Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 käigukang käib liiga raskelt
#1
Mure siis selline, et talvel seismise tagajärjel käib käigukang väga raskelt. Mõtlesin, et natukese sõiduga liigutab kergeks tagasi, aga ei midagi...
See pidi ohtlik olema, kui sedasi raske on, sest see kulutab sealt kangi alt mingi jublaka läbi ja siis võib teepeale jääda (ei saa käiku sisse ega välja).

Keegi äkki oskab soovitada, mida teha?
Ma käigukangi ümbruse pealt kiskusin puidu maha, plastiku ka, aga plastik päris ära ei tulnud, kuna kanginupp on ees ja seda ma lahti ei suutnud võtta. Icon_neutral
Sealt vahelt on näha küll, et kang läheb kuhugile alla, aga kas sealt õli vahele lasta saab/aitab? Või äkki on seal mingid lülitid vms. mis võivad õliga peeti minna? Kui saaks käigukangi nupu maha, siis pääseks paremini ligi muidugi.
Vasta
#2
Kõigeparema tulemuse saad kui kisud kogu kulissi maha, puhastad ja määrid ning mure murtud aastateks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(11-06-2010, 08:09 PM)Laur Kirjutas: kisud kogu kulissi maha

Ma vist ei saa sõnavarast aru. Big Grin Et mis asja maha kisun... Keskmise konsooli koos laekaga? Ikkagi, kuidas käigukangi nupust üle saab? Muidu ei tule seal enamus asju pealt ära. :/
Vasta
#4
Käigukangi nupule lähene alt poolt. Täpselt ei mäleta enam , kas see plastik tuli ära keerates või lihtsalt allapoole jõuga. Mina olen paljuski abi saanud YouTube-st.
Vasta
#5
Alt? Ega mitte põhja alt ometi ju...
Plastikuid ei saa sealt pealt muidu ära, kui käigukangi nuppu lahti ei saa. Lugesin siit E-klassi teemast (vist), et mingi kinnitus pidi olema kangi küljes allpool, aga kas S-il ka sama on, ma ei tea. Ma ei näinud küll mingit kruvi ega mutrit. Mingi klamber nagu paistis pealpool mingit paksemat osa kangi küljes.
Vasta
#6
ei tea kuidas sinul on kuid minu w210l tegin nii:
käigukangi nupu all ääres oli keermega võre mis oli vaja lahti keerata ja siis nupp jõuga ära. Lükkasin kangi D asendisse ja siis tuli alt paremalt nähtavale hoovastik, sealt splint küljest.
Salongist kõik plastikud ümbert ära. Edasi oli kangi karp küljest, siis pistikud ja hakkasin laual karpi lahti lammutama. Mingitel mudelitel vist pidi olema tross mis külge läheb(lukusti mis vabastab kangi kui pidurit vajutatakse), minuomal oli elektrooniline.
Maru keeruline jutt oli aga ehk saad aru.
Vasta
#7
käikari nupu saad ära nii,et kangi nupp niiöelda. seal all pool, ehk sealt, kus hakkab metall varras.
Seal nupu alaosa on nagu araldatud,s eda keerutad kella osuti suunas.
ta on siukese suht jämeda vindiga, et ehk pool pööret läheb paremale ja kusagil 5 milla allapoole.
Ja siis kui see on ära krutitud, sisi lihtsalt tõmbad nuppu ülesse Smile
Kui tegu on automaat kastiga (midam a eeldan,et on )Big Grin
(soovitus: ära nupu küljest ära oleku ajal seda jublakat kruti, Paha tagasi lahtivõtu asendisse saada)

Natuke keerukas seletamine, aga loodan, et aitab Wink
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Vasta
#8
Nonii, pärast 1,5 päeva kestnud keberniiti sain asja tehtud. Kang käib päris kergelt nüüd. Smile

Kuidas ja mida tegin:

Kõigepealt kiskusin pealt puidu maha, pistikud lahti, siis need kangi ümber olevad plastik-osad (sakkidega ja käigutähistega) ei tulnud enne üles, kui kanginupu maha sain. Kangi küljes oli selline jämedam osa, mingi splint oli peal. Selle tegin lahti (kuigi ei oleks pidanud) ja siis tuli kang üles koos mingi seibiga ja vedruga. Lasin spray-õli sinna alla, kus vasak-parem suunas on üks võll, mille külge kang läheb ja mida liigutatakse siis, kui kangi liigutad ette ja taha (käikude vahetus). Pärast mõningast edasi-tagasi logistamist hakkas järjest kergemini käima. Ilmselt imes õli sinna vahele tasapisi.

Tagasi panek läks mingis mõttes kergemini. Küll ei saanud ma tagasi seibi, mis käis kangi küljes oleva jublaka ja vedru vahele, kuna vedru oli nii krdi kõva, et ei jaksanud peale suruda. Läks ilma seibita. Splint ka tagasi.
Alles siis avastasin, kuidas kang tegelikult ära käib!Icon_biggrin
Oli vaja lihtsalt suruda kang alla ja keerata u. "kella poole 10-ni" vastupäeva. Siis tuli kang üles välja. Tagasi panemine käis samamoodi, alustasin "9:30", surusin alla ja keerasin "12" suunas. Oleks kohe teadnud, oleks selle splindi ja vedruga kebens ära jäänud. Kuigi ma proovisin, aga liiga kõvasti käis ja seega ma ei uskunud, et nii käib.
Igatahes sain korda, mida vaja oli. Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 898 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 600 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 726 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,200 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 2,009 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,641 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,549 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne