07-03-2011, 10:34 AM
Tervist. Palju jõudu ja jaksu Sinule ,tõsise töö oled ära teinud .Mõnel suvisel üritusel tuleks teha w 123 de üles rivistus.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
W123 200 [77'-] canyondrift
|
07-03-2011, 10:34 AM
Tervist. Palju jõudu ja jaksu Sinule ,tõsise töö oled ära teinud .Mõnel suvisel üritusel tuleks teha w 123 de üles rivistus.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
12-03-2011, 09:24 AM
Neljapäeva pealelõunal sain ka kätte oma talverehvid. Mõõduks ei olnud kahjuks mitte 195/70, vaid 195/65/R14, aga vallai rehviga võrreldes oli see ainult ivakese väiksem, seega olen rahul. Rehviks on Michelini toodang, mustrijääki on kõvasti, naelad ka puha sees.
12-03-2011, 12:20 PM
noo oota nüüd natuke ...kohe sulab lumi ära ..
Kas kogu see töö oli sinu jaoks nii lihtne, et sa tahad kohe keemiaga ära rikkuda. Ma tean, et jube isu on juba sõitma hakkata aga tõesti oota kuu aega
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
12-03-2011, 05:19 PM
Talvel tuleb ka ikka sõita, siis saab varsti tööga jälle otsast alustada
12-03-2011, 08:15 PM
Kuu aega see masin veel seisabki, umbes. Tööd on hetkel, niiet rehvid said toodud lihtsalt selle pärast, et kui kunagi on vaja, on hea kohe varnast võtta. Alumiin veljed tahavad veel tööd, korralikke polte, värvi ja rehvi. Kuna ei tea kuna see veel kõik kätte jõuab...
23-03-2011, 12:14 AM
Pikk aeg on mööda läinud, tehtud on palju, aga kahjuks mitte Mercedes-Benz juures. Mercedes-Benz kükitab teiselpool garaažiboksis ja ootab ikka veel aega kuna ta nn töögaraaži ossa viiakse. Hetkel just oli teemakohane ühe Mercedes-Benz tegemine, W124 CE mida putitasin tervelt eelmine nädalavahetus ja eile hilisõhtuni välja, nüüd on sees järgmine keretööline, seega jääb Mercedes-Benz veel seisma. Igatahes on progress toimunud mitte silmaga nähtavalt vaid kõrvaga kuuldavalt. Nimelt ostsin täna omale parajad kõlarid mis mahuksid armaturi originaal kohtade peale ilusti ära. Tegemist on Moreli toodanguga Tempo Coax 4. 50W RMS ja 120W Max. Läbimõõdust 4".
Juurde veel korralikke kaableid, eriti toitekaabel ja RCA kaabel + tagumiste kõlarite juhtmed. Viskasin lisaks ka juurde STP pigimatti mida plaanin uste sisse panna kuna sinna ikka eriti midagi muud ei lisa, 2 lehte = 2rm. Kahjuks ühes talverehvis olen natukene pettunud, auk on sees, aga selle peaks saama ära parandada nööri sisse ajamisega, vähemalt on auk täpselt klotside vahel. Võrdlus originaal kõlariga:
23-03-2011, 12:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2011, 12:32 AM ja muutjaks oli janek126.)
(23-03-2011, 12:14 AM)canyondrift Kirjutas: Kahjuks ühes talverehvis olen natukene pettunud, auk on sees, aga selle peaks saama ära parandada nööri sisse ajamisega, vähemalt on auk täpselt klotside vahel. Teeme nii, et sa unustad need talverehvid ära Mis suveveljeks? Kas said Pentad korda? Leian/sebin korralikud suvekad. Soovitus- 185/65 või 195/60, ära laiemat küll pane, rikud kogu originaalsuse ära. No OK 205/60 MAX. Kui sul pole veel papusid, pane mulle ps- mõtleme välja midagi Edud. Janek. P.S. Polte ära ostma küll hakka- mul neid kastidega. Mõõda ära ja kui Pentad siis nn. ümarpea.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
23-03-2011, 09:16 AM
"Pentad" on tegemisjärgus, randid on puhastatud ja natukene ka töödeldud. Kõigi nelja veljega läheb ikka parajalt aega et nad ilusaks vormida. Siin tuleb parajalt peenike lihv teha ~1000'se paberiga. Rehvi tõesti siiamaani veel ei ole, ei ole nagu otsinudki veel. Kui velg valmis pole, pole ka rehvi mõtet otsida. Ise mõtlesin mõõdust 195/65, aga 185/65 ei kõla ka halvasti, iseasi kuidas see koopas istub. Pentadega jah läheb veel veidukene aega, kui ilmad tsipa soojemaks lähevad siis võtan velg velje haaval asja koju kaasa ja nokitsen vaikselt, lihvin, puhastan ja möllan.
Velgede teemast rääkis keegi, et olevat mingi eri velje lakk, mis pidi kõvem olema, ma ei uskunud teda, või on see tõsi? Muidu peaks siia istuma ka tavaline metallic värv ma usun.
29-03-2011, 05:59 PM
Velgedega tegelen, sain laenuks pisikese liivapritsi pütiga. Läheb puhastamiseks, ostsin 400g metallicvärvi, 100g happekunti ja 500g täitekrunti. Lakk jäi ainult tol hetkel ostmata lihtsalt ununemise tõttu.
Nädalavahetusel seni kuni tegemisalune Volvo kuivas sai enda Mercedes-Benz sisse aetud ja armatuur sisse pandud ning juhtmeid veetud. tagaistujate istmealuse mati panin ka paika, kaks tükki kohe, doonori oma kah.
03-04-2011, 08:19 PM
Liivapritsitamine ei lähe nii edukalt kui ma arvasin, hetkel on ära 45% pritsimisest või vähemgi. Hirmus rõve töö, eriti sellise nässiga. Koguaeg täida pütti, mis saab väga kiirelt tühjaks. Seda üritasin parandada enda isikliku ajutise pritsikapi tegemisega, ~60kg liiva vanni, velg sinna sisse, vannist kõrgemale seina külge panin kile ja ise istun kile lõikekoha juures ja muudkui lasen nii et toruots liiva sees püsib ja keerutan velge. Isegi nii läheb väga kaua aega. Ilmselt on kompressor siiski sellise töö jaoks lahja, töö algab alles ~5-6at juures mis isegi minu suurepaagilise kompressori jaoks katsumuseks osutub pideva töö juures. Keerasin rõhku veidu peale, nii et ivake alla 8 välja lööks ja siis hakkan alles tööle. Sellise rõhuga võtab päris viisakalt, kuigi düüs võiks ka väiksem olla. Oleks pidanud ikka teenusena sisse ostma seda tööd, ise ei jõua ka kõike teha.
Veljed pean ruttu valmis saama, rehvid, tutikad Nankangi suvekad juba ootavad vanavanemate juures kuna velje peale saavad keeratud. Mõõdus 195/65/R15. Velgede tegemiseks on nüüd ka kõik vajalik olemas, peale valuvelje poltide, ostsin laki ka ära. Kuna talverehvis oli üks torkehaav, siis parandasin selle ka ära, autopoest saadud liimiga nööri ajasin auku sisse ja jäi ilusti pidama. Mercedes-Benz on nüüd õiges garaažiosas kuniks minuni tulevad esitiivad tööaluse tarvis. Rattad alt ära kruvitud, pooleli on esilogarite külge keeramine ja sobitamine, kiskusin maha ka mootori rihmad ja uusi peale pannes geneka rihm on lühike.. Nagu ikka, meie kohalikus autopoes saab alati esimene kord asja tagasi viia ja järgmise uue tuua. Võimu oma õnneks istus. Roolivardad tuleb ka kätte võtta ja ära vahetada, kaua nad seisavad seal laua peal. Sisu on jälle natuke kirevamaks saanud. Keskkonsool on nii, umbes sees, armatuur on täiesti kinni nüüd, aga et ideaali saada pean ma teda mingi nipiga tõstma et ülejäänud asjadega sobima saada. Igasugused prinid, vidinad ja säärased tulid ka kulutusse lisada, nüüd särab kõik nagu peab. Mõtlesin siin ka lahendust kuidas saada laetuli viivitusega põlema. Mind maru häirib see kui istun autosse ja nii kui ukse kinni löön kustub tuli ära, ei näe pimedas mitte muffigi. Pean leidma paraja kondeka ja türistori mis 12V ära kannatab ning saab seegi tehtud. Tööd on veel täitsa hulganisti, jäänud on vaid 7 tööpäeva sõiduvalmiduseni - kurat, kas jõuab...
05-04-2011, 12:41 AM
Kuhu sul siis nii kiire järsku hakkab (7päeva)
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
05-04-2011, 03:08 PM
No sisuliselt on mitte 7 päeva nädalapäevaselt vaid nädalavahetused ja reedesed päevad sise arvestatuna. 23. aprillil toimub Haapsalus Kiltsi lennuväljal streetrace foorumi avalaksu andmine. Kaks istekohta tagaistmetel on veel ära jagamata, aga klassivend utsitab tagant ja tuleb ehk appigi. Selleks ajaks oleks nagu ülihea kui saaks sõitma. Ei taha enam teiste autodega liigelda, ilmad ka ilusad ja paras suverehvi ilm on väljas.
Täna ostsin pikema geneka rihma, ehk see nüüd sobib. Natuke käigukasti õli ja WD-40't Kui tõesti hästi läheb ja paika peab et saan selleks ajaks valmis, siis on mind ilmselt ka näha antud üritusel, mis sest et kiireks läheb, proovin siin ilusaid ilmi ära kasutada ja ka peale kooli garaaži juurde sõita ja midagi teha.
12-04-2011, 09:12 PM
Rihmad korras, roolivardad all ja kinni (stendis peaks veel ära käima kuskil) ja vaikselt-vaikselt asutud sisu kokku panema jälle. Parem tagumine uksepolster on ilusti küljes, vaja lisada veel tuhatoos. Mõned polstri kinnitustüüblid olid seestpoolt ära murtud ja pesast välja tulnud, aga doonori pealt võtsin uued tüüblid ja panin nendega asja paika. Polstri taha läks ka liimitud kile ning iga uks sai pool ruutu pigimatti. Vahe, mis kõmin enne ja pärast on nagu öö ja päev. Juhiukse kõlisemine kadus ka ära - seal polnud originaalmattigi.
Igatahes velgedega on hetkel lõpuni jõutud. Töö eest paneks endale sellise rahuldava hinde, kolme plussi äkki. Mõned kohad said niiöelda üle nurga keeratud ja esimene velgede värvimine ei tahtnud ka kõige paremini välja tulla. Metallicvärviga ei ole ikka üldse harjunud ja sellega et ta nii vedel on. Nüüd pole muud kui kuivada, siis saadan veljed rehvi peale venitama ja kui poldid kunagi peaksin kuskilt saama, siis rändavad need alla kah. Nädalavahetusel võtsin järjekordse tulutoova töö sisse, ilma rahata ei valmi ju üksgi projekt ja sai kõigist neist tehtud ka sõbrapilt.
12-04-2011, 10:20 PM
kuidagi tuhmid on need veljerandid millega lõpuks poleerisid
ise poleerisin sellised ..aga polnud ka päris peeglid
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
12-04-2011, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2011, 10:28 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Seepärast paneksgi omale sellise kolme hindeks ja mõne muu asja eest ka. Asi nägi välja nii: auto paku peale, velg alla, madalam käik sisse ja mingi terava kõva asjaga ääretäkkeid välja freesima, viiliga korraks asi üle, 80 liivapaber, 120 liivapaber, 240 liivapaber, 400 vesipaber, 1000 vesipaber, 2000 karukeel märjalt ja roberlo universaalpoleerpasta vildil. Vee ja poleerprotsess ~3 käiguga.
Päikse käes ehk näevad paremad välja, garaažis vast nii ilusad ei ole kui õues.
12-04-2011, 11:29 PM
Minumeelest sobivad AMG-d kõige rohkem SEC-i alla kuid ilusad sellegipoolest. Ise oleks antud auto puhul jäänud siiski orig plekist kerevärvi veljekapslite juurde-äärmisel juhul orig. 14" valud.
13-04-2011, 01:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2011, 01:08 AM ja muutjaks oli ZE_KA.)
(12-04-2011, 09:12 PM)canyondrift Kirjutas: Rihmad korras, roolivardad all ja kinni (stendis peaks veel ära käima kuskil) ja vaikselt-vaikselt asutud sisu kokku panema jälle. Parem tagumine uksepolster on ilusti küljes, vaja lisada veel tuhatoos. Mõned polstri kinnitustüüblid olid seestpoolt ära murtud ja pesast välja tulnud, aga doonori pealt võtsin uued tüüblid ja panin nendega asja paika. Polstri taha läks ka liimitud kile ning iga uks sai pool ruutu pigimatti. Vahe, mis kõmin enne ja pärast on nagu öö ja päev. Juhiukse kõlisemine kadus ka ära - seal polnud originaalmattigi.niimoodi tegid,jah?
13-04-2011, 01:32 AM
Ja isa pärast garaazi minnes tegi:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
13-04-2011, 02:27 PM
(13-04-2011, 01:08 AM)ZE_KA Kirjutas: niimoodi tegid,jah?Täpselt nii, aga auto oli garaažis ja summutaja otsas oli kummivoolik, et ma sinna ära ei lämbuks. Karl Kirjutas:Ja isa pärast garaazi minnes tegi:Kasuisa pole neid velgi veel näinudki, aga raudselt ütleb midagi teravat nende kohta. Garaažiomanik on samamoodi juba pikemat aega soome tööpostil.
17-04-2011, 12:25 AM
Väike kurb ja meeli ragistav juhtum on hetkel käsil...
Teen väikese ülevaate oma probleemist üritades seda kirjelada nii täpselt kui võimalik ja ootan, et ehk oskab keegi ka lahendust pakkuda minu probleemile. Algas asi nii, et reedel otsustasin et teen mootori soojakssõidu ja kütsin aga garaažist välja tuld andma. Kuna teadsin et paagis on mingisugune sinakasroheline ollus, siis mõtlesin et kui valge peale üle minna tuleb ilmselt paak kuivale sõita. Mõeldud tehtud, kanku kaasa ja ei olnudki palju kui mootor seiskus. Uus küte sisse, pumpasin kütte üles ja peale starteri andmist, küll natuke kauem, aga see on ehk tingitud õhust küttesüsteemis. Käima ta läks, sain ~500m sõita kuni mootor jälle seiskus, aga seekord niiöelda vahelduva eduga, ehk siis paukus - sai korra kütet ja jälle ei saanud. Hakkasin probleemi otsima filtrist, vahetasin enne etteandepumpa oleva filtri ära ja proovisin uuesti, kõssagi. Tükk aega sai proovitud ja mõeldud et mis nüüd on ja miks nii ja naa, lõpuks tõmbasin asja nööri otsas garaaži juurde. Seal hakkasid pihta lahkamistööd, et mul filtriga juba selline kogemus olemas, et see kinni võib joosta siis kahtlustasin seekord peenfiltrit. Kuna mul seda parasjagu käepärast polnud siis võtsin vana maha ja puhastasin suruõhu ning nitrolahustiga, et saaks vähemalt auto siseruumidesse sõidutada. Ikka ei ühtegi poginat. Viskasin käega, et lähen toon uue filtri, siis vaatan, äkki läheb käima. Pärast ikkagi pidi garaaži tõukama... Pole just eriti kerge töö sellise mudaga. Tänase päeva sees tõin filtri, vahetasin ära ja sain mootorist mingisuguse heli kätte, nagu tahaks käima minna, aga nagu jääks midagi puudu. Et olla kindel, et paagifilter ummistunud pole, võtsin kanistri ja surasin selle kapoti alla, ikka ei tööta. Siis võtsin lahti esimese silindri pihusti. Keerasin selle toru otsa ja andsin starterit, hajutas kütet ilusti. Siis mõtlesin, et äkki on õhk pumba vahel, keerasin pihustitorud ivakene lahti ja starerit. Ikka sama lugu, st peale kütte käsitsi üles löömist läheb korraks käima ja sureb kohe maha. Edasi ei tee midagi. Mõtlesin et äkki ei jõua etteandepump midagi üles lüüa ja võtsin selle maha ning puhastasin ära. Ei aidanud ka seegi, isegi vaakumklapi kontrollisin üle, see ei ole ka peale jäänud. Seega, mis edasi? Pihustid on kunagi äsja-äsja vahetatud, hõõgküünlad toimivad ka kõik, need on veel järjestikühendusega ja küttefiltrid on uued. Tagasivool toimib, on kanistris kuulda sulinat kui käsitsi pumbata. Ja et etteande pumbas vist viga pole peaks ka see tõendama, et käsitsi pumbates ei muutu mitte midagi, muidu peaks mootor käima jääma. Kas tõesti tuleb minna pumba kallale ja seal äkki mõned puhastustööd teha? Panin tähele, et etteande pumbast peenfiltrisse jooksval torul on poldi sees võrkfilter, kas see on igal sarnasel asjal sees? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 280CE -W123 - Kuldar | Kuldar | 176 | 175,238 |
18-04-2021, 10:11 AM Viimane postitus: Kuldar |
|
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S | siim_sipsaka | 79 | 75,838 |
21-07-2020, 06:00 PM Viimane postitus: siim_sipsaka |
|
W211 E320 - canyondrift | canyondrift | 35 | 22,008 |
01-07-2020, 04:25 PM Viimane postitus: ignar |
|
MB W210 E300 97' canyondrift | canyondrift | 57 | 54,184 |
11-03-2018, 11:07 PM Viimane postitus: herki |
|
Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 | ZE_KA | 27 | 32,069 |
14-04-2013, 10:27 PM Viimane postitus: Karl |
|
Minu 240d;´82 a;w123 | vaatamind | 14 | 12,956 |
05-11-2011, 12:35 PM Viimane postitus: vaatamind |
|
Minu W123 | merslane | 5 | 7,322 |
03-06-2009, 01:30 PM Viimane postitus: merslane |
|
MB, E 200, w124, 1994a | HotPapa | 10 | 10,396 |
18-10-2008, 06:47 AM Viimane postitus: HotPapa |
|
MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 | rakk | 3 | 4,901 |
17-09-2008, 12:21 PM Viimane postitus: rakk |
|
Minu 200d, 1977, W123 | 110aab | 6 | 9,315 |
14-05-2007, 10:12 AM Viimane postitus: nordrainbow |