Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
		
		
		27-11-2012, 08:48 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2013, 01:23 PM  ja muutjaks oli Shift.)
	
	 
	
		Mark: Mercedes-Benz 
Keretüüp: Universaal 
Väljalaskeaasta: 1990 lõpp 
Läbisõit: keskeltläbi 300 000 
Mootor: 3.0 Diisel  OM603 83kw 
Värvus: Must  
Lisavarustus: Automaatkäigukast, Nahksisus, Kohtvalgustid, 2x Soojendusega istmed, Katuseluuk, 4x El.aknad. 
Vead: Vähesel määral roostet, Tagumised nivoo amordid läbi. 
Plaanid: Mootor asendada OM 606.962, Tagumised amortisaatorid korda teha. 
Likvideerida rooste ja värvida auto üle. Utoopilisem unistus on AMG bodykit.  
mõningad pildid. 
väljast   http://www.upload.ee/image/3371754/must1.JPG
http://www.upload.ee/image/3371758/must2.JPG
http://www.upload.ee/image/3371771/must_5.JPG
masuudipress  http://www.upload.ee/image/3371774/must_4.JPG
seest  http://www.upload.ee/image/3371772/must_6.JPG
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		Paar jubedat pilti.  
http://www.snap.ee/user/Siim53/album
Kunagi tulevad paremad. Hetkel pole aega olnud autole ilusat fotosessiooni korraldada   
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 193 
	Teemad: 27 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		täitsa viisakas  
	 
	
	
Bensiiniga võib pinsleid pesta Diislis on jõud!
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 398 
	Teemad: 11 
	Liitus: Dec 2012
	
 Maine: 
 1
	 
 
	
	
		Mis masinalt rool pärit on? Pole sellise rooliga 124 näinudki.  
Muidu on päris kobe, mul endal samasugune kaubalift. Kuidas edasi liigub, 110 pealt möödasõitu julged teha kui vastutulev auto on ca 200m kaugusel või istud nagu mina pensionäride klassis?   
	 
	
	
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 673 
	Teemad: 7 
	Liitus: Jun 2012
	
 Maine: 
 1
	 
 
	
	
		No kurgid, kui vastutulev on ca 200m kaugusel, siis ei julge mina isegi oma 3,2'se 162kw'sega möödasõidule minna(kui ma just tagant suure lennuga ei tule).
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 207 
	Teemad: 16 
	Liitus: Apr 2010
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		 (14-12-2012, 03:05 PM)Treiku Kirjutas:  Mis masinalt rool pärit on? Pole sellise rooliga 124 näinudki.  
Muidu on päris kobe, mul endal samasugune kaubalift. Kuidas edasi liigub, 110 pealt möödasõitu julged teha kui vastutulev auto on ca 200m kaugusel või istud nagu mina pensionäride klassis?   mis on viga 3.0 Diislil millel 83kw ? Minuarust piisavalt ergas, et möödasõitu teha. 
 
Teemasse ka, miks plaan mootor vahetada ?
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		300D on paras tigu, 110 km/h  möödasõidule 200m kaugusele olevast autost on kindel laubakas, kui emb-kumb ruumi ei tee. 
 
Eeldusel, et vastutulev auto sõidab ka maantee kiirusel on sul möödasõiduks 3 sekundit. 
 Suberbikega läheks ja olen ennegi läinud, kuid siis ka tagant hooga ja bikega mahub "vahelt" läbi.
	 
	
	
M.O.T.T 
If you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,379 
	Teemad: 87 
	Liitus: Nov 2007
	
 Maine: 
 5
	 
 
	
		
		
		15-12-2012, 10:07 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2012, 10:09 PM  ja muutjaks oli janek126.)
	
	 
	
		 
Ei saagi aru, et milleks ostetakse endale "kaubalift" ja siis väidetakse, et krt möödasõite ei saagi teha? 
 
Sama raha eest saab OOOO,bumari, vms mis lendab tunduvalt kõrgemalt. 
Saage aru inimesed- S124 3liitrise vabalthingav on  
mõeldud liiklemisest punkist A punkti B, sõltumata sellest kas oled üksi autos, või on koorem+käru. 
Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas. 
 
Edud. 
Janek. 
 
P.S.Amordid vaevalt, et läbi on.  
Esimesena annavad otsad hüdropaunad.
	 
	
	
Pesuruumide ja saunade remont. 
Aurusaunade ehitus. 
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 
5 126 735
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
 16
	 
 
	
	
		 (15-12-2012, 10:07 PM)janek126 Kirjutas:  Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas. 
Hkhmmm. Mis sa seletad....   
Mul on kaubalift ikkagi mõeldud justnimelt vedama käru jne. 160km/h vedas ilusasti treilat, kus peal oli w201....aga pedaali põhja surudes tundsin ikkagi turbost puudust....mõni aeg hiljem läks üks käru rehv pauguga puruks, siis pidin hoo 90 peale tagasi laskma.
 
Mina kutsun oma 320TE`d 3.0 83kW dislaks, sest tundub, et liigub just sedamoodi. Aga ju siis on ka aeglasemaid minu omast   
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 616 
	Teemad: 41 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		 (16-12-2012, 01:51 AM)hents99 Kirjutas:   (15-12-2012, 10:07 PM)janek126 Kirjutas:  Rullnokluse jaoks ostke 3,2; 5,0 vms besukas.  
 
Hkhmmm. Mis sa seletad....   
 
Mul on kaubalift ikkagi mõeldud justnimelt vedama käru jne. 160km/h vedas ilusasti treilat, kus peal oli w201....aga pedaali põhja surudes tundsin ikkagi turbost puudust....mõni aeg hiljem läks üks käru rehv pauguga puruks, siis pidin hoo 90 peale tagasi laskma. 
 
Mina kutsun oma 320TE`d 3.0 83kW dislaks, sest tundub, et liigub just sedamoodi. Aga ju siis on ka aeglasemaid minu omast   
Kas arvasid et s6idad w201-lt eest ära v6i    
Isegi tavalisel 5.0 -il jääb torquet väheks et 110 pealt 3sekundiga möödas6it sooritada.
 
Hullud kodanikud siin ikka, yks tahab diisliga ohtlikke möödas6ite, teine s6idab lastis treilaga 160ga   
Kui juba ylestunnistamiseks läks siis t6mbasin ka kunagi e38 ga paati. 
180 pealt l6petas töölepingu treila rattalaager. Läks hästi, 6nnetust ei juhtunud   
Sorry teemaalgatajale et OT.
	  
	
	
having trouble having fun...
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 146 
	Teemad: 13 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		Vat kus jutt on jooksnud    Inimene räägib siin oma autost ja mõtetest aga meie siin oletame, kas saab või ei saa    
 Tundub olevat tore auto ja nahk teeb kadedaks. Endal s124 300 TD 24v 100kw vabalthingav ja ei saa kurta,et sõidumõnu ei ole    Kui ma ei eksi siis minu kaubalift teeb viimase kickdown-i just seal 105-110km/h vahel aga ütleme nii,et see ei ole mingi argument siin      
     Naudi igat hetke Mersedeses (s124-s)   
	 
	
	
	
	
 
 
	 
 |