Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ET25 velg w221, kas?
#21
Tegelikult w221 19" velje ja rehvi andmed need päris pole.
Ette - 255/40R19 velg 8,5 x 19 ET43
Taha - 275/40R19 velg 9,5 x 19 ET43

Seega Sinu küsitud rehvimõõt on vale ja teiseks ET21 on liiga suur vahe originaaliga, tavaliselt +/-5 ühikut offset on mängumaa.
Vasta
#22
Nii 255/40 R19 see on 687 mm
255/35 mi sina tahad panna 661 mm

Taga siis 275/40 703 mm
285/35 see on siis 682 mm

Vahe on aga einole nii suur tegelikult voiks panna . Aga auto all peaks vaatama
Vasta
#23
(27-03-2017, 01:03 PM)Mbclk200 Kirjutas: Kui 17 ma arvan koik 4 sama laiusega. Ja rehv peab olema siis originalis 235/55.

Kuna mingil põhjusel ei kavatsegi teema algataja anda tegelikke numbreid, siis kasutame saadaolevaid.

Teema algas nihutusest, et "kas mahub". Kontrollime siis esmalt velge.

235 lai rehv eeldab 9" velge. ET olla 43. Kusagil väideti, et originaali laius on 8,5, mis tundub loogiline. Kasutame siis seda, on ohutum.

Originaal on ET43, seega on rehvi sisekülg ratta kinnitustasapinnast (rummust) 8,5*25,4/2+43=151 mm kaugusel. Rehvi väliskülg on rummust 8,5*25,4-43=65mm kaugusel.

Asenduseks plaanitakse alla 19" vankrirattaid nihutusega 25, või vähemalt on mulle säärane mulje jäänud. Ette 8,5", taha 9,5" laiu.

Kuna väljas on ruumi küll, siis kontrollime ainult siseserva kaugust.
Ees: 8,5*25,4/2+25=133 mm, mis on päris palju väiksem algsest 151.
Taga: 9,5*25,4/2+25=146 mm, mis on ka väiksem algsest 151mm. Seega velg nagu sobiks, kuna mõlemal juhul tuleb ratas väljapoole märkimisväärselt. Aga kuna ilu nõuab ohreid, siis asi neid rattalaagreid ja pukse vahetada on, eksole.

Nüüd kontrollime rehvi diameetrit. Seda saab ka rehkendada: velje diameeter + kaks korda rehvi veerepinna laius * kõrguse protsent kümnendmurruna. Aga lihtsam on avada näiteks Kummiboxi kodulehel olev kalkulaator, sinna toksida soovitud püksirihma mõõdud ja ongi pilt selge, kui palju rehv on kõrgem või madalam esialgsest.

Tulles tagasi algse küsimuse juurde, siis 235/55R17 rehvi diameeter on 690 mm ja sõidumugavust määrav külgseina kõrgus 129 mm. Samad numbrid teemaalgataja pakutule tulevad järgmised.
255/35R19 ees 661 ja 89 ja 285/35R19 taha 682 ja 100. Kiiruste vahe algse mõõdu 90 juures siis vastavalt 86 ja 89 km/h, mis tõenäoliselt tekitab huvitavaid efekte kiirustel üle saja.

Seega lühidalt: kui sellele autol on algselt ette nähtud rehvid 235/55R17, mis on velgedel 8,5J17ET43, siis jah, sinu plaanitud püksirihmad sama laiadel ET25 velgedel sinna alla panna õnnestub. Iseasi, kui kaugele välja need rattakoobastest turritama jäävad ja kas selle asjaga sõita üldse enam kannatab. Täiesti reaalne oht on see, et kuna rehvid on koopaserva alt väljas, siis vedrustuse põhjalöömisel lõikab koopaserv rehvi ribadeks. Kui see juhtub suurel kiirusel, on tulemused letaalsed.
Vasta
#24
Mis sina kirjutasid koik tip top. Kui votan see auto jargi katalogis siis

8x17 ET 43 koik 235
8.5x18 ET 43 ees siis 255 taga 275

Laabimoot votsin 19 tolli rehviga mis originalis panevad .



Vasta
#25
Ok...1/5 ytleb, et saab.. teised, et mitte.
Võta nûûd näpust, kas saab või mitte.

Las jääb, teema lukku

Tänan tähelepanu eest!
Vasta
#26
Miks sa oma teemasid kohe lukku peksta tahad? Eriti õrnapõrnaline?

Samad küsimused sulavad igal kevadel välja ju. Las jääb lahti, saavad teised edasi küsida.

Minu rehnung näitab, et alla saad panna. Rehnungis võib olla vale eeldus, aga selle saab ju alati uuesti teha uute algandmetega. Siiski sõita ei pruugi säärase seadega saada - sõltub asjaoludest. Proovi järele ja anna siin ka teada.
Vasta
#27
(28-03-2017, 04:06 PM)v6sa Kirjutas: Miks sa oma teemasid kohe lukku peksta tahad? Eriti õrnapõrnaline?

Samad küsimused sulavad igal kevadel välja ju. Las jääb lahti, saavad teised edasi küsida.

Minu rehnung näitab, et alla saad panna. Rehnungis võib olla vale eeldus, aga selle saab ju alati uuesti teha uute algandmetega. Siiski sõita ei pruugi säärase seadega saada - sõltub asjaoludest. Proovi järele ja anna siin ka teada.

Ma arvan sul oigus . Mina ise ka arvan etlahevad alla

Vasta
#28
Alla lähevad aga 35 kõrgusega käid kuus paar korda sirgestamas seda velge,alla 40 Tallinna oludes on ainult sel juhul kui seisad autoga viru tänava otsas ja ei sõida Unibrow Ma olen selle vea teinud ja polnud väga rõõmus kui peale linna tiiru paarist "august" läbis sõitsid ja maanteele minnes rool vibras käes.Silmale on ilus vaadata aga mugavusele see kasuks ei tule ,samuti rahakotile.Ideaalsetel teedel on see imeline kooslus,kahjuks mitte Eesti oludes.
19" velg ja 40 kõrgus peaks alla istuma küll,sest ullikesed topivad isegi 22" alla ja tõmbavad teibi riba peale,ei pidavat hammastele hea olema aga ilu nõuab ohvreid !
See muidugi minu arvamus !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#29
(28-03-2017, 10:24 PM)arcar Kirjutas: Alla lähevad aga 35 kõrgusega käid kuus paar korda sirgestamas seda velge,alla 40 Tallinna oludes on ainult sel juhul kui seisad autoga viru tänava otsas ja ei sõida Unibrow Ma olen selle vea teinud ja polnud väga rõõmus kui peale linna tiiru paarist "august" läbis sõitsid ja maanteele minnes rool vibras käes.
See muidugi minu arvamus !

Huvitav, ma sõitsin terve eelmise hooaja(ca 15k km) 19" veljega, peamiselt Tallinnas, minu veljed ei ole kõverad ja vibra maanteel. Pole ka tegu originaal velgedega, lisaks on tagumised kaunis laia randiga. Ma arvan, et siin on ikka küsimus tihendis rooliratta ja istme vahel.

Btw, sõidumugavus on minul 19" velgedega parem, kui 16" originaal velgedega. Ainult täiesti risti(sõidusuunaga 90° nurga all) olevad teekatte deformatsioonid on valusad. Kui vähegi mingisuguse nurga all on, siis sõidab tunduvalt pehmemalt üle, kui 16" velg. Autoks siis S211 ja rehvimõõdud 245/35 ja 285/30.
Vasta
#30
(30-03-2017, 09:26 PM)Eero_S Kirjutas:
(28-03-2017, 10:24 PM)arcar Kirjutas: Alla lähevad aga 35 kõrgusega käid kuus paar korda sirgestamas seda velge,alla 40 Tallinna oludes on ainult sel juhul kui seisad autoga viru tänava otsas ja ei sõida Unibrow Ma olen selle vea teinud ja polnud väga rõõmus kui peale linna tiiru paarist "august" läbis sõitsid ja maanteele minnes rool vibras käes.
See muidugi minu arvamus !

Huvitav, ma sõitsin terve eelmise hooaja(ca 15k km) 19" veljega, peamiselt Tallinnas, minu veljed ei ole kõverad ja vibra maanteel. Pole ka tegu originaal velgedega, lisaks on tagumised kaunis laia randiga. Ma arvan, et siin on ikka küsimus tihendis rooliratta ja istme vahel.

Btw, sõidumugavus on minul 19" velgedega parem, kui 16" originaal velgedega. Ainult täiesti risti(sõidusuunaga 90° nurga all) olevad teekatte deformatsioonid on valusad. Kui vähegi mingisuguse nurga all on, siis sõidab tunduvalt pehmemalt üle, kui 16" velg. Autoks siis S211 ja rehvimõõdud 245/35 ja 285/30.
ilmselt on siis sinu veljed kõvemad või mis iganes,on tihend pekkis rooli ja pedaalide vahel minul aga etabeta-d http://koreanautoimports.com/eta-beta-bl...ut-wheels/
suutsin kaks korda remonti viia ,et sirgeks pressitaks,lõpuks loobusin,ilmselt on etabeta Thumbsdown

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#31
(30-03-2017, 09:26 PM)Eero_S Kirjutas: Btw, sõidumugavus on minul 19" velgedega parem, kui 16" originaal velgedega.
....

Mida Sa "sõidumugavuse" all silmas pead? Arvestades rehvivalikut, siis tõenäoliselt mitte rehvi võimet neelata ebatasasusi ja mitte reageerida pikirööbastele.Icon_rolleyes

Roolitunnetuse täpsus ja vahetus või haardevõime kiires kurvis ei käi selle mõiste allaWink Samuti ei käi siia alla välimus, mis on puhtalt visuaalne asi.
Vasta
#32
Just seda sama tee ebatasasuse osa.

Igasugused raudtee ülesõidud, mis ei ole täpselt 90° nurga all, ehk minu liikumissuunaga risti, siis nendest ta läheb pehmemalt üle just sellepärast, et rehv on nii lai ja ei "kuku" sinna ebatasasusse sisse. Pääsküla raudtee ülesõit on minu jaoks 19" veljega nagu värskelt asfalteeritud lõigul sõit, samas 16" veljega on raudtee ülesõitu nii roolist, kui kerest tunda. Kõik, aga, mis on täpselt sõidusuunaga risti, neid loeb küll valusamalt. Aga enamasti on võimalik nendest nurga all üle sõita, seega probleemi pole.l
Vasta
#33
Mul on tagumised 275/35 ja 20 tollised. Seega väidan, et lähevad küll alla. ET pean mälu järgi pakkuma - 25 vist, velje laius oli kas 9.5 või 10 tolli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S320 esituled. Asjataja 7 229 09-11-2024, 03:31 PM
Viimane postitus: siimruz
  W221 android Asjataja 5 274 30-10-2024, 05:28 PM
Viimane postitus: Asjataja
  W221 elektriprobleem ktmduke 3 253 29-09-2024, 09:10 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esisilla kolks ktmduke 7 501 09-08-2024, 05:01 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 esimene parem õhkamort Projekt1 1 418 07-06-2024, 07:09 AM
Viimane postitus: hellrix
  W221 õhkvedrustuse susin sigaelmar 2 450 18-05-2024, 10:15 AM
Viimane postitus: sigaelmar
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,315 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 853 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 2012 S klassil rool vibrab 2012 S klass 3 464 22-12-2023, 11:24 PM
Viimane postitus: jsv
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,594 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne