.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ma leidsin sihukese koodi A1268300515 ja maksab seesama juhe 41eur
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-05-2012, 11:09 PM)janek126 Kirjutas: ...
Krooni aeg karjusid 500.- selle valmistamise eest.
Dunlopi poisid? Krt, see teeb 35 euri Siis tuleb juba odavam originaalist tellida - saab raudselt õige.
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
Täna sai SELlile suvepapud alla pandud. Abistava käe andis ka vanem võsuke … seda rattapoltide lahti keeramisel. Täitsa hakkama sai :
Abiline hoos
Rattavahetuse järgsele testsõidul sain gepsiga mõõtes veaks nn sajaga sõites ca 4 km rohkem, ehk siis gepsu näit 95,6.
Aga mõnus oli taas sõita. Igapäevase turboga ikka võrrelda ei sa ega tahagi...
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
(30-05-2012, 09:40 PM)Ester Kirjutas: Täna sai SELlile suvepapud alla pandud. Abistava käe andis ka vanem võsuke … seda rattapoltide lahti keeramisel. Täitsa hakkama sai :
Tubli!
Näen, et tööohutus on teie peres kõrges hinnas. Aga kas selle kiivriga te veidi liiale ei läinud?
Saan aru, et kaitseprillid, turvasaapad, tulekindel ülikond on antud töö juurres igati asjakohased, aga kiiver tundub veidi liiast
Või oli tegu ekspress rehvivahetajaga, kes tuli madallennul rattaga kohale, viskas kiirent rattad ümber ja läinud ta oligi
Herki
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
(30-05-2012, 10:12 PM)herki Kirjutas: (30-05-2012, 09:40 PM)Ester Kirjutas: Täna sai SELlile suvepapud alla pandud. Abistava käe andis ka vanem võsuke … seda rattapoltide lahti keeramisel. Täitsa hakkama sai :
Tubli!
Näen, et tööohutus on teie peres kõrges hinnas. Aga kas selle kiivriga te veidi liiale ei läinud?
Saan aru, et kaitseprillid, turvasaapad, tulekindel ülikond on antud töö juurres igati asjakohased, aga kiiver tundub veidi liiast
Või oli tegu ekspress rehvivahetajaga, kes tuli madallennul rattaga kohale, viskas kiirent rattad ümber ja läinud ta oligi
Herki
Kas just madallennul, kuid jah rattaga preili just vahetult sõitis. Tema liikumisvahend videole ei mahtunud
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-05-2012, 10:12 PM)herki Kirjutas: ...
Või oli tegu ekspress rehvivahetajaga, kes tuli madallennul rattaga kohale, viskas kiirent rattad ümber ja läinud ta oligi
Herki
Rattaga jah. Aga selle minekuga ei kiirustanud - rohkem oli vaja autosse pressida (ikka rooli taha)...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
13-07-2012, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2012, 09:51 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Nunii, nüüd on siis meil kah tühikäiguteema.
Kõigepealt küsimus:
kas meite SELlil ikka peab olema OVP numbriga 201540845? Kui keegi WIitSib vaadata, oleksin tänulik. Kuigi, eks homme jõuan ka ise kaevata... Vihjeks:
WDB1260371A226414
Sümptomid: tühikäik soojalt ~1500 rpm, ABSi tuli põleb (ja rattad lohisevad pidurdamisel päris kergelt - remont tegi imet).
Tehtud: mõõdetud hää laadimispinge aku klemmidel (14,3 V), OVP üle joodetud ja tõdetud igat pidi ontlikuks (särtsu tundva tegelase poolt), kaitsmeplokk üle käidud.
On midagi kahe silma vahele jäänud?
Homse vihmapüha auks võtan ilmselt MBorgi ette.
Muidugi on võimalus, et korraga koolesid pritsepea (see on meil niikuinii minekul) ja ABSi plokk, kuid ma ei tahaks seda uskuda - Sakkusõidul oli kõik hästi ja koju sõitma hakates enam mitte...
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-07-2012, 09:47 AM)v6sa Kirjutas: ...
Kõigepealt küsimus:
kas meite SELlil ikka peab olema OVP numbriga 201540845?
...
Nii, EPC annabki sellise numbri. Seega, kala on endiselt ujuvil.
Tõsi, ABS enam ei streigi ja tühikäigupööre on 1 krpm. Ikkagi palju...
Paha on see, et sai "korda" iseenesest. Lihtsalt peale järjekordset käivitust kustus kombekohaselt, samas langesid ka pöörded...
Ei meeldi mulle "iseparanevad" vead - need tulevad alati tagasi...
Eks hakkame siis tükke üle mõõtma.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Terv.
Kuidagi tuttav tunne. Minu kuus on küll rida mootoriga aga aegajalt teeb sama pulli. Et pöörded jäävad kusagil 1000 ja 1500 vahele ja siis vajuvad tagasi normi. Minul ta ABS pole põlema pannud. Ise süüdistan lihtsalt seda kulunud K-jeti, kus mingi lõtku tõttu hakkab midagi segast panema. Kui nüüd mäletan siis sama pulli tegi ka mu kunagine 124, kuid seal ilmnesid need vimkad alati siis kui oli akuga minge tohutu pinge muutus toimunud. Aga üldiselt on ta jah ebamugav, kui on veel suurem ja jõulisem mootor lihtsalt hakkab masinat lükkama. See minu rida kuus, seda jõuab pidurga veel taltsutada. Aga V8 vist veits raskem. Mina olen omal muidugi seda täheldanud et kui põõrded kõrgel ja panen siis kas R või D siis mingi paari sekundi pärast tõmbab pöörded jälle alla tagasi. Tundub nagu kuidagi vaakumiga seotud see tühikäik ja kastiga ka. Aga jah ma pole süviti viitsind uurida, kuna teeb seda harva ja no minu jaoks pole see veel häirivaks saanud. Kütuse kulu ok ja käivitused ka
Tervitades Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
1500rpm on tühikäigu relee sümptom. Kuigi OVP mõjutab ka sedasama.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Idarindel muutusteta... Pööre 1,5 krpm, ABSi tuli põleb...
Pistikud-voolikud on OK.
Drosselklapi asendiandur on OK.
ÜPR kaitsmel on kenasti pardapinge peal.
Releed on üsna viisaka väljanägemisega, paar kahtlast kohta said üle joodetud...
Oodatud tulemust ei ole. Aga see-eest on hulk pistikuid puhastatud-õlitatud, mõni voolik paremini kinnitatud ja tõdetud, et USA skeemid päris hästi "kodumaise" (Euroopa, siis) isendiga kokku ei käi...
On kellelgi jagada Euroopa II gen 126 V-mootori kohta käivat elektriskeemi? Mind huvitab esmalt ÜPR ja sealt edasi pritse.
Nett pakub rõõmsalt USA mudeleid, kuid siin näikse erinevusi olevat. Eriti rohkelt tuleb otsingust California-editionit ("Check engine" tuli jms. lisad)...
Kui kellelgi Tallinna kandis vedeleb riiulis toimiv ÜPR numbriga 2015400845, siis tahaks proovida. Iseloomude sobivuse korral on võimalik pikemaajaline suhe...
Kuigi ka minu oma näikse korras olevat, tahaks lihtsaima vea välistada.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ÜP relee voolud tulevad ja lähevad, siis võib vist välistada selle võimaluse, et relee toidet lihtsalt ei tule?
Mõni kehv mass???
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mis nägu "õhukulumõõtja" potentsiomeetri rajad on? Keera see korraks maha ja vaata sisse, kui grafiit kulunud ja hõbe paistab, siis on "olukord".
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-07-2012, 03:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 04:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-07-2012, 03:06 PM)Laur Kirjutas: ÜP relee voolud tulevad ja lähevad, siis võib vist välistada selle võimaluse, et relee toidet lihtsalt ei tule?
Mõni kehv mass???
Massiprobleem on usutav. Oleks hea teada, kust neid pruune juhtmeid veel leida... Pritseämblikule kinnituva lasin korraks lahti, seal midagi puhastada ei olnud - kena ja klaar kõik.
On veel mõni "üldmass" kapoti all, mida tasuks puhastada? Keskkonsoolis olev sai paar aastat tagasi üle käidud, see oli ka ootamatult kena...
Lingin siia ka ühe teksti , mis KE-Jetronicu (ehk CIS-E) tööd ja veaotsingut Londoni murrakus kirjeldab...
Siit saab elektri kohta meretaguseid skeeme . Esmapilgul tundub, et meil juhtmed päris nii ei jookse...
(16-07-2012, 03:36 PM)Rolz Kirjutas: Mis nägu "õhukulumõõtja" potentsiomeetri rajad on? Keera see korraks maha ja vaata sisse, kui grafiit kulunud ja hõbe paistab, siis on "olukord".
Hm, seda peab kindlasti kaema. Kuigi hetkel see ilmselt ei kala - 1,5 krpm ja põlev ABS-i tuli vihjavad nagu süsteemi taandarengule (kogu elekter on maas ja kapoti all K-Jet)...
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kas sellel oli ASR ka?
JA kas külmkäivituse korral mängib pöördega korrektselt?
Kas külmkäivituse korral tuleb lisapihusti järgi?
Siis peaks selle töö ka maas olema...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-07-2012, 09:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2012, 08:24 PM ja muutjaks oli v6sa.)
ASR ei ole. P88rded on k6rged kogu aeg.
ECU klemmile 1 peaks tulema pinge YPR pealt. Aga ei tule... Ilmselt juhe (v6i pistik).
Releed ja kontrollerid (teinekord hea v6tta):
KD 0025453305
Kliima 0025451805
Tyhik2ik 0045451032
ABS 0055455132, Bosch 0265101020 (085), sn 36444620E
Pysikiirus 0035450932
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Kui "kurja" kutsika omal liikuma saan, siis võiks su juurest läbi sõita ja releesi proovida, mul peaks kõiki omajagu olema. Kahjuks me ei trehva kuidagi
|