Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Mure selline, et järku lakkas töötamast parempoolne numbrituli, sai ostetud uus pirn ja vahetamis käigus, tuli välja, et pirn on terve, põhjalikuma kontrollimise käigus selgus, et vool ei jõua üldse tule juhtmesse, aga teise vasakpoolsesse jõuab, on mingisugused kaitsmed, mida tuleks vaadata? Autol lõpetas töö ka pagasnikulink, puldilt ja seest salongist luuk avaneb, lingist enam mitte. Mingi aeg kustus ka pagasnikus valgus, on nendel pirnidel jada ühendus, et kui üks pirn läbi, siis kustuvad ka teised? NB! Salongis oleval tagaluugi avamisnupul, kustus ka punane märgutuli.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Eeldan, et sul on ikka sedaan. Seljuhul uuri juhtmekimpu vasakpoolse pagaasniku hinge juurest. Ilmselt mõni juhe katki.
Teiseks võib olla probleem tagaluugi luku mootoris oleva lõpplülitiga, kuid seljuhul oleks halvatud ainult salongivalgustus. Numbrituled peaks põlema.
Kaitsmeid eraldi ei ole.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Selgeltnägeijaid minu teada meie foorumis ei ole. Küll on paar inimest, kes suduavad selle auto arvutiga üle kuulata. sellest tulekski alustada - küll sealt paistab, mille üle auto ise kurdab.
Omanik ise saab teha vaid pistikute ja juhtmete kontrolli. Sedagi ettevaatlikult - CAN on õrnake...
Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(23-11-2011, 11:20 AM)v6sa Kirjutas: Selgeltnägeijaid minu teada meie foorumis ei ole. Küll on paar inimest, kes suduavad selle auto arvutiga üle kuulata. sellest tulekski alustada - küll sealt paistab, mille üle auto ise kurdab.
Omanik ise saab teha vaid pistikute ja juhtmete kontrolli. Sedagi ettevaatlikult - CAN on õrnake... Tänapäeva elu sõltubki ainult arvutitest, aga kahjuks arvuti sellist asja ei näita, et miks pagassis tuled ei põle.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-11-2011, 11:49 AM)gert212 Kirjutas: Tänapäeva elu sõltubki ainult arvutitest, aga kahjuks arvuti sellist asja ei näita, et miks pagassis tuled ei põle.
Kuna mul endal ei ole 211 kogemust, siis tuginen loetule-kuuldule. CAN (eriti tagumine SAM) on ennegi põhjustanud huvitavaid visuaalseid efekte. Ning CANis toimuv on arvutile loetav, kuigi selleks peab vist STAR olema ....
Iseasi, kas seda iga tiaknostig suudab aru saada.
WDB240 sõnu tasub uskuda. Ning temalt ka auto ülekuulamist uurida - see mees teab, mida ta teeb.
Juhtmeprobleem on alati võimalik, eriti pakiruumiluugi kontekstis.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Juhtmed jooksevad sinna kokku, tester kätte ja otsima.
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
(23-11-2011, 01:14 PM)v6sa Kirjutas: (23-11-2011, 11:49 AM)gert212 Kirjutas: Tänapäeva elu sõltubki ainult arvutitest, aga kahjuks arvuti sellist asja ei näita, et miks pagassis tuled ei põle.
Kuna mul endal ei ole 211 kogemust, siis tuginen loetule-kuuldule. CAN (eriti tagumine SAM) on ennegi põhjustanud huvitavaid visuaalseid efekte. Ning CANis toimuv on arvutile loetav, kuigi selleks peab vist STAR olema....
Iseasi, kas seda iga tiaknostig suudab aru saada.
WDB240 sõnu tasub uskuda. Ning temalt ka auto ülekuulamist uurida - see mees teab, mida ta teeb.
Juhtmeprobleem on alati võimalik, eriti pakiruumiluugi kontekstis. Ma täpsustaks veidi, can kui selline on süsteem ise... eksole?
Sam-id on plokid. kogu selle süsteemi moodustabki omavaheline plokkide süsteem, mida jooksutatakse can-võrgus. sesmõttes canile endale viga teha nimodi on nagu raske, plokke saab lõhkuda. on mul õigus?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nujah, CANvõrku ennast tõepoolest tappa ei anna.
Ma mõtlin rohkem seda, et võrgu elementidele võib pistikute näppimine mõjuda letaalselt. Lisaks jääb alati võimalus, et mingil põhjusel saab võrgu element ühe käsu kätte, kuid teine, olulisem jääb andmata.
Rääkimata sellest, et pistikuid on võimalik puhtfüüsiliselt lõhkuda.
CAN võrgus ju signaali kohalejõudmist ei kontrollita - pannakse teele ja asi tahe. Ehk vastutus on kuulajal...
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Postitused: 74
Teemad: 21
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
03-12-2011, 05:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2011, 05:38 PM ja muutjaks oli junn.)
(23-11-2011, 09:00 AM)gert212 Kirjutas: Mure selline, et järku lakkas töötamast parempoolne numbrituli, sai ostetud uus pirn ja vahetamis käigus, tuli välja, et pirn on terve, põhjalikuma kontrollimise käigus selgus, et vool ei jõua üldse tule juhtmesse, aga teise vasakpoolsesse jõuab, on mingisugused kaitsmed, mida tuleks vaadata? Autol lõpetas töö ka pagasnikulink, puldilt ja seest salongist luuk avaneb, lingist enam mitte. Mingi aeg kustus ka pagasnikus valgus, on nendel pirnidel jada ühendus, et kui üks pirn läbi, siis kustuvad ka teised? NB! Salongis oleval tagaluugi avamisnupul, kustus ka punane märgutuli.
Endal oli sama viga. Rike peitus vasakpoolse pagasiluugi küljes olevas juhtmekimbus. Nimelt juhtmekimp liigub üles-alla ja pagasiruumi katte tiivasisesel välisküljel oli miski pehme tume vatisarnane pusa/pundar, kuhu juhtmekimp pagasiluuki avades ja sulgedes takerdus ja lõpuks mõned sooned katkesid.
Lahendus oli lihtne. Eemaldasin pagasiruumi vasakpoolse katte, ühendasin katkised juhtmed ja isoleerisin korralikult ning viskasin selle kummalise pehme pusa sealt välja.
Bavarian Motor Works - not for me
Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Nüüd lõpetas pagassilukk töötamast, enam ei tule salongist ega puldist lahti, viimane võimalus veel võtmega lahti keerata :S
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(23-11-2011, 09:00 AM)gert212 Kirjutas: ... on nendel pirnidel jada ühendus, et kui üks pirn läbi, siis kustuvad ka teised?
Vaevalt. Jadaühendust kasutati minuteada vaid vene nääripuude valgustuse juures....
Kui kusagilt vool kadunud, siis viga ikka juhtmes. Ja see liikuv kimp pagassiluugi hingede juures on vulnerable enamuse värskemate autode puhul, millel vasega kokku hoitud....
Isolatsiooni harutad pealt maha ja juba on näha.
Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Nüüd kõik probleemid lahendatud, viga oli katkistes juhtmetest, millest rääkis kasutaja junn. Tänud talle!
Postitused: 27
Teemad: 3
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Postitused: 30
Teemad: 10
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
(09-12-2011, 01:08 AM)bob_ Kirjutas: Lingi said ka korda?
Kokku oli 4 juhet katki - valgus, puldist avamine, salongist avamine ja lingist avamine.
Postitused: 27
Teemad: 3
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Minu autol on tekkinud probleem pigem lingi endaga. Kipub kinni jääma, ei lähe ise tagasi.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(10-12-2011, 11:43 PM)bob_ Kirjutas: Minu autol on tekkinud probleem pigem lingi endaga. Kipub kinni jääma, ei lähe ise tagasi.
Võta lahti, puhasta ära, määri ja kokku tagasi... nagu uus.
Postitused: 74
Teemad: 21
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
(11-12-2011, 11:27 AM)marek Kirjutas: (10-12-2011, 11:43 PM)bob_ Kirjutas: Minu autol on tekkinud probleem pigem lingi endaga. Kipub kinni jääma, ei lähe ise tagasi.
Võta lahti, puhasta ära, määri ja kokku tagasi... nagu uus.
Täpselt nii ja õli "lihtsalt vahele pritsimine" ei aita kahjuks.
Tuleb lahti kakkuda
Bavarian Motor Works - not for me
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Tekkis ka üks küsimus - nimelt kui näiteks numbritule pirn läbi põleb, ja sisselülitatud parktuledega uus pirn panna, miks ei hakka see pirn enne tööle kui on tuled korraks välja lülitatud? Ühe tule klemmidele enne voolu ei anta kui lülitad tuled välja ja siis uuesti sisse. Kogemus selline w 211 numbrituledega ja VW tourani tagumiste parktuledega.
Kas on eesmärk siis kehva paigalduse ja lühistamise puhul säästa vastava seadme juhtmoodulit?
|