Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Mark: Mercedes-Benz C 280
Väljalaskeaasta: 1995
Esmane reg : 06/1995
Esmane reg Eestis : 17.03.2012
Läbisõit: ~ 230 000
Mootor: 2.8 kat (142 kW)
Värvus: hõbedane
Lisavarustus: 4x el aknad, el katuseluuk, el tagumised peatoed,6 deckiga cd box, el peeglid soojendusega ja muu tavapärane varustus
Vead: Iluvigu on päris palju, väikseid täkkeid,mõlke ja kriimustusi jagub ikka üle kere. Silmnähtavat roostet siiski ainult paaris kohas ja ka need on suhtelised pindmised plekid. Tundub et antenn jääb täielikult välja tulemata ja sellest tingitud ka imelikult sitt helikvaliteet läbi kõlarite. CD-d mängib hulga paremini. Aknapesu vedeliku paak lekib.
Sõidab,liigub ja käitub igati normaalselt. Mingeid erilisi loginaid ja kolinaid veel ei kostu. Samas ei ole ma eriline autospetsialist ja igat anomaaliat ilmselt kohe tähele ei panekski. Seega igasugused soovitused ja arvamused on vägagi teretulnud.
Üldiselt suuri plaane autoga ei ole. Hoiaks teda ilusti korras ning mingit uber-tuuningut ei hakka korraldama. Kui siis ainult vähe kenam velg kunagi alla panna. Igasugused pakkumised on oodatud.
Lisan ka mõned kiiruga tehtud pildid (tulevikus teen paremad)
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Pult võtab jube kehvasti, avamiseks pean põhimõtteliselt ukse kõrval seisma ja "sihtima" peegli poole. Patarei vahetamine ei aidanud
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
IR-pult toimibki umbes kuni 3-4 meetrit, ja puldi vastuvõtja on peegli sees.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
14-05-2012, 08:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2012, 09:19 PM ja muutjaks oli Renkju.)
Kusjuures ma ei tea ühtegi pre-facelift c-klassi, millel pult peeglile suunamatta uksed lukust lahti teeks, endal muidugi Smartkey-ga kõik variandid olnud, aga tuttava c36 tahtis tahavaate peegli pihta sihtimist ning teise tuttava c220 d-ga oli sama teema.
Saaks ise ka teada, mis värk sellega on, oleks hea teisi abistada
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Ma juba mõtlesin et miskit mäda selle puldiga Aga eks vajab harjumist pigem.
Täna kostus kerget kolinat, kui rooli vasakule-paremale loksutasin hooga ja augulisema tee peal sõitsin.
Samuti sooviks teada, kui palju peaks antenn välja liikuma, kui maki käima panen. Praegu tundub et jääb peale esimest juppi seisma.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Tänu meeletule vastukajale antenni teemal, siis üritasin läheneda teise nurga alt ja võtsin ideeks proovida uut makki. Selle ülesandega tekkis aga kohe probleem, kui üritasin vana makki välja saada. Nimelt on mul kasutada 2 sellist metall lehte mis sinna aukudesse küll sobivad, kuidas maki eemaldamisel mingit abi ei osuta. Veel proovisin juhi jalgade juures oleva vent augu avamisel käega polstri tagant lükata, aga ka see ei õnnestunud. Enam ei oskagi midagi ette võtta...
Lisaks lõhkusin 2 nuppu ka ära :/
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Proovi läheneda hoopis nii:
Maki all on väike panipaik, see on kahe ka kruviga kinni
Kruvid asuvad kohe ava ülemises servas
Kui see panipaik eemaldatud, siis lüka uuesti need metall vardad sisse ja proovi siis juba makki ise tagant lükata, peaks oelma parem ligipääsetavus, kui seal õhuavadest
Kui ikka ei saa, siis ma akrdan, et metall vardad pole päris need, mis maki lukust lahti päästavad.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Need kruvid ma kruttisin lahti küll ennist, aga ei mõistnud misjaoks see üldse vajalik oli, sest midagi liikuma küll ei hakanud. Aga ega ma seda panipaika ei proovinud loksutada ka. Jõudsin 10 korda närvi minna ja kujutada ette kuidas keegi selle maki sinna jalaga sisse on surunud.
Eks homme proovin, loodetavasti saadab mind edu.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
See pani paik on tegelikult veel servaga õlemise puit paneeli taga kaa, ehk siis kui ettevaatlikult samust ülemist serva, kus kruvid puidust alla poole painutada, siis saad ka ta välja alles tõmmata.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Nii, kruttisin panipaiga eest ja üritasin igatmoodi seda makki kaasa aidata sealt tagant aga ei miskit. Makk on nagu kinni keevitatud sinna pesasse ja see vähene liikumine mis toimub on ka kogu armatuuriga mille sees see on. Spetsiaalsed metall-lehed ei aidanud ka mitte midagi, kuigi samade tööriistadega on eemdaldatud samasuguse c klassi makk väga edukalt ja korduvalt. Rage level on jälle põhjas
Ootan uusi nõuandeid
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kas kruviga alt ei ole kinni lastud?
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Seal kaks kruvi oli, keerasin need lahti aga mingit mõju makile ei avaldunud. Pigem sai puitimitatsioon rohkem liikuma.
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Aga siis ma soovitangi hoopis nii teha, et puitimmitatsioon ka eest tõmmata, näed rohkem, ehk on pealt poolt kruviga kinni pandud.
Puit immitatsioon(õhuke metallplaat) tuleb siis allapoole tõmmata, siis pääseb ülemine kõrv õhuavade tagan liikuma, ning saad piisavalt palju eemale tõmmata, et vajadusel nuppude juhtmed klambrist lahti päästa.
Ehk näed siis veel rohkem, mis seal toimub...
Edu
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Maki lahti kangutamise olen hetkel närvirakkude kokkuhoiu mõttes pausile pannud. Täna aga ilmnes uus kahtlane heli !!
Nimelt kui annan järsult gaasi sõidu ajal, nii et pedaal on peaaegu põhjas, siis käib kuskil põhja all selline heledam kolks. Rahulikult gaasi andes seda häält ei teki. Maanteel möödasõidule minnes varem seda heli kuulnud ei ole, nüüd aga aina tihedamini.
PS ! Ma ei ole päris kindel kas see on päriselt või ma kujutan seda endale ette, aga samuti maanteel nt möödasõidule kiirendades kogub auto hoo üles, aga mingi hetk hakkab nagu kergelt jõnksutama. Märgatavalt seda tunda ei ole, kuid tekkis kerge kahtlus.
Tänan tähelepanu eest, ootan vastuseid
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Piilu üle kardaanitugipukk. Ilmselt seal miskit hapu.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 310
Teemad: 34
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Eelmisel aastal kui enda oma sain, siis oli ka kohapealt minnes mingi veider lagin... nagu keegi toksiks midagi.
Põhjus: Sai mindud hooldusse ja tuli välja, et rihmapingutusrullik.Sügisel aga ilmnes sarnane, kuid põhja alt tulev heli. Põhjus: terve hunnik pukse jm(nagu eelnevas postituses kardaanitugipukk)
Esimene põhjus on märksa odavam, teisel korral maksis asi juba päris korralikku summat...
Volvo S60´11
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kolina ja toksimise probleemi pole suutnud veel lahendada. Täna ringi sõites andis too kolin endast juba häälekamalt ja tihedamalt tunda. Kui hoog on juba sees siis on kolin väiksem, kui kohalt "kiirendades" . Asi tundub otseselt gaasitamisega seotud olevat, kuna toda kilinatkolinat on kergelt läbi pedaali tunda. (minu väga ebapädev arvamus)
Veel üks probleem : Kui auto käima panen ja lülitan sisse vastavalt siis kas D või R-i siis auto kergelt nõksutab, kui pidurit peal hoian ja liikumist takistan. Aga see on ainult enne sõitmise alustamist, näiteks foori taga sellist tiksumist ei teki. Pöörded kõiguvad minimaalselt, aga liikumine on selline katkendlik. Any ideas ?
Täna suutsin siis peale pikka vandumist ja ahastamist siiski maki oma pesast kätte saada. See kinnitus-süsteem oli pärast vaadates imelihtne ja loogiline. Tööriistadeks kaks kirjaklambrit mis olid vastavalt insenerioskustele väänatud ja painutatud Kui aega on, proovin homme vähe kaasaegsemat makki nende kõlarite külge.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Noniii....
Nädalavahetusel vahetasin ära küünlad ja õli. Õlifiltrit vahetada ei saanud kuna puudus selleks õige võti (selline mis käib filtri peale)
Sisse läks 7 liitrit poolsünt BP Visco õli, mille ostsin avsk-st Männikult, küünlad said Championsi omad.
Kuna auto endiselt "jukerdab" ja turtsub gaasi andes, siis üritan järgmise nädala jooksul diagnostikasse jõuda, et see viga parandada. Pakutud on erinevaid vigu pritsungitest kuni mingite anduriteni välja. Aga kuna ma ise autoasjade kohapealt suhteliselt teadmatu, siis pole osanud midagi seni ette võtta.
Keegi äkki soovitab mõnda mõistliku diagnostika kohta ?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
|