Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz W123, 200D, 1982- JanisH
#1
Tervist !
Otsustasin ka oma w123'st teema teha lõpuks.Kuna isa ei viitsi tegeleda enam selle autoga , siis mõtlesin et hakkan ise vaikselt nokitsema.Auto on toodud saksamaalt 1995'ndal aastal eestisse.Ostetud sai see auto 96'ndal aastal Tartust kusagilt autoaiast . Isa on esimene omanik eestis , autol on olemas hooldusraamat.Hetkel on autoga läbi sõidetud 287665 km. 2004 aastast on auto lihtsalt seisnud,ning ka arvelt maha võetud. Autol on vaja teha alustuseks keretööd . Karbid, põhjad, ukse alumised ääred, pagasiruumi põhi , tiivaääred vajavad vahetust ja keevitus töid.Eks ma hakkan ajapikku siia postitama juttu ning ka pilte masinast Smile

Mark: Mercedes-Benz W123 200D
Väljalaskeaasta: 1982
Kere:Sedaan
Läbisõit:287665 km
Võimsus: 44kW
Mootor : 2.0 Diisel
Käigukast: Manuaal
Värvus: Valge


Parimat!
JanisH
[Pilt: 35359-w123mersu.JPG]
[Pilt: 37828-IMGP0857.JPG]
[Pilt: 37969-IMGP0851.JPG]
[Pilt: 28792-IMGP0866.JPG]
[Pilt: 25458-IMGP0883.JPG]
[Pilt: 64894-IMGP0893.JPG]
[Pilt: 82524-IMGP0865.JPG]
[Pilt: 63365-IMGP0856.JPG]
[Pilt: 48986-IMGP0897.JPG]
Vasta
#2
Edu taastamisel
Vasta
#3
Õiget värvi autoEusa_dance Hea, et neid ikka elus püütakse hoida.

Keevitamise saad neid varemeid taastades kindlasti selgeks. nagu ka metalli väänamise ja pindade painutamiseWink

Loodame, et tahtmist jätkub.Thumbsup
Vasta
#4
Soovitan uurida, mis viisil on auto arvelt maha võetud. ARKist on öeldud, et kui on arvelt maas ajutiselt, on hästi. Kui aga on võetud arvelt maha utiliseerimiseks, siis ei ole võimalik enam arvele võtta.

Keegi võiks asja kinnitada või ümber lükata, aga mul on sellised andmed.


Aga sellegi poolest edu!
Vasta
#5
Edu taastamisel. Valge sobib Mersule tõesti hästiThumbsup

Sellises koosluses (2.0 diisel+manuaal) peaks tehnika poolest küll igiliikur olema kui ainult kere korda saaks.
Vasta
#6
Tervist ! Täna eemaldasin parempoolse sisemise ja välimise karbi , lähipäevil üritan uue külge keevitada ning põhja ka korda teha. Mõningad telefoniga tehtud pildid ka :
[Pilt: 78762-DSC_0016.jpg]
[Pilt: 49345-DSC_0013.jpg]
uued karbid:
[Pilt: 42895-DSC_0008.jpg]
[Pilt: 89466-DSC_0009.jpg]

JanisH
Vasta
#7
Utiliseerimiseks arvelt maha võetud autot saab kah uuesti arvele, AGA.......... tegemist on üsna vaeva(ja närve)nõudva protsessiga, seega arvan et lihtsam oleks osta vanarauaks minev sama mootoriga kere ja siis ....... teha veel veidi keevitustööd.

Aga jutu järgi tundub et sinu puhul on tegu üsna noore entusiastiga, seega edu tegemistes........
Vasta
#8
Probleemide korral tasuks konsulteerida kasutajaga canyondrift-ta on selle kadalipu läbi teinud:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16396
Vasta
#9
kiidan heaks w123 taastamise...aga töökäikku lihtsustaks liivaprits.
kui põhi on ussitanud ja karp välja lõigata ss võib juhtuda et kere võib läbi vajuda.(katus on küll hea tugi aga see ei pruugi kaitsta)(tuleks paigutada võimaliklt palju tugesi (nt uksepiidavahele mingisugune latt keevitada vms) ja kere tuleks ka loodi panna...need õpetussõnad mu ühelt tuttavalt kes tegeleb selliste ettevõtmistega ja tal on pikaajalised kogemusedSmile
aga jään edaspidiseid käekäikke jälgima...soovin kestvaid närve ja paksu rahakotti
lgp:Rando
Vasta
#10
RCLK jutt kere läbivajumise kohta on täitsa õige. Juba ammustel aegadel tehti ziguli karpide vahetamisel toed sisse, sul on praegu põhi täiesti tühi, ehk pole mitte midagi ei ukseposti ega ka piilareid kinni hoidmas. Pärast võib probleem tekkida, et uksed ei lähe kas kinni või siis ei hakka üldse enam käima. Igatahes oleks soovitatav olnud latid sisse keevitada, et hilisemaid komplikatsioone vältida. Praegu peab sisemise karbi külge panemisel paar punkti ära tegema ja siis uksed ette viskama korraks, et kas hakkavad tööle ja vahed saavad õigeks või siis ei saa.
Telliskivide peal ka ei soovita autot hoida, tellis on rabe, võib tekkida olukord kus peksad midagi autos sees ja tellis läheb pooleks, eriti ohtlik on hoida ka autot tuhaplokkidel.
Muidugi jah, konsulteerida ikka võib, W123-ga kogemust peaks mul mõningati olema ja kui mingisugune probleem tekib siis võib julgesti ühendust võtta. Mul on ka W123 osaline repair manual olemas, kui selle vastu huvi on siis saab ka seda küsida, laen netti üles ja saad alla sikutada või otsid ise torrentitest.

Muidugi targutamise takka veel jõudu ja jaksu ka, loodan et saab seda pilli ka mõni aeg uuesti tänavatel näha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,906 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,456 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,873 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,701 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,571 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,976 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,869 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 495 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne