Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
Aku klemm maha võtta ja restarti teha toimivad kõik uste softclose süsteem umbes 10 kasutuskorda kuniks juhiuks enam ennast kinni ei ime, teised uksed toimivad pikalt edasi kuniks ükshetk need ka ei toimi jälle. Massazistmed ja muu toimib kõik. Kas olen asjast valesti aru saanud või peaks otsima juhiukse trassilt õhuleket?
Postitused: 136
Teemad: 19
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Paremalpool tagumise istme all, jalavalguse taga on kaitsmed. F62, üleval real kollane kaitse. Tõmbad korraks välja ja paned tagasi. Ei pea akut lahti ühendama.
Softclose pump asub pagassis juhipoolel. Tee pagass lahti, on paremini kuulda. Aktiveeri tagumise ukse softclose ja mõõda aeg, mitu sekundit pump töötab. Siit saab edasi vaadata.
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(28-08-2021, 04:00 PM)supercharger230 Kirjutas: Paremalpool tagumise istme all, jalavalguse taga on kaitsmed. F62, üleval real kollane kaitse. Tõmbad korraks välja ja paned tagasi. Ei pea akut lahti ühendama.
Softclose pump asub pagassis juhipoolel. Tee pagass lahti, on paremini kuulda. Aktiveeri tagumise ukse softclose ja mõõda aeg, mitu sekundit pump töötab. Siit saab edasi vaadata.
kaitsmevärki tean, pump toimib umbkaudu 14 sekundit, uksed toimivad ilusti aga umbes peale 10ndat juhiukse kasutamist kaob juhiukse softclose, teised toimivad edasi pikalt kuniks need ka kaovad ning siis aitab ainult restart süsteemile
Postitused: 136
Teemad: 19
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Nonäed. 14 sekundit ületab pumba " ohutu töötamise aja". Ja kui seda juhtub teatud arv kordi, siis lükkab selle funktsiooni välja, et mitte pumpa läbi põletada.
Vea üles leidmisega läheb keeruliseks. Endal sama probleem.
Olen pumba mitmeid kordi laiali võtnud. Seal sees mingi reguleerimis kruvi, millega peaks saama seda väljalülitamise aega muuta. Mul ei anna see mingit efekti, kuigi foorumitest lugenud, et mõned on seda timmides korda saanud.
Ühtegi leket ma tuvastanud ei ole.
Kui uksel kasutada soft close, siis imeb ukse kiirelt kinni ja hoiab need ca 14sek ilusti pinge peal, kuni pump lakkab töötamast. See nagu näitaks ka, et lekke probleeme pole. Kesklukustus ja tagumiste patjade puhul töötab pump normaalselt, mõned sekundid.
Ühekorra, kui star järgi oli ja hoopis mingit teist teemat uuriti. Avastasin, et pump töötas softclose puhul ca 5sek. Kõik toimis nagu peab ühe õhtu. Teine kord keegi siin soovitas istmete õhk 0 keerata kõigil istmetel. Keerasin. Ja jälle sain korraks töötava süsteemi.
Ma olen hetkel loobunud kui vea leiad, anna siia ka teada.
Siit leiad infot. Ka selle reguleerimis kruvi kohta. Edu
https://w220.wiki/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Kui uks läheb kinni aga ei lõpetata pumpamist, siis võiks kahtlustada ukselülitit mis ei anna suletud signaali õigel ajal või ei jõua see signaal lihtsalt pumbani.
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(30-08-2021, 09:51 AM)Marksus Kirjutas: Kui uks läheb kinni aga ei lõpetata pumpamist, siis võiks kahtlustada ukselülitit mis ei anna suletud signaali õigel ajal või ei jõua see signaal lihtsalt pumbani.
aga iga uks kaob erinevalt ära peale restarti, kõigepealt juhiuks siis kõrvalistuja mingiaeg ja lõpuks tagumised. mis valemiga muidu neid ukselüliteid kontrollida annab?
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(29-08-2021, 07:59 AM)supercharger230 Kirjutas: Nonäed. 14 sekundit ületab pumba " ohutu töötamise aja". Ja kui seda juhtub teatud arv kordi, siis lükkab selle funktsiooni välja, et mitte pumpa läbi põletada.
Vea üles leidmisega läheb keeruliseks. Endal sama probleem.
Olen pumba mitmeid kordi laiali võtnud. Seal sees mingi reguleerimis kruvi, millega peaks saama seda väljalülitamise aega muuta. Mul ei anna see mingit efekti, kuigi foorumitest lugenud, et mõned on seda timmides korda saanud.
Ühtegi leket ma tuvastanud ei ole.
Kui uksel kasutada soft close, siis imeb ukse kiirelt kinni ja hoiab need ca 14sek ilusti pinge peal, kuni pump lakkab töötamast. See nagu näitaks ka, et lekke probleeme pole. Kesklukustus ja tagumiste patjade puhul töötab pump normaalselt, mõned sekundid.
Ühekorra, kui star järgi oli ja hoopis mingit teist teemat uuriti. Avastasin, et pump töötas softclose puhul ca 5sek. Kõik toimis nagu peab ühe õhtu. Teine kord keegi siin soovitas istmete õhk 0 keerata kõigil istmetel. Keerasin. Ja jälle sain korraks töötava süsteemi.
Ma olen hetkel loobunud kui vea leiad, anna siia ka teada.
Siit leiad infot. Ka selle reguleerimis kruvi kohta. Edu
https://w220.wiki/Pneumatic_System_Equipment_(PSE)_Pump
mis see istmete 0 keeramine aitab siis? kui istmed 0 keerata ja softclose toimima hakkab, mis veale see viitab siis? ma suht loll selle softclosei koha pealt ?
Postitused: 136
Teemad: 19
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
02-09-2021, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2021, 03:18 PM ja muutjaks oli supercharger230.)
Ma ka rumal selle koha pealt, pole ju jagu saanud
Siitsamast foorumist sellise soovituse sain. Aga viga see siiski ei "parandanud". Vb oli juhus, et keerasin istmed 0i ja pump töötas ilusti ca 5-7sek too päev.
Mul tunne, et minu masinal lekke probleemi pole, seal mingi teine vigaman juures. Eitea
Siit teemast see istmete soovitus.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=50084
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
20-09-2021, 10:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2021, 10:09 AM ja muutjaks oli s500w220.)
Juhiukse trassis nõelasilma suurune auk. Minul korras nüüd
Postitused: 136
Teemad: 19
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Vahi... Kuda üles leidsid? Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(20-09-2021, 05:35 PM)supercharger230 Kirjutas: Vahi... Kuda üles leidsid? Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?
Ma täpselt ei oska öelda, tehti launchiga mingi suurem diagnost. Öeldi, et õhutrass raudselt vigane. Sai haktud lahti kakkuma ja juhiukse all oli lambist mingi mikroauk ?
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
(20-09-2021, 05:35 PM)supercharger230 Kirjutas: Vahi... Kuda üles leidsid? Ja kas enne mingi veakoodi ka salvestas?
Ma täpselt ei oska öelda, tehti launchiga mingi suurem diagnost. Öeldi, et õhutrass raudselt vigane. Sai haktud lahti kakkuma ja juhiukse all oli lambist mingi mikroauk ?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kuda augu olemasolu ja täpse koha tuvastasid?
Postitused: 35
Teemad: 10
Liitus: Aug 2021
Maine:
0
23-09-2021, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2021, 10:18 AM ja muutjaks oli s500w220.)
(20-09-2021, 09:02 PM)v6sa Kirjutas: Kuda augu olemasolu ja täpse koha tuvastasid?
Diagnostik ütles, et ta 99% kindel, et juhiukse trassis viga. Ma enamusajast ise lammutamise kõrval polnud kui vend juba hõikas 15minuti pärast, uksest alustas lahti võtmist ja juhi jalge juures oli silmaga nähtav auk nagu oleks keegi läbi torganud millegagi. Imestan, et see üldse sai toimida.
|