Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
automaailmas sain suvel mersule täpselt paraja antenni mingi 50ga. antennivalik seal päris suur. teine koht kus otsida on akkord, nendel igasugust jama vedelemas
tiiva suhtes minuarust neljale ei sobi sellised pirakad. pane parem kerge spoiler lip pagassile.
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
see isegi võib sobida sinna. mitu raha?
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
nagu needus. siis kui rahadega kõige hullem seis siis tulevad jamad välja. paremalt eest ilmselt amordi tugilaager sai otsa. keerates kägiseb nii et paha hakkab peab uurima hakkama mis too maksab. keegi oskab head nõu anda mida sinna ukse hingedele määrida et see kägin kaoks. uksi lahti ja kinni paned siis kägiseb nii et jube sügisel sai määritud ära ja oli nüüd mõnda aega vait. nüüd taas hakkas pihta. soomes sai käidud siis oli küll selline tunne et vaju maa alla kui kuskile poe parklasse läksid. kõigepealt keerates kägiseb ja siis kui ukse lahti teed käib veel suurem kägin
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
06-04-2010, 09:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2010, 11:41 PM ja muutjaks oli atss.)
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
06-04-2010, 10:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2010, 10:14 PM ja muutjaks oli põhh.)
imelik, et pilte ei näita normaalselt, foorum muudab "mer su" sõnaks "Mercedes-Benz".
aga päris normaalne pill. endal ka sama automaailma antenn küljes.
veljed tunduvad imepisikesed koobastes, mitme tollised on?
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
06-04-2010, 11:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2010, 11:43 PM ja muutjaks oli atss.)
ma ei saa ka aru miks ta nüüd nii teeb. enne oli asi ok
kusjuures 18" jäid ka vahed suureks
hetkel 15" ees on 195/65 papud aga taga 205/65
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
niih praeguseks siis juba 17000km maha vuratud sellega vahepeal otsustas üks pihusti toru sabad anda. mis ikka see sai vahetatud. täna nüüd läks üks esimene rattalaager läbi. Kas keegi oskab õelda kuidas esimene rattalaager välja käib? kas tuleb pressi alla minna või saab välja tagudes ka?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Esimese rattalaagri vahetus oli minu mäletamist mööda üsna valutu ja pressi otseselt vaja ei olnud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
eks kisun järgmine nädal asja lahti. hetkel peab tööd tegema ja raha teenima et miskit teha saaks
üks probleem veel. olen tähelepannud viimasel ajal et taga pidurid ei võta üldse. hästi andis tunda siis kui käru vedasin ja killu peal tahtsin pidama saada. mitte miskit. taga kettad, klotsid ok. suport liigub. kas tal on piduriregulaator taga mis võib mäkra mängida?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Regulaatorit seal küll olla ei tohiks.
Kõige tavalisem on õhk süsteemis. Seejärel peapumba sisene leke. Kas pidurite õhutamisel jääb pedaal ikka jäigaks või vetrub endiselt? Kui tagapidurite magistraalis on õhku, ei võta need korralikult.
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
eks ma proovin üle õhtutada kuigi arvan et selles viga ei ole. Sest pedaal ei ole kummipall. kui õhtuamisest tolku pole siis kisun supordid maha ja käin üle nad. et kolb liiguks ilusti ja liugurid ka ok oleks. vaatasin et ca 300.- on supordi rem. komplekt. Kui miskit häda siis võtan need uued. Eks peaks kogu süsteemis ka piduriõli ära vahetama. see on seal tont teab kui vana.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
04-09-2010, 05:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2010, 05:10 PM ja muutjaks oli atss.)
niih koterman on autos sees. üks teine ja kolmas asi jamab.
esmasp. vahetasin rattalaagri ära. see oli suht lihtne töö. proovisin pidureid õhutada. ees oli ok ja taha mitte midagi. mis ikka jätsin hetkeks asja sinna paika. arvasin et juu siis töösilinder otsa saanud. mis ikka eile siis juhtus see mis juhtuma pidi. töö silinder lõpetas nii lepingu ära et esimesed pidurid ka kadusid. mis ikka täna tõin romulast teise 250.-
mersul see hea et saab õhutada pidureid eraldi esimestele tuleb torud erladi ja taha läheb siis üks toru. mis ikka hakkasin tagumisi õhutama. lahe õhk tuleb. samas sai ka kohe õhutatud esimesi. taga aga tuli ja tuli seda õhukest. eest olid ammu õhutatud ja korras. üks hetk lendas tagant toru lõhki. mis ikka panin kapotialt tagumise süsteemi hetkel pimedaks et sõita saaks. üritan järgmine nädal uue toru tuua ja siis uuele katsele minna
muidugi sain nüüd töökäigus kompressor ligi võtta. kõik torud puhusin tühjaks ja supordid ka seest tühjaks. õli oli täitsa must sees. nüüd vähemalt uus õli sees.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
06-09-2010, 11:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2010, 11:30 PM ja muutjaks oli atss.)
niih täna sai see piduritoru teema ära lahendatud. kui juba vahetamiseks läks siis vahetasin terve taga torustiku ära. eest taha kolmikusse ja siis sealt kummagi ratta juurde. torud läksid maksma kuskil 440.- Kõik koos ja toimetab. ikkagi ei ole taga pidurite tööga rahul. võtavad aga mitte piisavalt palju. kruusapeal proovisin ei võtnud taga rattad plokki. esimesed võtsid kohe. hakkab vaikselt kuul kokku jooksma. peab vist supordid laiali kiskuma ja vaatama nende seisud üle. kettad ei ole ka just kõige paremad. midagi hullu ei ole aga mulle ei meeldinud. peab uurima mis kettad maksavad. siis kohe kettad ja kõik klotsid uued panna.
tekkis veel küsimus et mis krdi võti läheb taha peale et saada ratta lagrit pingutada jne. taga parem loksub natuke. proovisin 32 padrunit ja 36 kumbki sinna ei istu. mingi väga imelik mutter seal.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(06-04-2010, 09:30 PM)atss Kirjutas: endale need valud väga ei meeldi. kui kellegil tõsine soov neid omada siis võib vahetust pakkuda. Mis ET su velgedel on?
Vahetust selliste vastu?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
eee ned veljed ka suht magedad.
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
eile sai siis ÜV ära tehtud. pidurid olid täitsa ok. tahmaga asi ok. ees silla osas ok. tagasillas suured puksid loksuvad, taga kaks sarniiri ka loksuga ja kardaan tugipukk hakkab minema. ok tugipuki ja taga vardad saan ise vahetatud aga kes vahetab neid suuri pukse? need peaks olema pressitavad puksid juu kuskil 1500.- läheb varuosade alla
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
11-11-2010, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2010, 10:38 PM ja muutjaks oli atss.)
ei oska keegi õelda kus pärnus oleks mõistlik pukse vahetada? juba läheb jube vastikuks selle autoga sõita. kukub ujuma.
sai siis autole alla ka naelikud pistetud. esiklaasi suutis vahepeal pragu ka sisse tulla. õnneks all ääres ja ei sega sõitmist. eks järgmine aasta vahetab ära.
järgmine nädal plaan üks masuudikas juurde tuua. automaat kastiga w201
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
sai eile üle 400km sellega maha kimatud. krt kus ikka segab see et temp. näidik ei tööta krt 190d-l sama jama. mis neil levinum on kas näidik ise peetis või andur? kus tollel see temp. andur üldse on?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 131
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
ehh pea 1,5aastat pole siia midagi kirjutanud. vahepeal siis rattalaagreid vahetatud ja taga pidurikettad ja klotsid ja see suht kõik mis tehtud peale õli vahetuste. kilomeetrid tulevad ja tulevad.
hetkel siis vahetasin taga ühe rattalaagri ära ja kõik muu ilus kena. ei suuda neid käsipiduriklotse enam tagasi panna. ruumi on seal nii vähe et askeldada. äkki keegi oskab öelda kuidas neid kõige lihtsam tagasi panna oleks?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine
vajadusel tel. 55604444
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Sa siin mõned postitused tagasi mainisid et esiratta laager läks läbi. Kuna tegemist on kuul laagriga siis mismoodi sul see läbiminemine avaldus? Mina olen läbi mineminemise korral alati teele jäänud. Kuidas esimesi koonus-kuullaagreid kinni keerad?
Tundub et su auto kestab, ära muretse liiga palju (eelnev jutt et tagumised pidurid ei võta korralikult - järgmine post et ÜV läbitud)
Ja need veljed mis sul siin tükk aega tagasi tehtud piltidel tehtud on on ikka õudsad küll!
|