Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
19-01-2011, 04:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2011, 05:58 PM ja muutjaks oli Ardo90.)
Tere,
mul üks suur probleem S klassi mersuga. 1991. aastal tehasest välja veerend, ja mootori kubatuuri on 4200, ja kw on 210.
Aga nüüd räägin veast täpsemalt:
Autol kaob lihtsalt jõud ära ja õli surve l2heb vaevaliselt 1 ni aga temperatuur mootoris on ilusti 80-90 kraadi ja õli ega tosool ei kao kuhugi. Kui auto on peale külma käivitamist mõniaeg töötand/sõitnud, siis hakkab jõud ära kaduma lihtsalt, paned käigu D peale ja lihtsalt ei jõua minna ja kui saab sõitma siis puterdab ka hirmsasti ja kui kiirendad tuleb sumbutist sinist suitsu. Keegi asja tundja arvas, et plokaanes mingi tõrge, kas kaan kõver v6i mõraline, v6i lihtsalt tihend läbi. ?????????
Oskab keegi öelda, kelle juurde ma peaks pöörduma selle autoga ültse? Kes tajuks seda asja? Ja milles v6ib asi ültse olla?
+ veel tahaks, et ehk keegi oskab aidada spidometrit tööle saada, tahokas töötab aga spidomeeter ei tööta. Ja siis suuna tuled ei tööta, aga ohutuled töötavad. Aga äkki on sellest, et on peale pandud S 500 aju?
Ise asun Järvamaal, Paides. Kuhu oleks mul kõige parem oma muredega pöörduda??
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Esiteks muutsin ka pealkirja enne kui prügikasti oleks see teema rännanud.
Teiseks kuulen esimest korda sellist mudelit nagu 420i , kuid see selleks......
Kas soojenedes hakkab pärast uuesti korralikult tööle? Tundub sedamoodi, et tüüpiline asi, jagajakaaned, rootoriotsad, küünlajuhtmed, küünlad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(19-01-2011, 04:42 PM)Karl Kirjutas: Esiteks muutsin ka pealkirja enne kui prügikasti oleks see teema rännanud.
Teiseks kuulen esimest korda sellist mudelit nagu 420i , kuid see selleks......
Kas soojenedes hakkab pärast uuesti korralikult tööle? Tundub sedamoodi, et tüüpiline asi, jagajakaaned, rootoriotsad, küünlajuhtmed, küünlad.
eii, just külmast töötab ilusti auto, aga soojana hakkab see jama ültse kõik pihta, et jõud kaob ära ja õli surve ei jõua 1nigi vaevalt ja sumbutist tuleb natuke nagu sinist suitsu, väga kahtlane. Kelle juurde peaks ma ültse pöörduma nende vigadega? Kas Tallinnas Pärnu mnt. 158F olevasse Hort Autosse oleks mõistlik viia see auto? Või soovitab keegi midagi odavamat ja paremat?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Minu ja paljude teiste W140 tegi nii: külmalt käis ok, natuke aega sai sõita kuni soojenes, siis hakkas ropult puterdama ja suitsu tagant välja lööma, mõnikord suri välja ka. Siis kuidagi edasi sõites mingi aja pärast hakkas jälle normaalselt tööle.
Vead tõin ära eelmises postituses. Hort Autosse võid pöörduda küll, pädevad mehed ja hea tehnika.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Horti diagnostikat - jah ütleme siis nii, et luksepa pool on seal parem. Saatsin PMi.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vaheta süüte mäng juhtmed, kaaned ja küünlad. Ning arvan võid unustada selle probleemi. Vaul on niigi madalad pöörded kui ta puterdama hakkab siis ega see õli rõhk ka ei taha tõusat ju ja sinakas must lont tekib põlemata kütuse jääkidest. Minu 4,2 oli samade sümptomitega. Ja peale nede osade vahetust asi korras.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nii, auto läks nüüd täna mootori diagnosti. Kui olen ka ise targemaks saand milles asi, siis annan ka teile teada!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ma arvan, et mootori juhtmestik kalab sul - üsna levinud probleem neil.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Kõik teie oletused ei l2inud kahjuks täppi. Oopis mõlemad katalisaatorid olid kinni, selles oli viga, et mootoril jõud ära kadus.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Aga miks katalüsaator ummistus ?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
(28-01-2011, 01:17 AM)R129 Kirjutas: Aga miks katalüsaator ummistus ?
Tankis A 76 kuskil?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(28-01-2011, 01:17 AM)R129 Kirjutas: Aga miks katalüsaator ummistus ?
Ei tea isegi, mõlemad katid ei töötand ja sellepärast kadus ka mootoril jõud ära soojast peast. Aga nüüd õnneks see asi korras.
Järgmine asi, mis ma tahaks korda saada ja kes mind aitaks sellega???
Autol ei tööta suuna tuled, aga ohutuled töötavad??? Ja spidomeeter ei tööta autol??? Kelle juurde ma peaks pöörduma nende vigadega?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
proovi teist suunatulede releed
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 45
Teemad: 6
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
kui sul vaja W140 juppe releed spidokas lülitid ja kõike muud siis mul tagavaraosadeks olemas W140 telf 53230303
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Nii räägin siis teile ka oma uue mure autoga.
Nüüd paned külmast tööle, töötab ilusti rahulikult vaikselt ja hakkab siis aina tugevamini lagisema mida soojemaks mootor l2heb, ja sumbutist tuleb hästi palju paksu suitsu, see ei saa ju ometi sellest olla, et katalisaatoreid pole vahel vaid on lihtsalt tühjad paunad? (otsetorud) Ja õlisurvet pole ültse, vaevu läheb 1ni.
Kas siis mootoril on niiöelda saaled ja kepsud koos? Et ühesõnaga mootor kottis? Mis oleks ültse kõige parem teha? Mis te arvate asjast? Kelle juurde võiks pöörduda?
Eelmise postituse omanikul on terves tükis väikse esiotsa kõksuga taasatmis kõlbmatu S500, millel pidi olema töökorras mootor peal ja seda ta võis garanteerida, et mootor on korras! Aga ta pakkus välja varjandi, et vahetab ära mu mootori, et paneb vahele 5.0 mootori, aga seda asja alles mõtlen, kui saan tööraha ja mootori hinna numbri teada. (mul enda 4.2 on S500 aju)
Ja mõlemad on V8 mootorid, siis peaksid suht 1 : 1 sobima.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Kui pöörete tõstmisel tühikäigult ülespoole lagin ei kao, siis julgeks pakkuda, et õlirõhuga see lagin seotud ei tohiks olla... Aga lase rõhk reaalselt ära mõõta....
Ja mis värvi on see summutist tulev suits? Sinine, must, valge?, katalüsaator seda kindlasti ei mõjuta...
Need pakutavad on jah, 1:1 vahetus....
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(29-01-2011, 11:26 PM)Nustu826 Kirjutas: Kui pöörete tõstmisel tühikäigult ülespoole lagin ei kao, siis julgeks pakkuda, et õlirõhuga see lagin seotud ei tohiks olla... Aga lase rõhk reaalselt ära mõõta....
Ja mis värvi on see summutist tulev suits? Sinine, must, valge?, katalüsaator seda kindlasti ei mõjuta...
Need pakutavad on jah, 1:1 vahetus....
Auto läheb esmasp2ev ühe asja tundja käte vahele, ehk siis saab targemaks! Diagnostik ütles, et tema võimsuses pole midagi sellega teha. Ja sumpsist tuleb sellist paksu valget suitsu.
Postitused: 53
Teemad: 2
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Mul oli täpselt sama mure oma 420-nega...mõõdeti ka surved ära ja oli midagi valesti seal...ühesõnaga mootor oli õhtal.Mina müüsin maha auto kuna ei viitsinud motor remontima hakkata.Mis su auto reg number on?...äkki ongi minu endine.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Meeletus koguses paksu valget suitsu vihjab plokikaanetihendi veale...
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(30-01-2011, 03:16 PM)Fieldy Kirjutas: Mul oli täpselt sama mure oma 420-nega...mõõdeti ka surved ära ja oli midagi valesti seal...ühesõnaga mootor oli õhtal.Mina müüsin maha auto kuna ei viitsinud motor remontima hakkata.Mis su auto reg number on?...äkki ongi minu endine.
420 AZO
|