04-05-2012, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2013, 09:02 PM ja muutjaks oli ErmQ.)
Otsustasin lõpuks oma autost ka teema teha.
Autost siis nii palju.
Mark: w124 230CE.
Väljalaske aasta: 1987 algus
Võimsus 97 kw./nüüd 162kw
Mootor 2.3 R4/nüüd 3.0 R6 24v
Värvus: Tumesinine
Lisavarustus: Pole.
Käigukast: Manuaal 5 käiku.
Auto soetamise lugu:
Aasta oli 2008. Üks sõber käis ühes eramajas torutöid tegemas. Majaomanikud olid pensionärid siis mingi hetk vanahärra kutsus sõbra garaaži juurde ja küsis, et kas ta autot ei taha osta kasvõi põllurallikaks. Tegi ta siis ukse lahti ja sõbrale vaatas vastu üli korralik Ford escort RS2000. ja selle kõrval siis w124 CE mb. Mõlemad paksu tolmu kihi all.
Sõbral oli raha vaid Fordi jaoks ja ostis selle. Hiljem tuli sõber mulle Mersut pakkuma. Natuke aega mõtlesin ja siis sai vaatama minna. "Armusin esimesest silmapilgust". Auto oli viimased kolm aastat seisnud seal garaaži all kuna vanahärra oli saanud kolm aastat tagasi insuldi ja jäi osaliselt halvatuks seetõttu ta auto maha müüski. Kuigi oli näha, et ta seda kohe tõesti teha ei tahtnud. Saigi siis see auto sealt ära toodud 25000 krooni eest mis oli tol ajal selle auto eest väga odav. Puksid läksid muidugi KÕIK paari kuuga läbi kuna auto ei olnud see kolm aastat pakkude peal.
Lisaks siis veel vanahärra väitis, et niikaua kui see auto tema käes on olnud siis ta talvel sellega ei sõitnud. Ise olen sõitnud temaga ainult ühe talve.
Veel autost:
Kere seisukord on suhteliselt hea 25 aastat vana auto kohta. Põhi on ok. Roostes on tiibade esimesed ääred, antenni ümbrus kobrutab, vasakpoolse tagumise ratta koopa stange poolne äär roostetab ja parempoolse tagumise tule all on ka roostes koht väikse mõlgiga mille põhjustas tundmatu ahv ühes parklas. Arvatavasti sama tundmatu ahv tekitas ka vasakule taga nurga küljepeal valged kriimud kuna mõlemad asjad tekkisid autole samas parklas samal päeval.
Salongiga tuleb ka mida ette võtta kuna istmed on väga määrdunud ja juhi iste on viltu vajunud.
Tehtud tööd:
Talv 2010 sai Remonditud kogu veermik. Vahetatud said KÕIK esisilla ja tagasilla puksid, kõik rooli süsteemi puksid jne, amordid, vedrud, pidurikettad, klotsid ja suppordid sai üle käidiud.
Mai 2011 sai alustatud mootori vahetusega. 2.3 mootori asemele läks 3.0 24v mootor. Antud töö sai ette võetud kuna väsisin 2.3 mootori pidevatest jamadest ja nende remontimistest.
Mootori vahetusega kaasa tulnud tööd:
Mootori juhtmestiku vahetamine mis oli õnneks suht lihtne ja loogiline. Käigukast tuli vahetada. Alla sai 1990 aasta 3.0 12v manuaalkast ja kuliss. Sama masina küljest tulid veel hooratas, sidurikorv ja ketas. Vahetada tuli ka kardaan, loomulikult summuti jooks ning Esimene stabilisaator varras. Radiaator tuli panna suurem ja alumised radiaatori toed tuli ümber teha (tuli alla poole tuua need). Ja palju muid igasuguseid nipet näpet asju.
Praeguse mootoriga tehtud tööd:
Vahetatud kõik rihma rullikud, rihm, rihmapinguti amort, küünlad(Bosch), jagaja rootor koos kaanega(Bosch), küünlajuhtmed, õlid ja filtrid.
Mootori vahetusega seoses veel vaja teha:
Võimsam bensiini pump tuleb panna ja pidurisüsteem tuleb ka uuele mootorile vastavaks teha. 3.67 ülekandega reduktor tuleb ka veel lisada. Vedrud tuleb vist ka kangemad panna nüüd.
Üldised tööd mis veel vaja teha:
Mootoril tuleb vahetada veel veepump. Kere vajab üle värvimist ja rooste eemaldust. Salong tahab ka HÄDASTI ülekäimist saada.
Välimusega pole siiani eriti aega tegeleda olnud ja üldse kogu asi on veninud kuna töö on kogu aeg komandeeringus, Eestis või välismaal. Viimased pool aastat on tulnud Rootsi vahet käija ja sellepärast nüüd aega veel vähem. Aga eks ta vaikselt ikka valmib.
Autost siis nii palju.
Mark: w124 230CE.
Väljalaske aasta: 1987 algus
Võimsus 97 kw./nüüd 162kw
Mootor 2.3 R4/nüüd 3.0 R6 24v
Värvus: Tumesinine
Lisavarustus: Pole.
Käigukast: Manuaal 5 käiku.
Auto soetamise lugu:
Aasta oli 2008. Üks sõber käis ühes eramajas torutöid tegemas. Majaomanikud olid pensionärid siis mingi hetk vanahärra kutsus sõbra garaaži juurde ja küsis, et kas ta autot ei taha osta kasvõi põllurallikaks. Tegi ta siis ukse lahti ja sõbrale vaatas vastu üli korralik Ford escort RS2000. ja selle kõrval siis w124 CE mb. Mõlemad paksu tolmu kihi all.
Sõbral oli raha vaid Fordi jaoks ja ostis selle. Hiljem tuli sõber mulle Mersut pakkuma. Natuke aega mõtlesin ja siis sai vaatama minna. "Armusin esimesest silmapilgust". Auto oli viimased kolm aastat seisnud seal garaaži all kuna vanahärra oli saanud kolm aastat tagasi insuldi ja jäi osaliselt halvatuks seetõttu ta auto maha müüski. Kuigi oli näha, et ta seda kohe tõesti teha ei tahtnud. Saigi siis see auto sealt ära toodud 25000 krooni eest mis oli tol ajal selle auto eest väga odav. Puksid läksid muidugi KÕIK paari kuuga läbi kuna auto ei olnud see kolm aastat pakkude peal.
Lisaks siis veel vanahärra väitis, et niikaua kui see auto tema käes on olnud siis ta talvel sellega ei sõitnud. Ise olen sõitnud temaga ainult ühe talve.
Veel autost:
Kere seisukord on suhteliselt hea 25 aastat vana auto kohta. Põhi on ok. Roostes on tiibade esimesed ääred, antenni ümbrus kobrutab, vasakpoolse tagumise ratta koopa stange poolne äär roostetab ja parempoolse tagumise tule all on ka roostes koht väikse mõlgiga mille põhjustas tundmatu ahv ühes parklas. Arvatavasti sama tundmatu ahv tekitas ka vasakule taga nurga küljepeal valged kriimud kuna mõlemad asjad tekkisid autole samas parklas samal päeval.
Salongiga tuleb ka mida ette võtta kuna istmed on väga määrdunud ja juhi iste on viltu vajunud.
Tehtud tööd:
Talv 2010 sai Remonditud kogu veermik. Vahetatud said KÕIK esisilla ja tagasilla puksid, kõik rooli süsteemi puksid jne, amordid, vedrud, pidurikettad, klotsid ja suppordid sai üle käidiud.
Mai 2011 sai alustatud mootori vahetusega. 2.3 mootori asemele läks 3.0 24v mootor. Antud töö sai ette võetud kuna väsisin 2.3 mootori pidevatest jamadest ja nende remontimistest.
Mootori vahetusega kaasa tulnud tööd:
Mootori juhtmestiku vahetamine mis oli õnneks suht lihtne ja loogiline. Käigukast tuli vahetada. Alla sai 1990 aasta 3.0 12v manuaalkast ja kuliss. Sama masina küljest tulid veel hooratas, sidurikorv ja ketas. Vahetada tuli ka kardaan, loomulikult summuti jooks ning Esimene stabilisaator varras. Radiaator tuli panna suurem ja alumised radiaatori toed tuli ümber teha (tuli alla poole tuua need). Ja palju muid igasuguseid nipet näpet asju.
Praeguse mootoriga tehtud tööd:
Vahetatud kõik rihma rullikud, rihm, rihmapinguti amort, küünlad(Bosch), jagaja rootor koos kaanega(Bosch), küünlajuhtmed, õlid ja filtrid.
Mootori vahetusega seoses veel vaja teha:
Võimsam bensiini pump tuleb panna ja pidurisüsteem tuleb ka uuele mootorile vastavaks teha. 3.67 ülekandega reduktor tuleb ka veel lisada. Vedrud tuleb vist ka kangemad panna nüüd.
Üldised tööd mis veel vaja teha:
Mootoril tuleb vahetada veel veepump. Kere vajab üle värvimist ja rooste eemaldust. Salong tahab ka HÄDASTI ülekäimist saada.
Välimusega pole siiani eriti aega tegeleda olnud ja üldse kogu asi on veninud kuna töö on kogu aeg komandeeringus, Eestis või välismaal. Viimased pool aastat on tulnud Rootsi vahet käija ja sellepärast nüüd aega veel vähem. Aga eks ta vaikselt ikka valmib.
=MB Force=