Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124-automaatkast
#1
Tegemist siis 3,0 diisel, 1988a. automaatkastiga. Probleem tuli üsna ootamatult kui tagurpidi käigu lülitus hakkas viitena tööle. St. kui lülitad käigu sisse siis ta rakendub alles 6-7s pärast. Muidu lülitus ikka koheselt.
Kas on kellelgi antud probleemi osas kogemusi ja mida võiks ette võtta?
Vasta
#2
Seoses mu enda kasti rikkega ja internetis tehtud hulgalise infokogumisega. Jäi mulle silma üks teema mis VÕIB sulle abiks olla.

http://www.benzworld.org/forums/w202-c-c...verse.html
Antud teemas küll rakendus tagurpidi käik 2-3 sekundiga. Ja veaks on B3 kolvi tihendid.
Kasti manual soovitab samuti tagurpidi käigu mitte rakendumise puhul need asjad üle vaadata.
Alati võib ka hüdroblokis mingi jama olla.
Ma nüüd ei ole kindel kas töörõhkude kontrollimine annab sellise veapuhul vastust probleemile.
Ehk targemad kommenteerivad üle.
Vasta
#3
Lülitab hiljem seetõttu, et õlirõhk ei tõuse piisavalt kiiresti. Kas on tihend läbi või hüdroplokis miski kinni. Kas täpselt samamoodi on külma ja kuuma kastiga?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#4
(30-06-2012, 09:38 AM)wuller Kirjutas: ...
mida võiks ette võtta?

Õlitaseme kontroll, kahtluse (hägune, must, kõrbelõhnaga) õli ja filtri vahetus. Siis saab tubvastada ka seda, kas õlipanni põhjas on mingit pudi...

Kaua õli sees on olnud?
Vasta
#5
(02-07-2012, 09:29 AM)v6sa Kirjutas:
(30-06-2012, 09:38 AM)wuller Kirjutas: ...
mida võiks ette võtta?

Õlitaseme kontroll, kahtluse (hägune, must, kõrbelõhnaga) õli ja filtri vahetus. Siis saab tubvastada ka seda, kas õlipanni põhjas on mingit pudi...

Kaua õli sees on olnud?

Õli olen ikka hoolikalt vahetanud ja filtrit ka. Praegune õli on kusagil 20000 ringis sees olnud. Õli tundub vardal korralik olema ja oma lõhnaga. Õlipanni eemaldamisele ei ole veel jõudnud. Tuleb ju Soome vahet tööl käia pidevalt.

(01-07-2012, 06:30 PM)R129 Kirjutas: Lülitab hiljem seetõttu, et õlirõhk ei tõuse piisavalt kiiresti. Kas on tihend läbi või hüdroplokis miski kinni. Kas täpselt samamoodi on külma ja kuuma kastiga?

Ei mingit vahet, kas külm või soe.
(02-07-2012, 03:09 PM)wuller Kirjutas:
(02-07-2012, 09:29 AM)v6sa Kirjutas:
(30-06-2012, 09:38 AM)wuller Kirjutas: ...
mida võiks ette võtta?

Õlitaseme kontroll, kahtluse (hägune, must, kõrbelõhnaga) õli ja filtri vahetus. Siis saab tubvastada ka seda, kas õlipanni põhjas on mingit pudi...

Kaua õli sees on olnud?

Õli olen ikka hoolikalt vahetanud ja filtrit ka. Praegune õli on kusagil 20000 ringis sees olnud. Õli tundub vardal korralik olema ja oma lõhnaga. Õlipanni eemaldamisele ei ole veel jõudnud. Tuleb ju Soome vahet tööl käia pidevalt.

(01-07-2012, 06:30 PM)R129 Kirjutas: Lülitab hiljem seetõttu, et õlirõhk ei tõuse piisavalt kiiresti. Kas on tihend läbi või hüdroplokis miski kinni. Kas täpselt samamoodi on külma ja kuuma kastiga?

Ei mingit vahet, kas külm või soe.

Loll küsimus veel! Kus asub hüdroplokk? On see kontroll testatav ka oma töökojas? Olen automaatkastides küll nii loll. Pole ju kokku puutunud. Aga vea asukoha suund tundub õige olevat.
Vasta
#6
(02-07-2012, 03:09 PM)wuller Kirjutas: Loll küsimus veel! Kus asub hüdroplokk? On see kontroll testatav ka oma töökojas?


See pole mitte loll küsimus vaid sügav ülelaskmine vastajate suhtes...

Üks mees siin foorumis lasi samuti oma kasti kokku, uuris maad, luges kõik manuaalid läbi, uuris netist juurde, s.o. nägi vaeva ning ...alustas ise oma kasti remontimist.
Ja miskipärast mulle tundub, et paneb selle töötavana kokku ka...

Sina ei viitsi isegi tema teemat läbi lugeda...täiesti maakeelset ja koduarvutisse puust ja punaseks tehtuna kohale toodud...
???

Vasta
#7
hüdroplokk asub kasti põhjas. Kui soov uut osta, siis võib muidugi lahti teha. Kui miskit muud ei saa siis vähemalt koolitust Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,518 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,416 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  w211 automaatkast madis71 3 3,731 25-01-2018, 01:16 PM
Viimane postitus: Black66
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,221 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,839 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,819 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W123 automaatkast jukerdab seakoot 11 7,068 15-04-2017, 09:06 AM
Viimane postitus: seakoot
  W 124 250 D Afgaan124 11 8,055 14-01-2017, 01:00 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,350 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne