Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
03-07-2012, 01:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 01:02 PM ja muutjaks oli HarryPokker.)
Postitused: 193
Teemad: 27
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Kena
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ilus ja sile auto...
Kas tiivakaarte all on roostet ka? Kuidas põhi on?
Muretuid kilomeetreid!
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Roostet ei ole mitte kusagil ei tiivakaare alla ega põhja all. Põhi on korrosioonikaitsega üle tehtud. Samuti on kapotialune, pagasnik ning muud sisemised metallist küljed autol üle tehtud mastiksiga tehase poolt restaureerimise käigus mõned aastad tagasi.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
Vau, kus küll siiani seda iludust peidus hoiti Vapustavalt hea näeb välja, palju edu sellega.
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Hoiti saladuses Seal kus ta seisis vahepeal, lasti seest rotti originaal jalamatid, pakiruumist pakiruumi vaip, ning kapoti all olevad plastikust pehmendused millele kapott toetub auto ninas. 280E märk on samuti läinud, ehk siis need on asjad, mis järgmise 2-3 nädala jooksul tagasi ilmuvad autosse.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Auto ilus, eriti meeldivad oldskool randiga veljed! Kõik sobib kokku.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Tõesti VAU! Kui nüüd veel värsked numbrimärgid külge saax (küljes olevad on kulunud ja veidi roostesed), näex välja nagu just esindusest ostetud uus auto.
Kas klubi suvepäevadele ka plaanis sellega tulla?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
03-07-2012, 02:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2012, 02:47 PM ja muutjaks oli HarryPokker.)
Kõigepealt tuleb auto klubivääriliseks timmida. Hetkel on veel nipet näpet teha. Mis kuupäevadel suvepäevad toimuvad ning kas olen kutsutud?
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Väga ilus!
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Äkki viitsid sisust, pagassist ja kapotialusest ka pilti siia panna? Muidu auto on ülikõva!
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Pagass tuleb hetkel ümber natuke seestpoolt laduda ning tekitada sinna pagasniku vaip, mis eelmise 3 aasta jooksul, kui auto mujal seisis kui minujuures , rotti lasti. Samamoodi lasti rotti originaal jalamatid autost. Pagasnikust teen siis pilti, kui olen põskede plastikkatted ladunud nii, nagu nad originaalis olema peavad, et see papp, mis on pagasniku tagaseinas oleks nende servade eest. Praegu on põskede katted lahtiste servadega selle papi ees ja nii see originaalis ei käi. (saate aru kui ma enne ja pärast pildid teen pagasnikust seest). Mootorist samuti pilte hetkel pole, aga teen homme ära. Seest on hetkel tehtud kiirelt ripa rapa 2 pilti telefoniga, homme teen uued ja korralikud aga need 2 tükki hetkel siis siin:
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(03-07-2012, 01:32 PM)HarryPokker Kirjutas: Samuti on kapotialune, pagasnik ning muud sisemised metallist küljed autol üle tehtud mastiksiga tehase poolt restaureerimise käigus mõned aastad tagasi.
Kas see tähendab seda, et on üle tehtud tehase poolt tarnitud mastiksiga ...?
...või et on üle tehtud MB tehase poolt...
Tehas minuteada mingit mastiksit sisepindadel ei kasutanud; kerevaha aga küll. Ja mitte vähe...
Ja ainuke restaureerimistehas, mis MB puhul meelde torkab, on MB Classic Center...tehasega ilmselt tihedalt seotud.
Mis antud margi puhul on maailmatase.
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
100% infot ma ei tea,aga tean seda, et autot ei tehtud tavalises töökojas vaid esindus suunas ja viis auto ise kuhugi tegemisse , kus siis mastiksiga üle tehti mootoriruum ,pagasnik seest (metallpinnad) jne. Kuna oli see 4-5 aastat tagasi ning mind juures polnud siis saan täpsema info selle kohta homme inimeselt, kes selle auto üles ehitas 15 aasta jooksul.
Sain teada, seda tund aega tagasi, et see auto, enne kuulumist võru linnapeale, kes Estoniaga põhja läks 94 aastal, oli enne seda 80-ate lõpus Saksamaal asuva mingi saatkonna(täpselt omanik ei teadnud millise saatkonna) esindaja naist sõidutav ametiauto koos autojuhiga. (Huvitav fakt lihtsalt)
Postitused: 371
Teemad: 14
Liitus: May 2007
Maine:
4
03-07-2012, 09:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2012, 09:44 AM ja muutjaks oli ZE_KA.)
Ilus auto.
Oled sa kindel, et auto oli ehitatud 1984 aastal?
Kellaplokk,avarii nupp ja turvarihma lukud on vana tüüpi.
Näita VIN.
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Passis on nii kirjas. Vin koodi hetkel peast ei tea, homme pääsen auto passile ligi, siis kirjutan üles.
Postitused: 66
Teemad: 10
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Hetkel pole veel auto passini pääsenud aga kuna esmaregistreerimine on 01.84, siis peaks auto siiski olema 83 aastal ehitatud idee järgi. Kust seda VIN koodi netis muidu kontrollida saab mersudel? Vanasti oli mingi venelaste leht, kus sai sisse toksida ning siis vaadata, aga see ei tööta minu VIN koodiga millegipärast. Teab keegi?
Postitused: 371
Teemad: 14
Liitus: May 2007
Maine:
4
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Wow! Ilus auto! See veluur sisu hakkab mulle meeldima isegi rohkem kui nahksisu! Vaheta jah need numrimärgid ja välimus muutub veel toredaks!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
W123 pole kunagi nahksisu pakutudki...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|