Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
12-04-2012, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2012, 01:23 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Kusjuures, hästi natuke ta sööb õli. Aga see hais mis sumpast tuleb on ikka selline diisli laadne, õlikärsakat tunnen hästi (2 aastat kogemust hiina krossikaga millel õlirõngad pidevalt ära kulusid). Mingil määral on kindlasti õli, aga suur osakaal on kindlasti diislil. Võibolla siis annab pump palju peale või ongi pumba kraad vale. Igaüks eri jutuga ajabki segatusse, tahakski ise testida.
Hannes_s teemadest ei jaksanud enam otsida. Leidsin mingisuguse pildi internetist.
Kas sellee kruviga mis on tähistatud "Full Load" saab siis kütet peale/maha keerata?
Samas äkki keegi hea mees viitsiks need kõik mulle ära tõlkida, oleks väga tänulik. Vaevalt, et Google tõlk sellega hakkama saab.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Väga katse-eksitus meetodil ei soovita katsetada seda pumba keeramist, olen ise selle ühe korra läbi teinud ja vaid 1,5 tiiru peale keeramisega nägin sellist vaeva, et tühikäik sooja mootoriga tagasi saada. Tühikäik nimelt langes niivõrd, et iseseisvalt auto enam käima ei jäänud, vahepeal olid pöörded jälle kõrged ja nüüdseks on asi selline, et käima pannes keeran nn stardiabi peale ja annan ise natukene juurde kuniks maha rahuneb ja korralikult tööle hakkab. Kui on aga paar päeva vaba aega ja viitsimist koguaeg otsakaant maha kiskuda siis palun väga.
Full load on tõesti see kust peale keeratakse.
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Sul on pihustiotsad läbi, "kusevad", sellest see kütusehais ja suurem küttekulu. Pikemal tühikäigul hakkab ka halli tossu ajama.
Kui pumpa enne keegi näppinud pole, ei maksa teda puutuda.
Kodustes tingimustes teda õigeks võib saada ainult kogenud õlinäpp.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Endalgi tühikäik külmalt puudub, pean umbes 30s gaasi ise peal hoidma, siis nurrub edasi madalalt.
Kere juurde tagasi minnes tahaks teie arvamust ka küsida. Kas oleks mõtet sellises korras autot üles teha:
Eriti ei tahaks vanarauda ka viia, hakkas see pann täitsa meeldima siin kolme kuuga.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Ei ole midagi nii üle mõistuse. Müügis olevatest leiab ka selliseid ning hullemaidki, pigem hullemaidki. Teed korda, siis õpid veast - lai liist on ilus vaadata, aga tulemus lõpuks paneb nutma . Originaalis peaks ta ka sul kitsa liistuga külgedelt olema.
Uued karbid ja juba parem vaatepilt, siit-sealt veel ja ongi olemas hea auto!
Soovin edu!
Postitused: 20
Teemad: 2
Liitus: Jun 2010
Maine:
0
pole siin miskit hullu vanad kohad maha ja uued asemele
ja väga hea akestab veel mõned aastad
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Kui eelkõnelejad aga muudkui kiidavad takka, et taasta ära ainult, siis mina jälle olen vastupidiselt meelestatud. W124-sid on hetkel veel nii palju, et neid normaalses seisus peaks siiamaani ikka saada olema. Saan aru kui on vaja nt ainult karp vahetada ja ülejäänud asjad on korras, aga siin on juba koopaservad, uksed, no mida iganes, arvan ka et kuskil on põhjas mingisugune ollus ja et esitiivadki parimas seisus ei ole.
Sellise asja üles klopsimisi on nähtud küll, kui pärast keegi auto ära ostab ja end puruks vannub seetõttu, et auto on keevitatud kokku labidast ja labidavarrest. Loodan et teemaalgataja ei ole suvaline sosssepp... Pigem võtta ligi juba midagi säärast mis on eos normaalses seisus, katsetamiseks ja enesearendseks ju võib sellist autot ka üles teha... No sellise mõttega, et midagi muud teha ei ole, ise olen kadalipu läbi käinud, mulle meeldib ja teen ka edaspidi...
Kuid siiski enne nn taastusmõtteid soovitan tõesti vaadata üle asja mõtekuse, summa mis siia alla hiljem kulub on rõvedalt suur ja usun et kaalub auto hinna kahekordselt üle.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(12-04-2012, 05:51 PM)jegesmesh Kirjutas: ...Kas oleks mõtet sellises korras autot üles teha:
Mina pisut teistsugusel seisukohal. Mu 124 alt umbes samasugune. Ja plaanin ikka korda teha.
S.o. uued karbid, tagakoopaääred jne. Uksi pole väga mõtet remontida; neid saab täna veel odavalt ja korralikke.
Ja kui päris noriv olla, siis ka korralikemal keredel vajavad samad asjad vahetust, lihtsalt läbiauke ja roostet on vähem...kulu ja töö, aga sama.
Tungiaugud - tahaks näha mõnda korralikku...
Väliskarp maksab 20€/tükk + koopaäär 14€. Kui ise ei tee, siis vaid vahetus on see, mis raha maksab...(keretina, head krundid jne on suht kallid).
Ehk kokkuvõtvalt: kui endal käed küljes, siis remondi.
Kui pole väga selle ala mees, siis on korralikum osta odavam.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
12-04-2012, 08:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2012, 08:57 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Sosssepaks pole keegi sõimanud, mootoriremondiga saan hakkama ja sillapukside ja milleiganes vahetusega ka. Aga keevitada ma küll ei oska (16 aasta jooksul ei jõua kõike teha veel ). Õnneks sõber töötab keevitamise alal ja saab sellega hästi hakkama, "värvikamber" on olemas, värvimisega saan hakkama. Nüüd ongi enamvähem plaan sellel autol mootor koos käigukastiga maha tõsta ja auto külili keerata. Siis on kordades parem ülevaade. Muidugi alguses kartsin hullemat ja et auto on rohkem ära mädanenud. Aga samas mõni koht on nii ära mädanenud, et hakka või nutma. Eks näis kuidas asjaga läheb ja pean inimestega konsulteerima ka natuke.
Muide, kus kohas müüakse üldse neid keredetaile, nt karpe ja koopaääri?
Loomulikult tänaks ka ühte selle auto vanadest omanikest kellele tahaks vastu pead lüüa. Kõik küljeliistud olid poltidega kinni pandud. Samas absoluutselt kõik düüblid olid olemas ja hoidsid kõvasti kinni. Düüblikinnitused ka ei olnud mädad, aind roostes.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
On pakkuda 93a. sedaani kere, sellega võrreldes on ikka väga hea. Karpe pole vaja teha, põhi korras jne. Vaja on lõpetada parem tagakoopa välimine serv. Uksed täiesti korras. Hind pole palju kõrgem kui kuusakoski maksab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Mõtlesingi korra uue kere koju tassida kuskilt, aga hetkel on rahadega väga halb seis. Samas kui oma kere samamoodi vanarauda tassid siis võiks vahetuse teha. Maksaks vast midagi peale ka, et seda ära mädanenud raua kaalu kompenseerida.
Üks põhjuseid ongi miks ma tahan autot üles teha on see, et mul ei ole korraga suured sissetulekud, saaks järkjärgult teha. Lubadeni nagunii aega veits ja saakski nii kaua endale ise auto teha.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mis sa seal vahetad vii omajagu vanarauda võibolla leiad veel mingit kola mida lisada ja siis ostad LAUR-i käest teise kere. Tähelepanu pööra ka kerenumbritele.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
See ka võimalus, aga enam ei ole kodus kola mida vanarauda viia. Kaks aastat tagasi said lihtsalt kõik traktori kola ära viidud ja raha ära raisatud ei millegi peale. Selle raha eest oleks saanud uue nelja osta. Aga see selleks.
Vaatan kere üle ja siis mõtlen päevakese, kui Laur vahetada tahaks siis oleks hea, aga ma kardan, et tal endal ei tule sellest askeldamisest ja majandamisest mingit kasu.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Jube ikka vaadata mida sellel autol tehtud on, pole keevitust näinudki. Kõik augud on pahtliga ära kaetud ja kogu moos.
Kuna auto 3 korda avarii teinud ja kõik korrad kannatanu olnud siis ma mõtlen, et kas tõesti miski töökoda on teinud midagi sellist.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
No Jõgeva vanarauda ma seda nagunii ei tassi, kui tahad tuleb ikka omal järele tulla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Seda muidugi, kus üldse asud? Google maps'ist ma seda kohta nagu Muhv ei leidnud. Peab vähe vaatama ja arutama, sest treila saamisega on natukene kesine, on võimalus saada aga ei tea jälle kuna jne. Võid mulle PS'i panna mis on sinu tingimused vahetamisel ja mis autol üldse olemas on, mida sa endale tahad jätta, kas juhtmestik sees, palju sa raha peale tahaksid, kas koos ustega , kas esi-ja tagaklaas on küljes jnejne. Ja kui vahetamisest huvitatud ei ole siis mis oleks kere hind.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(13-04-2012, 02:45 PM)jegesmesh Kirjutas: Seda muidugi, kus üldse asud? Google maps'ist ma seda kohta nagu Muhv ei leidnud.
See oli hea
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Jegesmesh: http://www.youtube.com/watch?v=uIQa-QyIHcg
Vaata kõik kolm osa läbi, siis saad asukoha teada!
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ega noored ei pea ju mingite vanainimeste asju teadma
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
17-04-2012, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2012, 02:19 AM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Praegu auto hoovi peal külili ja uurimistöö käib, üks sillatala kinnitus on vaja uus teha. Kui sellega keevitaja hakkama saab (suure tõenäosusega saab) siis ülejäänud on köömes juba. Tagasild on vaja kätte nüüd saada, jäi kuidagi kinni seal, peab uurima veel. Eile ei saanud midagi teha kuna vihma sadas ja üleeile kui auto külili keerasime siis jäi päevavalgust lõpuks väheks. Sillapuksid on õnneks väga heas korras. Pidurikettad-klotsid, amordid ja vedrud peaks ka ära vahetama. Vedrudel endal pole nagu häda miskit, aga mulle ei meeldinud see, et auto oli liiga madal. Esiteks ei meeldi mulle kui 124 madal on ja teiseks tulevikus on lihtsam täis tuisanud hooviteest läbi sõita.
Peaks mainima, et suhteliselt paljas 124 ilma uste-luukideta ja koos mootoriga on ikka väga raske. Neljakesi punnisime päris korralikult.
Samas komplektse Audi 80 sai 3-4kesi üpris lihtsalt külili. Suurt erinevust ei tohiks kaalus suhtes olla, aga oma panuse andis see, et kuskilt ei olnud kinni võtta.
EDIT: Ühele vanale eelkõnelejale peaks "viis viskama", kuna pani sellega täppi, et mul üks vedrukandur ära vajunud. Täna sain ikkagi silla alt ära ja nüüd sai koos keevitajaga vaadatud asja. Üks sillatala kinnitus on vaja teha uus ja seda vedrukandurit on vaja ka modida. Siis ülejäänud oleks juba nii lihtne, et saaks ise ka ette võtta.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
|