Teema hinnang:
  • 7Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 200 [77'-] canyondrift
#81
Vahepeal on tehtud ära nali, et tagasild on täies pikkuses ja seisvalt all. Üksinda oli seda paras tegu tagasi saada. Panin silla kanali laudade peale auto kõhu alla kokku, et pärast ei peaks reduktorikaant maha kiskuma ja et pooltelgedega mingit jama ei tuleks. Sild oli täies komplektis, tungraudadega jeblimine ja pakkude alla toppimine ning kere liigutamine suure vandumise saatel sai ikka sild paika aetud ja kõik on hea. Peasillatala puhastasin ära, värvisin üle ja avastasin et vasakpoolne puks võiks vahetust tahta, aga seal midagi hullu ei ole, otseselt katki ei ole. Kõik poldid, mutrid ja seibid lasin enne kinni keeramist spreitõrvaga üle, et hiljem neid hõlpsam lahti oleks keerata. Kes teab mis mõtted kunagi pähe tulevad.
Matistasin ära katuse, seda küll hetkel natuke jämedama liivapaberiga kui värvimise jaoks nõutud on, aga järellihv tuleb veel teha. Katuse olukord on isegi hea, värv sealt niisama maha ei tule ja on ennemgi seda tööd tehtud, mitte nagu uksepostidel ja vasakul tagatiival, kus ma sain värvi põhimõtteliselt tükkidena kätte. Tagatiival tuli värv igatahes pahtlilabidaga väga hästi maha, alt vaatas vastu pahtel. Nüüd kui aeg hakkab aina lähemale jõudma sellele, et kunagi ehk kui lubab siis Augusti kuus saab selle masina ka kambrisse saata. Selleks on vaja mootor peale panna, kõik plekid sirgeks ajada, uksed korda teha ja tagatiib külge panna. Mootoriruumi värvime ise kohapeal.
Kuna eelnevalt küljes olnud tagavararattakoobas oli suhteliselt mäda igast nurgast ja tagant otsast isegi üles sõidetud siis võtsin kätte ja tegin uue. Jupp plekki, keevitus ja paigas ta oligi.

[Pilt: 073544291b72fa.jpg]
[Pilt: 073544311ae7ea.jpg]
[Pilt: 0735443534a6f5.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...e=9&seek=0
#82
Mis värv see oranž täpsemalt on? Kas midagi paned alla ka? Kuidas peale kannad?
#83
Eelnevalt on sellest juttu olnud eelmisel lehel.

(03-07-2010, 02:30 AM)janek126 Kirjutas:
(02-07-2010, 09:14 AM)canyondrift Kirjutas:
(01-07-2010, 10:49 PM)Laur Kirjutas: Mis "möks" see oranž on? tinamenning?
Vot täpselt. Teadjamad mehed on rääkinud, et see oksiidikiht pidi maru hästi metalli kaitsma ja plii pidi roostele üks paras hirm olema. Kunagi kasutatud laevaremonditehastes kõige alusvärvina. Nagu teada, siis laev saab pidevalt soolast ja vett, siis talvele mõeldes on ehk hea asi sinna põhja alla.

Mina segan seda oksiidist ja värnitsast, saab selline hästi raske värv, mida pead parajas koguses segama. Sellepärast on ka piltidel asi tilkuma jäänud ja osaliselt alla vajunud, et värv nii raske on, kuna sisaldab raskemetalli, pliid.

On ka maru mürgine kraam, aga kunagi tehti selle ainega ziguli nime kandvaid masinaid ja kõik hea. Menningu peale panen veel krundi ja põhja alla masteksi haigetele kohtadele. Siis saab ehk hea.

Mina menningust varem midagi ei teadnud kui jutuks tuli kuidas vanasti autosid kaitsti. Sõbramees rääkis, et tal olevat pobi põhi sellega tehtud, kus mennik all oli, sealt oli puhas ja kus tavaline värv all oli, seal oli roosteämblik all. Pika otsimise ja sõitmise peale sain seda pulbrit omale mingis koguses, teeb veel mõned autod üle.

See menning on tõesti üks roostet hülgav kraam, eriti, kui sa selle segad loodusliku värnitsaga, mitte oksooliga.
Aga....., ei soovita tulevikus, kui kogu auto sellega kokku tehtud, keevitustöid ilma gaasimaskita teha- kordades mürgisem, kui mis tahes muu värv/lakk.
Aga projekt on tõsiselt muljetavaldav.
Edud.

See oranž kraam on siis ühesõnaga tinamennik, Pb3O4 keemilise valemina.

miksike Kirjutas:Pb3O4 tripliitetraoksiid, õigemini diplii(II)ortoplumbaat(IV) Pb2[PbO4], kõnekeeles pliimennik, on raske helepunane tahkis, tekib PbO pikaajalisel kuumutamisel kuni 540 oC (üle 570 oC laguneb). Pb3O4 esineb samuti kahes kristallvormis; kasutatakse korrosioonivastastes värvides, pliiakumulaatorites jm.

Et seda oranži kraami saada otsisin pool eestit läbi, keemiakaubandus maardus pidi sellega ka tegelema, aga jäi parasjagu kaugeks et sinna paar korda kohale sõita.
Nagu ütleb miksike on tegu raske oksiidiga, ehk pulbriga. Et saada värvi tuleb seda segada naturaalse värnitsaga mida saab praegu kätte tavalisest ehituspoest. Värnitsa ja oksiidi kogused tuleb ise proovimise ja silma järgi paika panna, tavaliselt olen seganud ikka paraja moosi, mitte mingi värvi taolise asja sest plii on tõsiselt raske ja värv hakkab lihtsalt pleki pealt alla vajuma ja tekivad näotud praod. See pidavat olema ainuke asi mis seda oksiidi hästi seob ja lahustab. Ma pole muude asjadega proovinud, aga kui kere ükskord õues oli ja mennik peale kantud siis veepiisad antud koha peal ei püsinud. Tõmbasid kas pinna pärast mulli või voolasid kuskile lohku. Vahepeal on ka saanud seda kraami mingile kohale palju ja on alla voolanud ühte kohta kokku. Sinna on tekkinud värnitsakoorik ja all on märg mennik veel, need kohad töötlen pintsliga üle ja ajan laiali. Kuigi tegemist on väga mürgise raskemetalliga mis suudab ka oma toimet avaldada läbi naha minemisega siis olen eriti hoolikas, et end pärast korralikult ära pesta kui sellega mökerdan.
Peale kannan pintsliga.
#84
Väga huvitav. Sellist informatsiooni ma üksvahe otsisin. Mul on endal olnud väga suur mure tiibade tagant värvimisega ehk siis ikkagi kerega. Hetkel oli plaan teha puhtaks -> happekrunt -> krunt -> värv -> masteks. Kas see on 100% kindel, et sinu lahendus parem on? On seda raske kokku keeta?
#85
See hall asi on siis krunt?
[Pilt: 07354437588a10.jpg]
#86
Täitsa krunt jah, Hagmansi krunt, kuskil on pilt ka sellest. Äge kraam, kuivab väga kähku, kannatab pahtleid ja purgis on nii paks värvaine et seda saab ühest potist segada ligi 2 potitäit.

Täna mõtlesin tükk aega et mida teha, tuleb ilmselt tiiba hakata külge sobitama, muidu jääbki külg üheks suureks auguks. Panin ette vasakpoolsed uksed sest need tahtsid keevitamist ja kontrollisin, kas ja kuidas saavad ja jäävad. Regullimist oli hulka enne kui paika sain. Pagasiluuk ja parem tagumine uks said ka ette pandud et nende järgi tuleb tiiba külge hakata korrigeerima. Muidugi tuleb kõigepealt külge sobitada paremas seisus olev koopa sisseserv. Minu oma on jällegi auklik, roostes ja erinevatest kohtadest keevitatud eelmiste meeste poolt.
Tegin ka esimese katse nn pigimati sobitamisel. Minuarust sai hea, tahab küll natuke teistmoodi lähenemist ja suurt kuuma, aga saame hakkama. Lõikasin paraja jupi, nurgad maha ja keskelt jupp välja ja et asi helikindlam saaks siis vooderdan hetkel pagasiruumi paagitagust seina. See on selline suur, kumisev plekk, nüüd sai ehk jäigem teine, koputades ei kumise nii palju enam. Soojendan seda kraami propaanileegiga ja meisterdasin rulli, et seda kõike kraami paika ajada. Tegin ka proovipaiga vana pleki peale, hoiab kõvasti kinni küll ja kui korralikult ära muljuda siis õhumulle ka alla ei jää. Kuidas seda asja ehitusobjektide peale säetakse, samamoodi gaasiga nagu ma olen aru saanud?
[Pilt: 073602965b0b87.jpg]
Pildi pealt näeb välja nagu oleks hirmsalt kortsus. Asi selles et ei saanud ennem hea kui teiseltpoolt kuumutasin ja panin lumehelveste poole pealt vastu natuke kuuma. Lumehelbed hakkasid ära sulama.
[Pilt: 073603037ceb95.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10
#87
pigimati paigaldamiseks kasuta fööni.


oled sa ikka katsetanud, kas selle oranzi huinjaa peale pahteldada või kruntida ikka saab? üles ei keeda ja ära kuivavad selle peal? maha ei kooru?
#88
Sõbra autosse paigaldasime sellise uue müraisolaatori.. Pehmem kui näiteks pigimatt. Seda on väga hea paigaldada just summutuseks. Mina ise plaanin panna näiteks uste sisse pigimati, mis vibratsiooni maha võtaks ja selle pehmema mati summutuseks näiteks aukude peale.
Müraisolatsioon teeb kindlasti imesi. Endale isiklikult meeldib fakt, et ustega mängimine on palju vaiksem.
#89
(25-07-2010, 10:18 PM)punnsilm Kirjutas: pigimati paigaldamiseks kasuta fööni.


oled sa ikka katsetanud, kas selle oranzi huinjaa peale pahteldada või kruntida ikka saab? üles ei keeda ja ära kuivavad selle peal? maha ei kooru?
Oranž huinjaa on täiest immuunne igasuguste värvide suhtes. Nagu näha on mul terve salongipõhi krunditud ja ei keeda, ei kooru, ei tule maha. Kui tuleb siis on viga selles et mõni värnitsa nn paksem tükk on lihtsalt kuivamata jäänud. Kannatab ka värvi, pahtlit, kõike.
Ainuke halb asi sell oranži asja juures on, et kuivab ligi päev, poolteist.

Uut heliisolatsiooni, ehk seda mis poest saada on, seda pigimatti ei hakanud ma paigaldama, sest asi on väga kallis. Täpselt sama toimega ja väljanägemisega asi, seda saad 10 korda rohkem ühe ja sama hinna eest. Läksin kergemat vastupanuteed ja valisin omale odavama variandi, võimalus on ka see matt nn pealt keema lasta ja sinna näiteks vilti panna, mis pidi ka teatud helivõnkeid kinni püüdma.

Fööniga ei ole proovinud seda paigaldada siiamaani, tuleb proovida mingi aeg. Propaanileek võttis küll omajagu aega et terve see suur tahvel üles sulatada mis ma sinna panin. Aga ma proovin selle fööni asja ära, äkki on kiirem ja efektiivsem. Samas ei pea ka balooni juurde jooksma ja kraani kinni keerama juhul kui töö lõpetad. Balooni on ka maru tülikas ringi vedada, kui föön kaalub ainult paarsada grammi.
#90
pigimatti ei pea keema laskma ega üles sulatama. tõmbad kile ära, lased mati kergelt soojaks, paned paika ja siis kergelt soojendades surud ta korralikult kinni , et ta võtaks sama kuju mis plekil kuhu seda paigaldad. liiga ära keedead või kuumutad, siis läheb ruttu rabedaks ja hakkab kild haaval pudenema, eriti sitem ja odavam matt.
#91
See ei ole mitte pigimatt (auto kere vibratsioonide vähendamiseks mõeldud matt), vaid tegu siis SBS katusekatte aluskattega. Ja sealt ei tohi küll mingit kile ära tõmmata, vastupidi, antud kile on liim, mis kuumaga regeerib ja vedelaks ja liimuvaks läheb. Kuumutatakse ka propaani ja leeklambiga.
Ma ei mäleta enam 100%-st tõde, aga IMO oli see lumehelvestega kiht just mõeldud kontakt ehk aluspinnaks. Servades olevad jooned on mõeldud ülekatte märgiseks.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#92
(27-07-2010, 12:02 AM)Rolz Kirjutas: See ei ole mitte pigimatt (auto kere vibratsioonide vähendamiseks mõeldud matt), vaid tegu siis SBS katusekatte aluskattega. Ja sealt ei tohi küll mingit kile ära tõmmata, vastupidi, antud kile on liim, mis kuumaga regeerib ja vedelaks ja liimuvaks läheb. Kuumutatakse ka propaani ja leeklambiga.
Ma ei mäleta enam 100%-st tõde, aga IMO oli see lumehelvestega kiht just mõeldud kontakt ehk aluspinnaks. Servades olevad jooned on mõeldud ülekatte märgiseks.
Kuumutamisel ei näe ma vahet kas musta joonteta poolt lasta või lumehelbeid, vedelaks läheb ikka ja liimib kah.
Tõdesin ka seda, et aluspind peab suhteliselt puhas olema igast sodist ja tolmust.
See matt peaks minu küsimise järgi koosnema bituumenist mida kasutatakse enamusses heliisolatsioonimaterjalides. Mina küsisin ka seda kui bituumenmatti ja juhatati kohe selle juurde, kui ühte rulli tahtsin ainult siis küsisid, et mis tegema hakkad, ma ütlesin et autot.
#93
Käimas on suurem bituumenmatitamine, loon igasuguseid võimalusi ja lõikan seda matti parajaks. Äge kraam see teine, propaanileek, millele saab ise hapniku juurde puhutud ajab selle asja üpris kiirelt keema, seega on see variant kõige etem. Rull mille ka meisterdasin töötab hästi, aitab ka kummivasar ja asjad saavadki kõik omadele kohtadele surutud. Ainuke viga, et seda tööd oleks hea talvel teha olnud, praegu kuumas passida on ikka eriti huvitav.
Pagasiruum on peaaegu ära, saab uue tiiva külge lähemal ajal, siis panen sinna ka sellise neljakandilise tahvli, ehk saab parem kui originaal.
Aga oh häda ja õnnetust, kõik tööriistad ja asjad mis selle Mercedes-Benz juures kasutatud on, on alati otsa saanud. Nüüd sai ka propaan otsa, jälle üks kulutus juurde teha, ometi et eelmise propaanibalooni sain vanavanemate käest, ehk näkkab, saab nüüdki kasvõi laenuks.
Äpardus, millest ma tükk aega rääkida ei julgenud, toon selle ka nüüd lõpuks välja, et kapotialune oli siin tükk aega juba värvitud. Kuigi ei maksa hõisata, maru valet värvi sai teine tehtud, originaal, soovitav toon on hulka heledam ja me võtsime silma järgi nn belarussi sinist, garaažis vahtisin autot lolli näoga ja miks mul ometi toon meeles ei püsinud. Seekord seda viga ei teinud ja sai paagiluugiga väike ränne tehtud. Ostsin kokku mõned purgid huvitavat kraami. Helesinist, taevasinist seekord, sinna sain kõvendid ja asjad juurde ning see kord ostsin terve kilo seda kama, eelmise poole kilo asemel. Järjekordne (kolmas) purk masteksit, minu arust sai veel vähe ning tõin ka ühe purgi pritspahtlit värvieeltöödeks.
Esitiivad saavad ka kohe töödeldud. Täna jõudsin propaani lõppedes ühe tiivaga arved selgeks õiendada, kaks mõlki on ka sees transpordist tingituna. Tiib sai lihvitud vee ja 80'se paberiga enamvähem haljaks, nüüd homne päev tuleb kindlasti krunti selga tõmmata paraleelselt kapotialuse järjekordse värvimisega. Teeme aknanurga korda, keevitame selle pisiasja ära ja siis peale kuivamist saabub viimaks see tore päev kui saab mootorit käppadele toetama hakata ja esimesi poksatusi kuulda selle kere vahel.

[Pilt: 073885025733e3.jpg]
[Pilt: 0738850214d11a.jpg]
[Pilt: 0738850453b746.jpg]
[Pilt: 073885055dacd8.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=10
#94
Tänase seisuga on see sinine värv kasutusse läinud, värvitud ja mõned jupidki küljes. Kõik mis peaks praegu liikumist soodustama on külge keeratud, vaja ainult esimesed pidurisupordid korda teha ja üldse esirummud käsile võtta, vahetada plekid, need värvida ja klotside/ketaste olukorda kontrollida.
Aknanurk on korda tehtud, töödeldud ja nüüdseks korras.
Tiivad on ka krundi all.

[Pilt: 07400453374737.jpg]
[Pilt: 074004559c0dda.jpg]
[Pilt: 07400456598905.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...=10&seek=0
#95
Väga kõva ettevõtmine, kergitan kaabut selliste meeste ees kes nii suure töö lõpuni viivad.
#96
See müraisolatsioon näeb päris hea välja kusjuures. Kas võtab tõesti vibratsiooni maha? Otsene summutus kah? Kui tugevalt ta sinna kinni jääb?

Aga räägi, kas sul tuleb ka bassikas taha? Seda fakti tead, et mercedestel on kehv bassi ette suunata, kuna paak jääb ette. Tavaliselt tehakse invertertorud salongi ja pagassi vahele või midagi torudegaBig Grin Mulle öeldi, et paagi vahelist seina ei tohiks müraisolatsiooniga üle lasta.

Aga tõesti, väga huvitav lahendus müraisolatsiooni osas. Aga tõesti, kas ta on sama hea kui mingi würth? Kuidas sa mõtled uste seest teha?
#97
Viimaste päevade teema on olnud mootor. See malmkolakas leidis enda tee telfri otsa ja käppade vahele. Nüüdseks asi kõvasti kinni, kõik mutrid poldid tõrvaga kokku tehtud, kinni väänatud ja ei peakski midagi muud olema kui jahutusvedelik sisse, mootori taha otsa veesärki üks punn panna et vesi sealtkaudu ei lahkuks ja paugud sumpast peaksid käes olema. Ometi on hea summuti, kõik on korras, aga üks mäda koht ikka oli mis sai likvideeritud. Ära oli nimelt mädanenud keskmise püti üleminek viimasesse, lõikasin välja keevitasin uue asemele, käiasin ära ja kui nüüd pidama ka jäid siis on hea.
Tegelik mootori pealetõstmisprotsess kestis max 15 minutit, see kord saime hakkama väikeste vigastustega, omast lollusest ja kiirelt tegemisest vigastasime natuke värvikoorikut, aga seda ei ole kohe aru saadagi ning peaks kambris ka üle värvitama, seega ei ole kaotus suur.
Matti sa järjekordselt sisse topitud, uus balloon propaani puhub ikka hulka paremini kui peaaegu tühi. Nüüd saan korralikult ja kiiresti töö ära teha, kui enne pidi ise hapniku juurde puhkuma et tuli piisav oleks, siis nüüd on tuli juba nii kõva, et pitsi mitte põrandale panna pidin tegema hoidiku, vastasel korral hakkab lihtsalt kruntvärv ära põlema.
Kui nüüd ühe piduritoru, vasaku esimese, ka ära ehitatud saab ja paika keeratud, siis tuleb üldõhutus teha, terve süsteem on õlist tühi, õli peaks minema nüüd parajas koguses, aga õnneks on klotsid ja kettad välja valitud kõikse paksemad ja kolvid palju välja ei tohiks tulla.
Esisillaga sai vahepeal tegeletud, vahetasin ära oma mädanenud esimesed ketta kaitseplekid, andsin neile vähe värskema väljanägemise peale puhastust ja puhastasin supordid üle. Supordid olid kuivaks sõidetud, kolvid kinni ja silindri põhi oli ka igast mustust ja sodi täis. Ma loodan, et nüüd supordid keskelt läbi ei hakka andma, tihend pidavat seal maru nõrga olema.

Supordite juurest ka küsimus, et huvitav mille jaoks supordite juurest juhtmed välja tulevad mingi anduri taolisest asjast, kas see näitab kui klots kulunud on? Andurisse igatahes mul ühtegi juhet ei läinud, seal olid ainult mingid torbikud otsas ja klemm põhjas.

EDIT: Unustasin ära küsida ka, et kuidas käib sellel bensiinimootoriga variandil süüteluku südamik välja? Ma tahaks sälitada bensaka süütevõtmeid ja pesa, seal on kaks võtit ja võtmed ei ole kulunud nagu teisel. Diisli oma nägin kuskilt õpetust kuidas välja käib, aga ei ole hakkama saanud siiamaani, ehk oskab keegi näpunäiteid jagada?

[Pilt: 0742197533e47e.jpg]
[Pilt: 07421977187f5f.jpg]
[Pilt: 074219785dfdb7.jpg]
[Pilt: 074219799e713b.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11
#98
Lihtsalt tänitamiseks, et sa oleksid võinud liivapritsist silladetailid läbi lasta ja uuesti värvida.

Sama moodi kõik poldid/mutrid/seibid uuesti tsinkida.

Ise oma SEC`il tegin sedamoodi, kahjuks aga nii kaugele pole jõudnud nagu sina, sellesmõttes oled sa õigel teel. Icon_biggrin
Mina plaanin nüüd korralikumat kere osta, sest tagumised tiivakaared on omadega läbi.

Edu, jaksu ja jõudu tööle!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#99
Silladetailid oleks võinud tõesti liivapritsida, mõtlesin mõni aeg välja skeemi ja uurisin pritsi kohta, aga asi jäi katki. Sinna on vaja parajalt head liiva ja korralikke düüse ning kõrgsurvevoolikuid et liiva juhtida. Teenuse ostmisega on jälle see ooper, et see tahab raha, aga asi peab valmima piisavalt odavalt.

Tsinkimise pärast vaeva ei näe, sest need poldid ja mutrid ongi juba kõik enamjaolt tsingitud. Tõrva saavad nagunii kõik detailid vahele enne kinni keeramist ja ei näe jälle ühel lihtsalt kokkupanemise hetkeni ilusal tulemusel mõtet.

Täna sain mootori käima, ilusti töötab, ei kõlksu kuskilt, ei kokuta ja kõik on normaalne. Käimapanemisprotsess oli piisavalt kiire, mõned juhtmed, väike naftakogus ja isetehtud lülitiga süsteem töötab väga hästi, et käima panna. Õige natuke sai eelsüüdet antud, nii 10 sekundi jagu ja kohe starter järgi, läks esimesest pöördest käima.
Ainuke viga mis tuju alla viis on see, et radiaator mille ma ostsin sõitva auto pealt tulnu pähe omab mõndi auke ja laseb läbi. Tilgub päris jõudsalt ja seda mitte otsakaante vahelt vaid torustikust. Kas on oksiid oma töö teinud või on mingi terav asi siin ligidal käinud. Nii palju ikka vedelikku hoidis, et käima sai panna ja hinge puhtaks töödata.

Gaasihoovastikuga oli ka omajagu ooperit, aga Suusabaas õnneks oli ütleme nii pool tööd minu eest juba ära teinud. Tuli lihtsalt hoob maha võtta ja gaasihoova kõrv teise kohta keevitada. Praegu töötab nagu muuseas, läheb ilusti põhja ja tuleb üles ka.

Väheke tumedamaks tegi päeva ka see, et gaasipedaali külge pannes leidsin kerelt ühe järjekordse mädakoha, seda täpselt põrandast välja turritava gaasilapatsi juurest. Tahtis teine maru hästi läbi põhja minna. Lõikasin ja keevitasin ja paika saigi uus jupp, nüüd on asi oranž ja homme saab masteksi ka selga.
Peale mõningaid kõnesid, laata ja muud säherdust prallet tuleb jälle tegutseda. Kõneldes väga abivalmis inimestega telefonitsi, sain Antti kätte ja küsisin juppe. Kõik mulle vajalikud jupid olid tal olemas, mureks ainult järele minna. Autole käru sappa, paaki paras kogus kütet ja teele. Tund või pooleteise pärast leidsime end hoovist kus oli üks armetus seisus W123 punast värvi. Omanikuga juttu tehtud, telefonitsi räägitud jupid peale laaditud hakkasin mõtlema, et mida veel võiks vaadata. Hüppasin masina alla ja ennäe, mis ma näen. 3.46 ülekandega sild masinal veel all. Ega siis ei olnudki midagi, põhimõtteliselt kindad kätte ja ka tööd rabama, polte kiskuma ja sõitlema. Masin külili ning poole tunni või tunni aja jooksul oligi sild maas ja käes. Unustasin tookord ainult ära, et mul oleks ka korralikku rooli vaja, sinise oma ei ole eriti ahvatlev ja rohelise oma on peaaegu et ära lõhutud, aga kui saab siis ma panen mõlemast ühe kompoti kokku.
Sealt sain ka täitsa kabeda radika, mis on küll lapitud, aga vähemalt teeb radikas oma tööd, ehk siis jahutab ja hoiab vedelikku sees. Materjali millega seda parandatud on ei oska öelda, aga tina see vist ei ole, paistab vist epo liim olevat või midagi säärast.
Radikale sain lisaks peale veel täitsa kobeda kapoti, millel on 300D kohaselt sooja hoidev ja müra summutav poroloni sarnane matt sees. On küll natuke pude, aga ei tähenda, teeme korda. Kapotiga tuli kaasa täitsa hea toorikuks sobiv kannel ja seal küljes suhtliselt ilus sihik. Mercedes-Benz kirjad juures ja puha, pole tinutatud nagu minu enda oma.
Silla juurde võtsin veel ka täitsa terved tagumised vedrud. Minul oli vasakpoolne katki ja rohelisel olid kõik vedrud katki. Kas neil 300D ja 240D tagavedrudes mingi vahe ka sees on? Värv oli neil peal igatahes must ja kombekalt rebasekarva.
Seega läks reis asja ette, sillas on enamus jupid kasutatavad, sillatalas üks puks oli täiesti kinni oksüdeerunud ja keeras poldiga kaasa, aga ei ole hullu.
Käima on seda masinat päris mitu korda pandud, genekat oleks vaja või siis juhtmestik peale panna. Muidu kisub äkki aku olukorra hapuks mis siiamaani toimetab veel väga hästi, annab eelsüüdet ja käima raksab kah.

Aga tänase päeva murelaps oli pidurivõim. No, ei tööta nii nagu peaks. Pidurdab küll, aga mitte nii nagu peaks siiski. Egas midagi, ega õhutamisest pääse hetkel, nagunii tuleb veel teha, siis kiskusin võimu maha. Selgus et võimu membraani pulk liigub peale mingit teatud distantsi ülespoole ja poob end pidurisilindri seina kinni ja edasi ei liigu. Vahetasin membraani ära bensiinimootori oma vastu ja viga lahenes hetkel, käib küll täpselt sama koha peal selline väike nõks, aga vähemalt läheb pedaal seina. Ei tea mis sellist olukorda põhjustada võib? Peale õhutamist vaatame, kui jälle asi surve all seisma jääb ühe koha peale siis tuleb mingid meetmed käsile võtta, et see asi ära kaotada. Liiklusõnnetust ei tahaks küll selle jura pärast korraldada.

Matti on ka edasi pandud, pedaale eest ära võttes sain ka sinna taha mati kinni panna ja juhi istmealune on ka ära korrigeeritud ja tehtud. Nüüd teine pool ja ongi matiga enamvähem kõik, pärast, kunagi nüüd või nii peaksin kätte saama ka vildi ja siis läheb selle paigaldamiseks.

[Pilt: 074621775b824b.jpg]
[Pilt: 0746217793f0ea.jpg]
[Pilt: 074621791555b4.jpg]
[Pilt: 07462179927fcf.jpg]
[Pilt: 074621809ccf8e.jpg]
[Pilt: 07462181569030.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/s...3/?page=11


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 280CE -W123 - Kuldar Kuldar 176 175,039 18-04-2021, 10:11 AM
Viimane postitus: Kuldar
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,712 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,958 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB W210 E300 97' canyondrift canyondrift 57 54,110 11-03-2018, 11:07 PM
Viimane postitus: herki
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 32,051 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,950 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,310 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,386 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa
  MB, C 200 Kompressor, 2000, W203 rakk 3 4,890 17-09-2008, 12:21 PM
Viimane postitus: rakk
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,309 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne