Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autokeemiaga mootori suitsemise vastu
#1
Kuna see suvi tuleb endiselt mootoriremondita ära sõita ja tahaks inimesi mitte väga lämmatada, siis pöörasin pilgu selliste vahendite poole.
Jutud on kõigil neil peal imelised, kuid....

On kellegil konkreetseid kogemusi mõne vahendiga mis aitas ( kasvõi ajutiselt ) või hoopis rikkus mootoris miskit jäädavalt ?

Tean ka ise väga hästi, et see pole õige lahendus, seega palun pajatada oma ( või kindla allika ) kogemustest.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
õli sisse käivad möksid pehmendavad tihendeid ja korra võib sest kasu olla aga kui õlirõngad ei pea enam siis ei aita küll ükski möksIcon_cool
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#3
(01-04-2011, 11:06 PM)secman Kirjutas: Kuna see suvi tuleb endiselt mootoriremondita ära sõita ja tahaks inimesi mitte väga lämmatada, siis pöörasin pilgu selliste vahendite poole.
Jutud on kõigil neil peal imelised, kuid....

On kellegil konkreetseid kogemusi mõne vahendiga mis aitas ( kasvõi ajutiselt ) või hoopis rikkus mootoris miskit jäädavalt ?

Tean ka ise väga hästi, et see pole õige lahendus, seega palun pajatada oma ( või kindla allika ) kogemustest.

Millisest liitest suits pärineb? Oled kindel, et õlirõngastest?
Klapisääred on korras?

Ükski keemia ei taasta üle piiri (või suisa purunenud) rõngast. Samas halba need enmaasti ei tee - äärmisel juhul oled sunnitud mootoriremondi varem ette võtmaBadgrin
Vasta
#4
secman`il oli probleem vististi klapisäärtega ?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?
Vasta
#6
Kui kindel allikas, kuid täna hommikul oli vestlus tuttavaga kes autopoes müüja:

Üks Soome papi oli olnud hädas oma suitseva Mazdaga, vist oli RX7.
Oli ka proovinud erinevaid keemiaid, et saada mingit esteetilist tulemust, et mitte tappa teise suitsuga.
Abi oli olnud ainult LIQUI MOLY mingist Smoke Stop keemiast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
sümptomid viitavad mul jah klapisääretihenditele, just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga Sad , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
(02-04-2011, 09:57 AM)stihl Kirjutas: Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?

1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#8
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: sümptomid viitavad mul jah klapisääretihenditele, just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga Sad , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb
(02-04-2011, 09:57 AM)stihl Kirjutas: Palju õlikulu 1000km peale on?
Või suitseb hoopis musta...?

1l läheb 400km peale
nii vähe!? sõitsin kunagi 79a diisel rekordiga mis võttis õli 5l 100le. samas paagist diislit praktiliselt ei kulunudki.

ja ega sumpsist ei tulnud ainult vingu ja tossu vaid asfaldile pudistas ka mõnusa punase sädemejuti...
Vasta
#9
Hahahahaha. Kuid ma ei usu et secmanil nii pekkis mootor on ja diisel nats teine teema. Mul kunagi oli Toyota Dyna ettevõttes no see oli ka ime relv. Ühe korra enne lõppu jõudis pärnu teepeal kaka korda kinni joosta . Kui nats seisis siis jälle läks iusti käima ja sõitis edasi. Ülme sitke õpp olil selle isendil. Kinni jooksis uulu ristis tömbas asfaldi peal ikka risti taga osa tühjalt siis seisis tee ääres pooltundi ja mõtlesin et proovin ja enne näe ikka käivitus siis sai veel nats edasi liigutu ja sõitis peaaegu töökojani väja kuid siis uuesti kinni. Siis mõtlesime et nüüd kõik kuna teine mootor oli juba olemas. Aga järgmine päev mõtlesin et proovin äkki läheb omal jalal garaazi ja ennäe läkski. Uskumatu igal juhul.

Kuid jutu jätkuks aastatid tagasi usa teleturus reklaamiti mingit ime ainet selline oli et lasti mootorist õli välja ja siis sele ainel olid selised määrimis omadused et mootor töötas ilusti edasi. Mu ük sõber proovis seda ainet koos õliga ühes mootoris millel oli saale kolks sees ja tal oli vaikseks jäänud. Kuid ma ei mäleta mis selle asjanduse nimi oli. ta oli seda saanud kuskilt neti kaudu.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#10
(03-04-2011, 09:35 AM)siimruz Kirjutas: Hahahahaha. Kuid ma ei usu et secmanil nii pekkis mootor on ja diisel nats teine teema. Mul kunagi oli Toyota Dyna ettevõttes no see oli ka ime relv. Ühe korra enne lõppu jõudis pärnu teepeal kaka korda kinni joosta . Kui nats seisis siis jälle läks iusti käima ja sõitis edasi. Ülme sitke õpp olil selle isendil. Kinni jooksis uulu ristis tömbas asfaldi peal ikka risti taga osa tühjalt siis seisis tee ääres pooltundi ja mõtlesin et proovin ja enne näe ikka käivitus siis sai veel nats edasi liigutu ja sõitis peaaegu töökojani väja kuid siis uuesti kinni. Siis mõtlesime et nüüd kõik kuna teine mootor oli juba olemas. Aga järgmine päev mõtlesin et proovin äkki läheb omal jalal garaazi ja ennäe läkski. Uskumatu igal juhul.

Kuid jutu jätkuks aastatid tagasi usa teleturus reklaamiti mingit ime ainet selline oli et lasti mootorist õli välja ja siis sele ainel olid selised määrimis omadused et mootor töötas ilusti edasi. Mu ük sõber proovis seda ainet koos õliga ühes mootoris millel oli saale kolks sees ja tal oli vaikseks jäänud. Kuid ma ei mäleta mis selle asjanduse nimi oli. ta oli seda saanud kuskilt neti kaudu.

Toote nimi: MotorUp
Kurjajuur
Vasta
#11
[/quote]

1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast
[/quote]

Sellisel juhul peaks ikka auto alla õliloik tekkima või on mootor ka juba hõredavõitu. Ega kulunud õlirõngad ei pruugi alati sinist suitsu välja anda suurtel pööretel.

p.s. loodetavasti sul katalüsaatoreid pole.
Vasta
#12
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga Sad , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb

1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast

Seda ma arvasin.
Sry, aga minuarust viitavad sümptomid hoopis sellele, et see KE tahab pisut tuunimist, s.o. juhtrõhk jne pisut mööda ja hakkabki tagant mustama. (on tal ikka pidev pritse?). Viga võib isegi väga lihtne olla, kütusepump ntx.
Kütusekulu, kuidas on; ma saan aru, et sellise hobiauto puhul natsa raske hinnata, aga pakun, et praegu on liiga suur. (linnas üle 20e)

Mercedes-Benz V8 ei ole just selline mootor, mida oleks lihtne kohviks sõita...Jaguar, bemm, oma klaassilindritega (silica, eksole), palun, lihtviisil purustatav, aga MB raud kestab.
See 1l, mis kõrvale jookseb, ongi see leke ja kogu moos.
Sihukesel, pakun, on juba tehase norm õlikulu mingi 3l/10000km peale uuel, sissesõitnud mootoril, ikkagi suur V8, midagi pole teha.

Mis on point, mis ma tahtsin öelda. Ära kasuta mingit keemiat. Mis ainult tekitab mootorisse pikapeale lahtimurduvaid tükke (jooksevad õlikanalites kinni jne) ja mille mõju on ajutine. Kütusesüsteemi puhastusvahendid on ok.
Pigem tegele mootori diagnostikaga. Või ära tee üldse praegu midagi. Ilusatel autodel ongi reeglina koledad väljalaskegaasid...Kui mõnele Sorento omanikule ei meeldi, ostku omale kah auto...


Aga see on vaid minu arvamus suht pealiskaudsel süvenemisel....
Vasta
#13
(03-04-2011, 02:13 PM)stihl Kirjutas:
(02-04-2011, 01:52 PM)secman Kirjutas: just foori tagant startides ja ka kuuma ilmaga linnas vaikselt kruisides on nōme pilv taga Sad , samas kōva hagu andes ei suitse eriti, vähemalt mitte enne kui mootori temp üles läheb

1l läheb 400km peale, kuid lisaks suitsemisele tuleb osa ōlist välja plokikaane tihendi vahelt, juhipoolsest vasakust tagumisest nurgast

Seda ma arvasin.
Sry, aga minuarust viitavad sümptomid hoopis sellele, et see KE tahab pisut tuunimist, s.o. juhtrõhk jne pisut mööda ja hakkabki tagant mustama. (on tal ikka pidev pritse?). Viga võib isegi väga lihtne olla, kütusepump ntx.
Kütusekulu, kuidas on; ma saan aru, et sellise hobiauto puhul natsa raske hinnata, aga pakun, et praegu on liiga suur. (linnas üle 20e)

Mercedes-Benz V8 ei ole just selline mootor, mida oleks lihtne kohviks sõita...Jaguar, bemm, oma klaassilindritega (silica, eksole), palun, lihtviisil purustatav, aga MB raud kestab.
See 1l, mis kõrvale jookseb, ongi see leke ja kogu moos.
Sihukesel, pakun, on juba tehase norm õlikulu mingi 3l/10000km peale uuel, sissesõitnud mootoril.

Aga see on vaid minu arvamus suht pealiskaudsel süvenemisel....
Meil Firma Sprinteril 3a.vana on õlikulu ca 2,5l 1000km-i.Silberist öeldi ,et see ongi norm kulu kuigi ise seda nagu uskuda ei tahaks.
Vasta
#14
Kindlasti pole see Sprinteri õlikulu normaalne.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
(03-04-2011, 03:35 PM)Karl Kirjutas: Kindlasti pole see Sprinteri õlikulu normaalne.
nii arvan mina ka kuna iga 20 000 km-i tagant vahetatakse välja miski tahmaosaksete põletaja (ca 18 000 eeku) ise arvan,et asi on ikka mootoris mis põletab liiga palju õli ja ummistab seda põletajat.............
Vasta
#16
Tere!
Kunagi, kui mul oli 201 2.0l bensukas, siis selle vana mootor ka suitses ikka kohaltminnes koralikult.
Sai ka sellega loomkatseid tehtud ja igasugu erinevat keemiat proovitud selle suitsemise vastu.
Võin õelda et omadele kogemustele toetudes, ei olnud ühestki tootest kasu.

Minu 2 senti.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)
Vasta
#17
Ilusatel autodel ongi reeglina koledad väljalaskegaasid...Kui mõnele Sorento omanikule ei meeldi, ostku omale kah auto...

[/quote]

Mul ongi Sorento ka Icon_biggrin
(07-04-2011, 01:43 PM)"kutsikas Kirjutas: Tere!
Kunagi, kui mul oli 201 2.0l bensukas, siis selle vana mootor ka suitses ikka kohaltminnes koralikult.
Sai ka sellega loomkatseid tehtud ja igasugu erinevat keemiat proovitud selle suitsemise vastu.
Võin õelda et omadele kogemustele toetudes, ei olnud ühestki tootest kasu.

Minu 2 senti.

Vot sellist vastust ootasingi.
Ei hakka mina ka ikkagi keemiaga jamama, panen selle raha parem mootoriremondi fondi.Nod
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#18
Nii, saades julgust ka siin foorumis kiidetud MB-asjatundjalt sai ikkagi üks õlilisand ostetud.
Tulemused: õlikulu vähenes umbes poole võrra, nüüd kulub õli ca. 1L/700km, suitsemine vähenes oluliselt, mootor on erksam, keskmine bensukulu vähenes ca 1L/100km.
Negatiivset pole hetkel midagi täheldanud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#19
Suitsemise vastu aitab ka veidi paksem õliWink
Mul oli kunagi üks masin, millele kallasin sisse Addinoli(ei soovita kellelegi) täissünt õil ja see oli nii libe vedelik, et pärast seismist viskas ka sellise sinise tagant välja nii et lausa piinlik oli. Vahetasin Valvoline poolsünti vastu ja ei mingit suitsu, ega ka märkimisväärset õlikulu.
Ei tea küll mis õliga Sa sõidad, aga võibolla veidi tummisemast õlist oleks hetkel abi.

Edu,
Herki
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 396 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 mootori diagnostika MAV 20 3,128 07-07-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: MAV
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,303 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,499 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,737 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W211 tagatulede vahetus, piduri tuled halogeen-LED vastu Robert24 2 2,992 02-03-2018, 09:38 AM
Viimane postitus: Marksus
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,237 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,718 26-02-2017, 01:05 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,760 22-02-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  MB c180 mootori järgi aitamine. soolapurk 3 3,787 08-12-2016, 10:50 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne