Teema hinnang:
  • 7Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 [77'-] canyondrift
Aga tänasega sai selgeks, et vaakumpumba membraan on läbi. Augud on sees, membraani pealisküljele on jõudnud ka õli ja õiget vaakumit kätte ei saa. Sellest ka poolasine pidurdamine. Ehk on kellegil sellist asja üle, uut. Igaks juhuks vahetan ära ka klapid.
Tagatiiva proovid on ka tehtud. Tiivakaar tahab veel vähest painutamist ja rihti ajamist, siis keevitamist ja oranžiks tegemist. Homme peaks tiib küljes olema ja saab hakata mõtlema ka esitiibade ja kapoti peale panekule. Siis on enamik plekke nagu küljes ja saab ära rihtida, kindlalt kinni keerata ja värvieeltöödega algust teha.
Viimaks sain eile ka tiiva külge aretatud. Paras tegemine ja nikerdamine ikka on. Mõtled et vähe on keevitada, aga tegelikult on palju, isegi väga palju. Uus tiib tahab ka ühest kohast väikest töötlust või paindumist, sest uks ei taha asjaga hästi ühtida kõige alumise triibuga. Muidu on kõik okei, vahed sirged, kõrgused paigas ja koopaserv ka kinni.

Nüüd ikkagi tuleb välja anomaalia. Millest võib põhjustatud olla, see et piduripedaal ei kohtu seinaga õhutamisel vaid jääb nagu mingi poldi taha seisma. Suru palju tahad, või kere kõveraks, aga edasi pedaal ei lähe, seina ei puutu. Esipidurid on, hetkel ka selle probleemi olemasolul, aga vot mis on puudu ja kesised, on tagapidurid. Sama on ka käsipiduriga, aga see probleem on kerge vaevaga lahendatav õnneks. Ma pean ikka vana, bensiinimootori pealt võetu pidurisilindri peale panema ja vaatama mis siis saama hakkab. Maru kahtlane on see, et pedaal seinani ei küündi, kolb nagu ei liiguks edasi või midagi. Membraani juures häda ei ole, seal ei saa midagi sellist ees olla. Eks homme näis kui inspekteerima hakkan ja pumba ära vahetan.

Vahepeal sai lõpetatud ka sisetingimuste helikindluse taastamine, kõik seinad on nn mati all ja mati peale on ka noortehnikust korjatud vilt peale aetud. Mõnus, pehme on nüüd istuda vähemalt kardaanitunneli peal, tagaseinaga on arved veel lõpetamata. Juhipoolne tulemüüri originaal, ma ei teagi kuidas seda nimetada, matt või siis plastik on ka poolasine, pidin pool sellest ära lõikama, sest seda oli juba parajalt lõigatud enne mind. Teise poole oma sain vähemalt korraliku jälle rohelise doonori pealt.

Nüüd on ka anomaalia küttevarustusega, küttetorustik on sõel, parandasin ära ühe koha, tuli teine, parandasin selle ka ära ja käisin kriitilise pilguga torustiku üle. Ikka ajab välja ja sillatala pealt ka veel. Egas midagi, tuleb vist võtta ette väike poetripp ja vasest küttetorud paigaldada. Teras annab aga uuesti ja uuesti järele, pärast võingi vooliku ainult alla panna. Paak on igatahes peal, peab vedelikku kah.

Juhtmed said ka peale visatud, nüüd saab masina ka võtmest käima keerata. Enamus lampe, pirne ja valgusteid töötab, osad on vaiksed, ilmselt puuduva massi pärast tulede juures. Sinise originaal süüteluku tegin ka ümber, kuna süütelukk ei ole teab mis raske ehitusega neil mersudel, siis avastasin et ainuke mis masinat välja suretab ja käima lubab panna on üks plastmassist ekstsentrik, mis süütehetkel kraani millest vaakum läbi tuleb kinni pigistab. Selge, süsteem lihtne, puurisin vajalikud augud, keermestasin asja ära ja valmis. Nüüd on vähemalt paagil topeltlukk, pagasiruum käib normaalselt kinni (enamusel on vaakumpumba tihendiga seal probleem ja ei saagi pagassi lahti) ja võti ei käi süütelukust välja süüde sees olekus või mistahes muus olekus.

[Pilt: 07509596512901.jpg]
[Pilt: 075095969756a0.jpg]
[Pilt: 0750968178d19b.jpg]
Siin on tiib veel lahti
[Pilt: 075096843d13be.jpg]
Sügav kummardus sellise projekti tegemise peale.
Kui see 3 garaazist välja veereb tuleb sulle klubi poolt küll "medal" anda, nii põhjalik on kogu töö ja selle kajastamine olnud.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Viimaste päevade kibekiire nn peokorraldamine andis mersule valu küllalt. Oli teine transpordiloom. Konksutala ja muu selline küljes liikus mööda hoovi ringi ja vedas igasugust kraami, puupakkudest velgedeni välja. Nüüd on asi jõudnud nii kaugele, et pidu peetud, rahvas nähtud, pillid kotti ja garaaži punuma. Enne on ära saanud tehtud küttetorude saaga, mille lahendasingi 8mm läbimõõduga vasktoruga. Vask on hea, saab painutada ja muljuda nii kuidas ise tahad, peaasi et volti sisse ei keera. Küttetorumajandusega peaks nüüd vähemalt aastateks kõik olema.
Selgus ka see, et survelaager ei teegi mul käigukasti juures imelikku heli vaid käigukast on õhtale minemas. Sidur alla hoida, on normis ja kui päästa hakkab kolin pihta. Egas midagi, tuleb see ka vist ära vahetada või asendusmaterjal leida mingi viiese kepikasti näol.
Õnneks on võtnud masin tänase õhtupooliku tegemistest suhteliselt Mercedes-Benz näo, kapott peale, oli kohe teine tera masinale otsa vaadata. Kapotiga on jälle hirmus palju rihtimist, küll üles, küll alla, paremale vasakule jne, tiivad on ka lahtisel küljes, ehk siis B-tiibadele kohalselt painutamisjärgus. Juhipool on enamvähem valmis, mõni koht tahab veel muljuda ja töödelda, siis kinni panna ja vaadata, uurida. Kõrvalistuja pool on suhteliselt lahtine veel, hoiab irvakile ja vahed ei ole just need mis olema peaks. Aga eks aeg parandab needki vead.
Tagatiib sai ka külge pandud viimaks, läks teisega terve päev aega, sest pidin alustama koopa keevitamisega seestpoolt. Nüüdseks on tiib enamjaolt sirge, ühest kohast tahab välja tõmbamist ja väikest lahti lõikamist, aga ega need teise auto jupid nii naljalt siia külge ei istu, kui just väga ei joppa.
Tagakoopad on masteksiga üle tehtud ja varsti saab välja võtta ka kerehermeetiku, aga seda alles siis kui tiivad on jonksus ja istuvad ilusti omale kohale.
Pidurianomaaliast ei saa ikka üle ja ümber. Tee mis sa tahad, aga tagapidurid ei tööta, süsteem on välja vahetatud, ainult torud on samad mis kerega kaasas olid. Õhutamisega asi ei taha eriti parandeda ja ikka tuleb piduripedaalile nagu sein ette. Tuleb vist üks piduripump laiali võtta ja vaadata mis karul kõhus on.

[Pilt: 07541536308f77.jpg]
[Pilt: 075415385fc14a.jpg]
[Pilt: 075415399fa520.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=12
Piduriga võib sul selline probleem olla, et piduripumba sees olevad mansetid on läbi. Ehk siis kujuta ette jalgrattapumpa, mille kummitihend seal sees ajab vahelt läbi. Nende vahetamine pidi käima küll tundega, et sa midagi ära ei kriimustaks.
Ehk siis: Kui loike ei ole ja ilusti kõik on õhutatud, siis on viga arvatavasti just see.
Tiibu ei ole jõudnud ikka veel paika ajada, sest nende tõstmisest peale ja maha sai juba kapoti rihtimisega siiber. Võtsin parem teise töö käsile, milleks on pahteldamine ja värvieeltöö mis ei tahtnud ka alguses välja tulla. Peale väikest pahameelt sai siiski end kätte võetud ja vaakum sisse ära veetud, nüüd ei pea enam kapoti alla ronima et kütet eest ära tõmmata vaid jääb salongist ka ilusti seisma. Süütelukk mille ise modisin töötab ka väga viisakalt, kraan kinni/lahti käib ja lukupõhi ja kõik ülejäänud mansaft täitsa töötavad.
Kutsusin appi ka klassivenna, kes nägi igati töökas ja abivalmis välja. Tuligi mulle appi silda alla panema. Saime seekord hakkama tundidega, vahetasime siis reduktori ära 3.69'st 3.46 vastu, mis peaks originaalis all olema 3.0D mootorilt kust ma ka ta alt sain. Sain üle kontrollida ka kütte torude majanduse, et kuidas talapealne osa jäi. Täiesti nii kuidas ma nad väänasin ja kinni panin, nii ka jäi. Pidurimajandus sai jälle uuendatud, supordid mille alla panin pidin ikka ära vahetama nende vastu mille ära remontisin sest need jäid peale. Seisupidurit reguleerisin ka pakkude peal. Esimesega suretab masina välja nagu nalja, alguses proovides muru peal võttis ratta blokki ka, aga siledal kruusal ei tahtnud tööd teha, näis. Keerasin veel veidi peale, ehk nüüd on parem.
Piduripumba võtsin ka lahti, ega seal midagi tarka sees ei ole, aga kui viimane, ehk siis tagapidurite silinder lõpuni välja lükata siis tulebki nagu sein ette. Üldiselt on mul kahtlus et kuskilt see süsteem õhku tõmbab, aga kohta ei oska ma välja mõelda. Hetkel on õhk vahel, käik sees, pedaal peal pidur ei võta. Kui pumbata siis hakkab pidama, see tuleneb ilmselt õhust sest pedaal on ka suht vedru.
Nüüd tuleb jälle see saadanas peale ja töö tegemine jääb nädalavahetuste peale. Jälle nädal ootamist, et kuna saabub hinge õnnistus ja saab jälle käsi määrima.

[Pilt: 0757369816bb43.jpg]
[Pilt: 075736999f4842.jpg]
[Pilt: 075737009960e0.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=12

Keegi ei tea kust sellist esivõre saada oleks?
Mul on sellist võre W126`le pakkuda. Ei tea, kas W123`le sobib? Silma järgi tundub, et võiks.
Muidugi eBay`s liigub ka neid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(29-08-2010, 11:48 PM)hents99 Kirjutas: Mul on sellist võre W126`le pakkuda. Ei tea, kas W123`le sobib? Silma järgi tundub, et võiks.
Muidugi eBay`s liigub ka neid.
eBays ei hakanud ükski silma hetkel, hoian ehk silma peal. Hetkel on plaanis võrega väikesed katsed, kuna neid on nüüd kaks, üks on paremas, teine halvemas seisus siis ühele rändab külge poleeritud(lakitud)/kroomitud hobuseraud. Ilma alumiinliistudeta ja mattmustana.
Muideks, kust oleks võimalik neid alumiinliiste saada, minu omad on kõigil kas kõverad või liiva poolt kahjustatud. Üritasin 1000'se liivapaberi ja poleerimisega midagi parandada, aga tulu miskit, läigib veel vähem.

Igatahes ongi suvega kõik, enne haridusteede kulgu jõudsin õnneks küljed ja luugi ära pahteldada oma kõvera käega ja hetkel veel saamatu paberdamisoskusega, aga ma teen senikaua kuni hea saab, segan või pahteldan ühte kohta või viis korda, hea peab saama. Hetkel olen rahul, pritspahtel peal, mida sai minuarust vist seekord palju lastud, aga eks õpime, ongi parem tulemus kui kõik käsitsi ja 400'se paberiga maha saab nühitud. Esitiivad panin ka lõplikult paika täna see aeg kui prits kuivas. Kerehermeetikut ka omas koguses vahele ja nüüd peaks hermeetiline olema enamvähem, lahti võtmisega läheb küll parajaks probleemiks võibolla. Üks asi ikkagi häirib veel, et tiiva ja ukse vahel on ikka omajagu vahet, see tuleb kuidagi uksega ära korrigeerida, sest tiib enam tahapoole ei liigu, kui ainult suure peksmise teel. Raske oli isegi kapoti järgi neid paika ajada, sest kapott on mingil imelikul kombel välisest aknalauast mõlemast otsast ligi 2mm lühem. Ei olnud ka punane kapott parem, veel hullem. Ajasin vahe nii väikeseks kui sain, rohkem ei saa kuidagi ajada, küll jääb vahe kolmnurka ja küll jääb asi laiaks.
Tagatiivale lasin ka hermeetikut ja mökerdasin hulka, käega seda igatahes puudutada ei tasu, jääb külge hullemini kui värv.
Edasi tuleb valmis meisterdada ja valtsida plekk mis läheb esitiibu altosast ühendama ja tuleb ära remontida ja taastada veel üks kereplekk. Siis on puhtalt värvieeltööd.
Kõige huvitavam värvieeltööde juures on see, et see on ainuke töö mida ma pean tegema puhtsuhteliselt käsitsi, taldlihvijal on viimane mootori laager läbi ja ekstsentriku poob kinni. Tuleb vist mingi parem vaadata. Ehk on kellegil seda pikka, õhu pealt töötavat see on nagu parem antud töö jaoks.

[Pilt: 075873371dd6e5.jpg]
[Pilt: 07587337383dbd.jpg]
[Pilt: 075873377dec4f.jpg]

Nädalavahetusteni!
Töödest nii palju kui ma selle nädalavahetusega jõudsin.
Vasak pool külge on peaaegu ära saanud. Sellepoolne tagumine uks oli enne ikka päris hullus seisus ja seda pidin pahteldama väga palju kordi. Tänagi enne äraminekut sai loodetavasti viimane kord peale tõmmatud. Pahtli peale panemisega tuli välja ka see et ka see uks ei lähe tiivaga kokku, uksekumerus on kas üles paisutatud kuidagi või midagi on igatahes valesti. Ust ma sirutama ei hakka, sest see nõuaks uuesti pahteldamist. Seega läksin tiiva juurde ja toon seda veidi väljapoole. Õnneks pole viga suur ja kergesti parandatav, seega selle pärast ei põe. Pigem häirib mind teise poole tagumise ukse üliväike vahe tiiva suhtes. Idee poolest peaks esimest ust ka esitiivale lähemale viima et vahet veidi väiksemaks saada, aga uks enam sinnapoole ei lähe. Tuleb vist käsile võtta väevõimuga liigutamis meetodid ja saame uksed paika. Kusjuures pole mul kolm ust neljast originaalid, nad on olnud kollased, punased ja valged ning ka sinised, ainult juhiuks on vist säilinud antud kere oma.
Pahtlitöö ja pahtlitöö, kätest valge, näost nagu narkomaan ja riietest tolmune olemine muutub suhteliselt tüütavaks juba, aga sellest tööst ei pääse. Õnneks on seda juba küllaltki vähesel määral järgi jäänud.
Seni kuni pahtel kuivas ja muud midagi teha polnud võtsin kätte ja tegin uue porilapaka raami mis sai ka hea.
Ühe ilukilbiga suutsin ka tegeleda, võtsin alul poleerpasta välja ja nühkisin asja ilusti läikima nagu peegli, aga masendas mind see roheline värv seal keskel, sest see oli rohelise pealt tulnud. Võtsin siis kätte ja 1000'se liivapaberiga ja veega nühkisin selle värvi maha. Alguses mõtlesin küll et mis ta ära ei ole, aga peale pooltteist tundi tööd ja rakkus näppe sai siiski see värv maha aetud. Mis värv see selline seal küll on, tükkidena maha ei tule, nagu tavaliselt ja palja metalli peale pandud. Nitrolahustine lapp ka seda ei lahjenda nagu enamus värve. Järgmiste kilpide jaoks pean vist värvieemaldit otsima.
Küsimus muidugi jääb õhku et millega ma selle kilbi ära saaks värvida seest. Ma tahan ta siniseks teha täpselt nii nagu ta praegu roheline on, aga ei tea millega roostevaba peale värvida saab ja mis isegi kinni jääb sinna.

Rohkem hetkel pajatada pole, vaikselt panen raha hoiule ja ehk saab kunagi ära värvitudki.

[Pilt: 0759279497afab.jpg]
Lugesin terve teema läbi, vaeva ikka korralikult nähtud ja tuleb veel näha...Jõudu ja jaksu sulle selle teostamiselSmile Mõnus on lugeda selliseid teemasi.
(05-09-2010, 07:12 PM)canyondrift Kirjutas: Küsimus muidugi jääb õhku et millega ma selle kilbi ära saaks värvida seest. Ma tahan ta siniseks teha täpselt nii nagu ta praegu roheline on, aga ei tea millega roostevaba peale värvida saab ja mis isegi kinni jääb sinna.



[Pilt: 0759279497afab.jpg]
Kilbi värvid sama värviga millega autotki värvida kavatsed. Kilp tuleb enne ainult piinlikult puhtaks teha, et poleks rasvane ja seisab värv väga hästi peal, kuigi võib uskumatuna tunduda.

(05-09-2010, 09:14 PM)V@hh Kirjutas: Kilbi värvid sama värviga millega autotki värvida kavatsed. Kilp tuleb enne ainult piinlikult puhtaks teha, et poleks rasvane ja seisab värv väga hästi peal, kuigi võib uskumatuna tunduda.
Selge, aga auto läheb akrüüli alla mis nõuab karestamist vähemalt 400'se paberiga, kas pean seda ka metalli puhul rakendama? Vastasel korral jääks aluspind ehk liiga sile nagu hetkel, 1000 paberiga tehtud ja lõpuks veel tunnike poleerimist.
Lõpuks ometi on saabunud nädalavaheus, mis kahjuks mõne tunni pärast ka möödub. Tööd sai ikka tehtud, olenematta suurest nohust millega organism hetkel suurematsorti võitlust peab.
Jälle üks jäledalt tolmune päev ja nädalavaheus seljataga, tehtuks võib lugeda vasaku külje uksed ja ehk ka esimese poritiiva, mis ei tohiks mõlke ega muid muljumisjälgi omada, aga igaksjuhuks vaatan ka selle kriitilise pilguga üle.
Pahteldamistöö pole küll lõbus, aga seda tulemust vaadata, kui pritspahtel juba seljas on, on lausa lust. Kõik on sirge ja ühevärviline, mitte sadat erinevat tooni.
Eelmise mehe värv on ikka eriti jama olnud, ma ei oska seda ettegi kujutada mis värviga tegu on olnud, aga kui liivapaberiga piisavalt palju lihvida, siis mingid kohad annavad lihtsalt järele ja värv hakkab tükkhaaval maha tulema, just jämedama liivapaberiga tööd tehes. Või siis on lihtsalt liiga peene paberiga alt matiks löödud või on hoopis karukeelt kasutatud.
Värvitööni on jäänud veel mõned nädalavahetused aega, siis algab raha varumine ja mõtlemine, et kust seda küll võetakse. Muidugi pean enne ka väikesed kulutused tegema, aknaaukude värvi ära ostma, mingis koguses liivapaberit varuma, teise purgi pritspahtlit tooma, krunti tooma, 1 purk masteksit oleks juurde vaja ja mõned pisidetailid veel. Hirmsalt tahaks esiklaasi ka, sinise päikesesirmiga. Peale neid oste polegi palju jäänud kui 4kg autovärvi ja maalrile nutsu visata.

[Pilt: 0763094257a051.jpg]
[Pilt: 07630943904a02.jpg]
[Pilt: 076309453507ad.jpg]
[Pilt: 076309485059d3.jpg]

Edasi tuleb ette võtta parem külg ja kui see valmis siis mõned plekid veel teha ja lõppviimistlus võib alata.
Edu autoga sis, suur vaev ära nähtud ikka masinaga, et sis paksu rahakotti ja loodame et saab selle aastanumbri sees värvialla sisThumbsup
Ega sa ei tahaks avaldada, et palju sa juba investeerinud oled?
Megajõhker töö igatahes ära tehtud ja suur-suur respect vanakooli vasest piduritorude üleTongue Vähesed viitsivad tänapäeval neid ise voolida sinna.
(18-09-2010, 02:55 PM)Harry Kirjutas: Ega sa ei tahaks avaldada, et palju sa juba investeerinud oled?
Megajõhker töö igatahes ära tehtud ja suur-suur respect vanakooli vasest piduritorude üleTongue Vähesed viitsivad tänapäeval neid ise voolida sinna.

Kui aus olla, siis ma ei ole raamaptupidamist antud porjekti näol teinud. Ei näe mõtet, hakkaks loendama, oleks huvitav küll, saaks lõpptulemuse teada, aga äkki tuleb minul kui veel mitteiseteenival isikul masendus peale seda numbrit kohates, mis tegelikult ei ole hetkel vist kõige suurem kuna enamus asjad on ise tehtud.

Vasest torud on mingi ettevõtluse etalon või? Icon_biggrin
Torud olid kõige väiksemad asjad mis sinna alla sai keeratud, tagaosa paindesse, järjest kinni keerama kuni oledki otsas väljas.

Eile tõin omale jälle hulganisti materjali millega edasi tööd teha. Neljas purk masteksit, purk järjekordset pritspahtlit, 100g värvi, 3 lehte 400'st liivapaberit, 5m 80'list liivapaberit, 2,7kg pahtlit (edasisteks ja tulevasteks töödeks). Selle võin ma avaldada, maksis see mulle 588,-

Aga täna Mercedes-Benz kallal tööd ei teinud, tuli hoopis üks noorsant nagu ma ise ja tõi välja idee, et ehitaks Trike'i. Torud, värgid kohale voorinud hakkasime pihta, raam on valmis peaaegu, lisatugevdused ja mõned kronsteinid on veel viimistleda. Ühesõnaga väike haltuurakorras töö, vahepeal tuleb Mercedes-Benz kõrvalt raha ka teenida, et midagigi järgmine kord osta oleks. Trike juures kasutasin omajagu Mercedes-Benz osi, näiteks kiige puksid ja koht kuhu puks vahele minema peab said kõik doonorite omast laenatud.

Mersul on esiuksel või kuskil silikoni vist kasutatud, mõnedest kohtadest nn kees pritspahtel lihtsalt üles kuidagi, tuleb uuesti katta. Praegu on masin teiselpool garaažis ja ootab kuna talle ka käsi külge visatakse.
Mis seal salata, tänapäeval tehakse enamus piduritorusid "2-hand" korras vasktoruga.

Alumiiniumi kasutatakse pigem võidusõidus ja terastoru ei jaksa lödikäpad painutada, seda veel terve auto ulatuses ja odava töötunni arvelt.
Ise SEC`il teen terastorust, nagu originaalid. Läheb aega aga ei ole seda rõvedat rohelist oksiidi. Muidugi saab peale panna termokahanevat rüüd, aga niiviisi ei saa ka piisavalt hermeetiline ja oksüdeerub termorüü vahel ikkagi.


Mina soovitan tugevalt mitte raamatupidamist teha sellist sorti projekti puhul, muidu on oht, et jätad projekti katki, kui poole peal lööd summad kokku ja saad aru, et sellise raha eest oleks viimase või eelviimase E-klassi osta saanud, turu keskmise muidugi.
Ja kui arvestaks veel oma töö ka sisse........
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
(18-09-2010, 08:30 PM)canyondrift Kirjutas: Mersul on esiuksel või kuskil silikoni vist kasutatud, mõnedest kohtadest nn kees pritspahtel lihtsalt üles kuidagi, tuleb uuesti katta. Praegu on masin teiselpool garaažis ja ootab kuna talle ka käsi külge visatakse.

Küsi poest sellist asja nagu silikooni pesu ja käi auto sellega üle.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
(18-09-2010, 09:40 PM)Laur Kirjutas: Küsi poest sellist asja nagu silikooni pesu ja käi auto sellega üle.
Silikoni pesuaine on meil tätisa garaažis olemas, lihtsalt enne pritsimist unustasin sellega ka üle käia. Ma ei kujuta ette isegi mis seal ukse peal olla võib. Silikoni kohta olen ainult kuulnud et sellel on hirmus võime ise pinnale tulla kui seda maha pole pestud ja kahtlustasingi kohe seda.
Ei suutnud kahtlustadagi tegelikult, et nii vana auto puhul sellist asja kasutatud võib olla. Aga näis noh, mis seal on. Nühin maha, pesen ja katan uuesti, siis ole näha.
Igasugu pihustatavad õlid ja vahad võivad samuti silikooni sisaldada. Meil eelmises töökohas ei saanud teises ruumis ühtegi sprayd pihustada samal ajal kui maalrid eeltöö ruumis kruntisid muidu võisid kohe probleemid tekkida.

Kõige hullem on teema lakkimisega, kuna kruntimisel ja värvimisel ei pruugigi eriti mingeid probleeme tekkida, kuid lakkides võivad isegi korralikult puhastatud pindadele silikooniaugud tekkida. Mu enda universaalil on samuti tagaluugi juures olev katuseserv nagu sveitsi juust, lakk on silikooniauke täis. Sellistel puhkudel üritataxe värvitöökojas aukudesse lakki tilgutada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 176 175,016 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,710 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,949 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,103 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,049 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,950 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,310 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,382 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,890 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,308 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne