Teema hinnang:
  • 12Hääli - 3.92 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
420 (560) SEL 1990 janek126
#61
Lõpuks ka suvesussidega sahistamas.
Tegin mõne klõpsu ka- telefonipildid, aga asi seegi.
[img][Pilt: 37455-17042011022.jpg][/img]
[img][Pilt: 24944-17042011023.jpg][/img]
[img][Pilt: 24248-17042011025.jpg][/img]

Tööloom ja "kirikus käimise" masin sattusid ka samale pildile Icon_cool
[img][Pilt: 78548-17042011029.jpg][/img]

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#62
Sai grilli ja õlle kõrvale väheke kõpitsetud.

Suverehvide installimisega selgus, et 12mm spacerid+ 285 rehv ei taha hästi pöörledaIcon_evil
Spacerid siis vahelt ära.
Samas sai kõige odavamalt tehtud tagavedrude jäigestust.Vahekummid vedru vahele(2täismeest ja mõned õlled hakkasid juba nina taevasse vedama)
Krt uued vedrud- 2nädalat tagasi Silberis vahetatud. Vaja osta kõrgemad kummid vedru peale-praegu oli 8mm-ne. Max vist, mis saadaval 16mm Icon_exclaim
Siit kohe ka küsimus- ega kellegil pole W116 tagavedrusid vedelemas??? Need peaks olema 126-le nn "tugevndatud" vedrud....
Siis sai tagapaneelil likvideerida naginaid, et musa ka valjemalt kuulata saaks- paremaks läks, kuid midagi kuskil veel "pläriseb" Icon_evil
Ja muidugi sai Helsinki vahel kruisida(käia ennast näitamas ja teisi vaatamas...Eusa_dance)

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#63
(25-04-2011, 10:05 PM)janek126 Kirjutas: ...
Suverehvide installimisega selgus, et 12mm spacerid+ 285 rehv ei taha hästi pöörledaIcon_evil
...

Sulle meeldivad ikka "eriti kitsad" rehvid Icon_smile
Kui laiadel velgedel need on? 10 tolli? ja mis ET?

Mul olid probleemid juba 245/45/R18 rehvidega 9.5 tolli ET35 velgedega. Olid liiga koopas sees.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#64
(25-04-2011, 11:37 PM)ReinGSM Kirjutas:
(25-04-2011, 10:05 PM)janek126 Kirjutas: ...
Suverehvide installimisega selgus, et 12mm spacerid+ 285 rehv ei taha hästi pöörledaIcon_evil
...

Sulle meeldivad ikka "eriti kitsad" rehvid Icon_smile
Kui laiadel velgedel need on? 10 tolli? ja mis ET?

Mul olid probleemid juba 245/45/R18 rehvidega 9.5 tolli ET35 velgedega. Olid liiga koopas sees.

9,5 ja ET25(või oli 18)UnibrowUnibrow
35 hakkab jah sisse kinni võtma, aga mul sulle LAENUKS korralikud keskitavad spacerid nüüd üle, kui oled huvitatud.Velg tuleb 12mm väljapoole Icon_biggrinIcon_biggrin
Peaks just mahtuma, mul olid enne ka 245-ed +12mm ei olnud probleemi.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#65
Üks pildike siis nädalavahetuse üritusest Big Grin

400 hobust ja roostes pooltelg kokkuleppele ei saanud ja kohalik külasepp siis tegi seda keevitamise asjaBig Grin

[Pilt: 34432-01052011212.jpg]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#66
(01-05-2011, 09:12 PM)indrek Kirjutas: 400 hobust ja roostes pooltelg kokkuleppele ei saanud

kustkohast see 400 hobust tekkis ??
Vasta
#67
(01-05-2011, 09:33 PM)Raul1 Kirjutas:
(01-05-2011, 09:12 PM)indrek Kirjutas: 400 hobust ja roostes pooltelg kokkuleppele ei saanud

kustkohast see 400 hobust tekkis ??

Eks ümardamine tehakse ikka ülespoole ju Icon_redface
Aga ega palju ei peaks puudu jääma- 220kW+VEMS =suht ligi sellele numbrile.
Hetkel juba uus pooltelg tellitud- kui veab, saab juba reedel alla Thumbsup

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#68
400hp on 294kw Icon_biggrin Nii palju vast ei ole jah aga 5,6 on kahtlematta kõvasti väänet.
Pole ise küll kahjuks 5,6 tõmmet tunda saanud, aga ehk kunagi jõuab.
Naftapress.
Vasta
#69
Seoses Silberis käimisega sain lõpuks kätte ka eelmise tellimuseThumbsup

[img][Pilt: 46757-29042011032.jpg][/img]

Pildil siis, ülevalt vasakult alates:

Kummilapakad tagastange sisse, et muda/pori ei lendaks stange sisse.
Klapikambri tihendid.
Õhufilter.
Nukkvõllide pealsed õlituskanalid.
Tagumised nn. stabikakondid.
Gardaanileevendid(need MB varuosadest).

Nüüd siis suurem vahetusprotsess ees.

Edud.
Janek.
(02-05-2011, 05:17 PM)arts24h Kirjutas: 400hp on 294kw Icon_biggrin Nii palju vast ei ole jah aga 5,6 on kahtlematta kõvasti väänet.
Pole ise küll kahjuks 5,6 tõmmet tunda saanud, aga ehk kunagi jõuab.

Kohe, kui uus veovõll paigas ja käigukasti seadistus paigas lähen stendi.
Eks siis näeb palju reaalselt tagarattast kätte saab Icon_eek
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#70
Uus veovõll käes ja juba ka installitud Eusa_dance
Ka kardaanileevendid ja kondid leidsid oma õige koha- SAAB JÄLLE PAREMPOOLSET PEDAALI KASUTADA SIHTOTSARBELISELT...
[img][Pilt: 69279-11052011049.jpg][/img]

Kuna selle katki minemise ümber on suht palju kära olnud, siis pesen puhtaks ja leian/teen klaaskarbi ja saab klubi garaazi riiulisse taas ühe eksponaadi Badgrin
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#71
*Kuna selle katki minemise ümber on suht palju kära olnud, siis pesen puhtaks ja leian/teen klaaskarbi ja saab klubi garaazi riiulisse taas ühe eksponaadi Badgrin*

Päris vahva idee, korjata ekstreemseid parandusvariante ja neid siis eksponeerida. Meil peaks veel kolhooside aegseid insenere rivis olema kes suudavad vihmavee torust sumbutaja ja püksirihmast kepsusaale teha.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#72
(13-05-2011, 08:39 AM)taadu Kirjutas: *Kuna selle katki minemise ümber on suht palju kära olnud, siis pesen puhtaks ja leian/teen klaaskarbi ja saab klubi garaazi riiulisse taas ühe eksponaadi Badgrin*

Päris vahva idee, korjata ekstreemseid parandusvariante ja neid siis eksponeerida. Meil peaks veel kolhooside aegseid insenere rivis olema kes suudavad vihmavee torust sumbutaja ja püksirihmast kepsusaale teha.

Ära unusta tammepuust kolbe. Icon_smile
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#73
Massihaud...
[img][Pilt: 65258-20052011060.jpg][/img]
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#74
Esimesed kuumad ilmad tegid selgeks, et ÕLI peab mootoris korralik olema.
Hetkel siis pöörlemas Castrol TSW 10W60.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#75
Mis siis kuumade ilmadega juhtus?
Sleepwalkers - parim ansambel peo pidamiseks
Kontorimööbel Blogi
Vasta
#76
Tõenäoliselt see, et linnas palavaga foori taga tõusis õli temp nii kõrgele, et õli rõhk hakkas langema. Samal põhjusel sõidavad ka meie peres kõik autod ja isegi traktor 5W50 õliga.

Kel asi ikka selgusetux jäi, siis mida väixem on õli esimene number, seda külmakindlam on õli (hangumistemperatuur on madalam), mida suurem on tagumine number, seda kuumakindlam on õli (ei lähe temperatuuri tõustes nii vedelax). Näitex talvel on täiesti ok sõita ka 5W30 õliga, kuid kuumal suvepäeval võib see ummikus seistes liiga vedelax minna, rääkimata rinkasõidust, kus temperatuurid tõusevad veel kiiremini. Seega kevadel olex parem see õli mõne 40, 50 või 60 lõpulise õli vastu vahetada. Või noh, teoreetiliselt peax 5W30 ka meie suve kannatama, kuid arvestades, et ta hinnavahe ei ole väga suur näitex 10W40 õliga olex suvex mõistlikum too õli mootorisse panna.

Kes oskab inglise keelt ja soovib veel rohkem infot õlide, filtrite ja mootori õlituse kohta, siis see on väga hea lehekülg:

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

http://www.carbibles.com/engineoil_bible_pg2.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#77
Nagu alati tulevad igasugused "ootamatused" siis, kui on pikad pühad ja poed kinni Icon_evilIcon_evilIcon_evilIcon_evil
[img][Pilt: 85968-24062011122.jpg][/img]

Praeguseks hetkeks siis KÕIK rihmad eemaldatud ja esmaspäeva hommikul kohe uusi ostma.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#78
Ja ma mõtlesin et mul on ainukesena sellised sõiduki anomaaliad et alati juhtub siis midagi kui abi ja vahendeid võimalik just sel momendil pole saada Icon_razz
Vasta
#79
No see rihma värk näeb välja küll täitsa omaenda lohakuse moodi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#80
Kergelt taas liigume paremuse poole.Eusa_dance

Vahetatud aknapesu vedeliku voolik(soojendusega), vana lihtsalt andis otsad.
Pildil vasakul vana ja paremal uus.
[img][Pilt: 22796-03072011137.jpg][/img]
Samas sai lahti võetud ja puhastatud el.istme nupud. Hakkasid paremini tööle(krt.seal sees on ikka üsna oma jagu osasid...).

Homme hommikul siis sadulsepa juurde- esiistmed, käetugi, käigukangi nupp ja rool uueks. ThumbsupThumbsupThumbsup
Paar nädalat seega SEL-st eemal.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,878 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,551 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,845 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,234 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  MB 560 SEC ´91a C126 piitre 26 26,893 18-06-2013, 08:35 PM
Viimane postitus: cornah
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,043 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 51,796 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 77,367 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,380 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne