Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten
#41
(22-05-2010, 09:53 PM)Marten Kirjutas: Niisiis - esivedrud vahetatud, padjad jäid 8mm ja nähtavasti ongi nii mõeldud, sest auto esiosa tõusis ikkagi märgatavalt. Amordid sai ka üle vaadatud - pole häda.

Mismoodi sa neid esivedrusid vahetasid, kas said laenuks MB vedrutõmmitsad kuskilt?

Lihtsalt, mina ei julge tavalistega MB vedrude kallale minna - tean juhtumit, kui inimene oli pärast ilma alalõuata ja seetõttu...

Samas, E320 ootab ka esivedrusid ja alati ei peaks ju servicemehi nuumama.
Kui bussi vaja, siis küsi!
#42
Jälle vale teema, aga ise tehtud, toimiva vedrutõmmita võid minu käest laenuks saada, kohe peale seda kui ma ta v6sa käest kätte olen saanud. Big Grin
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#43
(30-06-2010, 06:05 PM)Kalev Kirjutas:
(22-05-2010, 09:53 PM)Marten Kirjutas: Niisiis - esivedrud vahetatud, padjad jäid 8mm ja nähtavasti ongi nii mõeldud, sest auto esiosa tõusis ikkagi märgatavalt. Amordid sai ka üle vaadatud - pole häda.

Mismoodi sa neid esivedrusid vahetasid, kas said laenuks MB vedrutõmmitsad kuskilt?

Lihtsalt, mina ei julge tavalistega MB vedrude kallale minna - tean juhtumit, kui inimene oli pärast ilma alalõuata ja seetõttu...

Samas, E320 ootab ka esivedrusid ja alati ei peaks ju servicemehi nuumama.

Mnjaa - nende vahetamisega üks paras tegemine muidugi oli. Tagantjärele tarkusena oleks kindlasti olnud lihtsam korraliku remondivarustusega asja teha, aga üldiselt jäin lõpuks rahule ja kõvasti teadmisi juurdeThumbsup. Tõmmitsad sain tuttava käest remonditöökojast. Esivedrudega oli väheke tegemist, aga kui õiged töövõtted ära tabasin, siis läks juba ludinal. Ajaliselt kulus esimeste peale à 1,5h, tagumised sain vahetatud kokku 2 tunniga.Eusa_dance Lähenesin asjale muidugi suure ettevaatlikusega!!!
Õnneks ohtlike momente ei tekkinud, sest ühel eelmisel autol sai sarnaselt nokitsetud ning peab mainima, et MB on ikka inimesele tehtud auto, kus esisilla lahti kruttimiseks ei ole vajalik kõiki komplektis olevaid mutrivõtmeid ära kasutada, piisab paarist. Icon_biggrin
320CDI - Väikevenna

#44
Märten, kas Su signatuur viitab Mikkole v? Big Grin

to Laur - tore!!!
Kui bussi vaja, siis küsi!
#45
Kusjuures mitte - nakatasin MB vaimustusega ühte oma teist sõpra. Läks teine nii leili, et ei vaadanudki enam muid marke. Paraku pidi olude sunnil (raha, raha) ostma Volvo S80 (pole ka paha pill ja sai ikka meeletult odava hinnaga), aga ütles konkreetselt, et MB on raudselt järgmine.Icon_razz
320CDI - Väikevenna

#46
Nii - sai siis väheke jälle kapoti all oldud.
Mootori puterdamise teema sai vähemalt praeguseks siis lahenduse ning seda päris omapärasel moel.
Süütepoolid ja küünlad olid tõesti päris õhtal, paraku nende vahetus asja paremaks ei teinud, seejärel sai kontrollitud üle juhtmestik ning halva üllatusena jäi üks süütepooli ja jagaja vahelistest juhtmetest mulle kahes osas näppu. Sai ka see ära vahetatud, tulemust aga ei kuskilIcon_twisted
Viimase õlekõrrena kruttisin maha jagajarootorid ning puhastasin ära ja oh mis imet - mootor hakkas nurruma.Icon_lol

Loodame, et rootoritega vahetusega mõneks ajaks piisab, sest remondieelarve on ikka korralikult lõhki aetudDoubt

NB! Tänud Soole, sest just sinu viimaseid postitusi oma 500SE teemas pani mind sinnapoole veel vaatamaThumbsup
320CDI - Väikevenna

#47
Sai siis täna sõidetud ning välja lõi küüraka vist üks tuntumaid vigu (kui välismaiseid foorumeid uskuda) - vasak tagaaken läks küll lahti, käis väike ragin ja korras. Natuke pusimist ja sain ikka kinni, aga süsteem ikkagi tuksis.
Vaatasin Silberist hinda - täitsa kobe. Oskab võibolla keegi soovitada, kuskohast veel seda regulaatorit küsida võiks. 2000 eeku pole nüüd just kõige krõbedam hind, aga parajalt kõrbema ajav küll.
320CDI - Väikevenna

#48
Mis regulaatorit sa silmas pead ?
Mul ka üks tagumine streigib aga seal mingi mehaanika kala.
#49
Põhimõtteliselt on see mõiste mul otse inglise keelest tõlgitud (window regulator). Tegemist on jah ukse sees oleva mehhanismiga, mis põhimõtteliselt koosneb metallsiinist, mille peal jookseb aken ja kaablitest, mis seda siis vastavalt ligutavad. Mootor on peale selle, mille saab päris kergelt kätte.
Leidsin Benzworldis päris asjalikud teemad selle kohta ning nende kohaselt ei kannata üks plastik julla ja liiga peenike kaabel SELi rasket akent välja ning aegamööda kulub. Lisaks on rullikud plastmassist, mis samuti kehva elueaga. Mitmed korrad olevat MB seda süsteemi uuendanud ja põhimõtteliselt selle vastu vahetada. Vaatasin ühte USA juppide lehte, seal pakkus isegi veidi tugevama konstruktsiooniga mehhanismi välja.
Nagu lugedes ning ise seda asja vaadates ka aru sain, ega midagi muud peale kogu süsteemi asendamise seal midagi teha ei ole. Ja vaadates DIY pilte, siis midagi keerulist ja kaelamurdvat ka pole. Ainuke raskusttekitav asi see, et siin on neetidega kinni, mis tuleb siis kuidagi puurides kätte saada.
Teema on siin, heida pilk peale.
http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...-part.html

Mul endal oli seis selline, et kaabel oli sisuliselt ribadeks ja sellepärast ei liigu enam. Mõtisklesin, et ehk saab kuidagi remontida, aga see esialgu tulemusi ei andnud. Kui aega saan, võtan selle ukse seest välja, siis vaatab juba edasi - ehk annab miskit uuendada ka ilma suuremate investeeringuteta. Eks ma hoia sind kursis.
320CDI - Väikevenna

#50
Window regulator ehk maakeeli aknatõstuk.Smirk

Eriti tore sõna on elektriline aknatõstuk - power window (regulator)

Mida WIS näitab, kas aknatõstukile varuosi pakutakse? 126 aknatõstukile näiteks saab rullikuid koos uue neediga. Ning need pole isegi kallid.Rolleyes Vahetus on siiski üksjagu tülikas.
#51
(18-08-2010, 09:47 PM)v6sa Kirjutas: Window regulator ehk maakeeli aknatõstuk.Smirk

Eriti tore sõna on elektriline aknatõstuk - power window (regulator)

Mida WIS näitab, kas aknatõstukile varuosi pakutakse? 126 aknatõstukile näiteks saab rullikuid koos uue neediga. Ning need pole isegi kallid.Rolleyes Vahetus on siiski üksjagu tülikas.

Kõik õige sul, eks kui kiirelt mõtled, siis mõtled ju otseIcon_lol
Pakub küll, aga komplektset. Eraldi midagi tellida esmapilgul ei leidnud, aga eks kaevab edasi.
Auto juba pea aasta minu käes olnud, lõpuks leidis kaasa aega ka paar klõpsu teha.

[Pilt: 63454-011.jpg]
[Pilt: 83234-013.jpg]
[Pilt: 34673-015.jpg]
[Pilt: 69625-017.jpg]
320CDI - Väikevenna

#52
Vot nüid oli ehmatus...

Igatahes juba mitu kuud on pärl kahjuks pere peamine sõiduvahend (ega mugavuse ja kulgemise üle kurta saaUnibrow, aga ei ostnud ju autot päris selleks otstarbeks) ja täna hommikul imelikult käivitudes ja käima minnes ei kostnud kapoti alt enam nurruv-V8 hääl, vaid imelik plagin, mis tuli vasakult poolt kuskilt jagajakaane juurest.Rolleyes
Esimene ehmatus üle elatud, sai mootorit tühikäigul veidi käia lastud ning plagin kadus. Sõitsin ettevaatlikult kiirendades ning aegajalt tähelepanelikult kuulatades tööleEusa_pray ning olen ka pärast seda mitu korda teda käima pannud ning väikesed ringid teinud. Igatahes seda plaginat pole õnneks rohkem tekkinud.
Vot selline ülesäratuskell hommiku vara. Igatahes avatud kommenteerimiseksSmileSmirk

Sellegipoolest sai vahepeal ka auto alla vaadatud ning sumpsis väike auk leitud. Kuna keevitamine selle koha pealt ei tulnud kõne alla, siis otsustas naise õemees, et proovme spetspastaga. ptüi-ptüi, aga peab siiani ja eks oma osa oli kindlasti pärast ka pasta terviseks võetud "veikesel."
320CDI - Väikevenna

#53
(18-10-2010, 03:11 PM)Marten Kirjutas: täna hommikul imelikult käivitudes ja käima minnes ei kostnud kapoti alt enam nurruv-V8 hääl, vaid imelik plagin, mis tuli vasakult poolt kuskilt jagajakaane juurest.Rolleyes

Esimene ehmatus üle elatud, sai mootorit tühikäigul veidi käia lastud ning plagin kadus.

Igatahes avatud kommenteerimiseksSmileSmirk

Hüdrotõukur.
#54
Hüdrotõukur tundub kõige loogilisem, loodetavasti pole midagi hullemat.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#55
Diagnoos kipub õige olema, õnneks pole rohkem seda häält teinud, kui üks käivitamine kõrvale heita.
Kuna Toyota jälle minu õues - sõber otsaga Londonis mõneks ajaks, siis saab rohkem pöörata tähelepanu Pärlile ning hakata vaikselt kõrvaldama vigu, mida igapäevane sõitmine (loe: tapmine) on kaasa toonud.

Esmased plaanid piirduvad paari tihendiga - roolivõimu anuma oma ja põhja karteri oma (targemad võivad parandada, kui väga puusse panen). Viimane kerkis esile sellega, et mootoripõhi on vääääääääääga õline ning sügavamal vaatlusel oli näha, et õli kuskilt ülevalt poolt alla ei valgu. Seetõttu ka selline diagnoos sai pandud. Samuti sai profülaktika mõttes kuuskante pingutatud ning endalegi üllatuseks - nii mõnigi oli väga lahti.

Laupäevase nokitsemisena võiks ette võtta ka vasaku tagumise aknatõstuki trossiparanduse (esialgu ei näe mõtet uue mehhanismi ostmiseks, tuttav MacGyver arvas, et proovime esialgu niimoodi - miks mitte)Icon_lol.

Ja eks siis vaatab edasi - kui euro ei ole pankrotti ega nälga ajanudEusa_pray, siis peab juba kulukamate remonttöödega tegelema. Nii mõnest ka eespool juttu tehtud.Doubt
320CDI - Väikevenna

#56
Sain oma "eksi" garaazigrilli ajal proovida natuke, no krt oli ikka hea küll Thumbsup
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#57
(08-11-2010, 07:22 PM)Karl Kirjutas: Sain oma "eksi" garaazigrilli ajal proovida natuke, no krt oli ikka hea küll Thumbsup

Ma arvan ja loodan, et kui primaarsed remondid tehtud saab, siis peaks veelgi paremaks minema ning ega see viimaseks korraks ju jäänud!Icon_smile
320CDI - Väikevenna

#58
Sai siis pärast talveperioodi autole lähem pilk peale heidetud ning see, mis avanes ei andnud rõõmustamiseks põhjust. Karterikaitsed ja mootor põhja alt paksult õliga koos ning tekkis juba mure, et järsku mootori õlivanni tihend otsi andmas.
Tõsisem vaatlus näitas, et tegemist roolivõimuõliga, mis tõesti eelmisest suvest saadik kahtlaselt ära kadunud on.Icon_sad
Edasi sai otsitud juba lähemalt ning avastasin, et anuma all oleva toru kinnitused lõdvad. Sai need ära pingutatud ning ümbrus õlist ära puhastatud. Eks pikem sõitmine näitab, kas oli tegemist õige kohaga või mitte.
Kõik muu paistis korras olevat - uus õli sisse koos filtrivahetusega ning võib kevad-hooaja alguse välja kuulutada.
Õnneks ei ole tööde nimekiri praegu pikenenud - diagnostika ja seejärel suure tõenäosusega süütejuhtmed, et see mootor ükskord ka normaalset müdinat hakkaks tegemaIcon_biggrin Siis vaatab juba edasi.
320CDI - Väikevenna

#59
Kas nüüd, kui punn majas, küüraks vaid "kirikus käimiseks"?
Lihtsalt pole kuulda midagi....
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#60
Kuidas nüüd võtta - nii ja naa. Kuna igapäevaliikur on nüüd tõesti ka kolmeharuline, siis saab pärlile tõesti rohkem puhkust anda ning tegeleda ettetulnud vigade likvideerimisega. Kuid kui vaja, sõidab ta garaazist välja sinna, kuhu parasjagu on siht. Ja praegu kindel plaan järgmisel nädalal igapäevaselt sõita.

Kuid õigus jah, Janek, teema kuidagi unarusse jäänud võrreldes möödunud ajaga.

Aga väike update siis. Kuna punnu vajas ka pärast ostu natuke kohendamist siit ja sealt, siis sai küürakas mõnekas ajaks garaazi jäätud tolmu koguma. Mõni päev tagasi sai siis aega leitud ning võtmed üles otsitud ja üle pika aja V8 häält jälle nauditud. Kuna tolmukord enam mingit kriitikat ei kannatanud, siis sai ka korralik pesu ja vahatus tehtud, samuti ka salong tolmuimeja ja lapiga ülekäidud.
Vigadest siis niipalju, et eriti miskit pole vahepeal likvideerinud (pole nagu olnud midagi), kui viimase aja vigadest on siis juurde tulnud hüdrutõukuri klõbin - pikemal sõitmisel kaob nagu ära ning salongiventika vägagi huvitav käitumine. Nimelt hommikuti või millal iganes sõitma minnes töötab kõik ilusti. Pärast ei võta enam vedu ning võib minna päris palju aega, kui uuesti puhuma hakkab. Sellele lisandub ka selline vigisev heli. Ise kaldusin algul kulunud harjasid kahtlustama, kuid imelik on just see "külmalt" eeskujulik töötamine.
320CDI - Väikevenna



Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,926 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,392 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB S300 TD W140 1997 - cornah cornah 131 117,882 26-05-2020, 10:08 PM
Viimane postitus: cornah
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 292,635 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,821 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,171 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 117,276 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 164,431 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 56,057 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 25,927 08-07-2017, 11:53 AM
Viimane postitus: icecube



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne