Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C126 SEC kapoti lukustus
#1
Kahe lukuga 500 SEC Gen 1 mudel.
Peale ületalve seismist ei taha auto kapott lukustuda (auto seisis lukustamata kapotiga).
Läheb tuuleriivi (esimene faas, nn. safety lock) aga põhilukustusse ei lähe.

Üldine soovitus on pesta lukud puhtaks ja määrida. Sai tehtud, isegi ultrahelipesuriga + bens, määrdega igast vahest, ei miskit.
Lukk iseenenesest funkab (lukustab ja vabastab) kui kruvikeerajaga proovida.
Tagasi auto külge pannes avab ka trossiga.
Trossi pikkus on sätitav, proovitud.
Ülemisi haake on vastavate seibidega pikendatud, ka proovitud.
Kapoti hinged määritud.
Tulede peal olevaid kummistoppereid reguleeritud.

Milles võib olla asi?

Luku vedrud?

Kellelgi olnud kogemusi sarnase probleemiga?

Tänud!


[Pilt: 85888-kapo_lukku_126.png]
Vasta
#2
Käega peale surudes allapoole edasi liigub üldse?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
(30-05-2022, 11:03 PM)Rolz Kirjutas: Käega peale surudes allapoole edasi liigub üldse?

Liigub kuni lõpuni ja nüüd kui lukud maas passib ideaalselt
Vasta
#4
Trossi käepide on terve ja selle liikumine salongis vaba?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
(31-05-2022, 11:51 AM)Rolz Kirjutas: Trossi käepide on terve ja selle liikumine salongis vaba?

Terve ja liigub hästi
Vasta
#6
Kui Sul on kõik terve ja liigub vabalt, siis peab ju lukustumaSmile

Kui ei lukustu, siis on kuskil miskit viltu.

Alusta algusest: kas ettenähtud kohas kinnitatud lukk ikka kinni klõpsab kruvikeerajaga vajutamise peale? Kas kapoti allalaskmisel aas ikka maandub keele keskele? Ega tuuleriivi näpuhoob kuhugi vahele/ette jää?

Ega kapoti all kuskil servas mõnda kanistrikorki/kaltsunutsu/tööriista ole?
Vasta
#7
(31-05-2022, 01:14 PM)v6sa Kirjutas: Kui Sul on kõik terve ja liigub vabalt, siis peab ju lukustumaSmile Kui ei lukustu, siis on kuskil miskit viltu.

Selles ongi probleemi omapära, et kõik justkui töötab nagu peab aga eesmärk jääb saavutamata. Obstruktsioone ei ole, klaasipesunõu sai talvel puhastamise käigus välja võetud, pumbad ja tihendid vahetatud, voolikud oma pesadesse, nüüd istub oma kohal ja ettenähtust kõrgem ei ole. Samamoodi said vahtatud õhupuhasti kummid, mis on järelturu osad ja paar milli kõrgemad originaalidest aga ei sega mootorikatte langemist. Jällegi, kui lukud väljas on kaas paigas ja ääre vahel midagi pole.

Tuuleklaasi poolse osa hingede läheduses, põhimõtteliselt justkui poritiiva viimase poldina asuvad mõlamal pool timmitavad pulgad. Need lähevad oma pesadesse, kui ääre alt vaadata, midagi vastu ei käi, samuti on paigas kapotil nende ümber kinnituvad plastikkatted.

Seega pakun ikkagi kolme kahtlusalust: aas, lukk või tross. Esimese puhul timmitav kõrgus (1mm A1268870196 seibi lisatud, tulemuseta), saab ka seadistada mutreid avades luku tabamise kohta, avaus üsna suur, ääre vastu ei lähe. Võimalik, et U-kujulise aasa alumine kaar läheb ajaga lamedamaks? Trossi osas olen lugenud, et see peaks hoidma vabastavat päästikut parajas pinges?

Hetkel kahtlaseim ikkagi lukk ise. Varusin lahusteid ja atsetooni, leotan neid veel paar päeva lahuses, äkki on abi.
Vasta
#8
Tross ikkagi jäi seistes kinni Sul ilmselt või on mõni trossi fiksaator jalutama läinud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
(31-05-2022, 08:22 PM)Rolz Kirjutas: Tross ikkagi jäi seistes kinni Sul ilmselt või on mõni trossi fiksaator jalutama läinud.

Tross avab lukud kui need kruvikeerajaga kinni lükata. Fiksaatorid on alles. Pigem siis tross võibolla liiga vedel..?
Vasta
#10
(31-05-2022, 08:28 PM)dinowalk Kirjutas:
(31-05-2022, 08:22 PM)Rolz Kirjutas: Tross ikkagi jäi seistes kinni Sul ilmselt või on mõni trossi fiksaator jalutama läinud.

Tross avab lukud kui need kruvikeerajaga kinni lükata. Fiksaatorid on alles. Pigem siis tross võibolla liiga vedel..?

Kui kruvikeerajaga kinni lükkad need, kang salongis läheb jäigaks?
Kinnises asendis/suletud lukuga on see hoob ikka väga jäik salongis.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
(31-05-2022, 08:38 PM)Rolz Kirjutas: Kui kruvikeerajaga kinni lükkad need, kang salongis läheb jäigaks?
Kinnises asendis/suletud lukuga on see hoob ikka väga jäik salongis.

Kang küll vedel ei ole, hoiab pinges
Vasta
#12
(31-05-2022, 07:38 PM)dinowalk Kirjutas:
(31-05-2022, 01:14 PM)v6sa Kirjutas: Kui Sul on kõik terve ja liigub vabalt, siis peab ju lukustumaSmile Kui ei lukustu, siis on kuskil miskit viltu.

Selles ongi probleemi omapära, et kõik justkui töötab nagu peab aga eesmärk jääb saavutamata. ... Jällegi, kui lukud väljas on kaas paigas ja ääre vahel midagi pole.
...

Kas vaikselt vajutades ei klõpsa ka kumbki kinni? Ühel Nissanil oli peale kerget "müksu" probleem, et kapotti ei tohtinud kinni kukutada, vaid tuli õrnalt vajutada. Plekk oli sedapalju üles paindunud, et hooga kukutades põrkas enne aas keelest välja tagasi, kui see lukustuda jõudis. Painutasin plekki allapoole mõne mm jagu ja hakkas jälle normaalselt toimima.

Sul ju ka seibid aasa ja mootorikatte vahel.

Kas SECil on ka vedruga leevendid aasa küljes? Need ei kleepu?
Vasta
#13
(01-06-2022, 09:04 AM)v6sa Kirjutas: Sul ju ka seibid aasa ja mootorikatte vahel.
Kas SECil on ka vedruga leevendid aasa küljes? Need ei kleepu?

Pehmelt ka ei klõpsa kinni ega ka kuidagi surudes. Teadaolevalt deformatsioone pole, kuigi väidavad et SECi alumiiniumist kaan võib aja jooksul painduda. Kui lukke pole ja kaas paigas, siis ei paista et oleks kõver, kusagilt suurema vahega jne.

Täheldasin, et kui üles aasa taha rohkem seibi panna siis endiselt ei lukustu aga hakkab kinni kiiluma nõnda, et peab trossikangiga mängima. Võib olla on see hea märk ja peaks veel seibi lisama?

[Pilt: 94433-vaheseib126.png]

Leevendid on vedruga, olen neid edasi-tagasi kruttinud, tundub et toimivad. Kas vedru võib ajaga muutuda jäigaks kui pole pikemalt kompresseeritud? Luku vedrudega võib midagi sarnast olla.

[Pilt: 97228-enginehood.png]
Vasta
#14
Jäigemaks see vaevalt muutub, aga määrde tahkumisel kiilduma oskab küll hakata.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c126 vasak tagumine aken ei funka wundrbaum_c126 1 781 10-06-2022, 11:49 AM
Viimane postitus: wundrbaum_c126
  SEC fännidele MAV 14 2,925 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,788 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
Smile c126 keskluku vaakummootor 84a M.E.SEC 6 4,910 09-05-2018, 01:11 AM
Viimane postitus: M.E.SEC
  C126 380 mootori klõbin sabbath 3 3,771 21-05-2016, 09:59 AM
Viimane postitus: hents99
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 4,033 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,869 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 3,972 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Pakutakse W126 560 SEC Lorinser G-ommander 0 2,454 05-03-2012, 10:40 PM
Viimane postitus: G-ommander
  560 SEC 90a lõtkud ülekandes secman 6 5,993 09-09-2011, 11:27 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne