Postitused: 55
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
28-01-2011, 10:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2011, 03:39 PM ja muutjaks oli Telepoiss.)
Kirjutan vähe mõningatest liikuritest, mida on olnud au omada:
Motivatsiooni "päris" auto ostmiseks oli mul piisavalt juba varases lapsepõlves, kuna meie peres on läbi aegade olnud üks kole aeglane auto, DKW F7 1938 (2 silindrit, 2 takti, 600 cm3, 15kW) siis väiksena oli ikka kole piinlik- KÕIK, isegi muhud, molotovid, kolhiidad jms, tramaivõi, sõitsid mööda.
Aastal 1994 saabus püha hetk, mil suure surmaga sai kokku laenatud 5000 EEK ja ostetud VAZ 21061, mis oli, pehmelt väljendudes, läbi. Sõbrad kutsusid sõnnikulaotajaks... Meenub kaunis suveöö Lasnamäel, kui politseinik pärast peatamist käis ringi ümber auto ja ütles: "On sul ikka ront..."
DKW on isal muuseas siiamaani kenas sõidukorras, teinekord lubab mind ka rooli, enam ei ole üldse piinlik Ülevaatuse läbib auto iga-aastaselt!
A edasi läks:
Ford Granada 2,3 V6 1979
MB W115 220D (Lenkradautomatik) 1971
MB W115 220D 1968 (alles)
Ford Escort 1,8 Zetec 1997
Wartburg 373 De Luxe 1982
GAZ 63 1968 (alles)
Saab 900 2,0 1994 (alles)
Seat Cordoba Vario 1,9 SDI 2000
Audi A4 1,9 TD 2002 (alles)
MB W126 560 SEC 1991 (alles)
Lisaks ka:
Suzuki GSF 400 Bandit 1991
Yamaha XJR 1300 1999
Honda 650 Dominator 1990 (alles)
Honda CBR 600 F 2003
Oeh...
amatöörautojuht
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Päris huvitav lugeda erinevaid postitusi siin.
Esimene auto sai ostetud 13a. sõbraga kahepeale mis oli Escort xr3i.
See läks mõistagi katki, ja siis sai vahepeal ostetud 06 sellele järgnes veel ford fiesta mis oli ka tore auto kuna sellega sai 2 rattapeal kurve hästi võtta.
Siis sain 18 ja tegin load, oli kiirelt autot kohe vaja aga raha nappis. Selleks ajaks oli vanaemal vanaisal viis aastat karaazi all seisnud MB 190e 83a. Kere ja sisu väga korralikud sest nemad olid alles teised omanikud sellel autol. Seisma oli see jäänud tänu mootori rikkele.
Vahetasin mersul mootori ja sellest saigi minu esimene Mb ja rohkem pole vajadust olnud muude markide järele.
Naftapress.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kuna pärast Lasnamäge pool elu Tallinna südalinnas elanud (ehk puudub maapoiste kogemus 3-aastaselt jala alla seotud klotside ja pepu alla seatud padjaga põllul rallida ) ja osadel sõpradel niikuinii autod millega lõbusõitudel kaasas käidud siis puudus otsene vajadus isikliku auto järgi kuigi autohuvi mäletan juba varajasest lapsepõlvest 80-ndatest kus sai Soome Keltaise Börsi ajalehekuulutustest huvitavamaid eksemplare (üldjuhul 8.2-liitriseid Chevy Big-Blocke ) välja lõigutud ja eraldi kaustikutesse kleebitud + 90-ndatel varandusliku seisu kohta (ametlik sissetulek oli lapsetoetus 150kr/kuus mille vanemad mulle andsid) hirmkallist (ca 120kr/tk) Soome V8 Magazine loetud ehk tõmbas rohkem USA raud-eriti 70- ja 90-ndate pillid.
Kuna aga isal oli ca 10aastat 1982 W123 MB 230E siis sealt tuli ka mersupisik kuna oli tõeliselt hea ja stiilne auto.
Vahepeal pooleli jäänud autokooli viitsisin teisel katsel alles 2008 suvel lõpetada olles 27-aastane
Esimese auto unistused olid kõrged kuid alguses seadis piirangu maj. seis kuna puudus töökoht.
Lemmikuteks siiski 90-ndate mudelid:
1) E38 7-seeria BMW (1994-2001) mis siiani lemmik BMW
2) W140 S-klass (1991-1998)
3) ja last but not least 7. generatsiooni Chevrolet Impala SS (1994-1996) kuna oli neist kõige haruldasem ja toorem Corvette'i LT1 5.7 V8 260HP 460Nm mootoriga mida veidi detunetud madalama torque jaoks.
Wikipedia 8 generatsiooni:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Impala
Chicago Cars Directi prakt. tutika isendi müügivideo:
http://www.youtube.com/watch?v=2VzccmY8a54
Dyno 735HP 800Nm:
http://www.youtube.com/watch?v=cJOC5MJCQ...re=related
Dyno 553HP:
http://www.youtube.com/watch?v=_p2lW8jAvH8&feature=fvw
Manuaaliga:
http://www.youtube.com/watch?v=7HMYUFG8x...re=related
Kunagi 90-ndate lõpus seisis üks vist Heiti Kenderile kuuluv tumepunane pidevalt Narva mnt Sony Centeri ees millel tagaaknalaua keskel bassikas ja mida sai trammiaknast ikka imetletud.
Kui 2007 ilmus üks must (lemmikvärv tumepunase ja tumerohelise kõrval millega neid veel toodeti) auto24 müüki kõllasin kohe lubadega sõbrale et proovisõitu teha kuna endal polnud veel lubegi . Siis tekkis ka konkreetne soov see endale saada ja hakkasin sihikindlalt tegutsema-tegin load ja õnnestus ka Soome tööle saada.
Kui 2008 sügiseks raha olemas ja müüjale helistasin oli müüja otsustanud selle kahjuks siiski endale suveautoks jätta. Sai siis 2009 kevadeni tikutaku foorumist jne kõiksugu USA-st toomise variante uuritud mis kõik läksid tunduvalt kallimaks kui müügisolnud auto hind oli. Samuti tundus keeruline värk Tolli, merekonteineri (kus võib auto kahjustada saada) jm jamaga.
Kui 2009 vist märtsis üks "Miami Vice valge" (lemmikseriaalidest) 1997 facelifti ja Lorinser bodykitiga Jaapanist toodud CL600 auto24 ilmus sai koheselt selgeks et selle pean saama kuna tundus niivõrd erinev teistest hallidest originaalkerega isenditest ja faceliftieelset (enne 1996) ei soovinud kohe kuidagi-juba need parkimisantennid tunduvad taolise kere puhul jube antiiksed, kliima vanem jne.
Kuigi Silberi kontrollis ilmnesid mõningad vead kuna auto oli ka u aasta seisnud (mootori õlileke mis sellise aasta ja kubatuuriga reegliks, parempoolne õhukulumõõtja, roolikarbi leke mis samuti tüüpveaks jne) siis peale mõningast tingimist 1.4.2009 saingi selle omanikuks. Lasin ARK-ist veel ostja sõbral ennast sellega koju sõidutada kuna automaadiga polnud mitte mingisugust kogemust
Nüüd aga huvi W463 G (al. 2001) vöi W215 facelifti (2003-2006) vastu.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
28-01-2011, 08:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2011, 08:22 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Minu rondiparaad:
ZAZ 965(arvatavasti ümber kehastunud mõneks hyundaiks läbi kuusakoski)
ZAZ 968(Samuti ei säilinud)
BMW 320 E21
Seat Ibiza 1,5 porche system(Leidis oma lõpu järve põhjas)
VW Scirocco. Veel hiljutis sõitsin sellega ringi aga müüsin ära ühele vw armastajale ja nüüd on ta heades kättes.
Nissan Urvan(korralik masin oli)
VAZ 2101(alles ja nii jääb)
MB 280 SE W126(diisel)
MB 420 SEL W126(alles ja ei plaani loobuda)
VW golf td(Väga hea ja korralik masin oli)
VW Passat(alles)
VW Passat TDi(alles ja väga rahul)
Mercedestest vaatan ainult W126 ja vanemaid keresid või siis G-klass muu jätab külmaks.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Jalgrattast välja kasvades leidsin end sääreväristaja seljast. Alul uus ja huvitav, nagu poisikesele ikka. Võrriga kulgetud ikka mõnus maa Lõuna-Eestit pidi, nüüdseks on aga see kaherattaline, minu esimene mootoriga isend, leidnud tee ajalukku. Sisuliselt on ta veel olemas, vajab ainult korrastamist ja eelmisele omanikule tagastamist, kelle poeg sellega harjutada saaks.
Just antud margini viis see suur ja läikiv iluvõre vanadel autodel, lai olek ja ärimehelik tunnustus Mercedese pihta. Alati ikka mersumeestest anekdoote kuuldud ja neil need kõige kõvemad ja vingemad pillid, juu tuleb omale ka selline siis osta. Kuigi alul, veel nooremana tekitas hirmsat huvi kolmanda seeria BMW, millega oleks äge ketsi tõmmata. Muusikast ei osanud too kord unistadagi, peaasi, et must BMW ja palju tüdrukuid. Muidugi pole ka mina pääsenud "Gone in 60 seconds" filmi staarist "Eleanorist" ning ebay piltide imetlemine ning dollarikursi arvutamine jäidki üheks suureks unistuseks. Samuti ka Camarod, eriti vanemad ning Buick'id ja säärased suure ja laia olekuga möirgemasinad tõmbasid peas lambi põlema. Tõsine unistus oli müdisedes rahva sekka lennata. Sääreväristaja omamine on minust ka väikestsorti tsikli fänni teinud, seega aastaid tagasi otsisin ka hirmsat moodi 125ccm minimootorratast taga ja üritasin vanemaid seebitada, et saaksin lube tegema ning omale ratta osta.
Nüüd, natuke targemana kuulasin kõvasti maad, puurisin ja otsisin interneti avarustest infot ja tuli välja, et see mugav ja vintage asi on see, mis just äge on, loeb stiil kuidas kulgeda... Nagu turundusspetsialistid räägivad, siis reklaam ja just see firma nimi "Mercedes" suutis täitsa ära meelitada.
Vahepeal sai muidugi ka omatud põlluralli masinat, IZ 412, mille parandustel lõppu polnud, lõpuks jõudis ta kuhugi vanaraua kokkuostu. Mingit suvalist kroosimootorratast, mis oli ka ebahuvitav ost, kuna ei käivitunud.
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Minu kokkupuuted autoga algasid ajast,mil omal jalgel tatsama hakkasin....papil oli tööautoks tol hämaral ajal GAZ 69 A ja see oli olnud minu vaieldamatu lemmikmängumaja. Ning iseseisev autojuhtmine toimus seistmeaastasena ja autoks oli juba GAZ 24-01. Maapoisina olid võimalused vägevad...alustades võrridest ja lõpetades autodega,mis olid enamasti sapakad,sest neid vedeles paljudel kasutult kuskil kuuri all või õue nurgas. Õhin oli võimas,kui muretsetud sapakale hinge sisse puhuma sai hakatud ja adrenaliini topelt peale seda,kui peale käivitamist sapaka sumbutajajäänustest ohtra suitsemise saatel kestvat, valju lörinat kostus. Rada,mis asus mahajäetud,kadakasel karjamaal,oli juba varem valmis vaadatud ja tokid maha märgitud.
Aga siis sammud Mercedeseni hakkasid:
1) ZAZ 968 - (katsejänes nr.1)
2) ZAZ 968 M - (käsijuhtimisega sapakas,millega sõitmine on kogemus omaette ja autoostu ajal oli spidokal ees 344 km)
3) IZ 412 - (pisuke vahepala)
4) AZLK 2140 - (auto oli nn.exportvariant ja maruhästi hoitud..edasi müüdud Venemaale)
5) VAZ 21013 - (kihlveoga võidetud auto,edasi müüdud Venemaale)
6) VAZ 2107 - (auto,mis roostetas juba poest ostes,edasi müüdud Venemaale)
7) GAZ 24-01 - (Koeru kap.rem.üllitis....aga mootor oli "vihane",edasi müüdud Venemaale)
8) GAZ 24-10 - (Volga poest ostetud auto 1990.a. ning maksis 16800 rubla,praeguseks ühe soomlase oma ja üles vuntsitud)
9) GAZ 69 B - (isa ehitatud ning teenis ausalt oma aja ära...praeguseks uue omaniku käes ja näeb välja nagu uus)
10) VW Caravelle - (humanitaarabi Rootsist)
11) VW Passat - ("ilma iluvõreta" aastakäik ja ausalt öeldes kuradima hea auto oli )
Esimene sõit MB W 124-ga oli kuskil 1993 sügisel. JA kogemus muidugi unustamatu....ning unistuse realiseerisin lõpuks 2006.a.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
1. Mosse 408 aastat ei mäleta aga oli minust paar aastat vanem
2. Mosse 412
3. Saab 99GL 1979a
4. BMW 525 IA E28 1982a
5. Opel Ascona GT Sport 1986a
6. Mazda 626 Coupe 2.0 1984a Väga head mälestused
7. Ford Sierra 2,3D Kohutav aparaat, saand veel viimast ära varisenud tükki külge kui juba uus kukkus.
8. Honda accord
9. VW Golf II
10. Mazda 929 Coupe
11. Ford Scorpio 2.0i GL
12. Esimene Oma Mercedes-Benz aastal 1999. W124 E200D 1993a. takso -- Siiani alles
13. VW Golf III
14. w124 300D 1986a.
15. W124 300TE 24 1989a > praeguseks 3.0D mootoriga
16. E320CDI 1999a.
..võibolla midagi veel mis kohe ei meenu.
Vahepeal olnud veel paar motikat.
Suzuki GSX750F ja Kawasaki ZX-9R Ninja
Mersuga sõidan siiani ilmselt laiskusest, mugav auto ja ei viiitsi marki vahetada, kuna ei tea kus uut marki parandada jne... Ja loomulikult natuke ka Mercedes-Benz klubi pärast. Tõenäoliselt tegijam autoklubi Eestis.
Tööautosi ei hakka aja kokkuhoiu mõttes üles loetlema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
30-01-2011, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2011, 10:51 PM ja muutjaks oli cornah.)
Minu nimekiri.
Opel Rekord 1,8 (vanaraud)
Opel Ascona B 2,0 (müüdud)
Opel Omega 2,3td (müüdud)
Opel Senator 3,0 (müüdud)
Opel Rekord 2,3d (vanaraud)
BMW E39 525tds (vanaraud)
MB W124 300d (müüdud)
MB W124 E420 (siiani, alates 16. oktoober 2006)
|