Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz C180 Elegance, 2001, w203 - kukeke
#1
Mark: Mercedes-Benz C180 Elegance
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 151150km
Mootor: 2.0 bensiin
Võimsus: 95 kW ehk ~127hp
Lisavarustus:nahkpolster, hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, CD stereo, esimesed udutuled, tagumised udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), toonkilega aknad jne.
Muud: Tegemist on Rootsist toodud isendiga. Pidin too sünnipäevaks saama, kuid isa ütles, et miks tema peab seda poleerima ja vahatama, kui see minu auto on ja andis "kingi" varem kätte, et ma tegelegu sellega parem ise. Tegemist mu esimese autoga, seega pean vabandama oma kohatise võimaliku võhiklikkuse ees.
Vead: *Mootri töötades tuleb sealt krigin ning see on välja uuritud, et probleemi tekitajaks on lamerihm ja mingine vigane rullik, mis lähevad teisipäeval vahetusse.
*Samuti vahetatakse ära tagumine silikoon puks.
*Esiklaasil on kaks mõra sees ja ootab vahetamist.
Tehtud tööd: *Rooste eemaldamine, värvimine: esitiib, pagasiluuk
*Katkise lisapiduritule vahetus
*Kõik pidurikettad ja -klotsid
*Õlivahetus
Jutu jätkuks: Tallinnas, firma nimi ei jäänud meelde, lasi isa enne Pärnusse sõitu auto enam-vähem korda teha. Töökojast öeldi, et läbi on ESP plokk, kasutatud saab 500€, uus 1050€. Ei hakanud siis veel korda tegema, aga lasi ka Pärnus Silberautos üle vaadata, siin mehed vaatasid, ütlesid, et üks relee on läbi, 15€ ja asi korras. Normaalne.
Plaanid: Kõik mainitud vead korda teha, helisüsteemi võiks natuke "puhtama" heliga panna, seest nahk hooldada, väljast käsitsi läikima lüüa vahaga ja samuti auto nägusamaks muuta: esituled, võre, veljed ja võimaluse korral ka AMG esistange panna. Ideaalis võiks auto välja näha:[Pilt: 132598047432263.jpg]

Hetkeseis on selline:
[Pilt: photo-2.JPG]
[Pilt: photo-3.JPG]
[Pilt: photo-4.JPG]

Lisan veel, et tegin teema seepärast, et Mercedese-maailm on mu jaoks veel suur ja lai ning kohati oleks hea kui asjatundjad ligi astuksid. Seega kõik nõuanded ja näpunäited ainult paitavad mu kõrvu.
Vasta
#2
selliseid c-klasse mida on ise ilusaks ja amg-lähedaseks tehtud liigub eestis väga vähe, niiet anna aga tuld.

amg stanged ja küljekarbid + tuled kokku on ma usun et 2000+ eur vähemalt (stange-ring mitte originaal). Tuled on uuena ka üsna kallid aga neid peaks liikuma kasutatuid kah.
Vasta
#3
Nii, vahepeal on ära vahetatud lamerihm, seega mootor tiksub nüüd vaikselt. Samuti avastati, et sellel autol puudub signa ja sai ka see peale pandud.

Tulevikusuundadest: Lorinser-tüüp veljed jäävad vähemalt esialgu ära, kuna ei raatsi 18" velgedele pastelde eest 250€ tükk maksta. Smile Praegu on mõttes mingisugused 17" MB tavalised või AMG veljed, aga see on rohkem suve teema. Veebruaris tahaks leida sellised tuled nagu üleval pildil toodud on ja ka esivõre mustaks värvida. Siit ka küsimus, et kuidas teostada selle mustaks värvimist? Kroomile-niklile minuteada niisama värv peale ei hakka, aga kui happevannist läbi lasta see võre, kas siis sellest ka midagi järele jääks?

AMG stangede kohta uurin praegu, leidsin ühe niidiotsa ja vaatan, mis sellest saama hakkab. Samuti hakkab järjest rohkem meeldima mõte panna S-klassi stiilis tagatuled.

Seniks, cheers.
Vasta
#4
Lase võre ära kiletada (mustaks, carbon jms). Pärast saad maha kakkuda ja originaaliks taastada, kui vaja.
Ise lasin enda kupee võre liivapaberiga kroomist puhtaks, krunt alla, värv peale ning lakiga üle.
Vasta
#5
http://www.bodykits.com/Mercedes/C-Class...Body-Kits/
Tuled leiad ka sealt.
Vasta
#6
ära seda s-klassi tagatuld pane, ausalt ka. esituled otsi originaalid, näevad vähemalt ok välja. hiinakad tunneb ära ja jääb võlts maik. veljed võta 18 või jäta samad (kui amg'st jutt..). välimuse seisukohast 17 ei paranda oluliselt midagi. v.a kui saad c230 kompressor sport-paketi veljed (tagumised rohkem koonuses..). siis muidugi oleks vaja ka avantgardele iseloomulikku madaldust. võibolla annab vedrupatjadega ka mängida. ma vahetasin enda avantgardel kõrgema vedrupadja vastu, sest tagaratas oli liiga koopas ja kalle vale. sellega sain täpselt parajaks. see oli odav ja toimiv lahendus.

sellised veljed: http://memimage.cardomain.com/ride_image..._large.jpg
Vasta
#7
(31-01-2012, 03:28 PM)põhh Kirjutas: Lase võre ära kiletada (mustaks, carbon jms). Pärast saad maha kakkuda ja originaaliks taastada, kui vaja.
Ise lasin enda kupee võre liivapaberiga kroomist puhtaks, krunt alla, värv peale ning lakiga üle.

Ja sul see liivapaberivariant püsib ja ei kooru kuskilt ?

(01-02-2012, 04:35 PM)voodoo Kirjutas: ära seda s-klassi tagatuld pane, ausalt ka. esituled otsi originaalid, näevad vähemalt ok välja. hiinakad tunneb ära ja jääb võlts maik. veljed võta 18 või jäta samad (kui amg'st jutt..). välimuse seisukohast 17 ei paranda oluliselt midagi. v.a kui saad c230 kompressor sport-paketi veljed (tagumised rohkem koonuses..). siis muidugi oleks vaja ka avantgardele iseloomulikku madaldust. võibolla annab vedrupatjadega ka mängida. ma vahetasin enda avantgardel kõrgema vedrupadja vastu, sest tagaratas oli liiga koopas ja kalle vale. sellega sain täpselt parajaks. see oli odav ja toimiv lahendus.

sellised veljed: http://memimage.cardomain.com/ride_image..._large.jpg
Kusjuures, selliste velgede peale olen ma isegi mõelnud ja need on tõesti kenad, aga pole neid üldse kuskil ringlemas näinud. Kuskile esindusse otsima minna, siis vast leiaks, aga seal hinnad ka tiba teised juba..aga mõttesse jätan kindlasti. Aeg-ajalt olen mingisuguseid velgi Usa lehtedelt ka leidnud, aga ma ei kujuta ette, milliseks see transaga jamamine kujuneda võib.

Esituledest rääkides, siis praegu olen nende tulede peale panustanud: http://www.carolim.ee/pood/product_info....ts_id=3278 Pole neid päris elus veel näinud, aga liiga hiinakad ka ei tundu piltidelt.
Vasta
#8
Kui mõnes töökojas värvitaks hea värvi ja tehnikaga, siis ei juhtu sellega vast midagi (mina kasutasin aerosooli). Ega ta otseselt ei kooru ka, kui ei näpi. Peab ka autopesulale ja survepesuritele vastu.
Vasta
#9
(01-02-2012, 08:58 PM)kukeke Kirjutas:
(31-01-2012, 03:28 PM)põhh Kirjutas: Lase võre ära kiletada (mustaks, carbon jms). Pärast saad maha kakkuda ja originaaliks taastada, kui vaja.
Ise lasin enda kupee võre liivapaberiga kroomist puhtaks, krunt alla, värv peale ning lakiga üle.

Ja sul see liivapaberivariant püsib ja ei kooru kuskilt ?

(01-02-2012, 04:35 PM)voodoo Kirjutas: ära seda s-klassi tagatuld pane, ausalt ka. esituled otsi originaalid, näevad vähemalt ok välja. hiinakad tunneb ära ja jääb võlts maik. veljed võta 18 või jäta samad (kui amg'st jutt..). välimuse seisukohast 17 ei paranda oluliselt midagi. v.a kui saad c230 kompressor sport-paketi veljed (tagumised rohkem koonuses..). siis muidugi oleks vaja ka avantgardele iseloomulikku madaldust. võibolla annab vedrupatjadega ka mängida. ma vahetasin enda avantgardel kõrgema vedrupadja vastu, sest tagaratas oli liiga koopas ja kalle vale. sellega sain täpselt parajaks. see oli odav ja toimiv lahendus.

sellised veljed: http://memimage.cardomain.com/ride_image..._large.jpg
Kusjuures, selliste velgede peale olen ma isegi mõelnud ja need on tõesti kenad, aga pole neid üldse kuskil ringlemas näinud. Kuskile esindusse otsima minna, siis vast leiaks, aga seal hinnad ka tiba teised juba..aga mõttesse jätan kindlasti. Aeg-ajalt olen mingisuguseid velgi Usa lehtedelt ka leidnud, aga ma ei kujuta ette, milliseks see transaga jamamine kujuneda võib.

Esituledest rääkides, siis praegu olen nende tulede peale panustanud: http://www.carolim.ee/pood/product_info....ts_id=3278 Pole neid päris elus veel näinud, aga liiga hiinakad ka ei tundu piltidelt.

Vaata, et reguleeriksid kindlasti (auto-levelling..) käivitades. Muidu on mõttetu.

Velgi neid oli saada mõned kuud tagasi auto24's - praegu ei leia. kuskil tartus või lõuna-eestis asusid..
Tuled peaks kindlasti automaatselt ennast reguleerima käivitades. Targemad teavad vist rohkem aga kui sul praegu xenonit pole siis on keeruline seda süsteemi sinna nuputada. Mul oli xenon ka originaalis ning sai tule lihtsalt vahetada. sul on vaja esisilda mingid andurid vist tekitada... kulukas ettevõtmine ma kardan.
Vasta
#10
Aga samas kui mul praegu pole auto-levelling, siis miks uutega oleks tarvis? Need käivad siis samamoodi ehk selle pneumaatilise värgi kaudu?(andestust, võhiklikkus lööb välja).

Velgede kohta nii palju, et Usas on neid 225$ tükk pluss igast saatmiskulud ja jutud juurde, ja eestis olid miskine 337€ tükk vist, kui esindusest osta, seega hea meelega prooviks veel Eestimaa pealt või kuskilt lähiriikidest leida...
Vasta
#11
(07-02-2012, 01:32 AM)kukeke Kirjutas: Aga samas kui mul praegu pole auto-levelling, siis miks uutega oleks tarvis? Need käivad siis samamoodi ehk selle pneumaatilise värgi kaudu?(andestust, võhiklikkus lööb välja).

Velgede kohta nii palju, et Usas on neid 225$ tükk pluss igast saatmiskulud ja jutud juurde, ja eestis olid miskine 337€ tükk vist, kui esindusest osta, seega hea meelega prooviks veel Eestimaa pealt või kuskilt lähiriikidest leida...

Uhke oleks ja lisaks saaksid ülevaatuselt läbi. Xenoniga peab olema tuledepesur + automaatne regull..
Vasta
#12
Aa, ei, tuled on plaanis niisama ilusamate vastu vahetada, kuna praegused on päris ära tuhmunud ja nii. Xenonit polnudki praegu plaanis panna. Smile
Vasta
#13
(07-02-2012, 06:01 PM)kukeke Kirjutas: Aa, ei, tuled on plaanis niisama ilusamate vastu vahetada, kuna praegused on päris ära tuhmunud ja nii. Xenonit polnudki praegu plaanis panna. Smile

kui tuled on juba plastikust , siis annab need väga kenaks teha , ehk poleeritakse ära
Vasta
#14
Hei, ho. Tiba aega on jälle mööda läinud, palju asju korda saadetud. Esiklaas on nüüd vahetatud ja paistab nii sile, et ei tahaks millegagi seda kraapida peale beebipuhastus lappidega. See vahetatud, sai lõpuks ka ülevaatuse ära teha, seega sellega enam muret pole. Ja puhtaks pestud sai ka.

Tasapisi sai ka välimuse uuendamisega algust tehtud, nimelt esituled tellitud, ostetud, paigaldatud. Tuleb välja, et w203-l on tulesid vahetada ebainimlikult tüütu. Samuti, kuna ju ei tea ka, mis jupid kõik tuleb enne maha võtta, siis protsess nägi enam-vähem välja selline, et ühes käes oli telefon YouTubega ja teises käes mutrivõti, mis keeras järjest polte lahti. Lõpuks tuli maha võtta esistange ja laiali lammutada pool rattakoobast.
Korraks tuli paremat tuld paigaldades ette üks ehmatusmoment, nimelt kõik juhtmed ja jutud ühendatud, proovisime, kas töötab, aga kaugtuli ei põlenud ja näitas 2 malfunctionit kompuutris. Lähemal uurimisel selgus, et üks kontakt oli sisse vajunud. Hinge kinni hoides sai see välja tõmmatud ja igasuguseid vägesid paludes uuesti ühendatud. Seekord toimis kõik nagu peab ja võis hakata asju kokku laduma.

Kogu see jant kestis kokku umbes 6 tundi. Pärast seda sai ka järgmisel päeval vaha/poleeri peale panemisega alustatud, aga esiustest kaugemale ei jõudnud, kuna oli vaja Tallinna teele asuda. Selle lõpetab arvatavasti järgmisel nädalavahetusel.

Väheke pildimaterjali kah sellest tagasihoidlikust nädalavahetusest.

Uus vs Vana
[Pilt: photo-134.JPG]

Vahepealne mannetu seis
[Pilt: photo-18.JPG]

Pestud, kustud ja poleeritud
[Pilt: photo-2134.JPG]

Oli vist disainikana mõeldud see pilt
[Pilt: photo-13.JPG]

Vasta
#15
Täitsa kena näeb välja!
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
Vasta
#16
Kuidas uued tuled valgustavad?
Vasta
#17
(20-02-2012, 10:29 PM)väikemees Kirjutas: Kuidas uued tuled valgustavad?

Ütleme nii, et garaažist pole ta pärast tulede vahetust välja saanud. Need oleks veel vaja ära reguleerida kindlasti, sest praegu ma ei kujuta ette ka kuhu ja mida nad näitavad. Aga eks laupäeval saab teada, senikaua tuleb oodata ja kannatada endalgi.
Vasta
#18
moe pärast võid comandi ka sisse panna-muudab sisekliimat veidi kaasaegsemaks Wink
Vasta
#19
ei oska midagi paha öelda...suveks mahedam velg alla jaSmile
igatahes märk maha pandud ja jääme edasiseid käekäikke jälgima
muretuid km
Vasta
#20
Tsitaat:moe pärast võid comandi ka sisse panna-muudab sisekliimat veidi kaasaegsemaks Wink

Kui sa mõtled seda raadio/ekraani värki keskkonsooli, siis ma olen mõelnud selle peale, aga nähes, et see jupstükk maksab 500€ kanti, siis ei näe selle hinna eest väga mõtet sellel. Leiaks kuskilt romulast või kasutatult, siis oleks teised jutud juba.

Tsitaat: ei oska midagi paha öelda...suveks mahedam velg alla jaSmile

Velged otsimine praegu jõuliselt käib, aga samas kiiret ka ei ole, kuna alla lähevad niikuinii alles suvehakul. Mõtted tiirlevad endiselt 17" ümber ning keegi võiks aru anda, kas need igasugused AMG replica veljed ka midagi väärt on? (Ntks. need http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=383925 )
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,804 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,757 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,153 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne