Tere.
Põhimõtteliselt on nüüd 66 a. w111-el 98 aasta e430 elektrisüsteem. Vanast jäi katuseluugiajam,kuna uuema ajam sisaldab vist Halli andurit ja vana katuseluuki see juhtida ei suuda. Veel jätsin bensiinitaseme süsteemi algupärase.Kõik muu juba uuema pealt.
Läbipõlenud pirni hoiatus piiksub ka, süsteem ei saa vist aru kui ksenoni asemel on halogeenid.
Või ehk on võimalik mingite takistitega mängida? Ise tean ma autoelektrist ainult juhtmete ühendamise tasemel midagi, kõik muu on tume maa.
Turvavarustusest õnnestus säilitada ainult turvavöö eelpingutid, padjad nullisin takistitega . Nüüd kustub SRS ilusti ära ja pingutid peaks töötama. Aknad liiguvad nüüd elektri jõul. Ustega oli suhteliselt lihtne, E-klasse mootoril on sama hammas kui w111 sektoril.
Natuke lõikumist , keevitamist ja süsteem toimib,klaasi piirajatega oli küll mässamist, el. mootoril on tiba rohkem jõudu kui vändal,kippus äärmistes asendites vähe üle ronima enne kui mootori välja lülitas.
Tagumiste klaasidega nii lihtsalt ei läinud. E-klassel nimelt on tagumised tõstukid trossidega ja w111-esse ei mahuks need mingi nipiga.
Sai tellida e bayst tuuningkaupa. Uued aknatõstukid on sellised polstri alla mahtuvad trossiga vidinad.
Kõik ilus,näha jääb ainult üks plastikpunn mis käib vända nuudi peale.
Kahjuks aga ei võta Mercedese el. süsteem neid hiina tõstukeid lõpuni omaks. Nupule vajutades liigub aken mingi 5 cm ja siis lülib mootori välja. Uuesti vajutades sama, niiet akna avamiseks-sulgemiseks tuleb ca.5-6 korda vajutada.
Tänu sellele jääb nüüd comfort mängust välja. Eks ma pean sellega leppima siis.
Paneks mõned pildi ka doonorist, tegu siis suht. lisaderohke 98 a. E430 T
Juhtmekimbust nokkisin välja parktronicu,tulede nivoo,kõlarijuhtmed,el. peeglid,
keskluku IR ja veel nipet-näpet. Kõik muu on kasutuses.
Juhiistmel olen olen paar juhet valesti jootnud, niiet nüüd liigub alumine istmepadi
vähe ebaloogiliselt.
Elektri osas hakkab nüüd jutt otsa saama,paneks veel paar küsimust üles.
Kas võib nii olla et nendel tagaklaasi hiina tõstuki mootoritel on nii suur takistus, et aju arvab klaasi olevat lõppasendis ja lülib mootori välja?
Nagu ülalpool mainisin hakkab ESP vahest harva äkki ühte ratast pidurdama.
Võib see olla vigane ABS-i andur või on asi tõsisem?
Kuidas peaks ABS andurit kontrollima ?
Kas tagumise klaasisoojendus töötab analoog reziimis, või mõõdab sealgi aju midagi,nimelt w111-el ei ole sellist asja üldse olemas ja proovisin sinna ühendada
12 v soojapuhuri, aga tööle see ei hakanud?
Kuidas saaks pirni kontrolli tööle ,mul on nimelt ksenoni asemel nüüd halogeenid ?
Need on asjad millele minu mõistus peale ei hakka.
Aga nagu vanasõna ütleb kiirusele see ei mõju (välja arvatud ESP kala).
Vabandan juba ette ära, kindlasti on kirjavigu ja lauseehitus võib kummaline olla.
Olen ise ametilt kalevipoeg ja kirjutamisega puutun harva kokku, kooliski polnud võib olla kõige teravam pliiats. Loodan siiski et, on vähemalt arusaadav see minu oopus siin .
Autost niipalju , et see ei ole näituse auto, kaugel sellest .
Algul oli küll plaan teha kõik viimase peale, aga siis peaks tegemisele lisama veel nii 5-6 aastat mis mulle kuidagi ei sobi.
Inimeseloom on juba kord selline ,et tahaks nüüd ja kohe.
Ja ega mu oskused ja riistad jääksid napiks näitusetaseme tegemiseks.
Küll on aga mul teine W111 mida on aega teha musta numbri kandidaadiks, muidugi palju töid tuleb sisse osta.
Niipalju 220 SEB Automaticust et, käima läheb,sõidab (200 m.).Saab omale varsti
vähe parema garaazi, teinud eiole küll midagi veel.
Kirjutaks nüüd natuke helitehnikast.
Kuna hindan kvaliteetset muusikat ja kodus pole eriti võimalust hi -end süsteemi ehitada ja ega selle kuulamiseks aegagi jääb ainuke võimalus autosse midagi paremat ehitada.
Ostsin siis DLS 16 cm kolmeribased ette ,clarioni maki ja veel erinevaid juhtmeid,
DLS võim on ka.
Aga selgus, et makki ma kasutada ei saa.
E- klasse pealt pärit kliimakobakas sõi kõik ruumi ära ja makk lihtsalt ei mahu sügavussuunas kuhugi, isegi kindalaekasse.
Üks variant oleks pagassi ja siis puldiga juhtida, aga tahaks ikka näha ka mis mängib ja plaate pagasnikus vahetamas käia tundus nilbe.
Ja juhtus nii, nüüd autos muusikat mängimas Windowsi 10 tolline tablet,
koos välise helikaardi,DVD romi,ja netipulgaga.
Mingi aeg kui pildid tulevad saab igaüks hinnata installatsiooni (arvuti nii vanas autos) ega see hästi ei kõla, aga eks näis. Ise jäin rahule.
Auto helisüsteemist kirjutan pärast põhjalikumalt.
Lõpetan nüüd tänaseks aitäh.
järgneb....