10-12-2009, 10:22 PM
Mitte autot käivitades, vaid siis kui tuled põlema paned. Ma arvan nii.
W126 500SEL, 1986 - Ester
|
10-12-2009, 10:22 PM
Mitte autot käivitades, vaid siis kui tuled põlema paned. Ma arvan nii.
10-12-2009, 10:38 PM
Karl Kirjutas:Mitte autot käivitades, vaid siis kui tuled põlema paned. Ma arvan nii. Sul on jälle õigus... piisab tulede põlema panemisest
10-12-2009, 10:44 PM
Ma mäeltan, et ka minu endises SEL'is oli heli omaaja kohta ikka üllatavalt võimas. Ütleme nii, et madalad ja kõrged sagedused olid täitsa rahuldavad ja üsna tänapäevased. Mitte küll nii võimsad, aga nagu mainisin- Omaaja parim
Igatahes edu!
10-12-2009, 10:45 PM
Oma silmaga ka masin ära piilutud ja täiesti viks ja viisakas on.
Edu masina korras hoidmisel!
11-12-2009, 11:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2009, 11:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Heli on...hea. Arvestades, et kasutan orginaalkõlareid kobeda krapi otsas... Mulle meeldib, igatahes
Aga ikkagi, kodanikud, kel juurdepääs WISsile, EPC-le või mõnele muule hääle numbriallikale: mis on selle õnnetu tagaaknaruloo hammasvöö kood? Kui ilma VINnita kudagi ei saa, siis see on: WDB1260371A226414. Venelaste EPC-leht teatab mulle järjekindlalt, et tagaaknarulood pole kuuele pandudki...
30-12-2009, 07:50 PM
Sai täna SELiga lõbusat uisusõitu tehtud ning veel selleaastane vana sodi maha peastud. Kuna endal sooja kuiva paika SELlile pole, siis sai ära teha lastud ka seemine kuivpesu.
Sai siis ära proovitud siin foorumis pakutav teenus Peterburi mnt ääres. Suured tänud Puhtaxi kvaliteetse käsitsi pesuteenuse eest. Vahetult peale pesu nägi SEL välja selline: Ning pisipildid ka uuest Beckerist, mis väljastab nüüd niii mõnusat heli... :-) : ..ning displayga kui tuled põlevad ...
31-12-2009, 01:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2010, 11:49 AM ja muutjaks oli Heinar.)
31-12-2009, 09:41 AM
Tänud, Heinar.
Selle järgi on Silberi laos täitsa olemas, hinnaga 277,58 pluss karumõmm. Kas kellegi ühtegi elektriantenni ei vedele, millel hammaslatt oleks elus? Mul on kuri kahtlus, et sama latti kasutavad mõlemad süsteemid... Mul endal on kolm toimivat antenni, ei tahaks ühtegi neist lõhkuda. Igatahes mootor hakkas ilusti vedama seda latijuppi, mida ma talle koos antenniga pakkusin Kui kellel vedeleb midagi selleteemalist, siis pakkuge aga julgesti.
24-02-2010, 01:52 PM
Pole pikka aega SEllist midagi kirjutanud. Polegi olnud aega kirjutada, küll on olnud aga toredaid talviseid üritusi, kus temaga on saanud aktiivselt osa võtta.
Jääraja sõidus hange õnneks ei sõitnud, kuid ehk siiski teiste Klubiliste arvamuste põhjal, et pärast merejääl sõitmist Mercedes-Benz roostetab end punaseks, oli esimene sõit Haapsalu Statoili pesulasse :-D Järgmisel ilusal talvepäeval sai ka jäädvustatud tema läikiv pruun ilu Kahjuks kellegil aga terve hammaslatiga elektriantenni üleliigset ei ole, seega on veel siiani tagumine ruloo varuosade panipaigas aga päevad lähevad pikemaks ja valgemaks ning vajadus selle järele kasvab aina rohkem... Eks tuleb siiski tee Silberisse jalge alla võtta....
24-02-2010, 04:01 PM
See hammasvöö originaalis ja soodsa hinnaga, muidugi ostke ära.
Ma panin oma viimasele SEL-ile Kalevilt saadud vana antenni oma, kestis ca 3 kuud ja katki Eks aeg ja temperatuuride kõikumised teevad plasti rabedaks, uus on ikka uus
25-02-2010, 01:49 AM
v6sa Kirjutas:Tänud, Heinar. Said omale el. antenni? Mul on üle mingi komplekt, mis seisukorras-ei tea-. Kui huvi, saad x-hinnaga(ei lükanud üles lõpuni kui õieti mäletan). Aga samas ORIGINELL kogu antenn oli vist ca 1400.-, nii, et ma nagu ei näe mõtet jamada...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
29-04-2010, 08:38 PM
Paar kuud möödas ja nii mõndagi on SELi juures tehtud selle ajaga.
Eelpool pikalt huvi tuntud hammaslatt sai Silberist tellitud ja ära paigaldatud. Tagaakna ruloo toimib jälle! Paar nädalat tagasi sai aga käugukasti õli ära vahetatud ning seda teostanud nutikas seltskond leidis selle käigus ja hilisemal mõõtmisel nii mõnegi suurema probleemi. Ise ma neist asjadest korrektselt ja põhjalikult juttu kirja panna ei oska, küll on aga SELli kastujana olemas arvamus käigukasti piiratud toimimises... Enne käigukasti õli vahetust toimis kickdown veel vahest sügisel ning talvel oli väga rahulik sõita. Kickdowni polnud siis enam üldse. Õli vahetusega tuli aga välja suuremad jamad, kui kickdown puudumine. Käigukast ei vaheta nüüd kickdowni kasutades üldse teisele käigule. Nüüd küll peale kickdowni rakendamist kiirendab SEL esimese käiguga 70 km/h-le ning siis kohe väikese tühja takti järel kolmandale Viimane nädal sai aga pingutatud kickdowni trossi, mille tagajärjel on tulemuseks nüüd sujuv üleminek esimeselt käigult kohe kolmandale. Miks nii, eks seda saavad targemad töö tegijad ehk ise kirjutada... Veel tuli välja, et probleeme on ka pihustites, olevat umbes...ning veel ja veel jamasid. Veel jamasid tühikäigul pöörete hoimisega. Üldiselt sain aru, et tühikäigul on pöörded nüüd pandud kõrgeks, et kahjustada vähem katalüsaatorit ... tunnistan ausalt see osa jäi mulle Taavi jutust veidi segaseks. Aga ega ma vist peagi seda ju mõistma ;-) Esialgu tundus olukord neid probleeme kuuldes lootusetu, kuid samas SEL sõidab ja arvestades mootori võimsust, siis minu jaoks siiski ka praeguses rahuldavat. Eks tõsiselt suurem töö saab ees olema hiljemalt suve lõpus, kui SELlilt käigukast ning mootor maha võetakse ning kere keretöödesse viiakse. Vähemalt selline on minu soov ja plaan...vaatamata hiljuti välja tulnud vigadele...
14-07-2010, 11:15 PM
Tunnen kaasa.
Kui kasti remmiks läheb siis mul vedeleb oma vana kast kuskil, sealt saab ehk juppe. Samas on ka (praegusel)hetkel üle ka kast mis mul all oli....
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
14-07-2010, 11:28 PM
See kõrge tühikäigupööre ja salt R või D sisestamine on väga kiire ja kapitaalne käigukasti surm....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
15-07-2010, 08:37 AM
Janek, kas Sul on üle 722.3xx kast? Kui jah, siis mis on selle kast kaks viimast numbrit? Ilmselt on meil kasti ajus mingi jura liikvel ja sestap ei toimeta klapid päris nii, nagu peab.
Ester kirjutas natuke vähevõitu. Tegelikult pole mootori tühikäigu väliselt väga vigagi - see tiksub ilusti kõrgel kuuesajal. Kuigi korrektsioonvool on põhjas elik pritsepeaga saan lähiajal tutvust teha. Ning pihustid tahavad puhastamist - peale lahtikeeramist kulub pea kümme sekundit enne, kui silinder uuesti tööle hakkab. Aga muidu käib ilusti, ei katku ega puterda mingis vahemikus. Lihtsalt kütust joob paljuvõitu. Uskumatu, mis värvi vedelik pihustitoru lahtikeeramisel sealt välja imbus - roostepruun soga. Ime siis, et need pihustid kinni jäävad... Märteni sõnul on see üsna tavaline, eriti autodel, mis seisavad rohkem, kui sõidavad. Mis tähendab vaid ühte - autoga peab sõitma Käigukasti teema on natuke kirjum... Mure on põhjagaasiga (siis KD sees) kiirendamisel teise käigu vahelejätmine. Ilma KD kiirendades on 2. käik olemas. 70 pealt KD tellides ei vaheta teisele, vaid kolmandale. 50 pealt vahetab KD esimesele. Ehk probleem on olemas ja Jürgeni juures katsetades jõudsime mõlemad järeldusele, et probleemi tuleb otsida "ajust". Aga neid purukslastud 722.3xx kaste peaks olema piisavalt, et mõne pealt proovimiseks-harjutamiseks aju võtta... Eks näis, kas jõuan suvepäevadeks korra põhja alt keerata ja teist aju proovida. Ka Kiirliftil on ju 722.3xx kast, kust võiks proovimise mõttes aju laenata. Aga ma eelistaksin siiski mõnda juba mahavõetud kasti lammutada ja jätaksin enda toimiva kasti sellisesse seisu edasi.
16-07-2010, 09:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 09:23 PM ja muutjaks oli janek126.)
(15-07-2010, 08:37 AM)v6sa Kirjutas: Janek, kas Sul on üle 722.3xx kast? Kui jah, siis mis on selle kast kaks viimast numbrit? Ilmselt on meil kasti ajus mingi jura liikvel ja sestap ei toimeta klapid päris nii, nagu peab. Kysid liiga keerulisi kysimusi. Ei tea kasti numbreid, ma ehitaja - mitte lukksepp. Aga see kast, mis mul üle tegi sama 3-nda käiguga, mis sul teisega. Tean vaid seda, et turbiin on ära antud selle kasti küljest. Originaalkast siis 4,2 1990a. Sel-lt
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
12-09-2010, 10:52 PM
Meite kuus sõidab endiselt, täna hommikul proovisin
Aga kuna midagi peab temaga ette võtma, et see ka nii jääks, tekkis mõni küsimus... Äkki keegi teab Kas SECi ja SELli tagaõõtsad (tegelikult huvitab kogu käiguosavahetatavus) on V8 mootori korral samad või mitte? Kas SECi tagaluuk istub ka SELli auku ilma ümber lõikamata? Summutid ilmselt on erinevad... Tunnistan ausalt, et küsimuste põhjuseks on see sekk ning asjaolu, et meil on lähiajal nii tagaõõtsa kui luugikaant tarvis...
13-09-2010, 12:46 AM
Tagaluugikood on erinev, sellel peaks juba alumiinium luuk olema.
Õõtsakoodid olid samad.
13-09-2010, 09:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2010, 10:07 AM ja muutjaks oli hents99.)
Ma usun, et enamus detaile on omavahel vahetatavad. Isegi sumpa, kergelt modifitseerides.
Olen näinud SEC`e, sedaani pagasiluukidega. Edit: Aga sa ikka tead ju, et SEC`il on kroomliist otsast otsani, sedaanil vaid keskel.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
13-09-2010, 10:17 AM
Tagaluuk - klapivad, nagu ka tagastange, SECi oma on alumiinium, mille oksüdeerumisel on jama selle pidamasaamisega. Jah SEC'il on lai pikk lisit (kruvi augud kogu liistu ulatuses).
Selle konkreetse SECi serv oksüdeerus usinalt. Muideks - sedaanile sai ka kalli raha eest lisana alumiiniumluuki. (Uuena on sedaani al. luuk 23k) Soovitaks ära unustada selle. Õõtsad - samad - sellel isendil oli alguses nivoo all, hiljem välja retsitud. Sild on nivooka oma ja dur. alumiinium õõtsad, alguses oldi üritatud laagreid kinni keevitada, loomulikult ebaõnnestunult ja mina vahetasin laagrid ära. (originaalid, muud ei saagi teadupärast). Selle auto all peaks veel olema väga korralik 5,0 differ (ABS/ASR). Summuti sama, nii istmealused paunad kui lõpuosa, lõpuosa pikkused torudel erinevad ainult. Sumbuti ots oli seal pornograafia.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
MB 560SEC W126 90.a. | secman | 144 | 147,994 |
25-09-2024, 10:34 AM Viimane postitus: secman |
|
MB w201,190,1986 - Sten | sten130 | 536 | 485,468 |
21-02-2021, 05:56 PM Viimane postitus: sten130 |
|
Mercedes-Benz 500SE W126 | Mike22 | 50 | 38,665 |
31-08-2019, 05:31 PM Viimane postitus: hents99 |
|
W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 | janek126 | 14 | 16,134 |
06-06-2018, 10:40 AM Viimane postitus: janek126 |
|
W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 | MBW126 | 156 | 187,817 |
18-10-2016, 09:30 PM Viimane postitus: MBW126 |
|
MB 560SEL 1991 a. W126 | HotPapa | 115 | 145,131 |
23-02-2015, 07:03 PM Viimane postitus: HotPapa |
|
MB 260SE 1990a. W126 | siimruz | 134 | 125,714 |
17-08-2013, 12:06 AM Viimane postitus: siimruz |
|
MB 500SEL 1992a. w140 | ce300 | 16 | 18,606 |
19-05-2013, 07:51 PM Viimane postitus: ce300 |
|
mb w126 420se 87 - vqlur | vqlur | 9 | 11,940 |
05-11-2010, 09:15 AM Viimane postitus: meqa |
|
MB 500 SE, 1988´ W126 | Rait | 42 | 41,388 |
05-06-2010, 09:02 PM Viimane postitus: Rait |