Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten
#1
Wink 
Sai siis kuu aega tagasi üks eluunistus täidetud
Auto klubiliste seas tuntud - Karli ja Kalevi omanduses olnud, nüüd õnnestus endale saadaEusa_dance
Kuna on tegu ikkagi "Klubi" autoga, siis sai juba aegsasti ka avaldus ära tehtud, et mitte traditsiooni rikkuda.
ja kuigi siin teada-tuntud auto, siis oleme ikka korrektsedIcon_biggrin

Mark:  Mercedes-Benz 500 SEL
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 259 000 km (peaks olema reaalne läbisõit)
Võimsus: 235 KW -315HP
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5213 mm
Täismass:
Lisavarustus: hooldusraamat, 2x kliima, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), originaal valuveljed (16), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised soojendusega välispeeglid, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed mäludega, 4x istmesoojendused, stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, 2x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, Ortopeediline juhi- ja kõrvaliste.
ja seda nänni on seal veel ja veel...Nod

Veel: Tänud Karlile ja Kalevile, kes autot hästi hoidnud. vanema generatsiooni esindajale kohaselt nipet-näpet on vaja teha, aga üldine mulje on ikkagi vägev.

Vigadest niipalju, et katuseluuk on veel silikooni all ja seisupidur tahab tähelepanu, lisaks tehti tuttava juures juba "kohalikku tuuningut" ehk kapotimärk murti ära. sai küll tagasi pandud, aga pikas perspektiivis tuleb asendada.
Jagajakaaned jätsid juba korra teele, said aegsasti välja vahetatud, et taolisi olukordi uuesti ei tekiks.

Plaanid: jääb üldiselt pere teiseks sõiduvahendiks, mida tahaks väga hästi hoida. Peamine eesmärk on hoida originaalsena ning soola-tati perioodil (Eesti talv) võimalikult vähe liikuda. Järjepanu likvideerida ka vead, mis silma jäänud.

Vanast teemast pilte ümber tõstma ei hakka, kui abikaasal ilusal päikselisel päeval aega on, siis saab ka mõned uued pildid ehkIcon_biggrin
320CDI - Väikevenna

#2
Hoia teda siis hästi, hea auto.

Kas jagajakaante vahetamisest piisas või vahetasid muid asju ka?
#3
Teen oma parimaSmile
Praegu paistab, et sellest piisas. aga nähtavasti vahetan küünlad ka, siis vaatab juba juhtmete poole.
320CDI - Väikevenna

#4
Jah, see on see auto, mida minagi unistasin siin taga ja lootsin endile saada, aga näed elutee viib niimodi. Kadestamist väärt auto minupuhul.

Soovin muretuid kilomeetreid ja usku "emalaeva" Smile

Henry!
UK Garaaž
#5
Kohe esimesel kohtumisel tundus, et võib südamerahuga sinna peresse müüa selle auto.

Tubli!
#6
No nii - liikmemaksu maksmisest oli kasu. Nüüd siis ka klubisSmile
Uuemat niipalju, et....
1) õlivahetus sai ära tehtud - mootor hakkas kohe armsamalt nurrumaSmile
2) esimene kogemus ka libedaga-lumega, kuigi eesmärk talvel mitte sõita säilib.
3) oleks ilma - saaks pilte kaSmile
320CDI - Väikevenna

#7
Ja tänud Henryle ja Kalevile ilusate sõnade eest!
320CDI - Väikevenna

#8
Nii - talv käes ning sain lõpuks kinnituse, et aku tahab väljavahetamist. Muud vidinad töötavad praegu eeskujulikult.
Ära sai vahetatud mootori õhuvõtukanalis asunud välistemperatuuriandur - nägi suhteliselt korrodeerunud välja.

Suurim probleem Bose võimendiga - Karli sõnul tuksis ning üldiselt arvan ise ka sama. Siiski sooviks säilitada originaalsüsteemi, aga kuskohast uus võim hankida?

Pilte ei julge veel lubadaSmile
320CDI - Väikevenna

#9
Marten Kirjutas:Suurim probleem Bose võimendiga - Karli sõnul tuksis ning üldiselt arvan ise ka sama. Siiski sooviks säilitada originaalsüsteemi, aga kuskohast uus võim hankida?
Uus maksab venekeeles, teise võid saada samas korras. Makk niikuinii teine, tõmba korralikud RCA'd ja pane normaalne võimendi mis kannatab 2ohmut. Kõllide takistused võid muidugi igaksjuhuks üle mõõta. Ära unusta vasakpoolsele tagauksele kõlli lisada. Smile

edit: unustasin lisada, võim peaks olema 5 kanaliga, või siis 2 võimu (mõistlikum). Uste kõlarid + tagaaknal 4 wooferit. Kindlasti vali selline võim, millel oleks regullitavad filtrid sees.
#10
Paar pildikest ka lõpuksSmile
[Pilt: 82328-DSC_2966.jpg]
[Pilt: 62542-DSC_2967.jpg]
320CDI - Väikevenna

#11
päris kena teine, olenemata 5.0 kütteröövlist kapoti all jätab üpris tagasihoidliku mulje. kuigi kindlasti hallist massist leiab ta esimese pilguga üles.
kas uhkest sisust ei kõlbanud pilte teha või jääb see magustoiduks pärastpoole? Smile
#12
Võtan endale julguse lisada ise paar pilti kus sisu natuke näha Unibrow

[Pilt: e01ace229345.jpg]

[Pilt: 6b901be82b06.jpg]
#13
põhh Kirjutas:kas uhkest sisust ei kõlbanud pilte teha või jääb see magustoiduks pärastpoole? Smile
Natuke kehv koht oli täiesti korralikeks võteteks ning kaasa sõnul ka halb valgus - nii et pean isegi ootama neid ilusaid pilteIcon_biggrin

Niikaua peab Karli tehtuid nautimaEusa_dance
320CDI - Väikevenna

#14
Päris ilus teine! Ajab kohe isu endalegi sellist jahtima hakataBig Grin
#15
mersutann Kirjutas:Päris ilus teine! Ajab kohe isu endalegi sellist jahtima hakataBig Grin

Eks ta ole. Ega antud auto saamis-lugu samuti päris pikk ja omamoodi põnev - paras suvepäevadel üles võtta, kui viitsimist kuulataIcon_biggrin
320CDI - Väikevenna

#16
Hoia siis masin ikka sama korras nagu ta Karli käes oli.
#17
Karl Kirjutas:Võtan endale julguse lisada ise paar pilti kus sisu natuke näha Unibrow

[Pilt: e01ace229345.jpg]

[Pilt: 6b901be82b06.jpg]

sellist makki tahaks omale.
#18
allan1 Kirjutas:Hoia siis masin ikka sama korras nagu ta Karli käes oli.

Teen oma parimaIcon_biggrin
320CDI - Väikevenna

#19
Niimoodi - kevad siis käes ning aeg uuesti autoga tegelema hakata.
esialgsed plaanid on sellised:
1. suverehvid - kui õnn naeratab, siis saab isegi originaalmõõdu.
2. vedruring - vast kõige hädalisem, sest poolik vedrukaar kapi peal seismas ning auto on ka kahtlaselt madalale hakanud vajuma. Seepärast vahetus ka päevakorda kerkinud. Mine sa tea - siia võib veel lisanduda ka amordiring.
3. pidurite kontroll - juba ostes ütles Kalev, et seisupidur tuksis, see nüüd vaatluse alla, lisaks veel tagapidurite kontroll - niikuinii seal midagi häda on! (seda näidanud juba minu kogemused teist marki masinatega)
4. mootor eest õline - see probleem kerkis esile enne kevadet, täpselt ei saagi aru, kuskohast välja immitseb. Viimane vaatluse tekitanud kahtluse, et roolivõimu õlianuma juurest, sest õlitase oli alla normi vajunud. Siin võiks keegi targem natuke juhatada, kui eelnevaid kogemusi. Niipalju võib lisada, et mootorist õli ei kao.
5. Kere - vanale autole kohaselt vajalik mõningad värviparandused teha, et roosteuss rohkem kurja ei pääse tegema. Kuigi arvestades auto vanust - roostet ikka üllatavalt vähe!!!Eusa_dance
6. Katuseluuk - vast kõige viimane töö enne suvepäevi, kui aega jääb. Iseenesest ei sega, samas üritaks ikka korda teha.

Ja kui kõigest sellest veel raha üle jääb ning naine ellu jätab Icon_lol siis veel süüteküünlad ja -juhtmed, diagnostika ja stereo teema. Viimase asja kohapealt andis Marek hüva nõu, eks paistab. Kange tahtmine ikka asja originaalsena hoida, aga kui muud varianti ei teki, tuleb võim asendada. Aga jällegi enda väike tähelepanek - koukisin võimu pagassist välja - kui viid soojast toast otse autosse, siis ei paugu ta midagi. Mängib täitsa eeskujulikult.

Ahjaa - millalgi suve algul plaanis ka väike fotosessioon, et teemas ikka korralikud pildid ka oleks. Karl - sinu omad ka täitsa OKIcon_biggrin, aga süda ihkab ikka omi ka!!!
Nüüd teemat kruttides ning auto pilti nähes tekkis küsimus:

Mismoel rakenduvad tööle esitulede kojamehed? Ei usu hästi, et nad seal ilu pärast just on ning kirjandusest pole eriti mingit normaalset viidet leidnud.
Arvamusi olen kuulnud mitmeid, tahaks targematelt midagi kuuldaSmile
320CDI - Väikevenna

#20
Roolivõimu anuma all peaks simmerling olema, see arvatavasti väsinud.

Kui auto ostsin, siis parempoolse esitule kojamees ei töödanud, lasin ka vasakpoolselt pistiku tagant ära võtta.
Plaan oli hiljem korda teha, aga nuhhjahh.....Icon_redface

Võimendi töötab jah kenasti kui soojast toast viid, niiskus talle ei meeldi. Suvel töötas mul reeglina kenasti, kuni vihmani või sügiseni. Samas ka talvel võis täitsa trikkideta töödata, saa siis aru...

Muide, originaalstereo mul täitsa alles, kui tahtmine auto täiesti originaalis hoida Smirk
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,929 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,393 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB S300 TD W140 1997 - cornah cornah 131 117,889 26-05-2020, 10:08 PM
Viimane postitus: cornah
  420 (560) SEL 1990 janek126 janek126 253 292,690 07-07-2019, 01:22 AM
Viimane postitus: janek126
  Mercedes-benz s280, 1993, w140 - Jacob jjaxzz 1 2,821 17-03-2019, 10:27 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,171 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 117,279 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 164,437 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul Paul 64 56,061 14-12-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: Paul
  Mercedes-Benz S320, 1996, w140 - icecube icecube 24 25,927 08-07-2017, 11:53 AM
Viimane postitus: icecube



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne