Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 3,0TD kaubalift - janek126
#1
Liitusin siis ka olude sunnil Kaubalifti klubigaIcon_cool

Tegemist '87a isendiga.
Mootoriks passi järgi 3,0TD- milles väga kindel pole(pole veel kapoti alla vaadanudIcon_razz).

Lisadest esimesed el. aknad, parem el. peegel, el. luuk ja püsikiirushoidja.
Välimus ja sisu vastavad auto vanusele ja läbisõidule, mis on kella järgi 202t.(esitiivanurgad isegi korrasThumbsup).
Mõned väiksed kriimud-pisimõlgid, aga need kuuluvad aasta-arvu juurde.

Hetkel olnud minu käes alla 24h.
Sõitnud Jõhvi-Tallinn ja üllatavalt palju on autot selle raha eestIcon_eek

Sellel matkal ilmnes, et isegi püsikas toimib vahelduva eduga, kuigi omanik väitis, et ei toimi. Vasaku aknatõstuki juhe arvatavasti kuskilt pea-aegu pooleks(toimib, ei toimi).Luuki ei julge avada, mingi hääl isegi on, aga teades 4-a luuke siis teen seda siis, kui võtmekomplekt ja garaaz olemas.
Arvatavasti tuleb vahetada tagumine gardaanirist(või kandelaager).
Klaasipuhastaja tahab määrimist- liigub aeg-luubis.
Muid selliseid suuremaid või lõpp-kiirust häirivaid vigasi pole VEEL avastanud(ptüi,ptüi,ptüi...)

Kui jõuan kuhugi, kus pilte saab teha, siis viskan siia ka mõne.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#2
Tore kuulda, saad talvekatele vähemasti mersuga tulla
#3
Kas see auto:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1

Huvitav oleks teada, kas elektriaknad on tehasest (ja uksepolstrid muul põhjusel vahetatud) või mõne hilisem aja paigaldised...

Ahjaa, minu kaastunne - nüüd hakkab igasuguseid hädalisi tekkima. kaubaliftis ju ruumi (ja kandevõimet) rohkem, kui mõnes partneris-nemos...

ASD on?
Nivoo toimib?

Juhiiste tundus viisakas...

Katuseluugi töölesaamiseks vajaliku võid minu käest ostaWink Ja kui püsikiirusehoidja minema viskad, kutsu mind püüdmaEusa_whistle (niikuinii ei viitsi Sa seda parandada...).
#4
Edu ja jõudu, ma sain ka omale lõpuks ihaldatud kaubalifti, oma vahepeal omatud diisli vastu.

Minu dislal töötas ka püsikas vahelduva eduga. Proovi pedaali andurit näppida/puhastada, mul hakkas igal juhul paremini tööle, kui seda togisin enne sõitma asumist.
#5
Selle isendi kaardilugeja tool on küll 202-e tuhande versta jaoks liigagi räbal, kui selle kallal just pole kellegi hambad toimetanud. Aga 22,5 aastaga 202000km vähe pole nats või? See teeb aastas ainult 9000km. Hea on see, et Mercedes-Benz ja et ise rahul oled.
#6
jansa48 Kirjutas:Selle isendi kaardilugeja tool on küll 202-e tuhande versta jaoks liigagi räbal, kui selle kallal just pole kellegi hambad toimetanud. Aga 22,5 aastaga 202000km vähe pole nats või? See teeb aastas ainult 9000km. Hea on see, et Mercedes-Benz ja et ise rahul oled.

Ukse polstrid ja istmed ju uuema malli omad.
#7
Ega ma nüüd nii naiivne ka pole, et seda 202tuhandet uskuma jäinIcon_lol
Niipalju, kui minu kõhutunne ütleb- pakuks ca 400t.

Samas, mina Eestis teine omanikThumbsup, toodod siia 2006 märts, eriti ei usu, et see noor vene kutt suutis sadu tuhandeid läbi sõita/tagasi kerida.

Sisu vist jah vahetatud, kuna el. aken tehasest(pole veel vin-i kontrollinud).

Täna sai siis korralikult üle vaadatud, mis auto pimedas ostsinIcon_question

Nagu arvasin- see mida pole on turboCrybaby, aga pole viga liigub ju...
Õlileke mootorist on suht korralik- kuskilt paremalt kollede alt?? Homme pesen mootori siis näeb täpsemalt.
Nivoo vist toimib(homme saab täpsemalt teada- laon ca 500kg koorma peale), sest ujumist nagu ei täheldanud ja hommikuks maha ei parkinud.
Vaja vahetada nii kardaani rist, kui kandelaager.
Esisild täiesti OK.
Pidurikettad/klotsid OK.
Sai ka maha võetud vasak esipolster, õlitada aknatõstuk ja toimib taasIcon_biggrin
Sumbuti tahaks tegemist, aga mitte kohe...
Põhi suht OK, kui arvestada aastaarvu- keevitada tahaks vb mõnest kohast.


Tuunigu poole pealt:
Sai alla installeerida korralikud talverehvid, kuna eelmised olid samast aastast mis auto ise.Icon_redface
Sai ka algust teha akvaariumi toonklaasi paigaldusega(kuulen juba nukkide krõbinat, aga pole midagi teha- vean suht palju ja väärtuslikku kaupa, ei taha et iga möödakäija näeks mis autos.)
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#8
janek126 Kirjutas:Ega ma nüüd nii naiivne ka pole, et seda 202tuhandet uskuma jäinIcon_lol
Niipalju, kui minu kõhutunne ütleb- pakuks ca 400t.

Samas, mina Eestis teine omanikThumbsup, toodod siia 2006 märts, eriti ei usu, et see noor vene kutt suutis sadu tuhandeid läbi sõita/tagasi kerida.

Sisu vist jah vahetatud, kuna el. aken tehasest(pole veel vin-i kontrollinud).

Täna sai siis korralikult üle vaadatud, mis auto pimedas ostsinIcon_question

Nagu arvasin- see mida pole on turboCrybaby, aga pole viga liigub ju...
Õlileke mootorist on suht korralik- kuskilt paremalt kollede alt?? Homme pesen mootori siis näeb täpsemalt.
Nivoo vist toimib(homme saab täpsemalt teada- laon ca 500kg koorma peale), sest ujumist nagu ei täheldanud ja hommikuks maha ei parkinud.
Vaja vahetada nii kardaani rist, kui kandelaager.
Esisild täiesti OK.
Pidurikettad/klotsid OK.
Sai ka maha võetud vasak esipolster, õlitada aknatõstuk ja toimib taasIcon_biggrin
Sumbuti tahaks tegemist, aga mitte kohe...
Põhi suht OK, kui arvestada aastaarvu- keevitada tahaks vb mõnest kohast.


Tuunigu poole pealt:
Sai alla installeerida korralikud talverehvid, kuna eelmised olid samast aastast mis auto ise.Icon_redface
Sai ka algust teha akvaariumi toonklaasi paigaldusega(kuulen juba nukkide krõbinat, aga pole midagi teha- vean suht palju ja väärtuslikku kaupa, ei taha et iga möödakäija näeks mis autos.)


300 T- Touring D- Diisel

Peaks vist nii olema.
#9
Täna sai vahetatud kärupistik, sest kõik oli risti vastupidi kui peaks olema.
Lihtsam oli kogu juhtmestik välja vahetada, kui hakata viga otsimaIcon_cool

Klaasituuningu tegime kamba peale ka lõpuni, aga homme vist tuleb osa klaase uuesti teha, kuna õlut oli liiga palju...

Hommikul tekkis probleem suretamisega, sai siis kiiresti kõik vaakumi voolikud, mis kapoti all näitasid kulumist, ära vahetatud; ja jälle saab ka võtmest autot suretadaIcon_idea

Moto pesin ka puhtaks, eks siis paari päeva jooksul saab ehk ka teada, kus krt seda õli voolab

Pestud motost tegin klõpsu ka, välispilte praeguse ilmaga ei kannata teha...

[Pilt: 4-a_moto.JPG]

edit: pit
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#10
Adminnid ja It mehed-muutke pildi suurust.
See, et ma selle pildi juba siia sain oli minu jaoks eneseületus, rohkem ei suudaCrybaby
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#11
v6sa Kirjutas:Kas see auto:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1

Huvitav oleks teada, kas elektriaknad on tehasest (ja uksepolstrid muul põhjusel vahetatud) või mõne hilisem aja paigaldised...

Ahjaa, minu kaastunne - nüüd hakkab igasuguseid hädalisi tekkima. kaubaliftis ju ruumi (ja kandevõimet) rohkem, kui mõnes partneris-nemos...

ASD on?
Nivoo toimib?

Juhiiste tundus viisakas...

Katuseluugi töölesaamiseks vajaliku võid minu käest ostaWink Ja kui püsikiirusehoidja minema viskad, kutsu mind püüdmaEusa_whistle (niikuinii ei viitsi Sa seda parandada...).

Auto sama.
Katuseluuk ei toimi ja pole vajagi- mul ju kliima(esiaknad nupust)Eusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clap

Püsikas hakkas nüüd korrlikult tööle, kangist käis mingi nõks läbi ja-TOIMIB.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#12
Üks talvine pilt ka:
[img][Pilt: 4_valis.JPG][/img]
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#13
Sai siis nüüd teha üks pikem ots(1600km), käru taga.
Küttekulu jäi sinna 10-ne piiri peale.

Küsimus disla omanikele-avastasin, et auto suretamisel mängib rolli kütte kogus paagis- täis paagiga turtsub päris pikalt enne kui sureb, tühja paagiga sureb suht kohe- milles probleem?
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#14
Vaakumiga mingi kamm või suretusklapp otsas, palju paagis kütet ei oma mingit tähtsust. Süüte keerad välja peab koheselt seiskuma.

#15
Aga proovi otse pumba hoovast mootorit tappa. Kui nüüd kooleb kohe, siis on vaakumiga mingi kamm.

Põhjusmõtteliselt ei tohiks kütuse kogus kuidagi asja mõjutada...Icon_rolleyes
#16
v6sa Kirjutas:Aga proovi otse pumba hoovast mootorit tappa. Kui nüüd kooleb kohe, siis on vaakumiga mingi kamm.

Põhjusmõtteliselt ei tohiks kütuse kogus kuidagi asja mõjutada...Icon_rolleyes

Sureb kohe, kui pumbast tappa. Täna proovisin siis et kui kaua käib, kui süüde välja keerata- ca 20seki, mis tähendab, et kuskil on vaakumi kadu- peab veel neid voolikuid vahetama(ca 4m on juba vahetatud).
Saan aru, et kütusekogus ei mõjuta, aga nii on viimaste paagitäitega tunduma hakanud, et siiski-siiski.....Icon_eek

P.S. Kle Võsa, kas sa seda nn. luugi tuuning plastikut omale ei taha?
Kui ise ära võtad saad niisama.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#17
Mis tuuningplastikut?

Üldiselt pole ma suurem asi tuunija...

Oled kindel, et süüdi on vaakumikadu torustikus ja mitte lekkiv suretusmenbraan? KeelekatIcon_redface juba tegid?
#18
Sai siis vahetatud kapoti isolatsioon.
Enne:
[img][Pilt: P2140010.JPG][/img]

Pärast:
[img][Pilt: P2140011.JPG][/img]

To Võsa- Pole veel proovinud otse voolikut kinni toppida, kuna selleks vaja mingit väikest meest, kes sinna vahele mahuks, et need voolikud lahti saaks.
Plastiku all mõtlesin seda, mis on luugi ees.
Ma lihtsalt ei viitsi ise maha kruttida, annaks sellele, kes maha võtab.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#19
Sai siis õlle kõrvale väheke jälle putitatud:

Uued hõõgküünlad sai paigale krutitud. Krt 5-e esimese vahetus kestis ca 40minutit, aga 6silindri oma vahetasin 2tundi.Ruumi on ikka nii vähe, ja keegi oli vist juba enne mind seda üritanud lahti saada- nukid olid maha keeratud.Vanadest 3ei töödanud.
Siis sai vahetatud süüteluku sisu.

Tegin ka nüüd ilma käruta pikema (ca1000km) otsa- trassi küttekulu jäi üllatavalt natuke alla 8liitriThumbsup
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
#20
Natuke palju rüüpab sul.

Võin omalt poolt lisada, et Minu kunagine W124 automaadiga 300 diisel rüüpas trassil kiirusega kuni 100 rauselt alla 7 liitri. Kunagine Euro-Tuuri keskmine oli 7,4 , mille tee kulges autobaahnidel, Pariisi lõpmatutes ummitutes, Andorra serpentiinidel ja tagasi vahemere põhjarannikut pidi.

Ja hetkel võtab ka 92 aasta W124 300 Turbodiisel trassil alla 7.
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 292,281 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,124 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 51,760 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
  Kaubalift vol 5, ehk minu 230TE –90 Kalev 21 18,332 17-11-2010, 12:10 AM
Viimane postitus: Kalev
  MB W-124 230CE 1992a.-Rando 1 Rando 1 25 27,718 06-07-2010, 06:08 PM
Viimane postitus: Rando 1
  Kaubalift vol 2, ehk minu E220 CDI T Avantgarde -99 Kalev 26 17,329 29-12-2009, 02:48 PM
Viimane postitus: Ester
  Kaubalift vol. 1, ehk minu MB E 220 T -95 Kalev 24 16,285 24-03-2009, 03:22 PM
Viimane postitus: Kalev



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne