20-02-2013, 09:27 PM
Kuna juba kasutaja siin olen mõndaaega ja samaaeg ka mersut omanud. Siis mõtlesin ka siia pajatada natuke sellest..
Algne plaan mingi tagaveoline auto soetada tekkis juba vaikselt sügisel. Nimelt siis tagaveoline ja manuaal käigukastiga auto talveks vaadata.
Sai nimelt netist mõndaaega neid vaadatud, kuid midagi erilist silma ei jäänud. Bemmi ei tahtnud, sierrad lahjavõitu (eesmärk oli ka vähemalt 100kw et piiki vajadusel jõuaks ringi vedada), opeli 100kw nõrgavõitu mootoriga jne.
Jäi siis silma see üks Mercedes-Benz, oma 2.6-e jänuse mootoriga. Sai natuke mõeldud, kuna Mercedes-Benz ka algselt just väga meeltööda ei olnud väga. Siis sai jällegist mõeldud ta heale pöörde võimekusele ning saigi õhtul vaatama mindud. Auto tundus oma rahaeest aus, ja sai järgminepäev ta ligi võetud.
Seisis ta mul mõndaaega ilma üv ja kindlustuseta. Ja igavuse peletamiseks ja praktika mõttes sai peale tööd vähehaaval nokitsema hakatud.
Võtsin kogu salongi laiali.. istmed, põhjamatid, pagasikatted jms kõik välja ja survepesu ja vahenditega möllatud.
Sai siis laiad liistud kitsaste liistude asemel esialgu muretsetud. Vähe pahtlit, krunti, värvi jne.. ning sai hakatud neid nokitsema. Peagi said need liistud värvitud ja külge.. sellega kaasnes ka stangede ja nende liistude ja ka peeglite värvimine.
Siis sai orig 15" valuveljed ostetud vahepeal, need said uuenduskuuri.. liivaprits, lihv, uus värv.
Nendele sai paigaldatud talve keskel ka uued vallai protikad vähe karmimate naeltega jms.
Mis autost veel.. Hetkel tundub, et on suht jänune ning ootan kui saan aega hannesele külla minna.
Läbisõiduks kuskil 1.3 miljonit.. Väidetavalt pandi uhiuus mootor 1m juures peale ning praegune spido näit 270k on uue mootor läbisõit.
Ette on ka värsked originaal hella tuled.. valged suunad ning ka taga uuema toontuled paigaldatud. Ise siis sai lisatud veel laiad liistud. Seega väljast pea nagu facelift
Mootor käib muidu ka suhteliselt vaikselt ja mõnusalt. Kuid hetkel veel jh häirib vähe see bensukulu mis kuskil 20 keskmiselt... Ja vähe häirib et alles mootor ärkab ellu 4000prm juures.. Külmast peast on nagu vähe madalamalt juba jõudu.. (loodan et asi liigses kütuses mida madala pöördega ei suuda ära põletada)
Igatahes kuna algselt sai soetatud talveautoks. Siis nüüdseks on auto juba meeldima hakanud ja arvatavasti saab auto siiski täiustusi ja lisa ning saab teda rohkem viisakamaks tehtud. Kuna värvitöö edenes täitsa hästi, siis nüüd ilmade saabudes saab veel nii mõndagi ülevärvitud
Hetkel kriitilised kohad on esi tiivad tüüpilistest kohtadest.. ja stange liist katki eest (võib keegi uut pakkuda)
Sai soetatud ka siis uued suveveljed 18" mis nüüd hetkel ka liivapritsi ootavad ja seejärel uut värvi
Ja eks on ka palju muud autoga veel ajapikku tehtud.
Ilgelt pikk ja segane tekst sai vast nüüd siia kokku. Kuid lisan mulakõrvale ka mõned pildid
Ei olegi algseid pilte millisena ta ostes nüüd välja nägi.. Kuid suht räämas välimusega ta oli..
Laiad liistud ja stanged vahepeal tegemisjärgus
Sai laiad liistud ja stanged juba vaikselt külge tagasi
Veljed krunditud ja siis autoalla ning lihvi
Veljed värvitud
Jäärajal sai lustimas käidud
Lõpetuseks ka 18" suvevelje proovipilt
Algne plaan mingi tagaveoline auto soetada tekkis juba vaikselt sügisel. Nimelt siis tagaveoline ja manuaal käigukastiga auto talveks vaadata.
Sai nimelt netist mõndaaega neid vaadatud, kuid midagi erilist silma ei jäänud. Bemmi ei tahtnud, sierrad lahjavõitu (eesmärk oli ka vähemalt 100kw et piiki vajadusel jõuaks ringi vedada), opeli 100kw nõrgavõitu mootoriga jne.
Jäi siis silma see üks Mercedes-Benz, oma 2.6-e jänuse mootoriga. Sai natuke mõeldud, kuna Mercedes-Benz ka algselt just väga meeltööda ei olnud väga. Siis sai jällegist mõeldud ta heale pöörde võimekusele ning saigi õhtul vaatama mindud. Auto tundus oma rahaeest aus, ja sai järgminepäev ta ligi võetud.
Seisis ta mul mõndaaega ilma üv ja kindlustuseta. Ja igavuse peletamiseks ja praktika mõttes sai peale tööd vähehaaval nokitsema hakatud.
Võtsin kogu salongi laiali.. istmed, põhjamatid, pagasikatted jms kõik välja ja survepesu ja vahenditega möllatud.
Sai siis laiad liistud kitsaste liistude asemel esialgu muretsetud. Vähe pahtlit, krunti, värvi jne.. ning sai hakatud neid nokitsema. Peagi said need liistud värvitud ja külge.. sellega kaasnes ka stangede ja nende liistude ja ka peeglite värvimine.
Siis sai orig 15" valuveljed ostetud vahepeal, need said uuenduskuuri.. liivaprits, lihv, uus värv.
Nendele sai paigaldatud talve keskel ka uued vallai protikad vähe karmimate naeltega jms.
Mis autost veel.. Hetkel tundub, et on suht jänune ning ootan kui saan aega hannesele külla minna.
Läbisõiduks kuskil 1.3 miljonit.. Väidetavalt pandi uhiuus mootor 1m juures peale ning praegune spido näit 270k on uue mootor läbisõit.
Ette on ka värsked originaal hella tuled.. valged suunad ning ka taga uuema toontuled paigaldatud. Ise siis sai lisatud veel laiad liistud. Seega väljast pea nagu facelift
Mootor käib muidu ka suhteliselt vaikselt ja mõnusalt. Kuid hetkel veel jh häirib vähe see bensukulu mis kuskil 20 keskmiselt... Ja vähe häirib et alles mootor ärkab ellu 4000prm juures.. Külmast peast on nagu vähe madalamalt juba jõudu.. (loodan et asi liigses kütuses mida madala pöördega ei suuda ära põletada)
Igatahes kuna algselt sai soetatud talveautoks. Siis nüüdseks on auto juba meeldima hakanud ja arvatavasti saab auto siiski täiustusi ja lisa ning saab teda rohkem viisakamaks tehtud. Kuna värvitöö edenes täitsa hästi, siis nüüd ilmade saabudes saab veel nii mõndagi ülevärvitud
Hetkel kriitilised kohad on esi tiivad tüüpilistest kohtadest.. ja stange liist katki eest (võib keegi uut pakkuda)
Sai soetatud ka siis uued suveveljed 18" mis nüüd hetkel ka liivapritsi ootavad ja seejärel uut värvi
Ja eks on ka palju muud autoga veel ajapikku tehtud.
Ilgelt pikk ja segane tekst sai vast nüüd siia kokku. Kuid lisan mulakõrvale ka mõned pildid
Ei olegi algseid pilte millisena ta ostes nüüd välja nägi.. Kuid suht räämas välimusega ta oli..
Laiad liistud ja stanged vahepeal tegemisjärgus
Sai laiad liistud ja stanged juba vaikselt külge tagasi
Veljed krunditud ja siis autoalla ning lihvi
Veljed värvitud
Jäärajal sai lustimas käidud
Lõpetuseks ka 18" suvevelje proovipilt