Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu
#1
Teen oma uusvanast igapäeva liikurist siia teema. Tegemist 2001 aasta 210 E klassi universaaliga.

Vajadus tekkis sellise auto järele sellepärast, et pidevalt on vaja käru vedada (loe: ei taha vanamehe ML-i laenata koguaeg) ja autos võiks ikka veidi ruumi ka olla. Seega sai hakatud otsima 210 kere E klassi. Miks 210? Sellepärast, et pole selliseid vidinaid nagu õhkvedrustus, SBC, kõvad ja minuarust ebamugavad istmed nagu 211l - see kõik on minu arvamus, näkku pole mõtet lööma hakata. 
Saamislugu oli selline, et sai käidud Tallinnas kahte isendit vaatamas - ühel oli kirjas, et aasta aega tagasi värvitud jne, tegelikkus oli uksed ja tiivad roostes, alt lükkasin kruvikeeraja poolraamist läbi ja leidsin veel teisigi auke, samuti oli lansekat parandatud klaasriidega. Lisaks käisin ühte 3.2CDI kuuti vaatamas, too oli lihtsalt igaltpoolt roostes ja ei viitsinud tegelema hakata. Eesmärk oli leida väljast ja alt võimalikult viisakas auto - tehnikat saab ju alati remontida, peaasi et oleks kere ja toorik kuhu asju külge panna. 
Teema põhisüüdlasest:
Meenus siis, et üks tuttav oli Soomest hiljaaegu ühe sellise isendi toonud ja oli selle eest korralikult hoolt kandnud. Nimelt on sellel autol tagasild alt käinud, kõik ilusti puhtaks pritsitud ja värvitud, samamoodi oli tehtud tiibadega, mis on saanud uue värvkatte - uksed olid normaalses seisus. Väliselt leiab mõne üksiku roostealge millega tuleb KINDLASTI tegeleda, sest teadagi kuidas 210d armastavad roostetada, eriti meie talve soolaparadiisis. Ega ta eriti seda autot müüa ei tahtnud ja põrsast kotis mul osta ei lubanud, siis rääkis ausalt kõik vead ära, mis on vaja teha ja mis on tehtud. Lisaks organiseeris sõiduki tõstukile ja sain alt ja igaltpoolt ilusti üle vaadata - lisaks tehti värske ülevaatus peale. Kui 100% aus olla, siis läksin kere ainult ostma, tehnika on alati tehtav.


Mark:  Mercedes-Benz E270CDI S210
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 462 000 (originaal, tõestatud)
Võimsus: 125kW
Mootori valem: 2.7 r5 OM612
Käigukast: Automaat 722.6

Lisad on tagasihoidlikud: 4x el aken, 2x istmesoojad, pliidinupud, el istmed jms. 

Vead:
*Termostaat (tellitud)
*Tagasilla suured puksid (esimesed, tellitud)
*Roolilatist kerge leke (uus latt kaasas, latt ise ok - tundub, et toru ja lati vahelt lekib)
*Käigukasti pistikust leke -  O-rõngas oli ära, läks uus pistik ja korras. 
*2 hõõgküünalt otsa saanud -  läksid uued. 
Lisaks leidub muid nipet-näpet asju. Muus osas viisakas ja salong korralik mustast riidest, kõik mis küljes on toimib. 
 
Varustusnimekiri:
[Pilt: varustus.jpg]
Väljast saan esialgu ainult ühe pildi panna, selline asi vaatas vastu kui esimest korda vaatama läksin:
[Pilt: 317029787-525508832796118-7464533799961184048-n.jpg]

Mis plaanid on?
Plaanid on sellised, et võimalikult hästi teda säilitada. Suveks võiks vaadata mingisugused originaal 18" erilaiad Monoblockid, lisaks olen mõelnud toonklaasi peale ja võib-olla ka nahksisu ja originaal puit-nahk rool.
Vasta
#2
Sile punnu. Muretuid kilomeetreid!

Ma tean täpselt, mida Sa tunnedSmile

Ega velg äkki 17" pole?
Vasta
#3
(04-12-2022, 08:30 PM)v6sa Kirjutas: Sile punnu. Muretuid kilomeetreid!

Ma tean täpselt, mida Sa tunnedSmile

Ega velg äkki 17" pole?

Tänud heade sõnade eest.
Veljed on kahjuks/õnneks 16". Talveks võtaks meeleldi originaal 16" 10 augulised aga sellega jõuab järgmine hooaeg tegeleda.
Vasta
#4
Vahepeal olen natuke pikemalt sõitnud, kompuutri järgi linn ja maantee kokku 6.2l/100km kohta. Sellega olen väga rahul. 
Ainuke asi millega ma rahul ei ole, on need rattad. Õnneks on originaal 16" kaevukaaned olemas ja panen nood alla. Kevade poole tuleb toonklaasiga ka tegeleda, kuidagi akvaariumi tunne on.

Mõned pildid ka:
[Pilt: 0-CD2174-B-DCA0-4-B82-82-AB-21-E856894010.jpg]

[Pilt: 2-F50-F82-C-05-D5-4-F05-BB2-B-0-F921-A349-A43.jpg]

[Pilt: 834-CF3-E5-D018-4-A65-816-A-6975-B7-FD44-A0.jpg]

[Pilt: D6605-EA5-1-DCF-40-D7-8208-11-A3-E58-A21-DB.jpg]

[Pilt: 5-E9-C8-A4-B-9-A98-46-A7-B585-2-E051-C955411.jpg]
Vasta
#5
Vahepeal on palju asju tehtud ja lausa 4000km läbitud. 
Tegin kerge hoolduse, mootori õli + filter, salongifilter, kütusefilter, õhufilter - seda siis kõike 465 000km pealt. Lisaks vahetasin ära termostaadi, salongiventilaatori, salongipuhuri nupud, kardaani tugilaagri, tagasilla suured puksid ja panin alla õiged originaal E-klassi veljed. 

[Pilt: 8-FE3-D9-D9-0-AEE-4-DF7-AF5-E-DBFDA0-DFF02-F.jpg]

Tagasild läks tunduvalt vaiksemaks aga tegeliku kolina põhjuse leidsin ka üles. Kurikuulsad nivooamordi šarniirid, mis on kolisema hakanud. Amordid ise muidugi kuivad ja toimetavad kenasti, eelmine omanik oli vahetanud rõhupaunad. Tegin ise ka loomkatse, vedasin kahe teljelist käru, kus oli ilmselt mingi 7-800kg peal ja kenasti hoidis üleval kogu seda kremplit. 

Lisaks paigaldasin nahksisu, õnnestus leida samade lisadega istmed, ehk siis pool elektrilised ja istmesoojendustega. Uksepolstritelt tõstsin ümber puitliistud, sest nahast polstritel oli teist tooni liistud. Istmete vahetamise põhjus oli ka see, et juhiiste oli kuidagi imelikult ära istutud ja vasakult poolt vajunud. 
[Pilt: 37-F1-D6-B7-1-DEB-47-F4-B79-A-3-AB119-BA3423.jpg]
[Pilt: 94-EFC480-ECA1-44-D9-8-CC0-BF212036-B97-F.jpg]
[Pilt: E6-AF2412-B3-ED-4-A85-B8-B5-0597-BCCF0-BE4.jpg]

Suvevelgede osas ei tea veel midagi, kas ma temaga üldse suvel sõidan ja üleüldse mis on selle auto saatus - seda vaatame. Praegu on plaanis teine sedaan 210 suvehooajaks valmis panna ja siis otsustab. Üldiselt on sõiduk ennast viisakalt üles pidanud ja kütusekulugi on väga mõistlik, maantee ja linn keskmine KOMPUUTRI järgi on 6.1l/100km kohta, võta näpust kui reaalne see on aga mina olen rahul. 
Alati võib teema põhisüüdlase kohta hinnapakkumisi teha.
Vasta
#6
Ma olen nüüd sama kerega 270-ga mingi kuus aastat ja 80k km elanud. 6588l kütet läbi aetud, ning see peaks 8.2 tegema tegelikuks keskmiseks. Kompuutri näitu ei tea, pole kunagi vaatand Big Grin

Muidu kiidan auto valikut ja müüa küll ei soovita, midagi asjalikumat on ju raske välja mõelda Big Grin
Vasta
#7
(26-03-2023, 10:39 PM)Ott Kirjutas: Ma olen nüüd sama kerega 270-ga mingi kuus aastat ja 80k km elanud. 6588l kütet läbi aetud, ning see peaks 8.2 tegema tegelikuks keskmiseks. Kompuutri näitu ei tea, pole kunagi vaatand Big Grin

Muidu kiidan auto valikut ja müüa küll ei soovita, midagi asjalikumat on ju raske välja mõelda Big Grin

Ma ei tea kui täpselt see kompu tal näitab aga 6.1 tuli 4000km peale keskmiseks. Saan öelda, et maanteed on kindlasti rohkem kui linnasõitu. Proovin täispaagi meetodil ka mõõta ja saab ehk reaalsema tulemuse.
Müümise koha pealt hing ihkab ikkagi 124ja. Ja kuna mul on mõned 124d olemas siis kardan, et see jääb üleliigseks. Poolmuidu ma teda nagunii ei loovuta, hoiustamisruumi on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz S65 AMG 2007 W221 cico 0 9 5 tundi tagasi
Viimane postitus: cico
  Mercedes-Benz S124 2.5d 1991-Sten Sten-M.M. 6 277 06-12-2024, 01:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 79 91,052 28-11-2024, 12:35 PM
Viimane postitus: kodutu
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,769 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,535 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,259 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,912 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 643 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,807 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,903 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne