Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500SEL, 1986 - Ester
Aitäh vanasõidukite lingi eest. Päris huvitav vaatamine oli. Sorteerisin Mercedese välja. Mulle tundub, et päris suur osa kuulub sellest nimekirjast Väino Kaldoja kollektsiooniSmile)
Vasta
Teisipäeval sai ülevaatusel käidud @387400.

Osutus piisavalt kõbusaks, et veel aastaks liiklema lubada.

Kusjuures põhimõtteliselt oleks nad võinud ka EOV liiklemiskeelu anda: esirehvis oli kruvi ja sillaplaatidele jõudes rehv pea tühi. Aga puhusime koha peal sedapalju juurde, et saime protseduuri lõpuni teha ja auto platsile ära sõita. Kuna SEL autol on normaalmõõdus varuratas, siis oli vahetus vaid kümne minuti küsimus ning sõit koju möödus meeldivas keskkonnas ilma mingite oluliste kõrvalnähtudeta.

Küll on praegu selgelt kuulda, milline on värske ja hea mustriga rehvi ja teistkümmend aastat vana paarimillimeetrise mustrisügavusega rehvi veeremüra vahe - maanteekiirusel on selgelt kuulda, et varuratas sai ette paremale Eusa_doh
Vasta
Suvehooaja algas ka SELile Eusa_angel

SELile akuklemmid peale. Jahutusvedelikku veidi juurde, õlivarras näitas mootoris ok taset ja siis rehve kontrollima.
Kui kolme rehvi oli veid õhku juurde vaja, siis ühelt tuli hoopis vähemaks lasta ...
Käigukasti õlitaseme kontroll, ka korras. 

Tuled peale ja proovisõidule...

[Pilt: 95792-20220506_095332.jpg]
Mõnus...
GLK saab nüüd taas rohkem puhata  Rolleyes

[Pilt: 32284-20220506_095716.jpg]
Vasta
Kaua ta teie peres nüüd olnud on? Viisteist aastat tuleb ära küll, ehk pealegi...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
(07-05-2022, 09:13 AM)Karl Kirjutas: Kaua ta teie peres nüüd olnud on? Viisteist aastat tuleb ära küll, ehk pealegi...

Ümber vormistatud sai ta 2007a. oktoobri alul, läbirääkimised käisid septembris. 
Seega saab 15aastat omatud, oma esimest... Rolleyes
Vasta
Vanatehnika lustisõidul...

Osalejaid oli rohkem, nii sõidukeid kui inimesi ja Mercedes-Benz märki kandvad "isendid" oli kahjuks hajutatud.

Siiski õnnestus rahva vahelt üks viieline grupp jäädvustada Eusa_dance
[Pilt: 97759-Viisik.jpg]

Mersurivi  "saba" lahkumine kogunemisalat
Vasta
Sellesuine saak jäi õige napiks: 1486 km. Õnneks ilma ekstsessideta. Ainus auto, mida polnud vaja ulatuslikult lappida sel suvel.

Ülevaatus ka edukalt läbitud. Ülejärgmisel aastal tuleb regtunnistust vahetama minna - üks lahter jäi veel täitmata.

Ülevaatuselt tulles märkasin palindroomi odomeetril 388883:
[Pilt: 34439-DSC_2687.JPG]
Vasta
Üleeile sai pulmarongi vedurina usumõõdikule pika nullirea 390000:

[Pilt: 93325-DSC_30881.JPG]

[Pilt: 62582-EhitudOotel.jpg]
Vasta
Aastaid oleme makki pruukinud pimesi. Tänu Jansale saime jälle pildi etteSmile

[Pilt: 77234-PiltEes.jpg]

Oli südantsoojendav näha, et ka tema oskab õigesti hinnata kullerteenuse kvaliteeti ja hoolikust: maki ümber oli ehitatud tuumavarjend Thumbsup . Ning seda oli tegelikult ka vaja: kaheksast teravast nurgast olid vormis ainult kolm. Aga vähemalt tuli kiiresti kohale.

Teab keegi kedagi, kes oleks nõus meie eelmise ekraani katsetamiseks ette võtma? Harteron keeldus ja ma mõistan teda täitsa: ikkagi parandamiseks lahti mittevõetav asi.
Vasta
Ma enda omaga kunagi katsetasin, asja ei saanud.
Roosa värvi vast saab vahetada, gps antenna error pildi saab menyyst ära.
PS. indianapolis pro mängib paremini nac
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(14-11-2023, 10:36 PM)Laur Kirjutas: Ma enda omaga kunagi katsetasin, asja ei saanud.
Roosa värvi vast saab vahetada, gps antenna error pildi saab menyyst ära.
PS. indianapolis pro mängib paremini nac

Värv ei segaSmile

Kompass on ära keelatud, pildi klõpsasin suurest rõõmust enne ära.

Palju asju mängib paremini, aga selles autos päris tihti kuulad lihtsalt sõiduhelisid. Pealegi - enne tuleks kõlarid välja vahetada.
Vasta
Täis sai...
[Pilt: 37534-20231115_1432091.JPG]

Märkuseks ikka nõrgavõitu seisupidurSmile Üks kaugtuli ka ei põle.
Vasta
Ülevaatajatele hakkas nii meeldima, et tahavad uuesti näha. Et ma ikka detsembrikuus edaspidi talverehvidega sõidanSmile

Iseenesest loogiline ka  - ülevaataja peab tagama, et auto on ohutu. Kõik muu oli lubatud kõrvalekallete piires, aga vat rehvidel ei olnud emmessi peal. No nüüd on. Tegelikult oligi vaja rattad alt võtta, sest vibrat oli juba tunda. Just vaatsin: Barumid on dateeritud aastasse 2014. Mustrit veel mehemoodi, aga vanus (ja seismine) teeb oma. Aeg läheb kiiresti.

Muus osas muutusteta: istud sisse, käivitad, lased niiskuse välja köhida mootorist ja lihtsalt sõidad.

Kerega on muidugi päris halvasti Crybaby

Aga esialgu jäid ülivaatajad nõusse, et tegemist on kosmeetilise probleemigaSmile

Ega ma neile ütlema ei hakanud, et parempoolne järeljooksupadi on täiesti peet ja koliseb. Selle vahetamine saab lahe töö olema... Kusjuures klisema on hakanud mõnesaja kilomeetriga. Enne nagu ei märganudki.

Suvel selgus ka, et esimese parema istme padja vedrud on murdunud. Iste vajub ikka ebameeldivalt viltu, kui sinna inimesemõõtu passasiir maandub. Kui kellelgi on elusa põhjaga iste vedelamas, siis ma olen sellest huvitatud. Kate ja polstrid ei oma tähtsust, ainult põhja vedruplokk. Tavaline mehaaniline iste, kui sellel on vahet.

Teab keegi, ega 123-l või 116-l äkki sama istmepõhi juhuslikult ole? Mul on mõned rümbad kõrvale pandud...
Vasta
Selle järeljooksu padja kinnitusega kipub nii olema, et kui selle kaitsemastiksi seal minema pühid, siis all enam midagi ei olegi...
Pane aga ennast heaga keretöödeks valmis! Õnneks, plekk on paks ja on, kuhu mida keevitada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
Kännu välimist kinnituspolti ma rattaid vahetades proovisin - hakkas kenasti liikuma ja kere jäi paigaleSmile

Sisemist ilma auto alla ronimata ei keera. No ega mul häda olnudki veel - jääb niikuinii kevadesse.

Karm wärk:


Keretööd on nukker teema. Ühelt poolt on auto meile armas ja tahaks väga seda edasi pidada. Samas ei ole kuskilt otsast mõistlik panna hea auto jagu raha massiliselt toodetud ja rohkelt säilinud isendi taastamisse olukorras, kus pangaarve just üle ei aja Eusa_think
Vasta
(15-11-2023, 04:24 PM)v6sa Kirjutas: Täis sai...
[Pilt: 37534-20231115_1432091.JPG]

Märkuseks ikka nõrgavõitu seisupidurSmile Üks kaugtuli ka ei põle.

Huvitav millal selle teh. passi ülevaatuse sodimisest loobutakse..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 150 153,155 13-10-2025, 11:00 PM
Viimane postitus: secman
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 504,430 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 40,210 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,677 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 191,636 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 148,762 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 129,613 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 19,366 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 12,429 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 43,000 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne