| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere, nimelt peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt. Aeg ajalt süttib külmalt käima pannes, aeg ajalt ei sütti, aeg ajalt lampi hakkab vilkuma ja vahepeal ei põle üldse mitu päeva.. Milles võib olla põhjus ? 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,213 
	Teemad: 26 
	Liitus: Mar 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		 (22-02-2012, 04:18 PM)assu Kirjutas:  ...peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt... 
Palun pane oma diagnostiku (...ja nagu hents tabavalt ütleb, et = diagnostikaseadet omava isiku) telefon kah siia kirja, siis saame talt otse uurida, mida ta seal täpsemalt tegi ja Sullegi selle vea põhjustest teada anda...   
Sest ilmselt Sinu numbrilt tulevatele kõnedele see isik enam ei vasta. 
Aitäh. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 25 
	Teemad: 3 
	Liitus: Sep 2011
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		23-02-2012, 12:13 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 12:25 AM  ja muutjaks oli bob_.)
	
	 
		Kui mõtled sellist pilti: ![[Pilt: 145389d1228966742-red-battery-message-vi...attery.bmp]](http://mbworld.org/forums/attachments/e-class-w211/145389d1228966742-red-battery-message-visit-workshop-battery.bmp) 
siis  pakuks, et su autol on teine aku omadega õhtal, külmadega lööb see välja. See mis asub kapoti all, umbes mootorratta aku mõõdus. Et selleni pääseda on vaja filtri korpus ära võtta.
 ![[Pilt: aux_1.jpg]](http://mysite.verizon.net/fwk323/pics/aux_1.jpg) 
Inglise keeles kutsutakse seda AUX battery-ks.
 
Akukeskusest on võimalik sellist akut osta, hind oli äkki mingi 40 euri tuuris. 
Muidugi ennem kontrolli kas on ikka selle viga kui ostma jooksed.
 
Mõned lingid:
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/4...ttery.html 
Siit leiad ka juhendi kuidas seda akut vahetada, inglise keeles küll.
http://mbworld.org/forums/e-class-w211/2...kshop.html 
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		23-02-2012, 12:17 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 12:18 AM  ja muutjaks oli assu.)
	
	 
		Tere, numbrit ei tea.. Tegin tallinnas, Lesvenis kui see ütleb midagi     (22-02-2012, 10:51 PM)stihl Kirjutas:   (22-02-2012, 04:18 PM)assu Kirjutas:  ...peale diagnostika tegemist hakkas armatuuril süttima punane tuli kirjaga visit workshop ja aku pilt... Palun pane oma diagnostiku (...ja nagu hents tabavalt ütleb, et = diagnostikaseadet omava isiku) telefon kah siia kirja, siis saame talt otse uurida, mida ta seal täpsemalt tegi ja Sullegi selle vea põhjustest teada anda...
  
 Sest ilmselt Sinu numbrilt tulevatele kõnedele see isik enam ei vasta.
 Aitäh.
 
 
Aitäh, agaaa kuidas seda ennem kontrollida ? Pole väga asjaga üldse kursis kui aus olla.
  (23-02-2012, 12:13 AM)bob_ Kirjutas:  Ma pakuks, et su autol on teine aku omadega õhtal, külmadega lööb see välja. See mis asub kapoti all, umbes mootorratta aku mõõdus. Et selleni pääseda on vaja filtri korpus ära võtta.
 ![[Pilt: aux_1.jpg]](http://mysite.verizon.net/fwk323/pics/aux_1.jpg) Inglise keeles kutsutakse seda AUX battery-ks.
 
 Akukeskusest on võimalik sellist akut osta, hind oli äkki mingi 40 euri tuuris.
 Muidugi ennem kontrolli kas on ikka selle viga kui ostma jooksed.
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277 
	Teemad: 33 
	Liitus: Apr 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		Mercedestele soovitaks üldiselt AGM akut. "Tavalistega" hakkab tihtipeale akutuli põlema.
	 
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.www.hobenool.eu 
5227858
 
	
	
	
		
	Postitused: 25 
	Teemad: 3 
	Liitus: Sep 2011
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		23-02-2012, 12:29 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 12:33 AM  ja muutjaks oli bob_.)
	
	 
		Kõige lihtsam on kontrollida tavalise testriga aku pinget. Kui ikka alla 12V on seisva mootoriga siis on kutu. 
Originaal AUX aku on selline:
 ![[Pilt: DSC_0997.jpg]](http://i479.photobucket.com/albums/rr151/caballo39/DSC_0997.jpg)  
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Suured tänud kõigile! Homme uurin assja ning kirjutan siis kas viga lahendatud!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 2,277 
	Teemad: 33 
	Liitus: Apr 2007
	
 Maine: 
7 
	
		
		
		23-02-2012, 01:17 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 01:17 AM  ja muutjaks oli R129.)
	
	 
		Kui põleb punane siis on lisaaku laadimisega mingi viga: pakun välja et kas pees on lisaaku, laadimise ühendusrelee või on genekaga mingi error. Tal pidavat mingi kaval süsteem olema, kus lisaaku laadimise relee saab enda toite lisaakust ja kui viimane on tühi, siis ....
	 
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.www.hobenool.eu 
5227858
 
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Aga selline lisainfo veel, et Kui kontrollisime põhiakust võimsust.. siis see andis välja 13.5 amprit, mitte 14 amprit.. Kas see muudab midagi või kas võib ikka asi olla lisa akus ?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 25 
	Teemad: 3 
	Liitus: Sep 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Räägid ikka voltidest? Ampreid ei saanud saa niimoodi kuidagi mõõta. Põhiaku mõõtmine ei anna antud juhul sulle midagi, sest akud on omavahel releega eraldatud. Kontrollimiseks pead ikka lisaakut eraldi kontrollima.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Voltidest jah, läks pisut sassi.. Aga sellest põhiakust tuleb jah, 13.5 mitte 14..   (23-02-2012, 09:20 AM)bob_ Kirjutas:  Räägid ikka voltidest? Ampreid ei saanud saa niimoodi kuidagi mõõta. Põhiaku mõõtmine ei anna antud juhul sulle midagi, sest akud on omavahel releega eraldatud. Kontrollimiseks pead ikka lisaakut eraldi kontrollima. 
	
	
	
		
	Postitused: 84 
	Teemad: 18 
	Liitus: Dec 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii, Suured tänud teile kes suvatsesid vastata ja aidata.. Vahetasin selle väikese aku ära, ning see aku tule probleem on lahendatud!    |