Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Kuna kõik mis liigub ka kulub on tekkinud lõtkud ülekandes, nii käigukasti otsas kui ka diffri otsas, kas neid saab reguleerida väiksemaks või on see selline paratamatus mis suure läbisõiduga kaasneb ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
kummi leevendeid võid vahetada. käigukasti ja difrit mina ei näpiks.
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Mootoripadjast võib ka väike ''lõtk'' tekkida
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Sai kogu ülekanne maha võetud ja selgus, et lõtk oli parema pooltelje
nuutide ja rattarummu vahel, kuigi polt mis tõmbab nuudid pessa, oli kinni. Distantspuks ei lasknud nuute lõpuni pessa tõmmata kinnituspoldi seibi läbipaindumise tõttu. Natuke haamrit seibile ja lõtkud ülekandest kadunud
Käigukasti otsas ja diffris oli lõtk minimaalne, jäädes 1-2 kraadi piiresse.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe