Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(22-05-2010, 09:53 PM)Marten Kirjutas: Niisiis - esivedrud vahetatud, padjad jäid 8mm ja nähtavasti ongi nii mõeldud, sest auto esiosa tõusis ikkagi märgatavalt. Amordid sai ka üle vaadatud - pole häda.
Mismoodi sa neid esivedrusid vahetasid, kas said laenuks MB vedrutõmmitsad kuskilt?
Lihtsalt, mina ei julge tavalistega MB vedrude kallale minna - tean juhtumit, kui inimene oli pärast ilma alalõuata ja seetõttu...
Samas, E320 ootab ka esivedrusid ja alati ei peaks ju servicemehi nuumama.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jälle vale teema, aga ise tehtud, toimiva vedrutõmmita võid minu käest laenuks saada, kohe peale seda kui ma ta v6sa käest kätte olen saanud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
(30-06-2010, 06:05 PM)Kalev Kirjutas: (22-05-2010, 09:53 PM)Marten Kirjutas: Niisiis - esivedrud vahetatud, padjad jäid 8mm ja nähtavasti ongi nii mõeldud, sest auto esiosa tõusis ikkagi märgatavalt. Amordid sai ka üle vaadatud - pole häda.
Mismoodi sa neid esivedrusid vahetasid, kas said laenuks MB vedrutõmmitsad kuskilt?
Lihtsalt, mina ei julge tavalistega MB vedrude kallale minna - tean juhtumit, kui inimene oli pärast ilma alalõuata ja seetõttu...
Samas, E320 ootab ka esivedrusid ja alati ei peaks ju servicemehi nuumama.
Mnjaa - nende vahetamisega üks paras tegemine muidugi oli. Tagantjärele tarkusena oleks kindlasti olnud lihtsam korraliku remondivarustusega asja teha, aga üldiselt jäin lõpuks rahule ja kõvasti teadmisi juurde . Tõmmitsad sain tuttava käest remonditöökojast. Esivedrudega oli väheke tegemist, aga kui õiged töövõtted ära tabasin, siis läks juba ludinal. Ajaliselt kulus esimeste peale à 1,5h, tagumised sain vahetatud kokku 2 tunniga. Lähenesin asjale muidugi suure ettevaatlikusega!!!
Õnneks ohtlike momente ei tekkinud, sest ühel eelmisel autol sai sarnaselt nokitsetud ning peab mainima, et MB on ikka inimesele tehtud auto, kus esisilla lahti kruttimiseks ei ole vajalik kõiki komplektis olevaid mutrivõtmeid ära kasutada, piisab paarist.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
30-06-2010, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2010, 11:58 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Märten, kas Su signatuur viitab Mikkole v?
to Laur - tore!!!
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
01-07-2010, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2010, 10:01 PM ja muutjaks oli Marten.)
Kusjuures mitte - nakatasin MB vaimustusega ühte oma teist sõpra. Läks teine nii leili, et ei vaadanudki enam muid marke. Paraku pidi olude sunnil (raha, raha) ostma Volvo S80 (pole ka paha pill ja sai ikka meeletult odava hinnaga), aga ütles konkreetselt, et MB on raudselt järgmine.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Nii - sai siis väheke jälle kapoti all oldud.
Mootori puterdamise teema sai vähemalt praeguseks siis lahenduse ning seda päris omapärasel moel.
Süütepoolid ja küünlad olid tõesti päris õhtal, paraku nende vahetus asja paremaks ei teinud, seejärel sai kontrollitud üle juhtmestik ning halva üllatusena jäi üks süütepooli ja jagaja vahelistest juhtmetest mulle kahes osas näppu. Sai ka see ära vahetatud, tulemust aga ei kuskil
Viimase õlekõrrena kruttisin maha jagajarootorid ning puhastasin ära ja oh mis imet - mootor hakkas nurruma.
Loodame, et rootoritega vahetusega mõneks ajaks piisab, sest remondieelarve on ikka korralikult lõhki aetud
NB! Tänud Soole, sest just sinu viimaseid postitusi oma 500SE teemas pani mind sinnapoole veel vaatama
320CDI - Väikevenna
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
18-08-2010, 04:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2010, 04:42 PM ja muutjaks oli Marten.)
Sai siis täna sõidetud ning välja lõi küüraka vist üks tuntumaid vigu (kui välismaiseid foorumeid uskuda) - vasak tagaaken läks küll lahti, käis väike ragin ja korras. Natuke pusimist ja sain ikka kinni, aga süsteem ikkagi tuksis.
Vaatasin Silberist hinda - täitsa kobe. Oskab võibolla keegi soovitada, kuskohast veel seda regulaatorit küsida võiks. 2000 eeku pole nüüd just kõige krõbedam hind, aga parajalt kõrbema ajav küll.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Mis regulaatorit sa silmas pead ?
Mul ka üks tagumine streigib aga seal mingi mehaanika kala.
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Põhimõtteliselt on see mõiste mul otse inglise keelest tõlgitud (window regulator). Tegemist on jah ukse sees oleva mehhanismiga, mis põhimõtteliselt koosneb metallsiinist, mille peal jookseb aken ja kaablitest, mis seda siis vastavalt ligutavad. Mootor on peale selle, mille saab päris kergelt kätte.
Leidsin Benzworldis päris asjalikud teemad selle kohta ning nende kohaselt ei kannata üks plastik julla ja liiga peenike kaabel SELi rasket akent välja ning aegamööda kulub. Lisaks on rullikud plastmassist, mis samuti kehva elueaga. Mitmed korrad olevat MB seda süsteemi uuendanud ja põhimõtteliselt selle vastu vahetada. Vaatasin ühte USA juppide lehte, seal pakkus isegi veidi tugevama konstruktsiooniga mehhanismi välja.
Nagu lugedes ning ise seda asja vaadates ka aru sain, ega midagi muud peale kogu süsteemi asendamise seal midagi teha ei ole. Ja vaadates DIY pilte, siis midagi keerulist ja kaelamurdvat ka pole. Ainuke raskusttekitav asi see, et siin on neetidega kinni, mis tuleb siis kuidagi puurides kätte saada.
Teema on siin, heida pilk peale.
http://www.benzworld.org/forums/w140-s-c...-part.html
Mul endal oli seis selline, et kaabel oli sisuliselt ribadeks ja sellepärast ei liigu enam. Mõtisklesin, et ehk saab kuidagi remontida, aga see esialgu tulemusi ei andnud. Kui aega saan, võtan selle ukse seest välja, siis vaatab juba edasi - ehk annab miskit uuendada ka ilma suuremate investeeringuteta. Eks ma hoia sind kursis.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Window regulator ehk maakeeli aknatõstuk.
Eriti tore sõna on elektriline aknatõstuk - power window (regulator)
Mida WIS näitab, kas aknatõstukile varuosi pakutakse? 126 aknatõstukile näiteks saab rullikuid koos uue neediga. Ning need pole isegi kallid. Vahetus on siiski üksjagu tülikas.
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
19-08-2010, 12:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2010, 12:54 PM ja muutjaks oli Marten.)
320CDI - Väikevenna
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Vot nüid oli ehmatus...
Igatahes juba mitu kuud on pärl kahjuks pere peamine sõiduvahend (ega mugavuse ja kulgemise üle kurta saa , aga ei ostnud ju autot päris selleks otstarbeks) ja täna hommikul imelikult käivitudes ja käima minnes ei kostnud kapoti alt enam nurruv-V8 hääl, vaid imelik plagin, mis tuli vasakult poolt kuskilt jagajakaane juurest.
Esimene ehmatus üle elatud, sai mootorit tühikäigul veidi käia lastud ning plagin kadus. Sõitsin ettevaatlikult kiirendades ning aegajalt tähelepanelikult kuulatades tööle ning olen ka pärast seda mitu korda teda käima pannud ning väikesed ringid teinud. Igatahes seda plaginat pole õnneks rohkem tekkinud.
Vot selline ülesäratuskell hommiku vara. Igatahes avatud kommenteerimiseks
Sellegipoolest sai vahepeal ka auto alla vaadatud ning sumpsis väike auk leitud. Kuna keevitamine selle koha pealt ei tulnud kõne alla, siis otsustas naise õemees, et proovme spetspastaga. ptüi-ptüi, aga peab siiani ja eks oma osa oli kindlasti pärast ka pasta terviseks võetud "veikesel."
320CDI - Väikevenna
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Hüdrotõukur tundub kõige loogilisem, loodetavasti pole midagi hullemat.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Diagnoos kipub õige olema, õnneks pole rohkem seda häält teinud, kui üks käivitamine kõrvale heita.
Kuna Toyota jälle minu õues - sõber otsaga Londonis mõneks ajaks, siis saab rohkem pöörata tähelepanu Pärlile ning hakata vaikselt kõrvaldama vigu, mida igapäevane sõitmine (loe: tapmine) on kaasa toonud.
Esmased plaanid piirduvad paari tihendiga - roolivõimu anuma oma ja põhja karteri oma (targemad võivad parandada, kui väga puusse panen). Viimane kerkis esile sellega, et mootoripõhi on vääääääääääga õline ning sügavamal vaatlusel oli näha, et õli kuskilt ülevalt poolt alla ei valgu. Seetõttu ka selline diagnoos sai pandud. Samuti sai profülaktika mõttes kuuskante pingutatud ning endalegi üllatuseks - nii mõnigi oli väga lahti.
Laupäevase nokitsemisena võiks ette võtta ka vasaku tagumise aknatõstuki trossiparanduse (esialgu ei näe mõtet uue mehhanismi ostmiseks, tuttav MacGyver arvas, et proovime esialgu niimoodi - miks mitte) .
Ja eks siis vaatab edasi - kui euro ei ole pankrotti ega nälga ajanud , siis peab juba kulukamate remonttöödega tegelema. Nii mõnest ka eespool juttu tehtud.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sain oma "eksi" garaazigrilli ajal proovida natuke, no krt oli ikka hea küll
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
(08-11-2010, 07:22 PM)Karl Kirjutas: Sain oma "eksi" garaazigrilli ajal proovida natuke, no krt oli ikka hea küll
Ma arvan ja loodan, et kui primaarsed remondid tehtud saab, siis peaks veelgi paremaks minema ning ega see viimaseks korraks ju jäänud!
320CDI - Väikevenna
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Sai siis pärast talveperioodi autole lähem pilk peale heidetud ning see, mis avanes ei andnud rõõmustamiseks põhjust. Karterikaitsed ja mootor põhja alt paksult õliga koos ning tekkis juba mure, et järsku mootori õlivanni tihend otsi andmas.
Tõsisem vaatlus näitas, et tegemist roolivõimuõliga, mis tõesti eelmisest suvest saadik kahtlaselt ära kadunud on.
Edasi sai otsitud juba lähemalt ning avastasin, et anuma all oleva toru kinnitused lõdvad. Sai need ära pingutatud ning ümbrus õlist ära puhastatud. Eks pikem sõitmine näitab, kas oli tegemist õige kohaga või mitte.
Kõik muu paistis korras olevat - uus õli sisse koos filtrivahetusega ning võib kevad-hooaja alguse välja kuulutada.
Õnneks ei ole tööde nimekiri praegu pikenenud - diagnostika ja seejärel suure tõenäosusega süütejuhtmed, et see mootor ükskord ka normaalset müdinat hakkaks tegema Siis vaatab juba edasi.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Kas nüüd, kui punn majas, küüraks vaid "kirikus käimiseks"?
Lihtsalt pole kuulda midagi....
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
Kuidas nüüd võtta - nii ja naa. Kuna igapäevaliikur on nüüd tõesti ka kolmeharuline, siis saab pärlile tõesti rohkem puhkust anda ning tegeleda ettetulnud vigade likvideerimisega. Kuid kui vaja, sõidab ta garaazist välja sinna, kuhu parasjagu on siht. Ja praegu kindel plaan järgmisel nädalal igapäevaselt sõita.
Kuid õigus jah, Janek, teema kuidagi unarusse jäänud võrreldes möödunud ajaga.
Aga väike update siis. Kuna punnu vajas ka pärast ostu natuke kohendamist siit ja sealt, siis sai küürakas mõnekas ajaks garaazi jäätud tolmu koguma. Mõni päev tagasi sai siis aega leitud ning võtmed üles otsitud ja üle pika aja V8 häält jälle nauditud. Kuna tolmukord enam mingit kriitikat ei kannatanud, siis sai ka korralik pesu ja vahatus tehtud, samuti ka salong tolmuimeja ja lapiga ülekäidud.
Vigadest siis niipalju, et eriti miskit pole vahepeal likvideerinud (pole nagu olnud midagi), kui viimase aja vigadest on siis juurde tulnud hüdrutõukuri klõbin - pikemal sõitmisel kaob nagu ära ning salongiventika vägagi huvitav käitumine. Nimelt hommikuti või millal iganes sõitma minnes töötab kõik ilusti. Pärast ei võta enam vedu ning võib minna päris palju aega, kui uuesti puhuma hakkab. Sellele lisandub ka selline vigisev heli. Ise kaldusin algul kulunud harjasid kahtlustama, kuid imelik on just see "külmalt" eeskujulik töötamine.
320CDI - Väikevenna
|